Un Renault 5 GTT cu motorul stock de 1.4 turbo, 120 de cai stock.
Modificari (schimbate fata de stock) : admisie, evacuare, turbina, axa.
Restul sunt optimizate pentru a merge bine cu aceste schimbari.
Pana acum:
R5GTT vs E30 335i = R5GTT (suspensie stock) (la o ora dupa ce a fost terminata si scoasa din garaj)
- modificari 335i (din auzite, deoarece baietii nu au mai stat la discutii dupa) : admisie, serpi, evacuare, blocant + slikuri (asta sigur)
- suprafata : beton, de pe loc cam 3-4 masini, din mers 2-3 masini
- suprafata : asfalt, de pe loc doar o masina (i-au prins mult mai bine lui gumele)
R5GTT vs E46 330d = R5GTT (suspensie stock)
- suprafata: beton, din mers 2-3 masina
R5GTT (suspensie stock) vs E30 2.5 24v turbo
- suprafata: asfalt, de pe loc cam 1 masina in fata e30, din mers cam juma de masina in fata R5GTT pana la jumatatea treptei a 3-a cand a intervenit un obstacol.
R5GTT vs R5 1.8 16V = R5GTT
- suprafata : asfalt, de la un tir in sus
R5GTT vs Seat Altea 2.0 TDI = R5GTT
- conform spuselor proprietarului : turbina de 3.0 TDI, blocant, soft, gume de vara moi
- suprafata: asfalt, de pe loc un tir pe primii 300m
- proprietarul a sustinut dupa ca softul nu este bun
R5GTT vs Golf 3 VR6 turbo = G3 VR6 turbo (din auzite aprox 280-300cp)
- proprietarul nu a dorit sa se dea de pe loc pe motiv ca nu vrea sa isi strice cutia
- suprafata: asfalt, din mers R5GTT a stat in usa Golfului
Urmeaza zilele astea arcuri mai scurte si modifcare a avansului (era 0 pana acuma).
Orice mesaj se da pe privat.
Aici se trec doar rezultate (fara nume ca sa nu existe polemici aiurea)(orice tip de rezultat, victorie sau invers).
Topicul se va inchide daca se va face tiganeala, balacareala sau diverse discutii din cauza unor orgolii ranite.