Ah am uitat sa va spun problema..iarna trecuta..dupa 2 luni de temperaturi scazute ...am scos scuterul, i-am dat o pedala si a pornit...asa si in cursul anului....pana acu cateva zile....Ii dau pe putin 20 de pedale si deabiaaa deabiaaa porneste....eu ma gandesc sa nu fie benzina de proasta calitate deoarece pana acum puneam de la petrom...acum am pus de undeva din apropiere si am inteles ca benzina este "in doua" cu apa...si mizerii....sa fie asta cauza oare ? sa se fi infundat carbu'l ?? help pliz
daca e manual poate fi si de la benzen
daca e soc electronic verifica bateria si daca are curent destul in ea verifica socul. scoti socul din carb, il scoti din mufa si ii dai curent direct de la baterie si daca se misca cuiul ala dupa cateva sec e bun, alta e problema
Erm...dupa ce e cald ii dau 2-3 pedale...
Edit: Frate bateria e VARZA e chinezareala de aia YUASA trebuie sa ma duc sa imi cumpar alta :P dar nu cred ca ar fi asta problema :-s
Erm...dupa ce e cald ii dau 2-3 pedale...
Edit: Frate bateria e VARZA e chinezareala de aia YUASA trebuie sa ma duc sa imi cumpar alta :P dar nu cred ca ar fi asta problema :-s
Mai informeaza-te in privinta "chinezareala de aia YUASA" multe scutere/motociclete vin cu baterii YUASA din fabrica si sunt foarte buna
ba fratilor deci scuteru`l lui e la mine in garaj .. deci cand vrea sa`l porneasca depinde cate o data o ia la prima pedala .... merge vreo 5-6 sec poate si mai mult iar dup aia se opreste... dupa ce se opreste porneste mai greu cate o data din 3-4 pedale ,,, cate o data il zapacejte d pedale ... nha eo nu stiu dar la mine la pegueot .. erau segmentii ... chiar nu stiu ) ... dar mai mentionez k dupa ce se incazeste bine .. o ia din prima ... nha nu stiu .. asta ar infirma treaba cu segmentii ... dar nu stiu .. si copresie are .. nha eo zik ka e buna .... ce ziceti ?
Uite frate Cum a venit noiembrie a venit zapada si prin suceava... poate daca nu e noroi dau o turicica cu paraitoarea
eu zic sa cureti bine carburatorul si sa schimbi cuiul pontou...........asa imi facea si mie si astea au fost problemele.
sper sa nu-mi sariti in cap ca i-am dat sfaturi.
asfalt uscat.
wa .. hay de curatzat carb`u poate ar fi de folos ) dar de ce sa`i schimbe cuiu`l ponto ) .... poate la tn era indoit sau fisurat ... nu are rost sa schimbe cuiul ponto ... la el cuiul ponto e perfect ...
we phantom benzina d la man .. nu e chiar asa de rea cat ai scris tu wa ... ptr. ca dak era aja cum ziceai u nici nu pornea wa ... sau mergea in socuri ... e cv din motor sau carb`.... ...
we phantom benzina d la man .. nu e chiar asa de rea cat ai scris tu wa ... ptr. ca dak era aja cum ziceai u nici nu pornea wa ... sau mergea in socuri ... e cv din motor sau carb`.... ...
speed'y eo m-am referit sa nu fie uzat si sa deschida greu.....acum se descurca si el.........ca e baiat mare bafta
schimba semeringurile..uitate in special la cel de la magnetou :> asa am patit eu..era putin fisurat unu si pierdea compresia..si nu mai pornea uitate bine sa nu fie iesite putin inafara..si sa trebuiasca sa le bagi inapoi..
__________________
Unii considera masina ca pe un mijloc de transport insa pentru mine inseamna mult mai mult!
Scuterul in seara asta i-a pornit la prima pedala..el a spus ca e ceva de la benzina dar a spus ca o sa desfaca carburatorul sa vada ce e prin el....in scuteru asta tot e un mister )))) are 18000 de km shi totu e original in el .... cel putin asa a zis cel de la care l-a cumparat
Mda A inceput sa o ia pe calea cea dreapta Use the force Luke...1 pedala momentan nimic nou la el doar se vopsesc carenele si mai pe la sfarsiu lui dcembrie se va lua cilindru,toba,probabil curea si filtru de aer si pipa+ghidon sport :X peace