Go Back   Forum 4Tuning > Curse > PROVOCARI

PROVOCARI Locul in care puteti lansa provocari

Reply
 
Thread Tools
Old 26-05-10, 22:02   #16
Alexey

Stage 4
 
Alexey's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 187
Default Re: PROVOCARI PENTRU ALEXENI,URZICENI DIN 06.06.2010

Grupele LR sunt foarte bune daca intra doar masini cu motor aspirat. Ideea cu cronometrarea nu e buna pentru ca nu vor fi putini cei care nu vor da tot ce poate masina numai ca sa intre intr-o grupa mai usoara. Masinile turbo (de fabrica sau convertite) ar trebui sa aiba alte grupe. De exemplu, hai sa luam o Skoda Octavia 19 tdi de 90 de cai care intra la grupa A si una de 1.6 100 de cai. La tdi, schimbi o turbina, un intercooler si inca cateva chestii, faci un soft si ai dublat puterea cand in schimb la cea aspirata de 100 de cai ca sa ajungi la 130-135 de cai e enorm de munca. Ideea e ca tuningul adevarat (din punctul meu de vedere cel pe aspirat) trebuie sa castige.
Alexey is offline   Reply With Quote
Old 27-05-10, 01:33   #17
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: PROVOCARI PENTRU ALEXENI,URZICENI DIN 06.06.2010

Quote:
Originally Posted by Alexey View Post
...... Ideea e ca tuningul adevarat (din punctul meu de vedere cel pe aspirat) trebuie sa castige.
...aha..ideea e asta..am inteles..probabil ar trebui sa se conformeze toata lumea..
PS: daca nu te superi,cred ca ar fi util sa explici de ce "tuningul pe aspirat" (de parca tuningul performance,s-ar limita la motor..hazliu rau...colaborezi cumva cu mondenii?!) este "cel adevarat" iar modificarea motoarelor turbo este dupa insinuarea ta,un fel de..surogat de tuning.....Oare este mai usor sa faci/alegi niste came potrivite,or sa creezi un soft (sau sa programezi un standalone) ce monitorizeaza si stabileste mai multi parametri de functionare ...O R I ce anume ? ..poate e mai usor sa adaptezi o transmisie astfel incat sa fie posibila exploatarea in masura in care cresti solicitarile de 2-3x,mai ales tinand cont de valorile de cuplu mult mai mari decat la aspirat ? ! ......
... Sau poate doar ai postat fiind intr-o dispozitie nu tocmai ideala ?
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 27-05-10, 03:51   #18
B-81-TAF

Stage 5
 
B-81-TAF's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 561
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: PROVOCARI PENTRU ALEXENI,URZICENI DIN 06.06.2010

Quote:
Originally Posted by TOBA^ View Post
mad mex: expirate nu sunt !ca se pot face cu, coeficient de turbo ,4x4, nos...etc...Yoda a dat cel mai bun exemplu !
Parerea mea este ca erau mult mai smechere cursele la mana ! cursele prin eliminare(castigatorul la masa)acum ma duc la curse sa scot un timp bun ! nu conteaza daca ma dau cu un trabant ,dacie, viper...Nu am ajuns la nivelul din Ungaria !PAREREA MEA!
or fi coeficientii de turbo, etc, dar la masinile turbo din fabrica nu se aplica, un exemplu foarte bun, cel al lui mad max.
B-81-TAF is offline   Reply With Quote
Old 27-05-10, 11:48   #19
Alexey

Stage 4
 
Alexey's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 187
Default Re: PROVOCARI PENTRU ALEXENI,URZICENI DIN 06.06.2010

