Cu un singur fapt ai dreptate, este un sport scump, foarte scump poate cel mai scump si pentru performanta inalta sumele investite sunt exorbitante, dar nu ai spus nimic nou si nimeni nu a vorbit de bani era vorba de altceva, insa probabil ca este greu sa intelegi si-mi permit sa te tratez ca atare. In plus am a te rog sa nu mai faci noise si atacuri la persoana, hai sa punem punct, sa nu ne enervam, sa ne bucuram de sarbatorileastea frumoase care urmeaza.
Discutand despre bani ar fi frumos sa se discute si despre costurile unor astfel de masini, cati bani au inghitit, cat tin motoarele si alte componente... De exemplu cat l-a costat pe X sa faca masina sa obtina timpul Y.
Nu am experienta in a pilota masini de +++++++1500HP(nu am avut ocazia sa fac astasi probail ca tu esti in masura sa aprecizi corect acest fapt), insa in mod cert nici acestea nu sunt in preajma acestor valori oricat de mult de indoapa ghp-ii. Experienta noastra este in a scoate caii,in ai pune in valoare, in a demonstra ca suntem profesionisti si ca putem face pentru clienti masini mai rapide si mai puternice decat ale noastre. Nu cred ca este cineva care sa conteste faptul ca acest monstru mecanic a fost depasit in mod real in putere in Romania:
https://www.facebook.com/video.php?v...type=3&theater
Trebuie sa fi naiv sa crezi ca un V8 de 7l biturbo cu doua turbine cat casa ..., turbine desore care se sune ca sunt atat de violente incat pot manca copii, uneori agresand chiar si adultii.
Pot sa spun ca sanse sa-i invinga clar ar fi avut la un moment dat o singura masina din Romania, este masina lui Paul Andronic
EVO 9 RS, in urma cu trei-patru ani, cand aceasta avea in mod real
655WHP, care in teste neoficiale 0..402m obtinea timpi promitatori desi nu avea cutie de viteze adecvata, iar ultimele zeci de metri le facea cu ambreiajul calcat,ca sa nu mearga in limitare prea mult.
Din pacate etapele de atunci de dragracing au fost departe si coincideau cu periaoda de etape de vtm sau alte treburi mai importante.
A face o masina sa mearga repede 402m este mare lucru, dar a face o masina sa rezite la coasta un campionat este mult mai greu, iar noi am avut sansa sa demonstram ca asta se poate.
Cred ca nici acum masina lui Paul nu ar fi o rusine la o cursa de 402m, mai ales daca a evoluat si tinand cont de sfaturile noastre date in timp, dar pana una alta cei doi au luat niste bonuri mai mult decat onorabile cu diferente foarte mici, date poate de conditiile de concurs, de atmosfera, de vant, de piloti... incat e greu de spus cand sunt in paralele cu start simultan care trece prima linia de sosire.