Quote:
Originally Posted by Roberthos
Nu stiu sa va spun exact cate grade are.Sa bag asa din burta, ca mi-a zis cineva ca e pe 320 de grade....nu merge!
Nu am montat-o sa imi pot da seama macar cu aproximatie cate grade ar avea.
La axa cu came standard,ridicarea camei este de 5mm.Cea pe care o am are 5,5mm.
Blue_dacia,uita-te mai bine si ai sa vezi ca nu sunt la fel.
|
Asta so crezi u ca are 320 grade, aia a ta pote sa fie ori de ts cum e in prima poza ori de r5.
Uitate in a doua poza are un profil de cama de competitie pe 320 grade. S-a mers cu axele pana la 340 grade, axele ce se folosesc la Nascar.
Exista mai multe tipuri de axe cu came. Sunt unele care imping supapa mai mult (pot fi cu ridicare de 6, 6.2 , 7mm, etc) ,unele care o tin mai mult timp deschisa si unele care o si impig mai mult, si o tin si mai mult deschisa. Astea cele din urma sunt extremele.
242,260,270- axe slabe, trag bine doar jos, dupa 4500 sunt moarte.
282,292- axa medie.
316, 320,335, 340, axe care trag bine doar la turatie mare.
De exemplu cea pe 320 lucreaza corect intre 3000 si 7000 ture.
Poate mai sunt si altele, eu personal doar pe astea le cunosc.
Acum despre forma, uita-te la axa mea pe 320, nu are botul deloc ascutit, e patratos, pentru a tine supapa mult timp deschisa. Ridicare este de 6.2 daca nu ma insel.
Axele tari nu o sa fie niciodata ascutite. Am avut o axa pe 242 grade, foarte slaba, care avea camele cu varful triunghiular, adica foarte ascutit.
Spunemi ce scrie pe ea si mai fa niste poze