Go Back   Forum 4Tuning > Hobby & Pasiuni Comune > MOTO > Motociclete > Scuterul meu

Reply
 
Thread Tools
Old 27-05-10, 22:50   #46
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force TSDI

Deci ca să schimbi setul trebuie schimbat cadrul sau suporţii ăia de acolo!!
Motorul nu stă īn aer, e prins īn tijele alea 4. Unde se vede gaura aia mare şi rotundă intra pistonul. Dacă pistonul e prea mare, nu mai īncape īntre tijele alea! Hai măi că nu e greu !!!

Mă refeream ca să schimbi setul cu unul mai mare de 100 cmc, sau aşa.
De aia pune toată lumea set de 70 sau de 80. Dacă pui mai mare nu īncape īntre alea.

Last edited by eMH; 27-05-10 at 22:52.
eMH is offline   Reply With Quote
Old 28-05-10, 00:32   #47
sony_floryn15

Stage 3
 
sony_floryn15's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 86
Member of:
[2 Roti]
Default Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force TSDI

deci sa inteleaga si eMH nu schimbam doar ce ai pus tu in acea poza ... ce e in acea poza se numeste cilindru (kit-ul motor) noi vom schimba tot motoru .
Motoru va consta in cartere , variatoar, ambreaj , carburator, toba , ambielaj etc(ce apartzine de motor) ce am enumerat eu aici e un motor "complet"!!! deci iau motoru de pe un alt scuter nu umblu la piston , il iau complet cu tot cu roata!!! si il pun!!!
pt cel ce a zis de instalatzie!!! instalatzia electrica va fi modificata ..... iar de maneru de acceleratzie nu trebuie schimbat pt ca se poate folosi si asta lafel cum la folosit pana acum doar sufa ( de la aceleratzie) sar putea sa fie schimbata!! un motor de 180cc se poate pune dar deja intri la decupat ,taiat ,sudat cadru si cine stie poate si din carene .... ( iar pt modificarea cu motor de 180 nu se merita nu va mai fi lafel de rezistent )
eu sper sa pot pune un motor de aerox pt ca este un motor bun si foarte usor de tunat, daca va vrea sa mai schimbe la el candva!!! si se gasesc foarte usor piese!!
P.S. pt neintelegeri PM
sony_floryn15 is offline   Reply With Quote
Old 28-05-10, 20:27   #48
quick_silver2

Stage 5
 
quick_silver2's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,414
Member of:
[DACIA]
[2 Roti]
Default Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force TSDI

Quote:
Originally Posted by sony_floryn15 View Post
deci sa inteleaga si eMH nu schimbam doar ce ai pus tu in acea poza ... ce e in acea poza se numeste cilindru (kit-ul motor) noi vom schimba tot motoru .
Motoru va consta in cartere , variatoar, ambreaj , carburator, toba , ambielaj etc(ce apartzine de motor) ce am enumerat eu aici e un motor "complet"!!! deci iau motoru de pe un alt scuter nu umblu la piston , il iau complet cu tot cu roata!!! si il pun!!!
pt cel ce a zis de instalatzie!!! instalatzia electrica va fi modificata ..... iar de maneru de acceleratzie nu trebuie schimbat pt ca se poate folosi si asta lafel cum la folosit pana acum doar sufa ( de la aceleratzie) sar putea sa fie schimbata!! un motor de 180cc se poate pune dar deja intri la decupat ,taiat ,sudat cadru si cine stie poate si din carene .... ( iar pt modificarea cu motor de 180 nu se merita nu va mai fi lafel de rezistent )
eu sper sa pot pune un motor de aerox pt ca este un motor bun si foarte usor de tunat, daca va vrea sa mai schimbe la el candva!!! si se gasesc foarte usor piese!!
P.S. pt neintelegeri PM
Gasiti un motor, care roata spate originala de jetforce sa mearga pe motorul nou, sa nu aiba 2 roti de 2 feluri (nare importanta, da totusi sa arate cumva)
quick_silver2 is offline   Reply With Quote
Old 30-05-10, 17:24   #49
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force TSDI

Quote:
Originally Posted by quick_silver2 View Post
Gasiti un motor, care roata spate originala de jetforce sa mearga pe motorul nou, sa nu aiba 2 roti de 2 feluri (nare importanta, da totusi sa arate cumva)
Nu-i bai, că el se referea numai la partea aia, ca să pricepem.

Acum am īnţeles şi eu. Deci motorul rămāne de 49? Atunci nu ştiu īn ce măsură are rost să īl schimbaţi. Mai bine puneţi măcar un big bore de 70cc sau 80cc. Atunci ar fi nevoie să schimbaţi numai cilindru, piston, segmenţi şi astea de acolo.

Oricum, succes cu treaba!
eMH is offline   Reply With Quote
Old 30-05-10, 18:02   #50
Xteam
2 Roti

Stage 4
 
Xteam's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 250
Member of:
[2 Roti]
Default Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force TSDI

Scuterul asta nu mai sta pe injectie decat peste cadavrul meu!Eu am nevoie de carburatie,scurt si la obiect
Xteam is offline   Reply With Quote
Old 30-05-10, 18:12   #51
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force TSDI

Te īnţeleg, că aşa am păţit şi eu cu un SR pe injecţie. Acum am altul, pe carburator.
eMH is offline   Reply With Quote
Old 30-05-10, 18:13   #52
Xteam
2 Roti

Stage 4
 
Xteam's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 250
Member of:
[2 Roti]
Default Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force TSDI

Pur si simplu nu merita sa te complici cu injectia.Nu este ulei bun in RO,nu este benzina buna in RO :P
Xteam is offline   Reply With Quote
Old 30-05-10, 23:02   #53
rinzou

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 736
Member of:
[2 Roti]
Default Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force TSDI

Ulei : Motul 510 2T sau Motul 710 2T ! Uleiuri foarte bune !
Benzina : Rompetrol Alto 101

Mult prea bune pentru tara noastra. De unde ai dedus tu ca nu este benzina si ulei bun in romania ?
Daca tu puneai de-ala la 7 lei pentru drujbe , asta-i partea a2a , dar uleiuri si benzina buna este in tara asta.

Bafta!
__________________
Agentie turism Bacau

Last edited by rinzou; 30-05-10 at 23:09.
rinzou is offline   Reply With Quote
Old 31-05-10, 10:27   #54
Xteam
2 Roti

Stage 4
 
Xteam's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 250
Member of:
[2 Roti]
Default Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force TSDI

Eu i-am pus ulei Yacco la 50 lei!Si benzina de 95 de la Petrom.Doar petrom este in orasul unde stau eu.
Xteam is offline   Reply With Quote
Old 05-06-10, 00:00   #55
PitziAerox

Stage 4
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 229
Smile Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force TSDI

waiii cat am putut rade ) emh nu stie care e blocul motor )))))))..bafta cu schimbatul de motor.. eu zic ca de aerox se potriveste la fix ..chiar am vazut pe net un jetforce cu bloc de aerox...bafta la toti si emh nu o lua in nume de rau dar nu mam putut abtine
PitziAerox is offline   Reply With Quote
Old 05-06-10, 00:09   #56
sony_floryn15

Stage 3
 
sony_floryn15's Avatar
 
Join Date: Jul 2009
Posts: 86
Member of:
[2 Roti]
Default Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force TSDI

nu stiu sigur daca va fi motor de aerox!! mam uitat pe la scuter si are amortizor central!!! deci pe mijloc!!! singuru scuter care il mai stiu eu asa este Italjet dragster si malaguti crosser.... nu stiu ce sa zic ,,cand va avea baiatu bani il voi demonta sa ma uit mai bine daca se poate suda o clama ca sa ii pot atasa amortizor pe spate cum e la aerox pana atunci mai asteptam sa faca baiatu rost de bani
sony_floryn15 is offline   Reply With Quote
Old 05-06-10, 07:22   #57
eMH
2 Roti

Stage 5
 
eMH's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of:
[2 Roti]
[PEUGEOT]
Default Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force TSDI

Quote:
Originally Posted by PitziAerox View Post
waiii cat am putut rade ) emh nu stie care e blocul motor )))))))..bafta cu schimbatul de motor.. eu zic ca de aerox se potriveste la fix ..chiar am vazut pe net un jetforce cu bloc de aerox...bafta la toti si emh nu o lua in nume de rau dar nu mam putut abtine
Nu stiu ce ti se pare tie asa amuzant, dar s-ar putea sa te faci de ras!

La masini blocul motor inseamna cilindri, pistoane, axa cu came, arbore cotit si capacul de la culbutori (si inca cateva, dar mici, nesemnificative). La scuter nu ai decat cilindru, piston, si arborele cotit care e extern, deci nu e inclus in motor. Bineinteles ca si arborele cotit (adica ambielaj, pentru tine) face parte din motor, dar nu apartine de bloc!

Documenteaza-te...

Last edited by eMH; 05-06-10 at 07:26.
eMH is offline   Reply With Quote
Old 05-06-10, 09:33   #58
M@TRIX

Stage 3
 
M@TRIX's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 151
Default Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force TSDI

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
Nu stiu ce ti se pare tie asa amuzant, dar s-ar putea sa te faci de ras!

La masini blocul motor inseamna cilindri, pistoane, axa cu came, arbore cotit si capacul de la culbutori (si inca cateva, dar mici, nesemnificative). La scuter nu ai decat cilindru, piston, si arborele cotit care e extern, deci nu e inclus in motor. Bineinteles ca si arborele cotit (adica ambielaj, pentru tine) face parte din motor, dar nu apartine de bloc!

Documenteaza-te...
Esti varza,mai bine taceai)
M@TRIX is offline   Reply With Quote
Old 05-06-10, 10:10   #59
red_eye

Stage 4
 
red_eye's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 254
Default Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force TSDI

Quote:
Originally Posted by eMH View Post
Nu stiu ce ti se pare tie asa amuzant, dar s-ar putea sa te faci de ras!

La masini blocul motor inseamna cilindri, pistoane, axa cu came, arbore cotit si capacul de la culbutori (si inca cateva, dar mici, nesemnificative). La scuter nu ai decat cilindru, piston, si arborele cotit care e extern, deci nu e inclus in motor. Bineinteles ca si arborele cotit (adica ambielaj, pentru tine) face parte din motor, dar nu apartine de bloc!

Documenteaza-te...
blocul motor este sistemul de rezistenta in care bagi pistoanele ...poate ai vrut sa zici MOTORUL sau nu stiu oricum nu este cum zici tu .
red_eye is offline   Reply With Quote
Old 06-06-10, 12:46   #60
rs-dey

Stage 5
 
rs-dey's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 918
Member of:
[2 Roti]
Default Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force TSDI

eu stiu ca axul cu came face parte din chiuloasa nu din bloc,dar mai sunt motoare in care este si in bloc
Scz de off-topic.
rs-dey is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -