Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Exelixis Motorsport

Reply
 
Thread Tools
Old 09-02-13, 14:14   #106
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Se pare ca este sezonul fine tuningului.
Ultima experienta de acest gen o reprezinta un BMW 535D cu transmisie automata.
In prealabil vizitei facute la sediul nostru masina a fost resoftata de catre o alta firma.
Cu toate acestea posesorul ei a considerat ca un soft Exelixis este mai potrivit pentru masina sa.
Asa cum v-am obisnuit mai jos se regasesc graficele ce infatiseaza: masuratoarea pentru softul initial al masinii, masuratoarea pentru softul Exelixis cat si o comparatie intre cele doua softuri.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCN3033111111111.jpg
Views:	64
Size:	1.13 MB
ID:	2684478   Click image for larger version

Name:	DSCN3029.JPG
Views:	86
Size:	1.78 MB
ID:	2684479   Click image for larger version

Name:	DSCN303711111111111111111.jpg
Views:	95
Size:	1.22 MB
ID:	2684480  

Click image for larger version

Name:	Dyno INITIAL.jpg
Views:	181
Size:	210.1 KB
ID:	2684481   Click image for larger version

Name:	Dyno EXELIXIS.jpg
Views:	180
Size:	183.5 KB
ID:	2684482   Click image for larger version

Name:	Dyno COMPARATIE.jpg
Views:	278
Size:	227.3 KB
ID:	2684483  

Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 10-02-13, 18:09   #107
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Quote:
Originally Posted by Exelixis View Post
Se pare ca este sezonul fine tuningului.
Ultima experienta de acest gen o reprezinta un BMW 535D cu transmisie automata.
In prealabil vizitei facute la sediul nostru masina a fost resoftata de catre o alta firma.
Cu toate acestea posesorul ei a considerat ca un soft Exelixis este mai potrivit pentru masina sa.
Asa cum v-am obisnuit mai jos se regasesc graficele ce infatiseaza: masuratoarea pentru softul initial al masinii, masuratoarea pentru softul Exelixis cat si o comparatie intre cele doua softuri.
Buna treaba. Mai avea DPF?
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 11-02-13, 09:37   #108
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Da, masina are filtrul de particule.
Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 11-02-13, 12:17   #109
tache_mache

Stage 5
 
tache_mache's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 1,201
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Arthur dar cutia ce zice?
tache_mache is offline   Reply With Quote
Old 11-02-13, 13:47   #110
Avionu

Stage 4
 
Avionu's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 233
Member of:
[SKODA]
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Quote:
Originally Posted by tache_mache View Post
Arthur dar cutia ce zice?
Destul de mult pt o masina cu DPF. Daca o alearga prin oras posibil sa intampine probleme. Daca merge cu ea mai mult pe afara atunci nu cred ca vor fi probleme. Mai nou am aceasi masina dar intentionez sa renunt la DPF. Putere mai mare, evacuare mai buna, EGT mai mic, dar masina va da fum. Cutia este la limita superioara. Daca e bine intretinuta si nu se exagereaza ... tine.
__________________
www.eXclusiveclub.ro
Avionu is offline   Reply With Quote
Old 11-02-13, 19:09   #111
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Masina este folosita zi de zi dar nu este abuzata, prin urmare cutia este ok.
Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 12-02-13, 08:14   #112
Alex23

Stage 5
 
Alex23's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 437
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Quote:
Originally Posted by Exelixis View Post
Se pare ca este sezonul fine tuningului.
Ultima experienta de acest gen o reprezinta un BMW 535D cu transmisie automata.
In prealabil vizitei facute la sediul nostru masina a fost resoftata de catre o alta firma.
Cu toate acestea posesorul ei a considerat ca un soft Exelixis este mai potrivit pentru masina sa.
Asa cum v-am obisnuit mai jos se regasesc graficele ce infatiseaza: masuratoarea pentru softul initial al masinii, masuratoarea pentru softul Exelixis cat si o comparatie intre cele doua softuri.
Parca masina asta e facuta de boosted.ro!!!!!! Oare dc apar 2 firme diferite cu aceasi lauda!!!?????
Alex23 is offline   Reply With Quote
Old 12-02-13, 10:30   #113
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Explicatia este foarte simpla. Softul este furnizat de catre Exelixis.
Boosted.ro este singurul reseller autorizat al softurilor Exelixis Motorsport in Romania.
Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 12-02-13, 13:12   #114
Alex23

Stage 5
 
Alex23's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 437
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Style in Motion]
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Quote:
Originally Posted by Exelixis View Post
Explicatia este foarte simpla. Softul este furnizat de catre Exelixis.
Boosted.ro este singurul reseller autorizat al softurilor Exelixis Motorsport in Romania.
Am inteles........cum ar veni Boosted.ro e un fel de intermediar!!
Alex23 is offline   Reply With Quote
Old 12-02-13, 16:15   #115
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Nu, nu este un intermediar pentru ca ofera aceeasi calitate a serviciilor si aceleasi preturi ca si noi.
Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 12-02-13, 17:09   #116
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Inca doua nume cunoscute pasionatilor de motorsport ne-au vizitat saptamana trecuta.

Este vorba de cunoscutul pilot Relu Cladoveanu cu al sau Mitsubishi EVO 9 pregatit de catre GATMO si de Frank Lapp fostul responsabil cu partea de software in cadrul GATMO, actualmente implicat in alte proiecte printre care si resoftarea unor masini din WRC.

Scopul vizitei a fost resoftarea EVO-ului 9 ca urmare a catorva modificari efectuate odata cu ultima revizie capitala a masinii.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	72
Size:	1.17 MB
ID:	2687739   Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	80
Size:	2.77 MB
ID:	2687740   Click image for larger version

Name:	3.JPG
Views:	60
Size:	2.13 MB
ID:	2687741  

Click image for larger version

Name:	4.JPG
Views:	48
Size:	2.07 MB
ID:	2687742   Click image for larger version

Name:	5.JPG
Views:	46
Size:	2.27 MB
ID:	2687743   Click image for larger version

Name:	6.JPG
Views:	49
Size:	2.30 MB
ID:	2687744  

Click image for larger version

Name:	7.JPG
Views:	44
Size:	2.83 MB
ID:	2687745   Click image for larger version

Name:	8.JPG
Views:	118
Size:	2.20 MB
ID:	2687746   Click image for larger version

Name:	9.JPG
Views:	61
Size:	2.08 MB
ID:	2687747  

Click image for larger version

Name:	10.JPG
Views:	99
Size:	2.67 MB
ID:	2687748   Click image for larger version

Name:	11.JPG
Views:	128
Size:	1.96 MB
ID:	2687749   Click image for larger version

Name:	POZA GENERICA DYNO.jpeg
Views:	205
Size:	425.6 KB
ID:	2687750  

Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 16-02-13, 14:11   #117
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Motorul 2.0TDI este unul din cele mai raspandite motoare in cadrul grupului VAG si nu fara motiv.
Acest motor imbina intr-un mod fericit fiabilitatea in utilizarea cotidiana cu economia de combustibil oferind in acelasi timp performante rezonabile.

Dar chiar si respectand aceste deziderate producatorul a lasat destule posibilitati de “joaca” celor ce doresc un plus de performanta cu un minim de investitie.

Acest lucru il dovedeste si cazul masinii de mai jos, un Volkswagen Passat 2,0TDI BLUEMOTION stock caruia i s-a implementat un soft Exelixis.

Cele doua grafice ilustreaza caracteristicile masinii stock cat si rezultatele obtinute dupa resoftare.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCN3067.JPG
Views:	60
Size:	2.13 MB
ID:	2691638   Click image for larger version

Name:	DSCN3069.JPG
Views:	35
Size:	1.90 MB
ID:	2691639   Click image for larger version

Name:	DSCN3077.JPG
Views:	50
Size:	2.03 MB
ID:	2691640  

Click image for larger version

Name:	Dyno stock.jpg
Views:	293
Size:	207.1 KB
ID:	2691641   Click image for larger version

Name:	Dyno resoftat.jpg
Views:	341
Size:	232.2 KB
ID:	2691642  
Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 16-02-13, 18:35   #118
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Ce crestere violenta a cuplului dupa resoftare... si ce diferenta mare de cuplu la turatia de inceput a testului, intre inainte si dupa resoftare.
ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
Old 16-02-13, 19:06   #119
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

De regula asta e scopul resoftarii, cresterea puterii si a cuplului.
Diferenta de cuplu in secventa de inceput a masurarii este data de felul in care este actionata pedala de acceleratie, progresiv sau brusc.
Acest fapt nu influenteaza sub nici o forma valorile maxime inregistrate.

P.S. Chiar daca au trecut 3 ani de cand ti-am lansat invitatia de a ne vizita, lucru ce nu s-a intamplat inca, invitatia ramane valabila, cu atat mai mult acum, avand in vedere ca noul nostru dyno iti suscita din nou interesul.
Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 07-03-13, 11:25   #120
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: NOUL DYNO EXELIXIS – SuperFlow 800 Series Chassis Dyno

Toata lumea “greseste”, in consecinta si WPP-ul mai face lucruri normale din cand in cand.
Ultima isprava din categoria lucruri normale o reprezinta un BMW 320d, care in urma hibridizarii turbinei, instalarii unei evacuari si a unui intercooler custom avea nevoie de o resoftare.

Teoretic, cifrele finale pot fi mai mari, deoarece atat evacuarea cat si intercoolerul pot fi imbunatatite deoarece prezinta carente de executie.

Mai jos se regasesc fisele pentru masuratoarea initiala, masuratoarea dupa resoftare, cat si o comparatie intre cele doua instante.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCN3330.JPG
Views:	100
Size:	2.00 MB
ID:	2711621   Click image for larger version

Name:	DSCN3326.JPG
Views:	52
Size:	1.89 MB
ID:	2711622   Click image for larger version

Name:	DSCN3322.JPG
Views:	94
Size:	2.11 MB
ID:	2711623  

Click image for larger version

Name:	Stock.jpg
Views:	150
Size:	206.3 KB
ID:	2711624   Click image for larger version

Name:	Resoftare.jpg
Views:	150
Size:	215.5 KB
ID:	2711625   Click image for larger version

Name:	Comparatie.jpg
Views:	214
Size:	232.4 KB
ID:	2711626  

Exelixis is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -