Quote:
Originally Posted by Felix_Arad
Man am vazut ca ai burete malossi la filtrul de aer, face ceva diferenta fata de cel normal? sau e la fel? ca ma bate gandul sa imi iau unul si eu.
|
dap se simte diferenta,treb insa sa ai tot tubul de plastic ce trage aer dedesubtul scutui,altfel iti va trage mult praf,producatorul mai recomanda de altfel si role mai grele(mai putine ture la motor,consum mai mik),iar mecanicul iti va recomanda unele um pic mai usoare,pentru un cuplu mai bun!io am role de 9,oograme si la cap de acceleratie trec de 9000de ture,dar eu nul folosesc pt raliuri,daca iti place sa mergi cva mai alergat e obligatoriu sa dai jos toba originala si sai scoti catalizatorul,filtru red malossi permite trecerea unui volum mai mare de aer,ceea ce iti schimba termodinamica motorului,adica se poate supraincalzi anumite componente ale motorului,si de aceea ai nevoie de o evacuare mai buna!cred ca team lamurit
ps
e langa asta tine mai mult decat unul origina