Quote:
Originally Posted by lascarica View Post
...aha..ideea e asta..am inteles..probabil ar trebui sa se conformeze toata lumea..
PS: daca nu te superi,cred ca ar fi util sa explici de ce "tuningul pe aspirat" (de parca tuningul performance,s-ar limita la motor..hazliu rau...colaborezi cumva cu mondenii?!) este "cel adevarat" iar modificarea motoarelor turbo este dupa insinuarea ta,un fel de..surogat de tuning.....Oare este mai usor sa faci/alegi niste came potrivite,or sa creezi un soft (sau sa programezi un standalone) ce monitorizeaza si stabileste mai multi parametri de functionare ...O R I ce anume ? ..poate e mai usor sa adaptezi o transmisie astfel incat sa fie posibila exploatarea in masura in care cresti solicitarile de 2-3x,mai ales tinand cont de valorile de cuplu mult mai mari decat la aspirat ? ! ......
... Sau poate doar ai postat fiind intr-o dispozitie nu tocmai ideala ?
O sa trec peste ironiile tale ieftine de SUPER moderator! Inca o data! In legatura cu ceea ce am zis, da, m-am exprimat gresit. Vroiam sa subliniez doar faptul ca dintr-un motor aspirat storci mult mai greu caii decat dintr-un motor turbo. Si mie imi plac masinile turbo si chiar daca pana acum nu am avut una, nu pot sa zic ca nu-mi surade ideea deci nu am nimic cu masinile turbo. Ce vroiam sa zic , asa cum a zis si TAF mai sus, ca masinilor turbo de fabrica , gen 1.8 T, ar trebui sa li se aplice si lor un coeficient. Exemplul pe care l-am dat in primul post e suficient de graitor.
Nu are rost sa pornim un flame aiurea acum, dar sunt situatii in care cei cu motoare aspirate sunt dezavantajati destul de rau si nu e corect.

Last edited by Alexey; 27-05-10 at 11:53.
Alexey is offline   Reply With Quote
Old 27-05-10, 12:39   #20
morpheusmaster

Stage 5
 
morpheusmaster's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,966
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Fiat]
[SKODA]
Default Re: PROVOCARI PENTRU ALEXENI,URZICENI DIN 06.06.2010

Oricum ar fi grupele astea sunt un compromis...coeficient pentru aia, coeficient pentru cealalta si tot asa...in final cineva tot o sa fie nemultumit ca acum...drept urmare, ori cum zice TOBA (si are dreptate)...la mana, si castigatorul ramane la masa...ori sistemul KOE (k de asta e aprobat si de KOE)...timpi pe 402m...restu's frectie...


...si stiti cum e romanu',nu? Daca nu e intro grupa in care e el si un traby...nu'i bine dom'le...fiti seriosi si terminati chestiile astea ca personal mie'mi miroase a "eu nu pot castiga grupa!!!" si tot asa...personal sa fiu la start nu mar interesa cu ce ma dau atat timp cat ma dau...si mai ales LEGAL!
morpheusmaster is offline   Reply With Quote
Old 27-05-10, 16:30   #21
mad max

Stage 5
 
mad max's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,206
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: PROVOCARI PENTRU ALEXENI,URZICENI DIN 06.06.2010

Nu e vorba de faptul ca nu poate cineva castiga grupa ...(eu personal nu imi doresc asta), dar e vorba de respectul pentru munca depusa de fiecare dintre noi si lupta sa fie una corecta ca nu cred ca te tine sa faci o urcare cu masina ta si sa compari timpii cu cei ai lui Titi Aur, Lucien Hora sau Ono. Despre asta vorbesc...
Ganditi-va la un exemplu: Luati un logan de 1.6 si un golf 4 1.9tdi 90cp. La golf montati o turbina si puneti un soft si o sa vedeti ca masina ajunge la 180cp(adica dublu). La Logan puteti dubla puterea? octavia 1,8T vs calibra 150cp .... La grupul vag exista mai multe variante de putere pt acelasi motor .... deci acel 1,8T poate ajunge la 225cp folosind piese de fabrica si soft de fabrica , iar cu tuning se ajunge la peste 300cp ..... La calibra .... poate imi spune si mie cineva cum poate ajunge o calibra 2.0 aspirat la peste 300cp ....
Deci nu prea e echitabil turbo vs aspirat ... Parerea mea...
__________________
STOCK IS FOR LOOSERS. BAUBAU Racing!
Exista batalii pe care e bine sa le ocolesti nu de teama ca le-ai putea pierde ci pentru ca ai deveni ridicol castigandu-le!!!
Everybody can buy a car, but not everybody can modify a car...
DE VANZARE CIELO GSI 16V!!! https://forum.4tuning.ro/496-anunturi...o-gsi-16v.html
mad max is offline   Reply With Quote
Old 27-05-10, 17:38   #22
ianyST

Stage 3
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 152
Default Re: PROVOCARI PENTRU ALEXENI,URZICENI DIN 06.06.2010

