Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Piese Dacia de vanzare

Reply
 
Thread Tools
Old 30-01-11, 22:01   #1
EndorDiesel

Stage 3
 
EndorDiesel's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 95
Thumbs up Reparatii injectoare common rail Delphi pentru Dacia Logan 1.5dCi

Persoanele bine informate aleg Endor Diesel. Laborator profesional common-rail, certificat Delphi Diesel Point.

Numai un laborator certificat Delphi executa reparatii profesionale pentru injectoare common-rail Delphi: Logan, Renault, Ford.

Numai un laborator Delphi calibreaza electronic injectorul: i se aloca un cod hexazecimal care inmagazineaza informatii legate de caracteristica de debitare si de timpul de reactie al bobinei de comanda.

Folosind soluţia de reparaţie autorizată Delphi, reduceţi consumul, emisiile şi prelungiţi viaţa motorului.


Pentru aceste reparatii profesionale avem cele mai avantajoase preturi:

Dacia Logan: 485 RON/injector
Renault: 485 RON/injector
Ford: 650 RON/injector

Endor Diesel
Str. Gradinilor nr 1
Buzau (reper: fabrica de bere Ursus, la piciorul podului)
Web: www.endordiesel.ro
Tel: 0765 269 733
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Reparatii injectoare common rail 300x225 Logan.jpg
Views:	32
Size:	57.6 KB
ID:	1848187  
EndorDiesel is offline   Reply With Quote
Old 08-02-11, 22:39   #2
RVL 2000

Stage 5
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 862
Default Re: Reparatii injectoare common rail Delphi pentru Dacia Logan 1.5dCi

In ce constau reparatiile/reconditionarile?
RVL 2000 is offline   Reply With Quote
Old 25-02-11, 21:18   #3
EndorDiesel

Stage 3
 
EndorDiesel's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 95
Default Re: Reparatii injectoare common rail Delphi pentru Dacia Logan 1.5dCi

Schimbare supapa de retur, duza si calibrare electronica cu generare cod hexazecimal.
EndorDiesel is offline   Reply With Quote
Old 29-08-11, 23:15   #4
EndorDiesel

Stage 3
 
EndorDiesel's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 95
Default Re: Reparatii injectoare common rail Delphi pentru Dacia Logan 1.5dCi

Alegeti serviciile unui service autorizat Delphi!

Endor Diesel este certificat Delphi Diesel Service, iar calitatea lucrarilor este garantata de Delphi Automotive Systems.

Fiecare reparatie presupune schimbarea duzei si supapei. Se folosesc numai piese noi si originale achizitionate direct de la producatorui sistemul de injectie.

Nu este suficienta doar schimbarea componentelor uzate. Fiecare injector trebuie calibrat electronic cu ajutorul standului de test si calibrare Hartridge CRi-PC.

Acest stand realizeaza 100 de teste pentru fiecare injector, simuland in acest fel functionarea lui pe motor la diferitele presiuni/turatii/temperaturi la care un injector este supus atunci cand functioneaza pe motor.

In urma acestor teste, standul re-codeaza fiecare injector prin alocarea unui cod hexazecimal care trebuie introdus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.

In acest mod calculatorul masinii primeste informatiile necesare pentru a transmite comenzile corecte fiecarui injector pentru a reactiona corect la sarcinile la care este supus.

In concluzie: fiecare injector functioneaza corect pe motor, exact asa cum functiona cand masina a iesit pe poarta fabricii!

Un injector reconditionat folosind solutia recomandata de Delphi (cu re-codare) este comparabil cu un injector nou. Economisiti mai bine de 60% din pretul unui injector nou!

Apelati cu incredere la solutiile profesionale oferite de Endor Diesel!

Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: www.endordiesel.ro)
EndorDiesel is offline   Reply With Quote
Old 30-08-11, 23:34   #5
EndorDiesel

Stage 3
 
EndorDiesel's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 95
Arrow Re: Reparatii injectoare common rail Delphi pentru Dacia Logan 1.5dCi

Oricine poate face o reparatie empirica ce presupune schimb de duze si supape de retur.

De ce nu se recomanda o astfel de reparatie pentru injectoarele Delphi?

Pentru ca niciodata nu vor iesi gazele la tester, curba de injectie difera de cea optima si se produc multe gaze la evacuare. Arderea nu se realizeaza in timpii optimi, difera avansul la aprindere, post injectia si se produce multa calamina care infunda EGR-ul.

Mai mult, daca alegeti sa le reparati doar prin schimb de duza si supapa, injectoarele nu au cum sa reziste mai mult de 3 luni. Simptome: motorul nu mai porneste sau porneste din ce in ce mai lung pana ce in final dai la automat pana nu mai poti!

