Salut,
Felicitari pentru perseverenta. Am avut si eu e21 78, 318. L-am tunat si eu si fulgerat
. Partea proasta este ca masinile vechi sunt gauri negre. Incepi sa schimbi lucrurile mari, importante. Dupa ce terminis cu vopsitul si jante, eventual ar fi bine si motorul. Esti un pic entuziasmat
. Incepe sa iti placa un timp, dupa care devii mai exigent. Incepi sa vezi ca masina nu are linii perfecte, tapiterie este naspa, chederele sunt mancate, ti-e rusine sa deschizi capota pt ca ai un motor obosit, fire alandala. Te uiti si la bord mai atent si vezi ca s-a lasat, nu mai reusesti sa scapi de praful de la imbinari, etc.
Reteta este pentru cei pasionati ceva de genul:
-cauta o masina care este o legenda vie care sa stea cat mai bine posibil la caroserie
- obligatoriu trebuie sa mai ai alta masina, legenda va sta mai mult in garaj
-incerca zeci de mii de variante cu programe de tunat, poze, etc sa vezi ce ti-ar place, de evitat tunat tiganesc
. Cu putina rabdare gaseti exemple de la tuneri seriosi din timpurile noastre sau din timpurile lor
-buget mare. nu poti sa faci o masina sa se apropie de standardele uneia noi decat cu schimbari masive de piese si componente. NU POTI invinge timpul (fizica, chimia
)
Pirate bafta in continuare, nu te lasa ai mers mai departe decat 90 %. M-ai impresionat cu multa munca , faptul ca ti-ai facut singur multe piese chiar de caroserie, plus ca sunt sigur ca cheia si surubelnita nu iti sunt straine