Go Back   Forum 4Tuning > Car-Audio, Multimedia & GPS > Competitii Car-Audio > Campionatul National de Car-Audio

Reply
 
Thread Tools
Old 06-05-12, 13:55   #1
ReLLaXX

Stage 5
 
ReLLaXX's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,977
Member of:
[Registered Users]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[Competitor CNCA]
Exclamation SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

Noul regulament este atasat. Am sa extrag pasajele noi si am sa le postezi aici, separat, dar recomand citirea integrala a regulamentului inainte de participare!

NOU - Clasele Stock si Mini, Reguli Generale:

- Este permisa doar utilizarea acumulatorilor dedicati auto. Sunt interzise bateriile de tip “Telecom”. Acumulatorul utilizat trebuie sa fie dedicat uzului auto (iar acest lucru sa fie verificabil). - Regula aceasta va fi valabila si pentru acumulatorul din locasul de fabrica la clasele Maxi incepand cu sezonul viitor (2013)!

NOU - Clasele Extreme, Reguli Generale:

- Nu exista limita pentru insonorizarea si rigidizarea caroseriei in spatele stalpilor centrali.
- In fata stalpilor centrali se accepta modificarea usilor, a geamurilor laterale si a parbrizului atata timp cat masina isi mentine linia exterioara originala. Este interzisa modificarea panourilor metalice la exteriorul masinii.
- Sunt permise puncte suplimentare de prindere pentru usile fata.
- Nu este permisa utilizarea chingilor sau altor elemente similare pentru fixarea sau rigidizarea usilor, parbrizului, plafonului, etc.
- Spatiul din fata stalpilor centrali trebuie sa-si mentina cu aproximatie volumul si formele initiale (o schema cu dimensiunile minime admise va fi atasata in curand).

NOU - Clasa Monster, Reguli Generale:

- Alimentarea se face la maxim 18 V


NOU - REGULI GENERALE:

- Concurentii pot accesa o clasa superioara cu conditia sa-si asume participarea in respectiva clasa pe tot parcursul sezonului (Ex: masina pregatita pentru o clasa anume, dar cu sistem incomplet la prima sau la una din participari). In orice alte conditii sistemul va concura acolo unde se incadreaza conform specificatiilor.

- Sursa de sunet (head unit, player, etc) trebuie sa fie una dedicata uzului la 12V (car audio).De asemenea este permisa redarea de pe USB sau iPod cu conditia ca mediile utilizate sa fie cele puse la dispozitie de organizatori. Aceasta varianta este disponibila exclusiv in cazul in care utilizatorul demonstreaza ca nu poate sa foloseasca CD-ul (din lipsa unui aparat capabil sa citeasca acel disc sau din cauza unor probleme tehnice).Utilizarea CAR PC-urilor este permisa!

- Inscrierea unui concurent la una din clasele de concurs reprezinta si acordul explicit al acestuia conform caruia a citit acest regulament si este de acord pe deplin cu toate conditiile si regulile stipulate in acesta! (nu e noua dar merita retinuta)


Desfasurarea probelor si modalitati de masurare - 2012:

- La etapele 1X se vor efectua masuratori clasice (1 sau 2 masini simultan, fara sesiune de Calificari)

- La etapele 2X si 3X se vor efectua masuratori cu Calificari.

- In urma Calificarilor primele 8 rezultate din fiecare clasa merg mai departe. In urmatoarea faza se vor masura simultan cate doua masini: locul 1 cu locul 8, locul 2 cu locul 7, locul 3 cu locul 6 si locul 4 cu locul 5. Se foloseste acceasi metoda pana cand se ajunge la Finala. (conform schitei atasate)

- Concurentul fara masina concurenta (in cazul unui numar impar de masini) efectueaza o masuratoare singur, iar rezultatul lui este incadrat mai departe conform regulilor deja expuse.

- Podiumul se stabileste cu ajutorul unei Finale Mici (locurile 3 si 4) si a unei Finale Mari (locurile 1 si 2).

