29-03-09, 23:22
|
#1216
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 326
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
Quote:
Originally Posted by DOHC16
pe fata mai mergea lasata,poate o spira afara rezolva, spatele sta bine, asta daca nu ai greutate in portbagaj. ceva impresii cum se comporta la drum, e mai rigida sau e la fel?
|
SALUT ,inca nu am apucat sa umblu cu ea
daca ii pun rotile pe 17 automat se v-a micsora distanta de la aripa la roata si v-a parea si mai josa,probabil ca daca o sa umblu cu ea
o sa se mai aseze.am un colier la instalatia de racire care nu se poate strange,de aia nu am probat-o(de abia ieri seara am terminat cu lucrul la ea)si azi a plouat pe aici.oricum de la blindaj pana la sol am cam 9cmdeci tare mult nu pot sa o mai cobor,ar mai trebuii sa iau un pic din distantiere,am impresia ca daca coboara masina pe spate cand e incarcata o sa frece rotile in aripa spate,i-am schimbat si pivoti si brateleoscilante cu unele noi noute,acu tre sa ii fac si unghiul la roti.
|
|
|
31-03-09, 10:12
|
#1217
|
Stage 4
Join Date: Jan 2007
Posts: 233
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
Quote:
Originally Posted by fistaccio
|
Pai costa cat este si in Romania, la mine la magazin placa este 200 lei, discul 250 lei iar rulmentul 70 lei, adica tot 120 de euro. De pe Walloth merita sa iei numai anumite piese, cum ar fi etriere sau chedere adica cam ce nu se gaseste aici.
|
|
|
01-04-09, 19:20
|
#1218
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,074
Member of: [Old School Cars]
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
Quote:
Originally Posted by LIVIUMARIN
E PLINA DE NOROI,DAR SE REZOLVA
|
Eu era sa gripez cutia de viteze ...nu stiam de ce imi suiera foarte tare in treptele a 2-a si putin in a 3-a...mam dus la mecanic si nu aveam nici un gram de ulei in ea...acum iam pus dar sa vad pe unde imi pierde ...Arata smecher tare...lasata punei si rotile pe 17''...spor la treaba in continuare liviu
Last edited by MON-u; 01-04-09 at 19:24.
|
|
|
01-04-09, 21:42
|
#1219
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 719
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
Baieti dak se poate sa ma ajutati cu niste preturi, am niste piese care trebuie sa le vad si care le am de vanzare si nush cat merg... Faruri originale pt masca cu 2, fusta fatza stock, 4 jante tabla originale, ochelari 2 faruri, nas cromat, capota, portbagaj, usi, interior stare buna mai ales plafon, bord model nou '82, aripi (stanga buna, dr putina rugina), portbagaj, semnalizari galbene cu tot cu mecanism, motor nerulat in romania 1.8 complet, asta dak aveti timp. Care puteti sa mi ziceti ce diferente si cateva pareri despre solex si weber, nush pe care sal pun, ce mi recomandati si de ce? Va multumesc!
|
|
|
01-04-09, 23:09
|
#1220
|
Stage 4
Join Date: Jan 2007
Posts: 233
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
Quote:
Originally Posted by fistaccio
Baieti dak se poate sa ma ajutati cu niste preturi, am niste piese care trebuie sa le vad si care le am de vanzare si nush cat merg... Faruri originale pt masca cu 2, fusta fatza stock, 4 jante tabla originale, ochelari 2 faruri, nas cromat, capota, portbagaj, usi, interior stare buna mai ales plafon, bord model nou '82, aripi (stanga buna, dr putina rugina), portbagaj, semnalizari galbene cu tot cu mecanism, motor nerulat in romania 1.8 complet, asta dak aveti timp. Care puteti sa mi ziceti ce diferente si cateva pareri despre solex si weber, nush pe care sal pun, ce mi recomandati si de ce? Va multumesc!
|
De regula Solex-ul e mai tare dar pune-l pe cel care este in stare mai buna.
|
|
|
02-04-09, 11:05
|
#1221
|
Stock
Join Date: Oct 2006
Posts: 5
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
Salut! E prima data cand scriu pe acest forum... Am si eu o problema... Am un rechin 1.6 inscris de romania, totul ok! I-am schimbat motorul (am pus 323i tot de e21), cutia, grupul, telescoape sport, cardan. Problema a intervenit la RAR cand am vrut sa trec noul motor in acte, mi s-a spus ca trebuie sa ma duc la rar-ul de la Bucuresti pentru niste teste care costa in jur de 7000 lei (asta la inceputul lui 200 pt. ca puterea motorului depasteste 40% din puterea motorul de 1.6 si are 6 ci nu 4 cilindri. Nu inteleg de ce avand in vedere ca pe E21 au fost puse astfel de motoare. Ar mai fi o posibilitate sa pun iar mtorul de 1.6 sa fac ITP-ul si sa pun din nou mototul de 2.3, mare bataie de cap, mult timp pierdut iar cardanul de la 1.6 care e ceva mai lung nu-l mai am.
Daca a mai intampinat cineva problema asta sa-mi zica si mie cum o pot rezolva mai ieftin, mai repede si fara drum la Bucuresti!
Va multumesc anticipat!
|
|
|
03-04-09, 10:07
|
#1222
|
Stage 4
Join Date: Jan 2007
Posts: 233
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
Quote:
Originally Posted by alin_jgd
Salut! E prima data cand scriu pe acest forum... Am si eu o problema... Am un rechin 1.6 inscris de romania, totul ok! I-am schimbat motorul (am pus 323i tot de e21), cutia, grupul, telescoape sport, cardan. Problema a intervenit la RAR cand am vrut sa trec noul motor in acte, mi s-a spus ca trebuie sa ma duc la rar-ul de la Bucuresti pentru niste teste care costa in jur de 7000 lei (asta la inceputul lui 200 pt. ca puterea motorului depasteste 40% din puterea motorul de 1.6 si are 6 ci nu 4 cilindri. Nu inteleg de ce avand in vedere ca pe E21 au fost puse astfel de motoare. Ar mai fi o posibilitate sa pun iar mtorul de 1.6 sa fac ITP-ul si sa pun din nou mototul de 2.3, mare bataie de cap, mult timp pierdut iar cardanul de la 1.6 care e ceva mai lung nu-l mai am.
Daca a mai intampinat cineva problema asta sa-mi zica si mie cum o pot rezolva mai ieftin, mai repede si fara drum la Bucuresti!
Va multumesc anticipat!
|
Cel mai simplu e sa pui la loc motorul de 1.6 pt ca o sa te foota astia la RAR si iti vor lua si o poala de bani. Ei vor sa-ti faca teste dinamice la masina si iti vor cere o factura pt montarea motorului de la un service autorizat. Pe ei nu-i intereseaza ca E21 a fost fabricat si cu motor de 2.3 chiar daca-ti pui suspensii (arcuri, amortizoare) si frane de 2.3
Cardan de 1.6 cred ca vei gasi destul de usor.
|
|
|
03-04-09, 10:43
|
#1223
|
Stock
Join Date: Oct 2006
Posts: 5
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
Mersi pt. sfat, de asta imi era teama! Mama lor de comunisti. La cata munca am depus la el s-o iau iar de la cap mai bine ma impusc.
Am o caroserie de E21, 2 motoare de 1.6, o masina completa cu motor de 2315cc ALPINA C1, anti-roll bar, discuri ventilate pe fata, bara fata BBS. Telescoape sport bilstein, grup si cutie viteze toate Alpina, actele sunt de la e21 1.6 (masina pe care e pus motorul de 2315cc). Cine este interesat sa-mi dea un pret decent pe toate sau... cat ar trebui sa cer pe tot. Nu vreau dezmembrari!
Last edited by alin_jgd; 03-04-09 at 10:49.
|
|
|
03-04-09, 12:26
|
#1224
|
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 2,029
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Style in Motion]
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
Quote:
Originally Posted by alin_jgd
Mersi pt. sfat, de asta imi era teama! Mama lor de comunisti. La cata munca am depus la el s-o iau iar de la cap mai bine ma impusc.
Am o caroserie de E21, 2 motoare de 1.6, o masina completa cu motor de 2315cc ALPINA C1, anti-roll bar, discuri ventilate pe fata, bara fata BBS. Telescoape sport bilstein, grup si cutie viteze toate Alpina, actele sunt de la e21 1.6 (masina pe care e pus motorul de 2315cc). Cine este interesat sa-mi dea un pret decent pe toate sau... cat ar trebui sa cer pe tot. Nu vreau dezmembrari!
|
masina cu motor de 2,3 este inscrisa? pune poze ....
|
|
|
03-04-09, 13:20
|
#1225
|
Stock
Join Date: Oct 2006
Posts: 5
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
Quote:
Originally Posted by DOHC16
masina cu motor de 2,3 este inscrisa? pune poze ....
|
Este inscrisa dar cu motor de 1.6! Iar poze o sa pun in cursul saptamanii viitoare...
|
|
|
03-04-09, 16:55
|
#1226
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 326
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
Quote:
Originally Posted by alin_jgd
Mersi pt. sfat, de asta imi era teama! Mama lor de comunisti. La cata munca am depus la el s-o iau iar de la cap mai bine ma impusc.
Am o caroserie de E21, 2 motoare de 1.6, o masina completa cu motor de 2315cc ALPINA C1, anti-roll bar, discuri ventilate pe fata, bara fata BBS. Telescoape sport bilstein, grup si cutie viteze toate Alpina, actele sunt de la e21 1.6 (masina pe care e pus motorul de 2315cc). Cine este interesat sa-mi dea un pret decent pe toate sau... cat ar trebui sa cer pe tot. Nu vreau dezmembrari!
|
SALUT,TESTUL DINAMIC,PE CARE AR TREBUII SA-L FACI E CEL MAI IEFTIN,CAM 7MIL,PLUS OMOLOGAREA LA TINE LA RAR,DECI CAM CU 12 13 MIL. AR TREBUII SA SCAPI(PLUS DRUMURILE).AR MAI FI O VARIANTA SA AI UN RECHIN ,DAR CU MOT CU 6 CIL.ADICA DE 2000,ALA ARE CAM 120CP,SI ATUNCI TE-AI INCADRA IN CONDITIILE IMPUSE DE LEGISLATIE.IN CAZ CA RENUNTI LA OMOLOGARE,AS FI FOARTE INCANTAT DACA CUTIA DE VITEZE AR AJUNGE LA MINE,EU I-AM PUS O CUTIE CU 5 TREPTE DAR DE URSULICA,SI NU SUNT FF INCANTAT DE EA,E MAI SCURTA CU VREO 2 CM,IN PLUS NU MAI AM VITEZOMETRU.SAU, SPUNE TU UN PRET PENTRU TOATA MASINA,DACA O PUTEM TRASPORTA IN BM POATE CADEM LA INVOIALA.
AM SI EU UN RECHIN ,CU MOTOR DE 1,8,IN PLUS, FATA DE 323-UL VERDE,CARE ESTE DISPONIBIL,SI COMPLET SI PE BUCATI,O SA MERG AZI SA-I FAC NISTE POZE,SI LE BAG PE FORUM
|
|
|
03-04-09, 21:05
|
#1227
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 326
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
Quote:
Originally Posted by LIVIUMARIN
SALUT,TESTUL DINAMIC,PE CARE AR TREBUII SA-L FACI E CEL MAI IEFTIN,CAM 7MIL,PLUS OMOLOGAREA LA TINE LA RAR,DECI CAM CU 12 13 MIL. AR TREBUII SA SCAPI(PLUS DRUMURILE).AR MAI FI O VARIANTA SA AI UN RECHIN ,DAR CU MOT CU 6 CIL.ADICA DE 2000,ALA ARE CAM 120CP,SI ATUNCI TE-AI INCADRA IN CONDITIILE IMPUSE DE LEGISLATIE.IN CAZ CA RENUNTI LA OMOLOGARE,AS FI FOARTE INCANTAT DACA CUTIA DE VITEZE AR AJUNGE LA MINE,EU I-AM PUS O CUTIE CU 5 TREPTE DAR DE URSULICA,SI NU SUNT FF INCANTAT DE EA,E MAI SCURTA CU VREO 2 CM,IN PLUS NU MAI AM VITEZOMETRU.SAU, SPUNE TU UN PRET PENTRU TOATA MASINA,DACA O PUTEM TRASPORTA IN BM POATE CADEM LA INVOIALA.
AM SI EU UN RECHIN ,CU MOTOR DE 1,8,IN PLUS, FATA DE 323-UL VERDE,CARE ESTE DISPONIBIL,SI COMPLET SI PE BUCATI,O SA MERG AZI SA-I FAC NISTE POZE,SI LE BAG PE FORUM
|
SCUZE ACUM M-AM UITAT CA LA TINE PUTEREA E MAI MARE CU 40%,SI IN CAZUL ASTA, TESTUL AM IMPRESIA CA E MAI SCUMP,
|
|
|
03-04-09, 21:33
|
#1228
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 1,242
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
am facut si eu cate ceva intre timp la rechinul meu
am vopsit capota si am duso la aerograf (surpriza)
am vopsit capota portbagaj
am vopsit bara fata (multumiri Piratu' ca a transportato sute de km)
am facut un experiment cu capacul de la culbutori si a iesit marfa urmeaza admisia
si cateva poze ...
acum astept motorul si poate poate sapt asta il vopsesc pe tot dupa urmeaza punte cu discuri.. suspensie fata/spate de e34 si poate alte faruri .. bafta la rechinisti
Last edited by Tod3rik; 03-04-09 at 21:36.
|
|
|
03-04-09, 22:08
|
#1229
|
Stage 5
Join Date: Dec 2006
Posts: 326
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
Quote:
Originally Posted by Tod3rik
am facut si eu cate ceva intre timp la rechinul meu
am vopsit capota si am duso la aerograf (surpriza)
am vopsit capota portbagaj
am vopsit bara fata (multumiri Piratu' ca a transportato sute de km)
am facut un experiment cu capacul de la culbutori si a iesit marfa urmeaza admisia
si cateva poze ...
acum astept motorul si poate poate sapt asta il vopsesc pe tot dupa urmeaza punte cu discuri.. suspensie fata/spate de e34 si poate alte faruri .. bafta la rechinisti
|
SALUT,buna treaba,este si in bm un aerografician,daca vrei sa vezi cam ce lucrari are,cauta pe forumul asta numele de "koffa".vad ca ai lustruit capacul culbutorilor.
|
|
|
03-04-09, 23:26
|
#1230
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 337
Member of: [2 Roti]
|
re: Topicul posesorilor si pasionatilor de BMW E21 (rechin)
Quote:
Originally Posted by Tod3rik
am facut si eu cate ceva intre timp la rechinul meu
am vopsit capota si am duso la aerograf (surpriza)
am vopsit capota portbagaj
am vopsit bara fata (multumiri Piratu' ca a transportato sute de km)
am facut un experiment cu capacul de la culbutori si a iesit marfa urmeaza admisia
si cateva poze ...
acum astept motorul si poate poate sapt asta il vopsesc pe tot dupa urmeaza punte cu discuri.. suspensie fata/spate de e34 si poate alte faruri .. bafta la rechinisti
|
cu ce ai lustruit capacul de la culbutori?
|
|
|
|
|