Probabil sunteti mirati...la fel am ramas si eu cand m-a sunat al meu amic Cortez sa ma cheme,ca mi-a gasit masina cu care sa ma dau.Ajung la fata locului,Hondita mica si nervoasa,decapotata.Doi baieti pe langa ea,mari,siguri pe ei.Eu,mic si inca nedumerit.Le zic in prima faza ca nu are sens.vorba aia: 115CP din 1986 versus 240CP din 2006.
Intreb de masa masinii si primesc ca raspuns ca are cca 1200 si ceva. Imi zic sa incerc. Scot cheia de 12,bag 135-ul in carburator,deschid boost controlerul la maxim si urc la 1.0 bar.
Ajungem pe "scena".Baietii capoteaza masina si unul din ei coboara.Le explic ca intre reperul ala si ala sunt 400 metri,pot sa masoare daca nu ma cred.Este ok,ne indreptam catre start.
Prima tura: R5GTT pleaca prost (lipsa de activitate din ultima vreme), Honda S2000 pleaca si mai prost, cursa se termina dezechilibrat rau de tot, Honda in spate la cel putin 2 masini (referinta dimensiune GTT).
A 2-a tura: R5GTT pleaca binisor si isi ia din start avans de 2 masini, Honda S2000 pleaca satisfacator si vine cu a 3-a ca un fulger din urma.Cursa se termina cu botul Hondei in roata din fata a R5-ului.Din pacate ,cursa are doar 400 metri.
A 3-a tura ( se schimba pilotul Hondei ): R5GTT pleaca exemplar, nu cunosc cum a plecat Honda pt ca m-am panicat deoarece s-a rupt spatarul scaunului meu cand am cuplat treapta a 2-a, propulsandu-ma la cca 2-3 masini in fata.Cursa se termina cu Honda in spate la cel putin 1 masina(referinta dimensiune GTT).
Revenind la realitate.R5 GTT,"cotetul",asa cum il poreclesc unii,la setarile de aseara,nu ar avea nici o sansa in fata bolidului S2000 cu cineva priceput la volan.La inceputul cursei eram multumit daca terminam la cca 2-3 masini in urma.
Inca o data se scrie inca o pagina in istoria curselor in care buturuga mica rastoarna carul mare.Imi pare rau de baieti ca au plecat super dezamagiti acasa,dar asta e.Degeaba este masina,daca nu este si cineva care sa stie ce sa faca cu ea.Next time imi voi monta T25-ul pe masina,si atunci,cu cineva priceput la volanul Hondei,va fi o cursa interesanta de vazut,daca va fi vreodata.
PS: ma gandeam dimineata,trecand pe la reprezentanta Honda prin fata si vazand masina oponenta de aseara,sa parchez R5-ul inauntru cu un afis
E VANZARE.