Feedback comercial - Recomandari si Reclamatii Loc pentru reclamat tranzactii nereusite. Sunt acceptate doar reclamatiile insotite de dovezi clare. |
11-03-10, 01:38
|
#1
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI] [4Tuning International]
|
Reclamatie user: amadeus_and
M-am gandit sa povestesc patania mea de anul trecut intrucat nu este exclus sa incerce inca o data aceeasi schema cu altcineva,so here it is:
In luna iulie 2009 m-am gandit sa-mi vand masina,un Audi S2 Coupe.
Pe data de 26 iulie 2009 am primit un PM de la userul amadeus_and care imi propunea un schimb de masini cu un Nissan 300ZX modificat.
Anuntul lui suna asa:
Quote:
Vand Nissanul urgent...pret 20000 euro negociabil sau 12000 fara upgrade-uri
Masina are asa:
Exterior: Custom body kit, Colantare totala CarFashion
Jante 18" Fox Racing, Cauciucuri Fulda Exelero 245/45/18 90%
Interior: Custom interior, tapiterie piele crem deschis, volan MPH, Short shifter AMS, ceasuri de boost(x2, unul presiunea reala pe turbine si unul presiunea reala pe galeria de admisie)+ ceas presiune ulei
Motor: VG30DETT 3000 V6 Twinturbo
pistoane WISECO Forged
biele Eagle Forged
axe Jim Wolf Technologies
supape FERREA titan oversized 1mm
Z1 hardened engine block
Garnituri chiulasa metal Cometic
AMS Light Weight Underdrive Pulley+water pump overdrive pulley
Radiator Koyo
Intercoolere Z1
Volanta usoara XTD
Kit ambreiaj ACT
Turbine GT675rs
5 bolt split downpipes
Boost controller manual
Blow off-uri Z1 RFL (Really F....ing Loud) Blow off valves
Z1 Oil cooler
Injectoare Nismo 555
Soft Ashspec+jwt+z1
Launch control Gizzmo Racing
Shift light+tach recall Gizzmo Racing
Cardan Platinum 1 piece
+multe alte upgrade-uri de care nu imi aduc acum aminte...
Daca se doreste pretul mic, tot ce este trecut la upgrade ,mai putin ambreiaj+volanta le pastrez spre vanzare ulterioara, iar masina va veni cu motor stock twinturbo de 286 cai
La varianta scumpa de pret, se mai dau inca doua motoare complete, 2 seturi de turbine plus foarte multe alte piese...
Am investit foarte mult timp in masina asta,foarte multi nevi, si nu in ultimul rand bani...
Investitia in masina depaseste 35000 euro, dar o dau ptr ca trecem la "next level"...si e ceva nevoie de fonduri...
Pentru orice informatii va rog sa ma sunati la 0764.430.966 sau mail la amadeus_and@yahoo.com
|
Bineinteles ca masina mi-a facut cu ochii si m-am gandit sa facem schimbul,urmand sa ma intalnesc cu el la Bucuresti si sa mergem la Navodari la socrul lui sa iau masina pe platforma (pe banii mei) sa o ducem la Bucuresti la cineva sa desfac motorul si sa o pun pe roti.
Zis si facut.
Cand am ajuns la Navodari si am vazut masina,deja parca incepeam sa ma sucesc.Ce era in poze si in filmulet nu corespundea deloc cu masina care era statuta in parcare,desfoliata la toate colturile,care pe deasupra mergea si in 5 pistoane in loc de 6..
M-am amagit,am zis ca lasa,ca e statuta,ca o fac eu in timp,sa fie la motor ce trebuie..
Am dus masina la Bucuresti la X (membru 4Tuning) la reparat,eu urmand sa plec in Spania pentru o luna de zile,timp in care X trebuia sa desfaca motorul,sa vada ce e de cumparat si sa o faca la loc iar noi sa facem actele de vanzare-cumparare cand ma intorc din Spania (aveam bilet de avion a2a zi,nu mai era timp de facut acte,spre norocul meu!!)
Bun,pana aici toate bune si frumoase.
Am plecat in Spania.