Quote:
Originally Posted by mad max View Post
Nu e vorba de faptul ca nu poate cineva castiga grupa ...(eu personal nu imi doresc asta), dar e vorba de respectul pentru munca depusa de fiecare dintre noi si lupta sa fie una corecta ca nu cred ca te tine sa faci o urcare cu masina ta si sa compari timpii cu cei ai lui Titi Aur, Lucien Hora sau Ono. Despre asta vorbesc...
Ganditi-va la un exemplu: Luati un logan de 1.6 si un golf 4 1.9tdi 90cp. La golf montati o turbina si puneti un soft si o sa vedeti ca masina ajunge la 180cp(adica dublu). La Logan puteti dubla puterea? octavia 1,8T vs calibra 150cp .... La grupul vag exista mai multe variante de putere pt acelasi motor .... deci acel 1,8T poate ajunge la 225cp folosind piese de fabrica si soft de fabrica , iar cu tuning se ajunge la peste 300cp ..... La calibra .... poate imi spune si mie cineva cum poate ajunge o calibra 2.0 aspirat la peste 300cp ....
Deci nu prea e echitabil turbo vs aspirat ... Parerea mea...

Salut1

Am fost si la moldoveni sa vad si acolo nivelul si am invatat ceva si din regurile lor (koe),si o sa adoptam ceva

Pe de alta parte nu putem sa ne comparam la timpi decat cand o sa ajungem macar la un nivel ca a lor( adica diferentiere pe grupe in funcie de timpi)

Multumesc
ianyST is offline   Reply With Quote
Old 27-05-10, 18:55   #23
Alexey

Stage 4
 
Alexey's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 187
Default Re: PROVOCARI PENTRU ALEXENI,URZICENI DIN 06.06.2010

Quote:
Originally Posted by mad max View Post
Nu e vorba de faptul ca nu poate cineva castiga grupa ...(eu personal nu imi doresc asta), dar e vorba de respectul pentru munca depusa de fiecare dintre noi si lupta sa fie una corecta ca nu cred ca te tine sa faci o urcare cu masina ta si sa compari timpii cu cei ai lui Titi Aur, Lucien Hora sau Ono. Despre asta vorbesc...
Ganditi-va la un exemplu: Luati un logan de 1.6 si un golf 4 1.9tdi 90cp. La golf montati o turbina si puneti un soft si o sa vedeti ca masina ajunge la 180cp(adica dublu). La Logan puteti dubla puterea? octavia 1,8T vs calibra 150cp .... La grupul vag exista mai multe variante de putere pt acelasi motor .... deci acel 1,8T poate ajunge la 225cp folosind piese de fabrica si soft de fabrica , iar cu tuning se ajunge la peste 300cp ..... La calibra .... poate imi spune si mie cineva cum poate ajunge o calibra 2.0 aspirat la peste 300cp ....
Deci nu prea e echitabil turbo vs aspirat ... Parerea mea...
Cam asta am vrut si eu sa spun numai ca tu ai spus-o mai bine.
Alexey is offline   Reply With Quote
Old 27-05-10, 20:03   #24
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: PROVOCARI PENTRU ALEXENI,URZICENI DIN 06.06.2010

Problema turbo vs.aspirat...sau a tractiunii,s-a mai discutat si ras-discutat.. Si s-a si raspuns deasemenea...si anume: Vrei masina sa te dai la drag si sa castigi,iti iei una cu potential..e alegerea TA,nimeni nu te obliga sa iei o anumita masina si nici sa vii cu masina familiei ( daca nu e cumva un evo or un sti....sau hai,macar un ram srt10) .
Asadar,in momentul asta in care ORICINE isi poate permite o masina turbo de fabrica ,este usor deplasat sa va tot plangeti... Si este si mai deplasat sa cereti grupe pe timpi,cand la noi cronometrarea e ..rara si nu extrem de precisa..PANA acum (sper ca la alexeni va fi,radu iti tin pumnii).
... grupele din ungaria sunt f.ok..mie personal,mi-ar conveni mai mult sistemul din moldova,insa e doar o chestiune subiectiva
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 28-05-10, 00:52   #25
mad max

Stage 5
 
mad max's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,206
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: PROVOCARI PENTRU ALEXENI,URZICENI DIN 06.06.2010

Nu e vorba de plans, daca despre mine vorbeai .... Era doar o parere....
E alegerea fiecaruia cu ce masina vine la "curse" sau daca vine. Cred ca ar fi mai bine sa incheiem discutia asta interminabila despre grupe.
Eu cred ca ar fi mai util sa ne spuna cineva mai multe detalii despre acest eveniment ...
mad max is offline   Reply With Quote
Old 28-05-10, 01:19   #26
pepy
Vice Presedinte Speedline Motorsport

Stage 5
 
pepy's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 424
Member of:
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[Delta Racing Crew]
Default Re: PROVOCARI PENTRU ALEXENI,URZICENI DIN 06.06.2010

Din diverse puncte de vedere toate variantele de grupe sunt corecte ,mai mult sau mai putin, DAR organizatorul este cel care alege ce tip de concurs vrea sa abordeze.
pepy is offline   Reply With Quote
Old 28-05-10, 01:57   #27
Bogdan_mb

Stage 5
 
Bogdan_mb's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 4,267
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: PROVOCARI PENTRU ALEXENI,URZICENI DIN 06.06.2010

Quote:
Originally Posted by mad max View Post
Ganditi-va la un exemplu: Luati un logan de 1.6 si un golf 4 1.9tdi 90cp. La golf montati o turbina si puneti un soft si o sa vedeti ca masina ajunge la 180cp(adica dublu). La Logan puteti dubla puterea? octavia 1,8T vs calibra 150cp .... La grupul vag exista mai multe variante de putere pt acelasi motor .... deci acel 1,8T poate ajunge la 225cp folosind piese de fabrica si soft de fabrica , iar cu tuning se ajunge la peste 300cp ..... La calibra .... poate imi spune si mie cineva cum poate ajunge o calibra 2.0 aspirat la peste 300cp ....
Deci nu prea e echitabil turbo vs aspirat ... Parerea mea...
Exemplele date de tine nu se vor intalni niciodata in cazul grupelor din ungaria / delta racing, poate totusi daca vor oameni sa se dea la liber.

Grupe se pot face in nenumarate feluri, fiecare isi vede avantajul intr-o anumita configuratie, insa eu consider ca mai important este cronometrarea, astfel poti sa te compari direct cu oricare concurent, indiferent de grupa.
__________________
Bogdan_mb is offline   Reply With Quote
Old 28-05-10, 09:18   #28
mad max

Stage 5
 
mad max's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,206
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: PROVOCARI PENTRU ALEXENI,URZICENI DIN 06.06.2010

La evenimentul acesta o sa fie cronometrare? Cum sunt structurate grupele?
mad max is offline   Reply With Quote
Old 28-05-10, 12:16   #29
xfactor

Stage 5
 
xfactor's Avatar
 
Join Date: May 2010
Posts: 340
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: PROVOCARI PENTRU ALEXENI,URZICENI DIN 06.06.2010

Da o sa fie cronometrare.Va rog sa cititi cu atentie regulamentul au intervenit mici schimbari,plus e de datoria voastra ca participanti sa il cititi.Mersi(ca sa nu existe discutii) Grupele sunt asa:

sub 1600 cmc – S1
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
timpi, in linie, V, boxer, cu patru roti si
tractiune pe doua roti, avand motorul cu cilindreea sub
1600cmc normal aspirat sau sub 1000cmc
supraalimentat (turbo/compresor).
Combustibilul permis este doar cel din comert –
benzina, E85,benzina de curse

sub 2500 cmc – S2
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si
tractiune pe doua roti, avand motorul cu cilindreea

cuprinsa intre 1601-2500cmc normal aspirat sau sub
1600cmc Wankel aspirat sau sub 1600cmc
supraalimentat (turbo/compresor).
Combustibilul permis este doar cel din comert –
benzina, E85, benzina de curse

sub 3800 cmc - S3
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din
care doua roti motrice, avand motorul cu cilindreea
cuprinsa intre 2501-3800cmc normal aspirat sau sub
1600cmc Wankel supraalimentat sau intre
1601-2500cmc supraalimentat (turbo/compresor).
Combustibilul permis este doar cel din comert –
benzina, E85, benzina de curse

peste 3800 cmc - S4
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din
care doua roti motrice, avand motorul cu cilindreea
peste 3801cmc normal aspirat sau peste 2501cmc
supraalimentat (turbo/compresor).
Combustibilul permis este doar cel din comert –
benzina, E85, benzina de curse

AWD - S5
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si
tractiune integrala. Combustibilul permis este doar cel
din comert – benzina, E85, benzina de curse

Diesel sub 2000 cmc - S6
Toate masinile dotate cu motor diesel in 2 sau 4 timpi,
in linie, V sau boxer, cu patru roti din care 2
roti motrice si cu motorul aspirat sau supraalimentat

cu turbo sau compresor avand motorul pana in 2000 cmcsi
toate masinile cu 4 roti motrice avand motorul de pana la 1600 cmc
Combustibilul permis este doar cel din comert –
motorina sau biodiesel.

Diesel peste 2000 cmc- S7
Toate masinile dotate cu motor diesel in 2 sau 4 timpi,
in linie, V sau boxer, cu patru roti din care 2
roti motrice si cu motorul aspirat sau supraalimentat
cu turbo sau compresor avand motorul peste 2000 cmc si
toate masinile cu 4 roti motrice avand motorul de peste 1600 cmc
Combustibilul permis este doar cel din comert –
motorina sau biodiesel.

Capitol 3 – Modalitatea de desfasurare a competitiei
Orar :
- Ora incepere inscrieri : 8:30(Pe baza copiei dupa Buletin)
- Ora terminare inscrieri : 12:00 Atentie pana la ora 12 se fac inscrieri cine vine dupa ora 12 ne pare rau nu mai poate sa participe.
- Verificari tehnice ale masinilor de concurs : incepand cu ora 9:00
- Ora incepere concurs : 10:00
- Ora terminare concurs : 18:00
- Festivitate premiere : 18:30 – 19:00
- Ora terminare eveniment : 19:00
Oficialitati:
Organizator principal: A.C.S Delta Racing Crew
• Director de concurs: Ionut Olteanu
• Director tehnic:Popa Valentin
• Director securitate: Bespalencu Cristian-Mihai
• Coordonator cursa: Mitan Dan
Distanta cursei : 402 metri
Distanta zonei de franare : 600 metri

Mare atentie.Cine nu va respecta randul la start,va face burn sa cercuri in locuri nepermise,va fi exclus pentru totdeauna din competitie.La start nu are voie sa stea nimeni decat organizatorii si 1-2 oameni din staful concurentului care ajuta la pregatirea masinii dupa care sunt rugati sa se indeparteze.Oricine altcineva sta in zona aceea este exclus imediat din incinta pistei.Publicul care nu va ramane dupa garduri va fi imediaT escortat din perimetrul aeroportului.Sper ca in primul rand concurentii au inteles mesajul ca sa nu aud dupaia ca NU VA CONVINE.CLAR CINE NU STA LA COADA BAN PE VIATA.
Attached Files
File Type: doc regulament delta drag.doc (50.5 KB, 12 views)

Last edited by xfactor; 28-05-10 at 12:27.
xfactor is offline   Reply With Quote
Old 28-05-10, 13:32   #30
dragusu

Stage 5
 
dragusu's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 467
Default Re: PROVOCARI PENTRU ALEXENI,URZICENI DIN 06.06.2010

Mare atentie.Cine nu va respecta randul la start,va face burn sa cercuri in locuri nepermise,va fi exclus pentru totdeauna din competitie.La start nu are voie sa stea nimeni decat organizatorii si 1-2 oameni din staful concurentului care ajuta la pregatirea masinii dupa care sunt rugati sa se indeparteze.Oricine altcineva sta in zona aceea este exclus imediat din incinta pistei.Publicul care nu va ramane dupa garduri va fi imediaT escortat din perimetrul aeroportului.Sper ca in primul rand concurentii au inteles mesajul ca sa nu aud dupaia ca NU VA CONVINE.CLAR CINE NU STA LA COADA BAN PE VIATA.[/QUOTE]

buna decizie..sper sa nu fie probleme daca "coechipierul" imi tine loc pana ma imi pregatesc masina si trec in coada
__________________
www.powertechperformance.ro/

www.powerteambuzau.ro

CHIPTUNING si anulare DPF in BUCURESTI by

Tel:
0733.181.991
0753.181.991
dragusu is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -