Cu totii stim anecdota cizmarului care nu avea cu ce sa se incalte.
Ei bine Catalin aka WPP s-a hotarat (in sfarsit ) sa ne demonstreze ca aceasta zicala nu il reprezinta.
Astfel intr-o zi cu soare s-a prezentat impreuna cu “utilajul” din dotare la poarta dynoului pentru a isi scrie softul.
Pentru cei ce nu cunosc, baza este un motor BMW S50B32 echipat cu toate cele necesare pentru conversia din aspirat in turbo, turbina folosita este echivalenta cu Garrett GT40 , iar gestiunea electronica motorului este asigurata de un ECU standalone Vems.
Rezultatul vizibil in fisa de mai jos a fost obtinut fara prea mult efort la o presiune de 1,15bar ceea ce ne face sa credem ca exista o rezerva de putere semnificativa inca neexploatata.
Cam atat am avut noi de spus, pentru alte lamuriri si informatii il lasam chiar pe WPP sa le comunice cand si cat considera ca pot fi facute publice.
TO BE CONTINUED….
Breaking News: surse ce doresc sa ramana anonime ne-au transmis ca WPP si-a exprimat dorinta de a inlocui turbina existenta cu…………