S-a desfacut motorul si s-a constatat ca aveam nevoie de cuzineti,biele si vibrochen,nu doar de cuzineti si rectificat arborele cum mi s-a spus.Bun,am facut niste calcule si am decis sa imi aduc din Anglia un motor complet,sa iau ce am nevoie din el,ca ies mai bine.Zis si facut.
Imi vine motorul in RO,il desface X,vede ca e f bun si ma intreaba cum doresc sa procedam,punem cuzinetii,bielele si vibrochenul sau punem tot motorul din Anglia si mutam anexele?
Bineinteles ca am zis ca punem doar cuzinetii,bielele si vibrochenul,pentru ca pe motorul celalalt trebuie sa fie pistoane forjate WISECO, axe Jim Wolf Technologies, supape FERREA titan oversized 1mm, Z1 hardened engine block, Injectoare Nismo 555 si nu renuntam la ele,nu?
Moment in care X incepe sa rada si imi spune ca toate internele din motorul care era pe masina sunt STOCK,cu codurile de la Nissan,nimic aftermarket.
Bineinteles ca mi s-au inmuiat picioarele pe moment,m-am gandit ca glumeste X (foarte glumet de altfel,baiat de nota 1000!)
Avand in vedere ca m-am inteles cu amadeus_and sa iau 300ZX-ul cu upgrade-urile trecute in anunt,nu stock,l-am sunat sa vedem cum facem mai departe,ori imi da ce lipseste,ori imi iau S2-ul inapoi.
amadeus_and nu mi-a raspuns la telefon in ziua aia,l-am rugat pe X sa il sune,sa-i spuna el care e treaba.
Lui X i-a raspuns si a inceput sa o dea in SF-uri,ca nu stie despre ce e vorba,ca nu stiu ce si ca nu stiu cum.
Dupa cateva ore mi-a trimis sms cum ca e plecat din tara si ca ajunge a doua zi si ca vine la Bucuresti sa imi dea S2-ul inapoi.
Ne-am dat intalnire la garaj la X.Am ajuns acolo inaintea lui (a intarziat cam 2 ore),am vorbit cu X,mi-a aratat motorul de pe Nissan,mi-a aratat motorul cumparat din Anglia,a zis sa ne decidem ce facem,ca masina deja statea de o luna si 2 saptamani acolo si ii ocupa spatiu,trebuia sa ne decidem ce facem mai departe.
Pentru ce se facuse pana atunci la Nissan trebuia achitata lui X suma de 250 Euro.
Eu imi vroiam S2-ul inapoi,nu imi mai trebuia acel 300ZX nicidecum.
A venit amadeus_and,am discutat si am ajuns la concluzia ca imi iau inapoi S2-ul si ca motorul adus din Anglia il cumpara el sa-si faca Nissan-ul.
Bun,am stabilit ca cei 250E pe care ii datoram lui X sa ii plateasca amadeus_and cand isi ia masina de la X si mie sa imi dea diferenta de 550 Euro pe data de 12 octombrie (peste o luna de zile) cand amadeus_and urma sa organizeze etapa de Legale in Ploiesti,avand deja aprobarile necesare.
Mi s-a parut ff ciudat,dar neavand alta solutie,am acceptat.
Si bineinteles ca am gresit.
Din 12 octombrie s-a amanat pana pe 19 octombrie.Bun,mai asteptam.Degeaba. "Cursele nu se mai tine"!
De pe data de 14 octombrie amadeus_and nu mi-a mai raspuns la telefon,la sms sau pe alte cai.
Gaura mea:
- 150 Euro platforma Navodari - Bucuresti
- 850 Euro motorul adus din Anglia
- 50 Euro (cel putin) cheltuiti pe telefoane RO-RO,SP-RO,SP-Anglia,RO-Anglia.
Pe langa bani nu mai zic ca amicitia care o aveam cu X nu mai exista.
Din cei +1000 Euro am recuperat,teoretic,250 Euro care i-a dat amadeus_and lui X cu intarziere maaaare !
Sunt foarte foarte constient ca nu mai sunt sanse sa vad acei 550 Euro,nu pentru asta am deschis acest thread.
Ci in speranta ca cei care citesc o sa se poate feri de situatii asemanatoare si nu vor mai avea increderea prosteasca pe care am avut-o eu in acest amadeus_and.
Despre cine este X,doar daca este necesar voi spune prin PM unui admin.Poate confirma si el cele intamplate,desi sper ca nu va fi amestecat.
Multumesc celor care au avut rabdare sa citeasca "telenovela"
Cu respect,
Costan.
__________________
Audi S2
|
|
|
16-03-10, 16:46
|
#2
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI] [4Tuning International]
|
Re: Reclamatie user: amadeus_and
Atasez si 2 print screen-uri care dovedesc ca amadeus_and imi dadea masina cu toate modificarile:
|
|
|
25-03-10, 06:59
|
#3
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 730
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan] [Honda]
|
Re: Reclamatie user: amadeus_and
Nesimtit mai esti, prietene Costan...
In urma multor telefoane primite de la prieteni care mi-au spus ce ai scris tu aici mi-am facut timp sa iti raspund, desi nu meritai...
Lucrurile stau cam asa...
In urma scandalurilor conjugale m-am hotarat sa dau masina, care cu motorul bun valora peste 18000 de euro...
Avand in vedere ca avea bataie de cuzinet, am redus pretul la JUMATATE, adica la 8000,si am cautat o masina cam in banii aia, cu proprietarul dispus sa faca schimb in conditiile astea...
Cocaine a raspuns imediat la pm si ne-am hotarat sa facem schimbul...el sustinand ca masina lui valoreaza 7000 de euro...mdea...am pierdut atata...se vaita ca nu are bani...nu i-am mai cerut diferenta...unde a mers mia mergea si suta...asta e...
Ne-am intalnit la Bucuresti, am vazut s2-ul, dar doar parcat...arata a audi anii 90...dar stiind povestile cu s2 castigator la rally mi-am zis ca nu exteriorul conteaza...probabil e bestie sub exteriorul ala destul de comun...
Am mers impreuna la Constanta (pe banii mei,cu masina mea, nu cu s2-ul pe care l-a lasat in bucuresti, deci benzina 100 de euro doar sa vada masina)
La Constanta a vazut masina...nici macar nu a comentat la toate imperfectiunile exterioare (toti cei care ma cunosc si cunosc si masina stiu ca a fost colantata total si din cauza formelor complicate era putin exfoliata in cateva locuri)
Masina nu mai fusese pornita de 1 an, si a pornit la a doua cheie...doar in 5 pistoane...(vrajitorul electrician de la bucuresti a identificat problema, nu faceau contact 2 fire...)...buun...
A spus ca o ia si sa aducem platforma...
A doua zi i-am facut rost de platforma...150 de euro suportati de el...si la urcarea pe platforma am spart si bara spate...deh...bafta...
Am plecat spre bucuresti spre service, noi cu masina mea si masina pe platforma in fata...
Dupa ce am lasat masina la service l-am dus inapoi unde era parcat s2-ul...si intrucat era deja noapte nu am putut sa facem nici macar un act de mana...si deabia atunci am aflat ca nu el era proprietarul masinii ci "un prieten"...am lasat-o asa...nissanul era pe numele meu...trebuia sa plece din tara si nu mai avea timp...
Am plecat direct la ploiesti la volanul "noii" mele masini...cam carutza...lumini mai mult nu...detalii...
A doua zi nu am avut timp, dar a treia zi am fost direct la service cu ea
Constatarea a fost: E PRAF...buuun...sa o luam pe rand...
Caroseria proaspat vopsita negru...si o usa cu alta nuanta putin mai deschisa...
Farurile erau tinute doar de gravitatie si de poxipol...
Semnalizarile fata nu mai aveau prinderi si se tineau in cate un surub...
Intercoolerul spart
Distributia schimbata acum 100 de ani
La bucsaraie era beton...fier pe fier, cauciucul din bucsi renuntase de mult sa ne onoreze cu prezenta...mi-au spus baietii la service ca nu au vazut in viata lor masina mai praf pe dedesubt...trebuiau schimbate toate...cadrul motor la franare pleca in fata si proptea motorul in intercooler...si la acceleratie in firewall...ce distractie era pe el acolooo...mama mama...
Bucsa de la grup a devenit subiect de poveste...se probeaza cu o ranga de obicei....si se propteste mecanicul in ranga sa-i faca jocurile si...surprizaaa...grupul se misca nu cu ranga...ci cu mana...se mai tinea in tija de pe centrul fostei bucsi...
Amortizoarele praf, toate 4...
Radiatorul suplimentar inlocuit cu o teava care mai si curgea...
Radiatorul de aer conditionat era in portbagaj
Supapa de refulare era blocata si la revenirea din boost folosea filtrul de aer pe post de blow off...cine stie cate ceva despre turbo stie ce spun(la revenirea din boost, presiunea ramasa pe circuit dupa inchiderea clapetei de admisie forteaza turbina sa se invarta invers si sa refuleze pe circuitul de admisie)
Boost facea 1 cu motorul abia pornit si 0.5 dupa ce se incalzea...intra in regim de avarie
Filtrul de aer era la propriu in aer...fara nici un suport, nici o prindere...nimic...
In plus, datorita pozitiei, tragea aer de unde credeti...de langa turbina si galeria de evacuare
Stopuri de culori diferite, plus ca pe dreapta nu functiona (scurt in instalatie)
Mai erau, dar le-am uitat acum...
Am mai intrebat de una, de alta, pana cand imi da un prieten decisiva...nu tipul asta de masina valoreaza bani multi...ci cel din anul urmator...cu motor de 2.3 si cutie in 6 trepte...asta avea 2.2 si cutie in 5...si ca nu valoreaza masina mai mult de 3000 daca e in buna stare...nici intr-un caz 7000 sau 8500 cat visa proprietarul
In concluzie...mai mare teapa nu puteam sa-mi iau...
Buun...intrucat nu sunt mahalagiu...am zis ca asta e...o inghit si mergem mai departe...
Duc masina la tara si o las acolo pana cand i-o veni randul la reparatie capitala...
Dupa o luna, in timp ce eram plecat din tara...ma suna insistent Cocaine...dupa care primesc un mesaj ca nu e ce trebuie in motorul meu si ca trebuie sa vorbim...
Mamaaaa...i-am trimis mesaj ca ii aduc a doua zi s2-ul inapoi...chiuiam de bucurie...
Ne-am intalnit la service (intradevar am intarziat, dar pe centura am facut o ora jumatate...daca puteam sa zbor zburam...imi era frica sa nu se razgandeasca si sa nu-si mai vrea inapoi gioagla)...si a inceput sa abereze iar ca nu are bani sa plateasca service-ul 250 de euro...si ca a dat 850 de euro pe motor...ca ce face el cu motorul...si i-am spus ca il iau eu si rezolvam peste o luna cu banii...sa-i achit si diferenta de plata la service si sa ma descurc eu in continuare cu baietii...
Ce a uitat el e ca eu i-am dat persoana din anglia care i-a trimis motorul...si am aflat ca motorul a costat 500 de euro, nu 800...transportul 50...deci 550
Trebuia sa plateasca 250 la service, deci ramanea o diferenta de 300...dar...motorul nu avea presiune de ulei...cuzinetii praf...arborele a iesit la cota 1...compresie 8.9.5.8.11.12, m-am tarat cu el pana la ploiesti unde am schimbat iar toate internele, pistoane, biele, iar alt set de garnituri...cuzineti ACL racing etc...si dupa pornire si mers 30 de minute si-a luat iar bataie de cuzinet...pompa de ulei nasoala...1 biela stramba, 1 piston praf
Deci prietene Costan...tu ai cheltuit 150 de euro platforma plus 550 de euro motorul...adica 700
Eu 100 benzina, 250 datoria ta la service, 200 datoria mea, 1000 piesele, 400 manopera la ploiesti, si mi s-a stricat motorul din nou din cauza pompei de ulei de la tine...deci 1950 de euro pierderea mea...
Daca ii scad pe aia 300 raman 1650...deci...CAND IMI ADUCI BANII???????
Nu glumesc...ai crezut ca ma intepi si te-ai crezut destept...mai bine taceai si nu ma starneai, eram hotarat sa te las in pace...
offtopic: cred ca deja am scris cam mult...
Va atasez doar o parte din facturile cu piesele de pe nissan...daca fac un calcul masina lui nu valora nici cat am platit pe transportul pieselor...cine a lucrat la masina poate sa confirme prezenta pieselor pe masina...
__________________
|
|
|
25-03-10, 14:38
|
#4
|
General Supervisor
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of: [Super Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [MERCEDES] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Reclamatie user: amadeus_and
B 68 VLD, reclamaţia ta legată de amadeus nu poate fi publicată din cauza limbajului si a lipsei dovezilor.
|
|
|
25-03-10, 17:51
|
#5
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI] [4Tuning International]
|
Re: Reclamatie user: amadeus_and
Sa o iau pe rand:
Quote:
Originally Posted by amadeus_and
In urma scandalurilor conjugale m-am hotarat sa dau masina, care cu motorul bun valora peste 18000 de euro..
|
Da,de asta sotia ta a inceput sa planga dupa masina,nu?Plangea de bucurie ca ati scapat de masina,nu?
Quote:
Originally Posted by amadeus_and
Ne-am intalnit la Bucuresti, am vazut s2-ul, dar doar parcat...arata a audi anii 90...dar stiind povestile cu s2 castigator la rally mi-am zis ca nu exteriorul conteaza...probabil e bestie sub exteriorul ala destul de comun...
|
Audi S2 arata a Audi S2,nu a Nissan,nu cu bodykit-uri si alte briz-briz-uri.Stiai ce masina o sa primesti,ai vazut poze cu ea,exista si Google.Catigatorul ala de rally cu bestia de sub capota este Audi S1,care nu se poate compara niciodata cu un S2.
Quote:
Originally Posted by amadeus_and
Am mers impreuna la Constanta (pe banii mei,cu masina mea, nu cu s2-ul pe care l-a lasat in bucuresti, deci benzina 100 de euro doar sa vada masina)
|
Bineinteles ca am mers cu masina ta,pentru ca doar tu m-ai cautat pe mine sa facem schimbul,pentru ca nu erai in locul unde era masina,sa fi venit eu pe banii mei,vroiai sa te duc cu avionul eu,pe banii mei?
Masina ta,o Honda Civic TypeR,nu are cum sa fi consumat benzina de 100E Ploiesti-Bucuresti-Constanta si retur.Dar suna mai pompos asa,nu?
Quote:
Originally Posted by amadeus_and
La Constanta a vazut masina...nici macar nu a comentat la toate imperfectiunile exterioare (toti cei care ma cunosc si cunosc si masina stiu ca a fost colantata total si din cauza formelor complicate era putin exfoliata in cateva locuri)
Masina nu mai fusese pornita de 1 an, si a pornit la a doua cheie...doar in 5 pistoane...(vrajitorul electrician de la bucuresti a identificat problema, nu faceau contact 2 fire...)...buun...
|
Masina am vazut-o la Navodari,nu in Constanta.Era noapte cand am ajuns acolo,daca-ti aduci bine aminte.Ca nu ti-am zis tie cat de praf parea masina,e partea a doua.Asta nu inseamna ca nu am spus-o altora.
Quote:
Originally Posted by amadeus_and
...si deabia atunci am aflat ca nu el era proprietarul masinii ci "un prieten"...
|
Masina nu era trecuta pe numele meu pe vremea aia,pentru ca proprietarul imi este prieten si nu a necesitat,am circulat cu ea asa.Ti-am spus ca in privinta actelor nu vor fi probleme,o radiez eu etc.Aveam platit totul la zi,in schimb tu impozitul nu il aveai platit de...cine stie cat timp..si la un motor de 3000cmc nu era o nimica toata..am trecut si peste asta..
Quote:
Originally Posted by amadeus_and
Caroseria proaspat vopsita negru...si o usa cu alta nuanta putin mai deschisa..
|
Imposibil sa fi fost o usa cu o alta nuanta,masina a fost vopsita integral,nu pe bucati,cu aceeasi vopsea.Am topic pe alt forum unde sunt poze garla,se poate vedea acolo ca nu mint
Quote:
Originally Posted by amadeus_and
Farurile erau tinute doar de gravitatie si de poxipol...
|
Farurile nu mai aveau toate prinderile,dar ulterior,cand am facut ITP-ul,a durat 10 minute sa le prinda bine cineva si sa le regleze,acum lumineaza bine.Atunci intr-adevar nu erau deloc bune,dar se putea face in 10 minute,dupa cum am spus mai sus.
Quote:
Originally Posted by amadeus_and
Semnalizarile fata nu mai aveau prinderi si se tineau in cate un surub...
|
))))))
Asta e cea mai tare.
Cunoscatorule,asa este prinderea la toate modelele de la vremea aia,inclusiv Audi RS2.
))))))
Quote:
Originally Posted by amadeus_and
Intercoolerul spart
|
IC nu era spart.Nu informa lumea gresit.O fulie atinsese in el,si scapa putin aer.Nu era spart.De asta m-am convins dupa ce a ajuns masina inapoi la mine.Cat a fost la mine nu au fost probleme de genul.Ca tot veni vorba,nu stiu pe ce drumuri de tara umbli pe la Ploiesti,dar mi-ai atins rau masina pe dedesubt.Noi sa fim sanatosi.
Quote:
Originally Posted by amadeus_and
Distributia schimbata acum 100 de ani
|
Distributia a fost schimbata cand s-a refacut motorul,adica la ~245.000km.
Minti iar si nu e frumos.
Quote:
Originally Posted by amadeus_and
La bucsaraie era beton...fier pe fier, cauciucul din bucsi renuntase de mult sa ne onoreze cu prezenta...mi-au spus baietii la service ca nu au vazut in viata lor masina mai praf pe dedesubt...trebuiau schimbate toate...cadrul motor la franare pleca in fata si proptea motorul in intercooler...si la acceleratie in firewall...ce distractie era pe el acolooo...mama mama...
Bucsa de la grup a devenit subiect de poveste...se probeaza cu o ranga de obicei....si se propteste mecanicul in ranga sa-i faca jocurile si...surprizaaa...grupul se misca nu cu ranga...ci cu mana...se mai tinea in tija de pe centrul fostei bucsi...
Amortizoarele praf, toate 4...
Radiatorul de aer conditionat era in portbagaj
|
Cand ti-am dat masina,ai fost informat ca bucsile trebuiesc schimbate.
Nu cred ca e cazul sa infloresti asa,ulterior am schimbat si eu bucsile si stiu ce era pe dedesubt.Amortizoarele nu sunt praf,bineinteles ca masina nu e noua,nici nu am spus ca am schimbat suspensia/amortizoarele.Despre radiatorul de clima stiai,de fapt despre tot ce era "nasol" la masina ti-am spus,stii prea bine.Dar trebuie sa fii tu victima,nu?
Quote:
Originally Posted by amadeus_and
Supapa de refulare era blocata si la revenirea din boost folosea filtrul de aer pe post de blow off...cine stie cate ceva despre turbo stie ce spun(la revenirea din boost, presiunea ramasa pe circuit dupa inchiderea clapetei de admisie forteaza turbina sa se invarta invers si sa refuleze pe circuitul de admisie)
Boost facea 1 cu motorul abia pornit si 0.5 dupa ce se incalzea...intra in regim de avarie
|
Cu cunostintele tale nu ma pun.Se pare ca nici Nissanul tau.De asta refuza sa mearga.Stii tu cum e mai bine la motorul meu.
Quote:
Originally Posted by amadeus_and
Filtrul de aer era la propriu in aer...fara nici un suport, nici o prindere...nimic...
In plus, datorita pozitiei, tragea aer de unde credeti...de langa turbina si galeria de evacuare
Stopuri de culori diferite, plus ca pe dreapta nu functiona (scurt in instalatie)
Mai erau, dar le-am uitat acum...
|
Filtrul de aer acolo poate sa stea,acolo are el pozitia.Vina mea a fost ca nu am pus tabla aia pe care i-ai pus-o tu.Stopurile alea de culori diferite sunt aftermarket si nu sunt deloc de culori diferite.Plus ca nu era nici un scurt (asa banuiam eu),nu era pus becul unde trebuie,am rezolvat si asta in 5 minute dupa ce am luat masina inapoi.
Dar hai sa spun si eu in ce stare trebuia sa iau masina de la tine si in ce stare am luat-o si cam ce trebuia sa fac la ea sa pot iesi pe strada cu ea,legal:
-asigurare nu avea
-ITP expirat
-exteriorul praf,praf: se desprindea folia in 100 locuri,bara spate sparta,jantele zgariate,aripa stanga fata puscata de rugina si altele de care nu imi aduc aminte
-bara fata nu mai avea semnalizari,ca deh,era tuning..trebuiau montate si alea..
-jantele nu erau omologate
-culoarea masinii nu corespundea (in certificat albastru,in realtitate mov)
-interiorul era la fel de praf: tapiteria aia frumoasa era jeg,nu mai functiona aproape nici o dotare a masinii,decat farurile (unul cand si cand,trebuia dat cu pumnul ) nu tu AC,nu tu pilot automat,bordul era in mile/h,nu in km,etc.
-nu mai zic ca eu ti-am dat s2-ul cu trusa medicala,triunghi,stingator,astea sunt detalii neimportante,dar care se aduna la costurile pe care le aveam de suportat sa pot iesi cu Nissanul ala pe strada,fara stresul Politiei,ca aveam de mers Bucuresti-Iasi-Suceava..
Quote:
Originally Posted by amadeus_and
Am mai intrebat de una, de alta, pana cand imi da un prieten decisiva...nu tipul asta de masina valoreaza bani multi...ci cel din anul urmator...cu motor de 2.3 si cutie in 6 trepte...asta avea 2.2 si cutie in 5...si ca nu valoreaza masina mai mult de 3000 daca e in buna stare...nici intr-un caz 7000 sau 8500 cat visa proprietarul
|
Rectific ce am spus mai sus,nu aia cu semnalizarile prinse in suruburi e cea mai tare,asta e claaar cea mai tare ))))))))))))))))))))))))
Hahahahahahahha!
De cand are ba cunoscatorule Audi S2 motorul de 2.3 si cutie in 6 trepte? )))))))))))
Audi S2 s-a produs in 2 variante: cod motor 3B cu motor de 2.2,20v turbo,cutie in 5 trepte,220cp si cod motor ABY cu motor de 2.2,20v turbo,cutie in 6 trepte,alta aprindere,230cp.Pana si Audi RS2 are motor de 2.2,20v turbo,cod motor ADU,cutie in 6 trepte,315cp.
Motorul de 2.3, cunoscatorule,are codul motor NG si este 2.3 10v aspirat,nicidecum turbo,de 136cp.Dar na,asa ti-a zis tie un prieten, la fel de cunoscator ca si tine,de altfel.Mai este si o varianta 2.3 20v aspirat,cod motor 7A,de 167cp.
Quote:
Originally Posted by amadeus_and
...si a inceput sa abereze iar ca nu are bani sa plateasca service-ul 250 de euro...si ca a dat 850 de euro pe motor...ca ce face el cu motorul...si i-am spus ca il iau eu si rezolvam peste o luna cu banii...sa-i achit si diferenta de plata la service si sa ma descurc eu in continuare cu baietii...
|
Habar nu ai ce inseamna verbul "a abera".Consulta dictionarul.
Motorul nu ti l-am bagat eu pe gat.Tu mi-ai zis ca-l iei,daca e bun,sa-l pui pe masina. L-ai intrebat pe cel la care eram in ce stare e motorul,a zis ca e impecabil,ai fost de acord sa il iei,nu ti l-am bagat pe gat!
Mai departe, daca aveai caracter,si erai baiat,imi spuneai ce s-a intamplat,si ne intelegeam,ca nu sunt nici eu absurd,suntem oameni.
Dar de unde atata bun simt la tine?
Continuarea in urmatorul post,am depasit limita de 10.000 caractere
|
|
|
25-03-10, 17:51
|
#6
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI] [4Tuning International]
|
Re: Reclamatie user: amadeus_and
Quote:
Originally Posted by amadeus_and
Ce a uitat el e ca eu i-am dat persoana din anglia care i-a trimis motorul...si am aflat ca motorul a costat 500 de euro, nu 800...transportul 50...deci 550
Trebuia sa plateasca 250 la service, deci ramanea o diferenta de 300...dar...motorul nu avea presiune de ulei...cuzinetii praf...arborele a iesit la cota 1...compresie 8.9.5.8.11.12, m-am tarat cu el pana la ploiesti unde am schimbat iar toate internele, pistoane, biele, iar alt set de garnituri...cuzineti ACL racing etc...si dupa pornire si mers 30 de minute si-a luat iar bataie de cuzinet...pompa de ulei nasoala...1 biela stramba, 1 piston praf
|
Iar minti lumea cu nerusinare.
Pe langa motorul in sine,uiti sa spui ca ti-am mai dat si radiatorul de clima,toate incuietorile si termostat.Toate astea nu le-am primit cadou, le-am cumparat.Vroiai sa ti le dau cadou?Pai se pare ca pana la urma chiar ti le-am dat,inclusiv motorul
Motorul a fost 500E,radiatorul,incuietorile si termostatul 200E,trimisul banilor din Spania in Anglia 39E,adusul pana la Bucuresti 100E.Intr-adevar,am gresit.M-a costat 839E,nu 850E.
Quote:
Originally Posted by amadeus_and
Va atasez doar o parte din facturile cu piesele de pe nissan...daca fac un calcul masina lui nu valora nici cat am platit pe transportul pieselor...cine a lucrat la masina poate sa confirme prezenta pieselor pe masina...
|
Ma doare pe mine in cot de imaginile pe care mi le arati. Ne-am inteles ca iau masina cu tot ce era scris in anunt,nu cu facturi.
Ca tu esti...cum esti si ti-ai luat teapa de ele,e strict problema ta.
Trebuie sa fii nebun la cap sa lasi masina intr-un service unde urmeaza sa se monteze piese in valoare de mii de $ si sa nu verifici si tu calitatea lucrarii,sa ceri macar pistoanele si bielele vechi,ceva,orice!E la mintea cocosului,Mihai!
PS: O sa mai spargi inca cateva motoare pana cand o sa intelegi ca nu te pricepi asa bine la masini si sa lasi pe cineva care se pricepe cu adevarat sa se ocupe de toata masina.Mai ales de soft
A nu se intelege ca eu sunt priceput la japoneze,din contra,dar omul la care a fost Nissan-ul tau atata timp stie ce stie,nu putem nega asta.
PS: Am uitat sa precizez ca tu trebuia sa iei Nissan-ul de la X in 2 saptamani si l-ai luat muuult mai tarziu,in conditiile in care masina statea acolo de ~2 luni si trebuia sa plece la timp,stii bine ca s-a insistat pe chestia asta,ai zis ca nu e problema,faci rost de bani si iei masina la timp..
Eu daca eram in locul lui iti puneam ceva pe masina, orice,sa poti pleca,si sa fii sanatos.
Cu oameni ca tine sa tot faci "afaceri".
Probabil de asta ti-ai si luat atatea tepe cu motoarele.
Noi sa fim sanatosi,cineva este sus acolo si nu doarme.
|
|
|
25-03-10, 18:14
|
#7
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,291
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [AUDI] [4Tuning International]
|
Re: Reclamatie user: amadeus_and
Domnilor.
M-am uitat atent la "facturile" puse de amadeus_and si ghiciti ce am constatat?
Tot nu ati observat?
Ia uitati-va si voi:
Nicaieri nu apar urmatoarele piese,care teoretic trebuiau sa fie pe masina:
Quote:
pistoane WISECO Forged
biele Eagle Forged
axe Jim Wolf Technologies
supape FERREA titan oversized 1mm
Z1 hardened engine block
|
Astea asa,la prima vedere.
Deci,domnule amadeus_and, cum au putut,citez:
Quote:
mi le-au luat intr-un service in Craiova de pe masina,am fost acolo cu bata de baseball,dar nu le mai pot lua inapoi
|
daca piesele nici nu au fost comandate?
|
|
|
|
|