Go Back   Forum 4Tuning > Hobby & Pasiuni Comune > MOTO > Motociclete > Scuterul meu

Reply
 
Thread Tools
Old 28-04-10, 14:17   #1
BASU

Stage 5
 
BASU's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,503
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Thumbs up [My Moto Bike] MMTB

Salut,

Imi prezint si eu moto bicicleta sau MMTB )
Despre ea pot sa va spun ca s-a nascut undeva in anii '90, a fost adusa de tatal meu din austria prin '93, eu pe vremea aia aveam cam 8 ani si pedalam pe un pegas mic pentru ca la asta nu aveam cum sa ajung la pedale sau ma intersectam des cu cadrul ei
Cum am crescut suficent sa pot merge pe ea, am observat ca are 18 viteze, peste multi ani cand au aparut si pe la noi MTB mai peste tot am observat ca a mea e chiar speciala, foaia cea mai mica este egala cu pinionul cel mai mare, sau foaie micutza si pinion imens, dai de 10 ori la pedale si mergi 2 metri
In general calitatea bicicletelor care se vand la noi acum este indoielnica iar batranica mea a trecut testul timpului.
Iniatial venise cu gume slick de sosea si aparatori fata spate + far si stop, intre timp au fost date jos si au fost schimbate gumele, aratand ca un MTB normal.
De cum am inceput sa merg pe ea, nu am mai lasat-o pana la 19ani cand am abandonat-o pe balcon si am ales sa merg cu masina.
Acum s-a intors roata, am abandonat masina in parcare )
M-am apucat de bicicleta, dupa atatia ani de hibernare, i-am facut o revizie generala si dupa ce am adus-o la viata am hotarat sa pun un motor pe ea.
Intr-o saptamana ploioasa am reusit sa montez tot pe ea si acum este functionala.
Motorul este in 2timpi de 48cc de fabricatie chineza, si in ciuda locului de nastere, am vazut multi posesori de astfel de motoare in America si Australia cu multi km fara probleme. Vine in Kit complet gata de montat cu tot ce iti trebuie, adica : motor, caburator, toba, aprindere, bujie, lant, rola intinzator, pinion, rezervor, maneta ambreiaj, acceleratie, etc.
Ambreiajul este cu maneta, ca sa pornesti motorul pedalezi putin si dai drumul la ambreiaj.
Cu toate astea farmecul bicicletei ramane, la fiecare pornire a motorului, sau la fiecare plecare de pe loc pedalezi si apoi dai drumul la ambreiaj si cuplezi motorul.
Am parcurs deja cu ea peste 250km, motorul este inca in rodaj, dar totusi am testat si prinde 48km/h masurati pe GPS sau in paralel cu o masina.
Am optat pt motor pentru ca fac 20km zilnic - drumul pana la servici si inapoi, si la ora 7 dimineatza nu este prea interesant sa pedalez 40minute ca nebunu si sa ajungi transpirat la munca.
Cu motor ori ca este liber ori ca este bara la bara fac drumul pana la munca (10km) in 20minute.

Cateva date despre bicicleta
Cadru: Chromoly 4130 ( Carbon-Chromium-Molybdenum etc )
Jenti: SUMO 26x1.75 din duraluminiu
Pedale: Tracer din duraluminiu
Schimbator(maneta: SHIMANO EM
Schimbator(lant): SHIMANO
Cauciucuri: KENDA 26x1.95
Manete de frana: PROMAX
Frane: V brake
Aripi: BBB
Far: 3led-uri BBB + stop 5 leduri.
Portbagaj din duraluminiu

Date despre Motor:
UN CILINDRU, 2 TIMPI, RACIRE CU AER, 48 CC, ALIM. CU BENZINA
CURSA CILINDRU 40MM X 38 MM
APRINDERE APRINDERE ELECTRONICA (CDI)
PUTERE MAXIMA 1,68 KW/6000 RPM = 2,2 CP/6000 RPM
RAPORT COMPRESIE 6:1
RAPORT TRANSMISIE 18:1
CAPACITATE REZERVOR 2L
CONSUM 2L / 100KM
Kit-ul motor are 9kg.