- La evenimentele 2X si 3 X se impune regula celor 5 minute. Din momentul in care sunt chemati la masuratoare concurentii au la dispozitie 5 minute sa se prezinte si sa se pregateasca pentru masuratori. Dupa cele 5 minute perioada de 30 de secunde acordate masuratorii incepe, iar cei ce nu se prezinta merg mai departe in clasamentul etapei cu scor minim (adica pierd runda de masuratoare si posibilitatea de a merge mai departe).

- In cazurile exceptionale in care competitorul nu poate sa se incadreze in cele 5 minute, acesta este obligat sa anunte din timp arbitrii in vederea reprogramarii rundei de masuratori !!! - "Cazuri exceptionale" nu inseamna mers dupa mancare, telefon urgent, sms cu prietena sau altele de genul. Va rog de pe acum sa nu abuzati si sa nu folositi excesiv si inutil aceasta permisie. Exista sansa ca ea sa dispara, in acest caz.


Conform noilor modalitati de masurare timpul folosit va creste sesizabil, iar target-ul nostru este sa reusim sa incadram tot procesul intr-o singura zi de concurs. Momentan lucram la adaptarea softului Termlab pentru a putea totusi sa tinem Calificari in 2 zile, fara ca acest lucru sa incurce intregul proces de desfasurare.

Prima etapa (Cora Pantelimon, 12-13 Mai 2012, Bucuresti) va fi folosita ca etapa de proba pentru noua metoda de masurare, ocazie cu care sper sa punem la punct toate detaliile tehnice. Va rog de pe acum sa fiti intelegatori in cazul in care lucrurile nu merg exact conform planurilor.

De asemenea, numarul mare de etape din acest an va permite fiecarui competitor sa-si aleaga numarul de prezente, avand in vedere si necesarul de 50% +1 (inclusiv Finala) pentru calificarea la titlul de Campion National. Vor exista destul de multe etape 1X ce au ca scop promovarea fenomenului Car Audio si a mediului Competitional. Dar vor exista si suficiente etape 2X si 3X care sa permita competitorilor sa-si obtina punctele necesare pentru titlurile de Campioni Nationali. Ca sa stiti exact cum si unde va clasati va recomand sa verificati periodic lista cu participanti si punctaje per clasa, lista ce va beneficia de un update constant - AICI : https://forum.4tuning.ro/589-campiona...ml#post5011857 .

Merita mentionat si ca noua modalitate de masurare la etapele 2X si 3X va permite un minim de strategie. Va recomand sa stati putin sa va ganditi cum si cand va puteti folosi de acest aspect.


Taxe de participare pentru sezonul 2012:


Etape 1X - 40 RON per sectiune (SQ sau SPL) 60 RON pentru ambele sectiuni (SQ + SPL)

Etape 2X - 50 RON per sectiune (SQ sau SPL) 80 RON pentru ambele sectiuni (SQ + SPL)

Etape 3X - 60 RON per sectiune (SQ sau SPL) 100 RON pentru ambele sectiuni (SQ + SPL)
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Grafic de desfasurare a probelor SPL Challenge.JPG
Views:	184
Size:	34.1 KB
ID:	2422696  
Attached Files
File Type: doc SPL_Challenge_2012_-_Regulament(1).doc (148.5 KB, 1256 views)
__________________
www.melodix.ro
ReLLaXX is offline   Reply With Quote
Old 06-04-13, 20:40   #2
SJ-82-GMA

Stage 5
 
SJ-82-GMA's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 510
Member of:
[VW]
[Competitor CNCA]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

salutari,pt 2013 inca nu se anunta nimik,mersi
SJ-82-GMA is offline   Reply With Quote
Old 13-04-13, 21:48   #3
alex_bmw1992

Stage 5
 
alex_bmw1992's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 999
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

Quote:
Originally Posted by SJ-82-GMA View Post
salutari,pt 2013 inca nu se anunta nimik,mersi
? valabil !
alex_bmw1992 is offline   Reply With Quote
Old 04-05-13, 09:31   #4
james103

Stock
 
Join Date: May 2013
Posts: 1
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

Noul regulament este atasat. Am sa extrag pasajele noi si am sa le postezi aici, separat, dar recomand citirea integrala a regulamentului inainte de participare!
james103 is offline   Reply With Quote
Old 04-05-13, 21:31   #5
dydy-andrey
VW Driver

Stage 5
 
dydy-andrey's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 2,240
Member of:
[VW]
[Hyundai]
[2 Roti]
[4Rally]
[Competitor CNCA]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

Te-ai trezit vorbind?
Postul e din 2012.
Asteptam regulamentul pe anul acesta daca s-au facut ceva modificari.
Daca nu, ii dam bataie !!
dydy-andrey is offline   Reply With Quote
Old 05-05-13, 15:35   #6
alex_bmw1992

Stage 5
 
alex_bmw1992's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 999
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

Am si eu o intrebare. Pentru clasele Stock 400 si Stock 800 se poate folosi amplificator pe 4 canale, cu putere totala de maxim 400w, respectiv 800w la impendanta minima ?
__________________
got hairtrick ?
alex_bmw1992 is offline   Reply With Quote
Old 06-05-13, 00:25   #7
Bigu

Stage 5
 
Bigu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Competitor CNCA]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

La cele cu 4-6canale se incadreaza dupa puterea data la impedanta minima pe canalele ce sunt legate la subwoofer.
Ex: 4x200 1dif legat pe 2 canale = stock 400
2 dif legate pe 4 canale = stock 800 / open (in functie de diametrul dif)
Atentie! La clasele stock au voie doar subwoofere SVC!
__________________
Y!M dbig.sounds
Dealer Autorizat pentru toata gama de produse Digital Designs si PowerCell
S-A DESCHIS
Bigu is offline   Reply With Quote
Old 15-07-13, 19:29   #8
alex_bmw1992

Stage 5
 
alex_bmw1992's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 999
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

La clasa Stock 400 se poate cu 1 dif de 12" sau 2 de 10", dar de 8" cate ?
alex_bmw1992 is offline   Reply With Quote
Old 22-08-13, 21:00   #9
alex_bmw1992

Stage 5
 
alex_bmw1992's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 999
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

Quote:
Originally Posted by alex_bmw1992 View Post
La clasa Stock 400 se poate cu 1 dif de 12" sau 2 de 10", dar de 8" cate ?
intrebare valabila, ne este specificat la nici o clasa, de 8" cate ?
alex_bmw1992 is offline   Reply With Quote
Old 23-08-13, 00:22   #10
roli

Stage 5
 
roli's Avatar
 
Join Date: Apr 2010
Posts: 1,304
Member of:
[Honda]
[Competitor CNCA]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

daca stiu bine probabil 3

dar nici un sistem nu am vazut inca cu difuri de 8 cu doar 400w...
roli is offline   Reply With Quote
Old 23-08-13, 05:42   #11
Bigu

Stage 5
 
Bigu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Competitor CNCA]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

In functie de numarul difuzoarelor, numarul de bobine al acestora, tipul incintei, pozitionarea acesteia in masina, amplificator si dimensiunea instalatiei se va face incadrarea.
De la anul vor aparea cateva modificari in regulament, poate chiar adaugarea unor noi grupe.
Bigu is offline   Reply With Quote
Old 23-08-13, 05:50   #12
Bigu

Stage 5
 
Bigu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Competitor CNCA]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

Quote:
Originally Posted by alex_bmw1992 View Post
intrebare valabila, ne este specificat la nici o clasa, de 8" cate ?
3x8"
Incinta nu are voie sa fie "dedicata" SPL (port slot, "aero" externe, nefinisata ) , in alte cuvinte , trebuie sa arate ca o incinta de "raft". Regula valabila pentru toata grupa Stock.
Bigu is offline   Reply With Quote
Old 23-08-13, 09:00   #13
groowe

Stage 5
 
groowe's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 304
Member of:
[CITROEN]
[Competitor CNCA]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

Quote:
Originally Posted by Bigu View Post
3x8"
Incinta nu are voie sa fie "dedicata" SPL (port slot, "aero" externe, nefinisata ) , in alte cuvinte , trebuie sa arate ca o incinta de "raft". Regula valabila pentru toata grupa Stock.
Si de fapt o sa se jurizeze cu arbitru, nu cu termlab.

Si daca nu suntem in stare sa finisam cutia frumos, dar incercam, se considera nefinisata? Sau pentru participare la clase Stock trebuie sa mergi la instalator "autorizat"?
__________________


Current: Android JB Tab | