Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > BMW Styling

BMW Styling Stiluri de tuning pentru bmw. Topicuri exemplificative pentru fiecare serie si model

Reply
 
Thread Tools
Old 25-01-12, 15:47   #16
Skillzu
BMW Specialist

Stage 5
 
Skillzu's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,268
Member of:
[Moderators]
[BMW]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Bara fata M, E36 pareri

Quote:
Originally Posted by xxdadixx View Post
Ceva exemple la banii aia ~450 lei?
M-am uitat si de ceva buza pentru bara normala si nu am gasit nimic interesant, daca gaseam ii puneam stiker cu "non M bumper by choice" .
Desi vad ca sunt destul de multumitit baietii pe aici de barile de producator, eu nu as face asa ceva niciodata.
Cel putin cea cu lip integrat este cea mai proasta bara posibila. Daca atingi o piatra, o bordura la parcare, orice, se face BUCATI.
Este un plastic foarte subtire si foarte casant.

Eu nu am curaj sa imi pun altceva decat bara oem, are un plastic gos, solid si elastic. In fiecare zi ating cu ea de speedbumpuri, ating cand parchez cu botul la bordura, si ocazionalele lovituri cu burta de asfalt. Se mai intampla sa o agat si cand dau cu spatele. Intotdeauna a rezistat eroic, pagubele fiind minime. Mai sare de pe ghidaje, daca e mai grav sare de pe armatura.

Cred ca am bara asta de peste 2 ani pe masina, si singura paguba considerabila la toate intaplarile prin care a trecut, este ca am rupt o 'sina' de la una din urechile unui ghidaj lateral. Care se poate repara, sau schimba.

Bara originala are stante BMW pe ea.
Eu nu am vazut decat 2 modele de bari OEM pana acum. La exterior sau stante nu difera cu nimic, difera doar 'sub masina', pe burta ei, la bara de GT ca sa aiba loc pentru suportii de lama.
Skillzu is offline   Reply With Quote
Old 26-01-12, 10:48   #17
bodyspeed

Stage 5
 
bodyspeed's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 5,390
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[4Rally]
[BMW]
[FOTO]
Default Re: Bara fata M, E36 pareri

Quote:
Originally Posted by Skillzu View Post
Eu nu am curaj sa imi pun altceva decat bara oem, are un plastic gos, solid si elastic. In fiecare zi ating cu ea de speedbumpuri, ating cand parchez cu botul la bordura, si ocazionalele lovituri cu burta de asfalt. Se mai intampla sa o agat si cand dau cu spatele. Intotdeauna a rezistat eroic, pagubele fiind minime. Mai sare de pe ghidaje, daca e mai grav sare de pe armatura.

Cred ca am bara asta de peste 2 ani pe masina, si singura paguba considerabila la toate intaplarile prin care a trecut, este ca am rupt o 'sina' de la una din urechile unui ghidaj lateral. Care se poate repara, sau schimba.

.
Eu asa am luat masina cu ea peticita un pic pe interior cu un o bucata dintr-un nr auto nituit dar e OE , la un moment dat,intr-o seara cand am dat cu spatele pe strada am ramas fara aproape. Adica a sarit de pe armatura a ramas decat in suruburile de sub prinsa , am dat-o jos de tot si a doua zi am studiat-o este elastica dar e solida ..nu a patit nimic . la primavara o sa o refac pe unde s-a mai julit de borduri si o sa o revopsesc , dar nu ma despart de ea , ca la cate a suportat e inca acolo
__________________
carDesign
Magazin CarDesign 4Tuning
bodyspeed is offline   Reply With Quote
Old 28-01-12, 13:32   #18
B 58 MAL

Stage 5
 
B 58 MAL's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,335
Default Re: Bara fata M, E36 pareri

si eu am bara de M oem...si am masina foarte joasa.. si ma circulat zilele astea prin oras...pe stradute etc...am cauciucuri foarte bune de iarna...problema nu era de cauciucuri , era ca ramaneam suspendat..eu nu pot circula pe ...santurile care se formeaza de la masini ca sunt plug... vreau sa spun ca aveam nr.de intrmatriculare de pe fata patrat lipt cu banda dublu adeziva.. si s-a desprins nr .. mi-am pierdut un canal de aer... dar bara a rezistat eroic si am ramas suspendat de cateva ori... deci nimic nu se compara la rezistenta cu una oem... mai ales daca aveti masinile lasate.
B 58 MAL is offline   Reply With Quote
Old 30-01-12, 20:50   #19
xxdadixx
BMW Driver

Stage 5
 
xxdadixx's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of:
[Moderators]
[Design Team]
[Virtual Tuning]
[BMW]
Default Re: Bara fata M, E36 pareri

Bun, deci OEM. Tot ce am vazut de vanzare, nu scad sub 450 de lei, pe langa asta, ba sunt crapate, ba au bandourile vopsite, ba nu au lip-ul, si sa le aduc in stare buna ma mai costa ceva bani buni. Daca aveti idee despre vre-o bara in stare buna la pret bun va rog sa-mi dati un pm. Daca nu , voi fi nevoit sa iau una de producator si sa tot carpesc la ea
__________________
xxdadixx is offline   Reply With Quote
Old 22-03-12, 06:19   #20
florineluspr

Stage 5
 
florineluspr's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 2,198
Member of:
[Competitor CNCA]
[BMW]
Default Re: Bara fata M, E36 pareri

Eu cum spuneam mi-am luat pe producator.Sunt multumit de ea, este cu lip detasabil, plasticul e destul de gros si nu pare casant, ba din potriva se moduleaza foarte usor, o indoi din toate incheieturile.Acum sa vedem cat tine.Stiu ca nu se compara cu una OEM dar nici paguba nu e....Aia cu lip incorporat intradevar e praf, mai bine nu pui asa ceva pe masina.
florineluspr is offline   Reply With Quote
Old 22-03-12, 08:27   #21
21UKS

Stage 5
 
21UKS's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,175
Default Re: Bara fata M, E36 pareri

....eu nu pricep de ce va cramponati atat de UN PLASTIC. Singura chestie importanta este potrivirea la locul lui, in rest, "calitatea" este foarte discutabila. Nu poti aprecia exact puterea socului pe care il primeste bara cand o proptesti de bordura...adica poate parea destul de asemanator cu altul, dar sa fie putin in alt unghi si atunci rezultatul este cu totul altul...
Parerea mea este ca un plastic nou este mai bun decat unul vecchi de 15-20 ani batut de soare, inghetat, dezghetat lovit "usor"de un milion de ori etc. ...e adevarat ca si calitatea lui este importanta, dar totusi exista niste norme de calitate internationale....deci, daca nu este facuta in garaj cred ca e OK

Eu am lovit-o pe a mea asta iarna de o bordura in lateral si a sarit o bucata din ea, pe care am reparat-o zilele trecute si e ca noua (pe dinafara)...nici nu am fost curios de care este bara, singurul detaliu ar fi ca e cu lip nedetasabil, dar mie mi se pare OK ca nu se poate demonta de catre oricine...cat despre rezistenta sunt multumit: nu odata am suspendat-o pe borduri si inainte si inapoi...

PS: cele originale de M3 cum au fost cu lip detasabil sau nu...(este o curiozitate ca nu stiu)

inca ceva... : parerea mea "proprie si personala" este ca mai important sa fie originale, OEM sau produse de o firma cat mai renumita piesele de la directie suspensie etc, unde intr-adevar este diferenta si merita atentie lucrul asta si aici dau exp. personal suspensia de la TA personala la care mi s-a dus un amortizor (e curs si varza). E adevarat ca vine altul pe garantie, dar sunt sigur ca si la comportamentul masinii as fi simtit diferenta si, clar si la buzunar cu o suspensie koni sau ceva asemanator...DECI toate se invart in jurul bugetului, cred eu

Last edited by 21UKS; 22-03-12 at 08:34.
21UKS is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -