15-04-10, 21:42
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 469
Member of: [2 Roti]
|
Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force Tuning (Norby)
Quote:
Originally Posted by sony_floryn15
am mers odata cu un jet force pe injectzie si nu mi-a placut!!! dupa cum am zis si mai sus gusturile nu se discuta ,sa il stapanesti sanatos .. asfalt uscat si fara incidente
|
si eu sunt de acord cu tine ... dar gusturile chiar nu se discuta ... am mers si eu cu jet force pe carburatie ... si chiar mi se pare confortabil fata de aerox la sa ... referitor ... eu unu ating cu genunchi in ghidon la aerox ... pe cand la jet force ziceai ca stau in fotoliu ... si + pasagerul sta destul de bine si el ... dar e cam urata trecerea de la yamaha la pejo ... sper sa te bucuri de el si asfalt uscat si din partea mea
__________________
Tears will get you sympathy, sweat will get you results ...
|
|
|
15-04-10, 21:44
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,161
Member of: [2 Roti] [AirBrush] [AUDI]
|
Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force Tuning (Norby)
mersi mersi
|
|
|
15-04-10, 22:25
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 307
|
Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force Tuning (Norby)
Quote:
Originally Posted by urs_e30
si eu sunt de acord cu tine ... dar gusturile chiar nu se discuta ... am mers si eu cu jet force pe carburatie ... si chiar mi se pare confortabil fata de aerox la sa ... referitor ... eu unu ating cu genunchi in ghidon la aerox ... pe cand la jet force ziceai ca stau in fotoliu ... si + pasagerul sta destul de bine si el ... dar e cam urata trecerea de la yamaha la pejo ... sper sa te bucuri de el si asfalt uscat si din partea mea
|
fara suparare dar u te contrazici singur...zici ca nu e confortabil dupa zici ca este...alegeti este sau nu este si asa cum zici si u la aerox ajungi cu genunchi la ghidon si la asta stai ca intr`un fotoliu...oare la care este mai bine...eu cred ca e mai bine la jet force...la un scuter nu este important doar stabilitatea si manevrarea lui si eu cred ca este ff important si confortu lui...eu unu nu cred ca aeroxu le are pe toate 3...daca vrei confort,stabilitate si cat de bun la manevrat parerea mea esste sa iti iei un runner parerea mea ca sunt cele mai bune
|
|
|
15-04-10, 22:52
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 736
Member of: [2 Roti]
|
Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force Tuning (Norby)
Nu stiu daca discutiile astea isi au rost pe topicul acesta. Scuterele peugeot au aceeasi motorizare care o au si scuterele Honda ( X8R si altele ) . Nu este nici minarelli , nici morini sau altele.
De exemplu la SR 50 Di-Tech , setul motor + pompa de apa + transmisia este fix la fel ca la mine ( DNA 50 , carburator ) .
|
|
|
16-04-10, 00:09
|
#35
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 86
Member of: [2 Roti]
|
Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force Tuning (Norby)
r13111988 u esti super convins ca eu nu am idee despre ce vb!!! am avut sr di-tech am si motor de rezerva pt un sr injectzie am toate piesele ce pot porni un sr di-tech!!! acel prieten al tau ce are 4 sr di-tech daca are bani si vrea sa le faca sa vina la mine si ii pun motor carburatzie pe ele fara modificari la cadru!!! iar de rezervor zic ca trebuie modificat pt ca la astea pe injectzie au pompa de benzina electrica si cand vrei sa pui pompa vacumatica nu potzi ca are gaura diferita!!! am cadru de sr-di-tech!! am si cadru sr carburatzie stiu care e diferentza!!! si dupa cum am zis stiu motor ce il pot pune pe sr di-tech fara sa modific cadru!! deci bani scuterele si goo spre mine tzi le fac eu pe carburatzie fara modificari la cadru
|
|
|
16-04-10, 01:11
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,414
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force Tuning (Norby)
Felicitari,sa te bucuri de el
|
|
|
16-04-10, 12:55
|
#37
|
Stage 4
Join Date: Sep 2009
Posts: 178
Member of: [2 Roti]
|
Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force Tuning (Norby)
Frumusel scuterul norbi ai grija de el si bafta la multi km
|
|
|
16-04-10, 22:48
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 307
|
Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force Tuning (Norby)
Bre ala are 50 de scutere acasa...ala nu sta in 3 sr...si u tot nu pricepi ce vreau eu sa explic...un scuter sr pe injectie sunt 2 metote sa le muti pe carburator....ori faci cum este a lu norby cu motoru dupa injectie doar ca are partea electrica si calculatoru anulat si baga ulei in benzina ori schimbi motoru cu totul(la treaba cu mutatu motorului trebuie modificat cadru clar) asta am vrut eu sa spun dar vad ca nu ori nu intelegi ori nu vrei sa intelegi...stiu si eu ca se pot face si asa,stai linistit ca daca vrea sa si le faca ala stie si el chiar a facut unu din ele dar nu prea se merita sa investesti in ele...pt ca ala nu se ocupa cu tunninf si cu vanzarile...
|
|
|
17-04-10, 23:48
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,226
Member of: [VW] [2 Roti]
|
Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force Tuning (Norby)
r13111988 are dreptate, nu potu pne motor de aerox minarelli, pe un sr pe injectie. Trebuie modificat intradevar cadrul, ceea ce nici nu stiu daca s-ar merita. La ditech prinderea este jos, iar la minarelli este sus, nu stiu cum il poti pune, invers poate Am facut si poze, ca sa se convinga sony_floryn15. Scuze de off topic
|
|
|
17-04-10, 23:53
|
#40
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 737
Member of: [2 Roti] [DAEWOO]
|
Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force Tuning (Norby)
vin si eu cu o intrebare: cum e prinderea aia la sr ditech, nu se poate pune un motor piaggio?
|
|
|
17-04-10, 23:56
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,226
Member of: [VW] [2 Roti]
|
Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force Tuning (Norby)
Chiar nu stiu, dar parca tin minte ca la piaggio nu e prinderea tot sus?
|
|
|
17-04-10, 23:57
|
#42
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 737
Member of: [2 Roti] [DAEWOO]
|
Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force Tuning (Norby)
nu....cel putin la modele vechi stiu sigur ca e prinderea jos
|
|
|
18-04-10, 00:08
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Nov 2008
Posts: 3,414
Member of: [DACIA] [2 Roti]
|
Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force Tuning (Norby)
La ditech se poate pune motor pe carburator de piaggio mc1/2/3 etc.
Ma rog nu ma bag in polemici, dar stiu ca am avut ditech, si a mers la prindere motoru de piaggio mc1
Norbi asta, in 2 ani deja a schimbat 3 scutere, mare bisnitar esti
|
|
|
18-04-10, 00:49
|
#44
|
Stage 3
Join Date: Jul 2009
Posts: 86
Member of: [2 Roti]
|
Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force Tuning (Norby)
stiu foarte bine ce motoare se pune pe sr di-tech fara sa modifici cadru!!! dar na lomea nu vrea sa inteleaga!! mere motor de piaggio!!! si motor franco morini!!! si nu trebuie sa modifici cadru!! ce e asa greu de inteles!! si ms felix!! dar credema stiu ce vb si chiar am piese trebuie sa fac poze la piesele care le am ca sa va conving?s i apropo felix nu am zis ca mere motor de miniareli!! pt ca am si aerox si stiu cum se prinde!!! nu am scuter de 2 zile ca sa nu stiu cum arata!!! am reparat multe scutere si stiu ce vorbesc!!
dar asa e lumea mai incapatzinata si nu vrea sa inteleaga ce zic eu!!!
|
|
|
18-04-10, 02:14
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 736
Member of: [2 Roti]
|
Re: [My Scoot] Peugeot Jet Force Tuning (Norby)
Terminati discutia asta pe topicul omului !
|
|
|
|
|