Saptamana asta am continuat lucrarile la ursarie.
Am mai reusit sa scoatem inca vreo cativa metri de fire care erau izolate pe sub bord, trecute pana pe la panoul de sigurante si ajunse pana aproape de faruri si acolo bineinteles izolate iarasi, uitate de vreme sub bord si pe sub capota.
Am curatzat portbagajul de rugina cu flexul cu perie si se pare ca cel putin la spatarul canapelei era ceva de suprafatza, n-u s-a rupt tabla si n-au fost probleme. Am dat cu Protecta (antirugina) si s-a schimbat aspectul.
Dilema este cu oala rotii de rezerva, subtire fiind si destuyl de ruginita acum detine cateva gauri cat pumnul si nu stiu ce sa fac.
Voi ce ma sfatuiti?
Sa-i tai fundul oalei si sa sudez altul in loc sau s-o tai de tot si sa ii pun capac?
Rugina si tabla mancata de vezi afara am gasit la locul din dreapta fata si doar rugina in partea soferului, bucati de tabla pe care le voi taia si voi suda altele in loc, tabla fiind moale si flexibila in zonele respective.
Am montat mufe si am izolat fire lasate atarnate prin bord, am taiat tot ce nu isi avea rostul acolo, acum am stop pe frana, pozitii, lumina in interior, am fixat elemente ale bordului care se slabisera mult, mocheta o arunc fiindca este mult prea patata si imbibata de apa, un prieten mi-a oferit o alta mocheta gri inchis pe care o vom monta saptamana viitoare sau cand o sa gasesc sudorul sa-mi rezolve problemele cu podeaua.
Relee lipsa, unele puse de la alte masini, improvizatii peste improvizatii pe care le-am anulat si aruncat si schimbat cu cele care trebuie sa fie acolo, de BMW.
Mai e de munca dar am cativa prieteni adevarati care trag pentru mine si ma ajuta extraordinar de mult, si nu-mi pare rau ca ne-am apucat de treaba asta fiindca stiti cu totii cum e, ne place sa muncim la fiarele astea.
Iata si cateva poze cu bestia ruginita.