Re: BH 04 ARO
nu anteleg de ce e asa mult 2300 euro ?
cu 2000 dau
deci
sa faca cineva un motor ca si asta.haideti sa facem repede un calcul
bine ?in primul rand trebe cumparat un motor de 2.8
din care folosesti numa bloc,arbori cotit,brate,si pistoane
eu zicdaca ai noroc iese din 250 euro.usurezi arborele care costa 100 euro impreuna cu centrarea napoi.segmenti si cuzineti wictor reinz=300 euro.e gata blocul si deja santem in 650 de euro
mai departe.mai cumparam un motor de 2.5 l 171 cai
complect.aprox 400 euro.motor complect cu instalatie elecrica computer,debitmetru...
deci chiuloasa.vine luat din el 7 zecime si chiuiburi de supape modificat mai sus cu 3 zecime.modificarea costa cam 100 euro.ax sport folosit e 150 euro
injectoare schimbate,arcuri supape titan(8 euro /buc=100 euro)si gata si chiuloasa
si asta cosa 350 euro
pana acuma 650+400+350=1400 euro
mai departe
chip tunig=265 euro
dar eu am 5 buc de chip(5 variante)si dau toate 5
serpisori sebring 350 euro.dar nu gasesti
schimbator 100
radiatot din seria 7=50 euro
simeringuri,curele, ulei ,garnitura de chiuloasa wictor reinz,antigel,termocupla,bimetal nou,=100 euro
cold air intake sistem=80 euro
+++++++multe maruntisuri
total 2.400 euro
unde e munca mea?????manopera care cel putin era 500 euro
si in pretul asta include si schimbarea motorului cu garantie.care cal putin e 300 euro
deja imediat santem la 3200
si sa nu uitam ca e vorba despre un motor reusit, incercat ,cu garantie
deci e mult 2000 de euro sa fie pus motorul meu intr-un urs facut la cheie ??????????eu nu cred ca e mult
nu exagerez doar vreau sa scot ceva banuti din motorul meu cu care niciodata nu am avut probleme.doar atat ca eu pun m5 si pe asta nu are rost sa tin ca numa asa poti sa srtici un motor daca tii ani de zile fara sa folosest.
asta eu nu vreau.si nici nu are rost sa tin cam atat
sper ca ati inteles
Last edited by DOMY_m3; 07-04-07 at 23:28.
|