Bicicleta cu tot cu motor si cu benzina in ea are undeva intre 17-20kg estimez eu pt ca inca n-am cantarit-o, dar o ridic cu o mana de jos.

Pentru mai multa miscare mai am o bicicleta dar nu este asa interesanta si mai mult pedalez pe role K2 Moto Speed.

Poze mai jos + film https://www.youtube.com/watch?v=OC3DIGIcyDA
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_8066.jpg
Views:	405
Size:	988.7 KB
ID:	1444282   Click image for larger version

Name:	IMG_8098.jpg
Views:	434
Size:	954.5 KB
ID:	1444283   Click image for larger version

Name:	IMG_8101.jpg
Views:	246
Size:	965.3 KB
ID:	1444284  

Click image for larger version

Name:	IMG_8093.jpg
Views:	124
Size:	580.5 KB
ID:	1444285   Click image for larger version

Name:	IMG_8187.jpg
Views:	190
Size:	749.5 KB
ID:	1444286   Click image for larger version

Name:	IMG_8191.jpg
Views:	111
Size:	806.7 KB
ID:	1444287  

Click image for larger version

Name:	IMG_8196.jpg
Views:	130
Size:	669.1 KB
ID:	1444288   Click image for larger version

Name:	IMG_8206.jpg
Views:	191
Size:	859.1 KB
ID:	1444289   Click image for larger version

Name:	IMG_8208.jpg
Views:	137
Size:	700.4 KB
ID:	1444290  

Click image for larger version

Name:	IMG_8209.jpg
Views:	115
Size:	796.0 KB
ID:	1444291   Click image for larger version

Name:	IMG_8210.jpg
Views:	342
Size:	938.2 KB
ID:	1444292   Click image for larger version

Name:	IMG_8213.jpg
Views:	120
Size:	783.0 KB
ID:	1444293  

Click image for larger version

Name:	IMG_8218.jpg
Views:	199
Size:	982.9 KB
ID:	1444294   Click image for larger version

Name:	IMG_8217.jpg
Views:	297
Size:	991.9 KB
ID:	1444295  
__________________
'06 Skoda Octavia 2 vRS 2.0TFSI 250CP++ >ex '04 Renault Megane Sedan 1.9DCI Privilege >ex '04 Smart Fortwo 0.7 Turbo
'02 Renault Laguna 2 GrandTour 1.9dCi >ex '79 Dacia 1300 Old School
'99 Daewoo Nubira 1 1.6 16v Automata + GPL >ex '12 First Bike Curier >ex '10 Moto Bike 48cc
BASU is offline   Reply With Quote
Old 28-04-10, 15:22   #2
rob3rt0
2 Roti

Stage 5
 
rob3rt0's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of:
[2 Roti]
[DACIA]
Default Re: My Moto Bike

Quote:
Originally Posted by BASU View Post
Salut,

Imi prezint si eu moto bicicleta sau MMTB )
Despre ea pot sa va spun ca s-a nascut undeva in anii '90, a fost adusa de tatal meu din austria prin '93, eu pe vremea aia aveam cam 8 ani si pedalam pe un pegas mic pentru ca la asta nu aveam cum sa ajung la pedale sau ma intersectam des cu cadrul ei
Cum am crescut suficent sa pot merge pe ea, am observat ca are 18 viteze, peste multi ani cand au aparut si pe la noi MTB mai peste tot am observat ca a mea e chiar speciala, foaia cea mai mica este egala cu pinionul cel mai mare, sau foaie micutza si pinion imens, dai de 10 ori la pedale si mergi 2 metri
In general calitatea bicicletelor care se vand la noi acum este indoielnica iar batranica mea a trecut testul timpului.
Iniatial venise cu gume slick de sosea si aparatori fata spate + far si stop, intre timp au fost date jos si au fost schimbate gumele, aratand ca un MTB normal.
De cum am inceput sa merg pe ea, nu am mai lasat-o pana la 19ani cand am abandonat-o pe balcon si am ales sa merg cu masina.
Acum s-a intors roata, am abandonat masina in parcare )
M-am apucat de bicicleta, dupa atatia ani de hibernare, i-am facut o revizie generala si dupa ce am adus-o la viata am hotarat sa pun un motor pe ea.
Intr-o saptamana ploioasa am reusit sa montez tot pe ea si acum este functionala.
Motorul este in 2timpi de 48cc de fabricatie chineza, si in ciuda locului de nastere, am vazut multi posesori de astfel de motoare in America si Australia cu multi km fara probleme. Vine in Kit complet gata de montat cu tot ce iti trebuie, adica : motor, caburator, toba, aprindere, bujie, lant, rola intinzator, pinion, rezervor, maneta ambreiaj, acceleratie, etc.
Ambreiajul este cu maneta, ca sa pornesti motorul pedalezi putin si dai drumul la ambreiaj.
Cu toate astea farmecul bicicletei ramane, la fiecare pornire a motorului, sau la fiecare plecare de pe loc pedalezi si apoi dai drumul la ambreiaj si cuplezi motorul.
Am parcurs deja cu ea peste 250km, motorul este inca in rodaj, dar totusi am testat si prinde 48km/h masurati pe GPS sau in paralel cu o masina.
Am optat pt motor pentru ca fac 20km zilnic - drumul pana la servici si inapoi, si la ora 7 dimineatza nu este prea interesant sa pedalez 40minute ca nebunu si sa ajungi transpirat la munca.
Cu motor ori ca este liber ori ca este bara la bara fac drumul pana la munca (10km) in 20minute.

Cateva date despre bicicleta
Cadru: Chromoly 4130 ( Carbon-Chromium-Molybdenum etc )
Jenti: SUMO 26x1.75 din duraluminiu
Pedale: Tracer din duraluminiu
Schimbator(maneta: SHIMANO EM
Schimbator(lant): SHIMANO
Cauciucuri: KENDA 26x1.95
Manete de frana: PROMAX
Frane: V brake
Aripi: BBB
Far: 3led-uri BBB + stop 5 leduri.
Portbagaj din duraluminiu

Date despre Motor:
UN CILINDRU, 2 TIMPI, RACIRE CU AER, 48 CC, ALIM. CU BENZINA
CURSA CILINDRU 40MM X 38 MM
APRINDERE APRINDERE ELECTRONICA (CDI)
PUTERE MAXIMA 1,68 KW/6000 RPM = 2,2 CP/6000 RPM
RAPORT COMPRESIE 6:1
RAPORT TRANSMISIE 18:1
CAPACITATE REZERVOR 2L
CONSUM 2L / 100KM
Kit-ul motor are 9kg.

Bicicleta cu tot cu motor si cu benzina in ea are undeva intre 17-20kg estimez eu pt ca inca n-am cantarit-o, dar o ridic cu o mana de jos.

Pentru mai multa miscare mai am o bicicleta dar nu este asa interesanta si mai mult pedalez pe role K2 Moto Speed.

Poze mai jos + film https://www.youtube.com/watch?v=OC3DIGIcyDA
salut!
as avea 2 intrebari:
motorul l-ai cumparat si l-ai pus pe bicla sau ai facut adaptari?
cat a costat tot kit-ul motor?
rob3rt0 is offline   Reply With Quote
Old 28-04-10, 18:31   #3
BASU

Stage 5
 
BASU's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,503
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: My Moto Bike

Sal
Kit-ul motor l-am cumparat cu 600Ron, vine complet cu tot ce iti trebuie, exact ca in prima poza pusa de mine. La bicicleta mea s-a montat foarte usor fara adaptari speciale. ca sa nu fac reclama, cauti pe google: bicicletecumotor
si de la primul link l-am luat.
BASU is offline   Reply With Quote
Old 28-04-10, 18:55   #4
rob3rt0
2 Roti

Stage 5
 
rob3rt0's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of:
[2 Roti]
[DACIA]
Default Re: My Moto Bike

Quote:
Originally Posted by BASU View Post
Sal
Kit-ul motor l-am cumparat cu 600Ron, vine complet cu tot ce iti trebuie, exact ca in prima poza pusa de mine. La bicicleta mea s-a montat foarte usor fara adaptari speciale. ca sa nu fac reclama, cauti pe google: bicicletecumotor
si de la primul link l-am luat.
aha
pai motorul imi pare ca e la fel ca la piaggio alea italiane
rob3rt0 is offline   Reply With Quote
Old 28-04-10, 19:40   #5
MirceaWkC

Stage 4
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 262
Default Re: My Moto Bike

Quote:
Originally Posted by rob3rt0 View Post
aha
pai motorul imi pare ca e la fel ca la piaggio alea italiane
motorizarea nu este la fel...difera foarte multe chestii cum ar fi carterul , modul de prindere a tobei, are transmisie pe lant, camasa si chiuloasa se prind in 4 suruburi( acelea pe care bagi si le strangi la sfarsit cu piulita) si nu in 3 ... poate ca mai sunt si altele

cum se face pornirea
...ingenioasa chestia cu montarea unui astfel de motor pe o bicicleta...sunt curios cat consuma si cam cat prinde la ora
MirceaWkC is offline   Reply With Quote
Old 28-04-10, 19:51   #6
rob3rt0
2 Roti

Stage 5
 
rob3rt0's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 916
Member of:
[2 Roti]
[DACIA]
Default Re: My Moto Bike

Quote:
Originally Posted by Mircea WKC View Post
motorizarea nu este la fel...difera foarte multe chestii cum ar fi carterul , modul de prindere a tobei, are transmisie pe lant, camasa si chiuloasa se prind in 4 suruburi( acelea pe care bagi si le strangi la sfarsit cu piulita) si nu in 3 ... poate ca mai sunt si altele

cum se face pornirea
...ingenioasa chestia cu montarea unui astfel de motor pe o bicicleta...sunt curios cat consuma si cam cat prinde la ora
pai pornirea se face prin pedale ,presupun
BASU a zis ca,consuma 2%
rob3rt0 is offline   Reply With Quote
Old 28-04-10, 21:11   #7
BASU

Stage 5
 
BASU's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,503
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Thumbs up Re: My Moto Bike

Quote:
Originally Posted by Mircea WKC View Post
cum se face pornirea
...ingenioasa chestia cu montarea unui astfel de motor pe o bicicleta...sunt curios cat consuma si cam cat prinde la ora
pe partea stanga, langa maneta de frana fata, are si maneta de ambreiaj, exact ca la motocicleta
tii maneta apasata ca sa fie ambreiajul apasat si dai la pedale, dai drumu la maneta si porneste motorul. daca faci pana prostului si nu mai ai benzina poti sa tii ambreiajul apasat si sa o folosesti ca o bicicleta normala ( pe maneta exista un butonas care daca il apesi blocheaza maneta apasata si nu mai trebuie sa o tii tu apasata cu mana )
am mai zis ca am prins pe drum drept 48km/h, cam asta este viteza ei cu pinionul care il am acum de 44dinti, cu pinion mai mic de 36 sau altul, evident ca viteza maxima creste.
consuma ~ 2l / 100km.

Last edited by BASU; 28-04-10 at 21:15.
BASU is offline   Reply With Quote
Old 04-05-10, 09:44   #8
Emy_bike

Stage 4
 
Emy_bike's Avatar
 
Join Date: Jan 2010
Posts: 297
Member of:
[Honda]
Default Re: [My Moto Bike] MMTB

Bestial motorelul ala :X :X.Spune-mi si mie te rog frumos de unde sa-mi comand unu ca vreau sa-mi pun pe un bike de downhill )))
Emy_bike is offline   Reply With Quote
Old 04-05-10, 12:13   #9
SST 06

Stage 5
 
SST 06's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 314
Member of:
[2 Roti]
Default Re: [My Moto Bike] MMTB

Quote:
Originally Posted by Emy_bike View Post
Bestial motorelul ala :X :X.Spune-mi si mie te rog frumos de unde sa-mi comand unu ca vreau sa-mi pun pe un bike de downhill )))
De Aici
SST 06 is offline   Reply With Quote
Old 22-05-10, 01:43   #10
BASU

Stage 5
 
BASU's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,503
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Thumbs up Re: [My Moto Bike] MMTB

revin cu impresii si noutati despre motor
am terminat "rodajul" si am facut deja 700KM cu ea intr-o luna si jumatate, merg zi de zi cu ea la munca, exceptand zilele ploioase.
pana acum bicicleta nu s-a dezmembrat, am mai strans o piulitza, un surub ca se desfac de la vibratii, nu am avut probleme speciale.

