Go Back   Forum 4Tuning > Car-Audio, Multimedia & GPS > Competitii Car-Audio > Campionatul National de Car-Audio

Reply
 
Thread Tools
Old 23-08-13, 10:38   #16
Lil' D

Stage 5
 
Lil' D's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 2,016
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

Am studiat iarasi regulamentul atasat (cel care era de dimineata) si zice asa:

REGULI GENERALE:

Subwooferele folosite trebuie sa aiba o singura bobina (SVC – Single Voice Coil) Subwooferele cu doua bobine (DVC) sunt interzise la clasele Stock.
Se accepta insonorizarea locala/integrala a masinii, fara a se depasi grosimea de 4 mm a stratului de material folosit

Nu se accepta utilizarea produselor de gen spuma poliuretanica pentru umplerea spatiilor goale, indiferent de locatie

Toate panourile interioare (usi, plafon, etc) trebuie sa-si mentina structura initiala

Absolut toate componentele de interior trebuie sa ramana pe pozitiile de fabrica (inclusiv panourile din portbagaj).

Nu se accepta constructiile de fibra si/sau MDF (build-out si kick-panel) pentru difuzoarele de medii/inalte.

Bordul masinii trebuie sa ramana in starea originala.

Spatarul banchetei (locurile spate) poate sa fie rabatat, cu conditia ca in caz de nevoie, competitorul sa poata sa demonstreze ca aceasta revine la pozitia de uz normal cu sistemul in pozitia folosita in concurs.

Traseele de alimentare trebuie sa fie protejate cu minim o siguranta fuzibila plasata la maxim 30 cm de acumulator/baterie, inainte ca traseul sa patrunda spre habitaclu

Nu este permisa montarea oricaror componente pe plafon

Nu este permisa participarea cu vehicule utilitare sau cu altele de acest gen

Concurentul are voie sa stea in masina in momentul masuratorii, cu acord de risc propriu in cazul in care se expune unei presiuni de peste 140 db

Este permisa doar utilizarea acumulatorilor dedicati auto. Sunt interzise bateriile de tip “Telecom”. Acumulatorul utilizat trebuie sa fie dedicat uzului auto (iar acest lucru sa fie verificabil).

Tensiune maxima de alimentare cu motorul pornit - 14.5 V sau oprit - 13 V!


Mai vede cineva sa scrie de porturi acolo?
__________________
Team SQNLL
Lil' D is offline   Reply With Quote
Old 23-08-13, 10:42   #17
Bigu

Stage 5
 
Bigu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Competitor CNCA]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

Quote:
Originally Posted by Lil' D View Post
https://forum.4tuning.ro/589-campiona...ie-2012-a.html

Asta arata a Corsa, cu difuzoare simple, cu cutie care nu arata de raft. Si parca locul 1 la stock 800 a fost facut intr-o Corsa...
https://forum.4tuning.ro/attachment.p...8&d=1349164146

Mai vrei exemple?

Bigu, iti e frica de ceva? Schimbi regulile in timpul jocului?
Adi, scapari au fost tot timpul, daca ma ocupam 100% de incadrari la absolut toate etapele, nu exista aceasta scapare. Vrei sa-ti dau exemple de instalatii pana in 400W, difuzoare cu o babina si incinte "spl" ce nu au intrat in Stock, se poate si asta!

Aceasta regula am aplicat-o de cand exista clasele STOCK !

PS: Lil`D, mai sunt 2 sau 3 etape, undeva trebuie sa scoateti nasul, promit ca si de data asta, tot la 0.1 se termina smecheria, if you know what i mean
__________________
Y!M dbig.sounds
Dealer Autorizat pentru toata gama de produse Digital Designs si PowerCell
S-A DESCHIS
Bigu is offline   Reply With Quote
Old 23-08-13, 10:49   #18
Lil' D

Stage 5
 
Lil' D's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 2,016
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

Atunci daca regula e ca incinta trebuie sa arate "de raft", scrie asta in regulament.

Diferenta cu 0.1 a fost o data ca niciodata

Last edited by Lil' D; 23-08-13 at 10:57.
Lil' D is offline   Reply With Quote
Old 23-08-13, 11:01   #19
B-11-AYG
Renault Driver

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,641
Member of:
[VW]
[DACIA]
[RENAULT]
[Competitor CNCA]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

........
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	hahaha.jpg
Views:	123
Size:	31.7 KB
ID:	2840797  
B-11-AYG is offline   Reply With Quote
Old 23-08-13, 11:21   #20
groowe

Stage 5
 
groowe's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 304
Member of:
[CITROEN]
[Competitor CNCA]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

https://www.youtube.com/watch?v=F07p3SEkOD0
groowe is offline   Reply With Quote
Old 23-08-13, 12:06   #21
alex_bmw1992

Stage 5
 
alex_bmw1992's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 999
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

Quote:
Originally Posted by Lil' D View Post
Atunci daca regula e ca incinta trebuie sa arate "de raft", scrie asta in regulament.
Big like
Eu am participat anul acesta la Slobozia la Stock400 si am avut incinta cu aeroport extern (teava), cum am deschis portbagajul si a vazut Claudio incinta mi-a taiato direct, nu este clasa stock pentru ca... trebuie incinta de zi cu zi nu spl. Eu nu am auzit niciodata de regula asta, am sustinut ca nu are cum, sami arate unde scrie in regulament, ne-am uitat in regulament, mi-a spus ca e specificat pe forum (numai retin unde exact), insa in regulament nu este trecut asta, deci regulile sunt reguli pentru toata lumea, rezulta clasa Stock400.
Un om de nota 10+ inca odata Claudiu.
__________________
got hairtrick ?
alex_bmw1992 is offline   Reply With Quote
Old 23-08-13, 13:07   #22
groowe

Stage 5
 
groowe's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 304
Member of:
[CITROEN]
[Competitor CNCA]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

Ma, povesti, imaginatii, haterisme, nu conteaza, cat timp nu scrie in regulament nimic concret de incinta inseamna ca nu conteaza. Si din moment ce a participat minim 1 concurent cu o incinta "de SPL" la clasa respectiva, s-a facut precedent si nu se mai poate comenta nimic sezonul asta.
La anu se poate modifica regulamentu, caz in care nu mai ramane loc de interpretari.
__________________


Current: Android JB Tab | Audison bit one | PPI Phantom 900.4 | Helix HXA20X | Mach 5 MLI-65 | Faital 3FE20 Fullrange | JBL W10GTI | SilentCoat (Civic)

"Pseudoscience is often characterized by the use of vague, exaggerated or unprovable claims, an over-reliance on confirmation rather than rigorous attempts at refutation, a lack of openness to evaluation by other experts and a general absence of systematic processes to rationally develop theories."
groowe is offline   Reply With Quote
Old 23-08-13, 15:22   #23
Dragster

Stage 5
 
Dragster's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 788
Member of:
[Racing Syndicate]
[Honda]
[Competitor CNCA]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

Idea este ca in regulament nu sant scrise multe, si se pot face instalatii care sa fie in zona GRI, dar tot timpul sau intamplat lucruri asemanatoare! De asta de la an la an se schimba cate ceva
De asta este bine sa isi dea lumea cu parerea ca astfel cei care lucreaza la regulament pot sa il imbunatateasca....
Fratilor incercati sa nu va certati, lucrati la masini sa vada lumea rezultate cat mai mari....
__________________
Dragster is offline   Reply With Quote
Old 23-08-13, 15:42   #24
B-11-AYG
Renault Driver

Stage 5
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,641
Member of:
[VW]
[DACIA]
[RENAULT]
[Competitor CNCA]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

Domnu' e mai usor sa scri la tastatura fel de fel de tampeni, prosti si rautati, decat sa te murdaresti, sa gandesti sa muncesti sa faci niste compromisuri etc.

bla bla bla

p.s suna bine Claudio
B-11-AYG is offline   Reply With Quote
Old 10-05-14, 16:51   #25
Shorty
Opel Driver

Stage 4
 
Shorty's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 297
Member of:
[Opel]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

Salutare.
Am si eu o intrebare.
Daca se instaleaza baterie sau baterii aditionale, cum afecteaza acest lucru incadrarea in clasa?
In trecut era incadrata la mini 2000.

Va multumesc.
Shorty is offline   Reply With Quote
Old 10-05-14, 20:35   #26
Dragster

Stage 5
 
Dragster's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 788
Member of:
[Racing Syndicate]
[Honda]
[Competitor CNCA]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

Quote:
Originally Posted by Shorty View Post
Salutare.
Am si eu o intrebare.
Daca se instaleaza baterie sau baterii aditionale, cum afecteaza acest lucru incadrarea in clasa?
In trecut era incadrata la mini 2000.

Va multumesc.
Descrie te rog instalatia care a fii pe masina, cate baterii su unde vor fii pozitionate, depaseste ceva linia geamurilor sau etc...
Vreau sa stiu cat mai multe despre masina ca sa nu ai vreo surpriza la urmatoarea etapa!!!
Dragster is offline   Reply With Quote
Old 11-05-14, 00:00   #27
Shorty
Opel Driver

Stage 4
 
Shorty's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 297
Member of:
[Opel]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

Salut
Pai.... de la bateria originala a masinii (52 AH) aflata in locul ei de fabrica, am un cablu de 70 mm patrati pana in portbagaj, unde se afla 2 baterii suplimentare de 26 AH (Power-Sonic PS-12260), de aici prin distribuitor se pleaca spre amplifuri.
Nu se depaseste cu nici o componenta din sistem linia geamurilor, totul este sub nivelul banchetei.
Se pastraza toate componentele audio care faceau ca incadrarea sa fie la mini 2000, se adauga doar cele 2 baterii.

Numai bine
Shorty is offline   Reply With Quote
Old 11-05-14, 19:13   #28
Dragster

Stage 5
 
Dragster's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 788
Member of:
[Racing Syndicate]
[Honda]
[Competitor CNCA]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

Quote:
Originally Posted by Shorty View Post
Salut
Pai.... de la bateria originala a masinii (52 AH) aflata in locul ei de fabrica, am un cablu de 70 mm patrati pana in portbagaj, unde se afla 2 baterii suplimentare de 26 AH (Power-Sonic PS-12260), de aici prin distribuitor se pleaca spre amplifuri.
Nu se depaseste cu nici o componenta din sistem linia geamurilor, totul este sub nivelul banchetei.
Se pastraza toate componentele audio care faceau ca incadrarea sa fie la mini 2000, se adauga doar cele 2 baterii.

Numai bine
Daca deconectezi 1 din cele 2 baterii aflate in spate te incadrezi la maxi 5000, daca sistemul ramane asa cum este acuma te incadrezi la Super 15 - No Wall
Dragster is offline   Reply With Quote
Old 12-05-14, 00:32   #29
Shorty
Opel Driver

Stage 4
 
Shorty's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 297
Member of:
[Opel]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

Multumesc pentru raspuns.
Numai bine.
Shorty is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -