Quote:
Originally Posted by bodosp
Am si eu cateva intrebari daca se poate:
- Am vazut ca ai un ceas de boost si unul pt presiune ulei; Cum se leaga ceasul de boost in instalatie? banuiesc ca are un senzor (manometru electronic) care se infige in admisie; in ce loc ai facut racordul si daca se poate si o schema electrica. Pt ceasul de ulei banuiesc ca te-ai legat la sonda de ulei, cum ai facut mai exact, ai pus un "T" acolo? o schema iarasi e bine-venita.
- Dupa montarea turbo cum ai stiut sa reglezi amestecul. Ai un AFR meter ceva? cum ai stiut cat boost sa bagi fara sa ai detonatii. Daca poti te rog sa detaliezi cum ai reglat amestecul...
-Regulatorul presiune benzina este cel OEM sau ai ceva reglabil?
-Ce greutate au scaunele alea sport.
merci anticipat.
|
ceasul de boost este mecanic si este unit prin trun furtun in admisie...
ceasul presiune ulei este unit prin "T" la o sonda de ulei...
cind o sati cumperi ceasurile dorite cu ele o sati dee si o schema electrica...
pentru afr e si normal ca am afr meter profesional ....
In privinta afr si setari la masina leam facut avind experienta in domeniu...
-Regulatorul presiune benzina este cel OEM
daca nu ai experienta nu te-as recomanda sa te apuci sa setezi de unul singur masina...la nimic bun nu o sa aduca!
-scaunele alea sport sunt mai usoare decit cele OEM...ce greutate au nustiu...