acum 2 saptamani am reusit sa ne strangem 4 biciclete motorizate, am fost 3 MTB-uri si un Chopper, am facut un tur prin bucuresti, a fost frumos dar n-am facut poze, data viitoare

noutati:
-fisa nu statea pre bine pe bujie, nu-i mai placea, asa ca am incercat sa pun o fisa de smart fortwo , nu se pupa prea bine cu bujia, si nici cu aprinderea, ori era prea veche ca dadea scanteie numai cand avea ea chef, ori avea impedanta prea mare
drept urmare azi am schimbat-o cu o fisa de dacie 1300, se tine bine de bujie si merge ok cu ea.
-filtru suplimentar de benzina ( de dacie )
si nu in ultimul rand - Sa Selle Royal Drifter
http://www.selleroyal.com/Saddle_Detail.aspx?c=5111UDT
dimensiunile ei sunt pe site si se pot observa in poze
pot sa spun ca e cel mai bun upgrade de pana acum, pur si simplu la denivelari zici ca ai o perna sub fund, iar in general uiti ca stai pe sa, este un mini fotoliu
-toba are in capat un capac, care este prins cu un surubel si se da jos ca sa cureti toba pe interior, am mers cu ea fara capac si face foarte foarte tare si ca volum si ca sunet ) iar motorul avea mai mult cuplu si accelera mult mai repede de la turatii mici, dar zgomotul era prea mare chiar si pt urechile mele, asa ca am pus capacul inapoi.
capacul are o teava pe interior, din capatul de sus pana jos la iesire, am dat 6 gauri aproape de iesire jos in teava si acum se aude cat de cat ok, pana ma gandesc cum sa fac un expansion chamber o sa merg cu asta si o testez in diverse setup-uri.

am bagat cateva poze la ce am apucat sa fac, sper sa urmeze cat de curand o intalnire cu mai multi motorizati si revin cu poze si poate movie

ps: cine vrea motor, un simplu search pe google: bicicletecumotor
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_8300.jpg
Views:	119
Size:	681.0 KB
ID:	1482351   Click image for larger version

Name:	IMG_8301.jpg
Views:	159
Size:	639.2 KB
ID:	1482352   Click image for larger version

Name:	IMG_8280.jpg
Views:	95
Size:	839.0 KB
ID:	1482353  

Click image for larger version

Name:	IMG_8285.jpg
Views:	80
Size:	818.9 KB
ID:	1482354   Click image for larger version

Name:	IMG_8284.jpg
Views:	93
Size:	845.2 KB
ID:	1482355   Click image for larger version

Name:	IMG_8286.jpg
Views:	92
Size:	787.8 KB
ID:	1482356  

Click image for larger version

Name:	IMG_8288.jpg
Views:	77
Size:	957.1 KB
ID:	1482357   Click image for larger version

Name:	IMG_8291.jpg
Views:	120
Size:	801.9 KB
ID:	1482358   Click image for larger version

Name:	IMG_8292.jpg
Views:	117
Size:	929.9 KB
ID:	1482359  

Click image for larger version

Name:	IMG_8295.jpg
Views:	133
Size:	937.4 KB
ID:	1482360   Click image for larger version

Name:	IMG_8297.jpg
Views:	90
Size:	867.8 KB
ID:	1482361   Click image for larger version

Name:	IMG_8298.jpg
Views:	98
Size:	789.5 KB
ID:	1482362  

Click image for larger version

Name:	IMG_8299.jpg
Views:	117
Size:	782.2 KB
ID:	1482363   Click image for larger version

Name:	IMG_8098.jpg
Views:	152
Size:	954.5 KB
ID:	1482364   Click image for larger version

Name:	IMG_8214.jpg
Views:	108
Size:	740.9 KB
ID:	1482365  

Click image for larger version

Name:	IMG_8294.jpg
Views:	108
Size:	710.6 KB
ID:	1482366   Click image for larger version

Name:	IMG_8293.jpg
Views:	93
Size:	930.4 KB
ID:	1482367  
BASU is offline   Reply With Quote
Old 22-05-10, 10:10   #11
SST 06

Stage 5
 
SST 06's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 314
Member of:
[2 Roti]
Default Re: [My Moto Bike] MMTB

chiar aseara am intrat pe topicul tau si vroiam sa postez am crezut ca nu mai ai biclomotoreta. Foarte frumoasa achizitia si modificarile !
SST 06 is offline   Reply With Quote
Old 21-06-10, 14:17   #12
BASU

Stage 5
 
BASU's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,503
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Thumbs up Re: [My Moto Bike] MMTB

ce am mai facut la bicimotoreta
i-am pus o oglinda bombata in care vad mult mai bine toata soseaua din spate
i-am schimbat franele fata-spate cu unele noi de la Avid, mai exact Single Digit 3 cu tot cu saboti
mi-am schimbat farul, este facut din vechea carcasa a faurului de bicicleta si o lanterna cu un singur led de mare putere tip Cree foarte robusta cu carcasa metalica, lupa, focalizare reglabila si 3mod-uri de functionare ( low - high - high intermitent ) + 3 acumulatori aaa de 1000mAh fiecare
am mai dat 3 gauri in capacul de la evacuare si acum are 4 in total si se aude si merge mult mai bine motorul + o mica modificare la filtru de aer.
am pus poze si filmuletz unde se poate vedea in prima parte o filmare onboard cum se aude motorul, iar in partea a 2-a o filmare facuta noaptea, cum se vede farul si cum se aude motorul de pe margine

link film https://www.youtube.com/watch?v=VSOrj6kCpUk

ps: merg cu ea zi de zi peste 20km si am trecut deja de 1000km, o sa calculez exact ca am pierdut numarul
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_8306.jpg
Views:	93
Size:	887.7 KB
ID:	1528287   Click image for larger version

Name:	IMG_8314.jpg
Views:	100
Size:	913.8 KB
ID:	1528288   Click image for larger version

Name:	IMG_8318.jpg
Views:	85
Size:	678.3 KB
ID:	1528289  

Click image for larger version

Name:	IMG_8321.jpg
Views:	82
Size:	704.6 KB
ID:	1528290   Click image for larger version

Name:	IMG_8324.jpg
Views:	77
Size:	560.6 KB
ID:	1528291   Click image for larger version

Name:	IMG_8337.jpg
Views:	90
Size:	818.2 KB
ID:	1528292  

Click image for larger version

Name:	IMG_8338.jpg
Views:	105
Size:	847.3 KB
ID:	1528293   Click image for larger version

Name:	IMG_8339.jpg
Views:	88
Size:	977.0 KB
ID:	1528294   Click image for larger version

Name:	IMG_8340.jpg
Views:	115
Size:	1.00 MB
ID:	1528295  

Click image for larger version

Name:	IMG_8341.jpg
Views:	99
Size:	757.8 KB
ID:	1528296  
BASU is offline   Reply With Quote
Old 23-08-10, 20:21   #13
iuly_007

Stage 5
 
iuly_007's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 661
Member of:
[FORD]
Default Re: [My Moto Bike] MMTB

geniala motorisca. vazusem acum ceva timp pe "iutub" proiectele unor americani, dar nu ma gandeam ca se gasesc astfel de kit-uri si pe la noi. as avea o intrebare: sistemul de prindere al pinionului cum "functioneaza" ? nu prea reusesc sa-mi dau seama din poza aia de pe site-ul lor
iuly_007 is offline   Reply With Quote
Old 30-08-10, 20:29   #14
BASU

Stage 5
 
BASU's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,503
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: [My Moto Bike] MMTB

iuly_007 uite aici cum se monteaza pinionul spate.
este un pinion care se prinde de spitzele rotii spate cu vreo 9 suruburi.
o sa revin cu noutati and poze cu mocicleta
BASU is offline   Reply With Quote
Old 24-08-11, 10:16   #15
BASU

Stage 5
 
BASU's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,503
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: [My Moto Bike] MMTB

s-a furat duminca pe 21.08.2011 la ora 20:38 din zona Str izvor - Hotel Marriott
legata cu 2 lanturi, unul cu cheie unul cu cifru, parcare supravegheata video.
hotul purta o camasa/tricou alb.
nu este o bicicleta prea comuna... daca o vede careva pe drum sa la vanzare astept un semn.
BASU is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -