Totul a īnceput īn urmă cu un an jumate, cānd am cumpărat acest Bmw 316i ..... a fost putin cam neingrijita dar ..... am inceput cu reconstructia din interior, īnlocuind pielea de pe scaune şi reconstruind panourile de uşi. Am schimbat volanul, frāna de mānă şi schimbătorul cu unele MOMO şi am pus folii.... a īnceput să arate un pic diferit ...
Arata mai bine, dar tot 101 cp avea :P
Asa ca am trecut la etapa 2 si am cumparat un motor de 2500cmc 192hp ..... si impreuna cu doi prieteni am īnceput să montam noul motor. Ne-a luat două săptămāni pentru a monta motorul, datorită faptului că am lucrat afara la -3 grade Celsius ... dar am reusit si intr-o noapte la 2 am reusit sa'l pornim. Apoi a urmat concepţia evacuarii.
După ce am văzut motorul pornit mi-am mutat atenţia la aspectul exterior al masinii .... mi-am luat jantele pe 17'' BBS LM .... pentru că erau prea mari 8.5 j fata si spate 10J au trebuit modificate aripile .... aşa că am dus masina la sevice-ul unui prieten ... si daca tot am ajuns cu ea acolo m-am hotarat sa o vopsesc total si sa scot emblemele.
Cu un noul body kit, motor, vopsea si roti noi am zis ca este timpul pentru un test dyno .... rezultatul a fost de 180.3 CP la motor si 142.7 CP la roata ... dar nu a fost de ajuns pentru mine ...... asa ca am cumparat un ECU ALPINA non-Vanos şi de aici a venit satisfacţia .... 199.4 CP la motor şi 156.6 CP la roata.
Am schimbat sistemul de frānare, cu cel original de 325 cu discuri pe spate si etrieri mai mari pe fata + suspensie reglabila.
Incerc sa atasej pozele in ordine cronologica.....si sper ca va place masina !!! :P