Mai grav este ca pot aparea probleme mecanice: se poate topi pistonul pentru ca initierea aprinderii se produce in alte puncte decat cele normale in care pistonul rezista la asa ceva. Si ca urmare apar zgomote anormale la motor: zanganeli, tacaneli care sunt o dovada a unei functionari haotice: motorul nu "merge rotund".

Daca arderea este incompleta, atunci se produce calamina care infunda EGR-ul, care nu va mai functiona in parametrii optimi: valva ramane deschisa si determina intrarea a mai multor gaze de evacuare, astfel amestecul este alterat (cantitatea de oxigen este mai mica) si arderea este din nou incompleta, deci se continua in acelasi ciclu daunator motorului.

Rolul codului hexazecimal generat cu ajutorul standului Hartridge CRi-PC:

Evitati toate aceste probleme apeland la o reparatie profesionala, certificata de Delphi, care nu presupune doar schimbarea duzei si supapei de retur, ci si calibrarea electronica a fiecarui injector. Astfel injectorul este re-codat, iar calculatorul masinii va stii exact ce semnale trebuie sa transmita injectorului pentru a asigura o functionare in parametrii normali.

Endor Diesel asigura astfel de servicii profesionale pentru injectoarele Delphi montate pe Dacia Logan 1.5 DCI (Euro 3 si Euro 4) la cel mai competitiv pret din piata: 480 RON/injector si garantie scrisa de 6 luni!

Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru)
EndorDiesel is offline   Reply With Quote
Old 06-10-11, 01:32   #6
EndorDiesel

Stage 3
 
EndorDiesel's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 95
Default Re: Reparatii injectoare common rail Delphi pentru Dacia Logan 1.5dCi

Modificare preturi:

Logan & Renault: 460 RON/injector
Ford Focus: 550 RON/injector
Ford Mondeo: 580 RON/injector
orice alt injector Delphi: 580 RON/injector

www.endordiesel.ro
0765 269 021
0765 269 733
EndorDiesel is offline   Reply With Quote
Old 08-11-12, 23:10   #7
EndorDiesel

Stage 3
 
EndorDiesel's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 95
Default Re: Reparatii injectoare common rail Delphi pentru Dacia Logan 1.5dCi

Actualizare preturi:

485 RON/injector - Logan & Renault
550 RON/injector - Ford Focus
580 RON/injector - Ford Mondeo
600 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 16 caractere
800 RON/injector - orice alt injector Delphi cu C2I din 20 caractere


Dispunem de un service-laborator modern si de o curatenie permanenta la locul de munca.

Toate echipamentele au specificatiile necesare realizarii de reparatii profesionale pentru injectoarele Delphi.

Personalul a dobandit specializarea direct de la Delphi Romania.

Piesele folosite sunt achizitionate direct de la Delphi Romania si astfel avem certitudinea ca sunt originale.

Experienta dobandita contribuie la continua imbunatatire a serviciilor oferite clientilor nostri.

Toate acestea au contribuit la realizarea unui procent de 100% satisfactie a clientilor: Nu putem sa dam gres atunci cand facem totul "ca la carte"!

Alege Endor Diesel! Noi te putem ajuta cu adevarat!


Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733

www.endordiesel.ro





Urmariti si prezentarea de pe YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=dSJvRLsAHhU
EndorDiesel is offline   Reply With Quote
Old 27-04-13, 10:34   #8
EndorDiesel

Stage 3
 
EndorDiesel's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 95
Arrow Dealer Delphi: Reparatii autorizate injectoare diesel

Din păcate majoritatea posesorilor de Dacia Logan Diesel gândește că nu este nevoie de generare de cod hexazecimal (C2I) dacă schimbi supapa de retur.

Din experiența noastră, am întâlnit foarte multi clienți care au venit, s-au interesat de preț și au plecat considerând că nu este nevoie de generare de cod C2I și că nu se merită diferența de bani pentru acest lucru.

Dar nu după foarte mult timp s-au reîntors, după ce au observat că reparația pe care au făcut-o în alta parte (mai ieftină probabil cu 100 RON) nu este de durată și au aceleași probleme cu injectoarele.

Este o pierdere de timp și bani să te gândești că poți repara injectoarele doar schimbându-le supapa și duza. Codul hexazecimal C2I generat cu CRi-PC este crucial pentru o funcționare corectă și de durată a injectorului Delphi.

Sfatul nostru este să vă documentați înainte de a alege un tip de reparație. Iar pentru reparațiile profesionale cu generare de cod pe care firma noastră le realizează există o multitudine de surse de informare pe internet.

Avem cele mai competitive preturi pentru astfel de reparații profesionale:

Logan & Renault: 485 RON/injector
Ford Focus: 550 RON/injector
Ford Mondeo: 580 RON/injector
Orice alt injector Delphi: de la 600 RON/injector

Apelați cu încredere la serviciile noastre! Avem sute de clienți mulțumiți!

Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733
(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: http://www.endordiesel.ro)

Endor Diesel
este dealer autorizat Delphi!


EndorDiesel is offline   Reply With Quote
Old 27-04-13, 13:34   #9
B-99-SAA
Daewoo Driver

Stage 5
 
B-99-SAA's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 3,540
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Reparatii injectoare common rail Delphi pentru Dacia Logan 1.5dCi

Am injectoare cu supapa schimbata si atat, facute de 3 ani si merg impecabil, nu s-a generat nici un cod, si nu am nici cea mai mica problema.

PS: Bosch CR reparati? La ce bani ajunge pretul de injector pt Sprinter (cod 190) si cel de Sprinter nou (piezo)??
__________________
Ex: '98 Daewoo Tico SX -> sold!
Ex: '00 Daewoo Cielo Hatchback -> sold!

Now: '01 VW Golf variant -> no topic
B-99-SAA is offline   Reply With Quote
Old 21-05-13, 22:43   #10
EndorDiesel

Stage 3
 
EndorDiesel's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 95
Arrow Re: Reparatii injectoare common rail Delphi pentru Dacia Logan 1.5dCi

Quote:
Originally Posted by B-99-SAA View Post
Am injectoare cu supapa schimbata si atat, facute de 3 ani si merg impecabil, nu s-a generat nici un cod, si nu am nici cea mai mica problema.

PS: Bosch CR reparati? La ce bani ajunge pretul de injector pt Sprinter (cod 190) si cel de Sprinter nou (piezo)??
Stimate Domn,

Cu siguranță motorul dumneavoastră nu funcționează în parametrii optimi.

O reparație empirică ce presupune schimb de duze și supape de retur nu este deloc recomandată de Delphi. Este destul de ciudat faptul că dumneavoastră susțineți că motorul merge bine acum, după o astfel de reparație. Vorbind pur tehnic, atunci când se generează codul C2I, calculatorul mașinii va știi exact ce semnale trebuie să transmită injectorului pentru a asigura o funcționare în parametrii normali.

Pentru a se genera codul C2I sunt executate 165 de teste la diferite presiuni și temperaturi, simulând astfel funcționarea injectorului pe motor. Toată informația înmagazinată în codul C2I este transmisă motorului în timpul funcționării.

Dacă nu aveți generate coduri C2I, puteți avea o grămadă de probleme. În primul rând niciodată nu vor ieși gazele la tester, curba de injecție diferă de cea optimă și se produc multe gaze la evacuare. Arderea nu se realizează în timpii optimi, diferă avansul la aprindere, post injecția și se produce multă calamină care înfundă EGR-ul.

Mai grav este că pot apărea probleme mecanice: se poate topi pistonul pentru că inițierea aprinderii se produce în alte puncte decât cele normale în care pistonul este făcut să reziste. Și ca urmare apar zgomote anormale la motor: zăngăneli, țăcăneli care sunt o dovadă a unei funcționări haotice: motorul nu "merge rotund".

Dacă arderea este incompletă, atunci se produce calamină. Această calamină înfundă EGR-ul, care nu va mai funcționa în parametrii optimi: valva rămâne deschisă și determina intrarea mai multor gaze de evacuare, astfel amestecul este alterat (cantitatea de oxigen este mai mică) și arderea este din nou incompletă, deci se continua în același ciclu dăunător motorului.

Nu știm dacă ați avut astfel de probleme până acum, dar cu siguranță vor apărea destul de curând. În orice caz, motorul este deja uzat prematur.


Pentru reparațiile de injectoare common-rail Bosch, în funcție de gradul de uzură, prețul pentru reparația unui injector poate varia astfel:

- 150 RON - Verificare și calibrare pe standul de centicubat pentru injector care nu are uzură la supapa de retur,
- 300 RON - Reparație capitală injector common-rail Bosch. Reparația presupune schimb de duză, curățare interioară, rectificare, reglare jocuri actuator, calibrare pe standul de centicubat,
- 390 RON - Reparație capitală injector common-rail Bosch cu schimb de duză (Reparația presupune schimb de duză, curățare interioară, rectificare, reglare jocuri actuator, calibrare pe standul de centicubat),
- 490 RON - Reparație capitală injector common-rail Bosch cu schimb de supapă de retur (Reparația presupune schimb de supapă de retur, curățare interioară, rectificare, reglare jocuri actuator, calibrare pe standul de centicubat).

În majoritatea cazurilor, nu este nevoie schimbul de duză sau supapă de retur, iar prețurile reparației pot fi 150 sau 300 RON.

Cu respect,
Echipa Endor Diesel
www.endordiesel.ro
EndorDiesel is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -