Bravo, hai ca te apropii de realitate.
Si daca tot zici ca tii cont de sfaturile mele, sa-ti spun ce vad relativ naspa din pozele de mai sus..:d
-Schimba bucsile la basculele din fatza, pune excentrice de M3E36, nu sunt scumpe.
cu alea 'arunci' roata mai in fatza si oricum daca o dai de-a latu' in 2 weekend-uri p-astea ale tale de-acum le-ai rezolvat..alea sunt si mai rezistente ca sunt pline.
Daca le pui, vezi ca se pun intr-un anume fel, fiind excentrice.
Iti zice Rotti.
-Si daca vrei ai putea sa schimbi si flansa aia de cauciuc de la coloana de directie, o poti pune din metal, simti mai brutal dar mai exact directia.
-Si tampoanele de motor, fa-le din teflon..intreaba-l pe Rotti de unde a luat material si le faci la strungar.
Asta din ce-am vazut in poze..in afara de asta, daca n-ai pus, pune bucsi de teflon minim la punte si la diferential+ flanse din metal in loc de alea de cauciuc de la amortizoarele spate pt ca o sa "joace" masina in ele cand pui suspensie rigida.
Hai ca ma opresc pt ca as putea continua mult si bine..mai vb daca vrei de rollbar, unghiuri, suspensie, punte etc..mie imi face placere.
Vezi ca daca nu bagi gheara ca lumea in ea s-o modifici nesimtit, nu prea colaboreaza ursu'..e tail happy si o sa cam ai de munca in masina..toate chestiile mici, adunate, conteaza mult.
Bafta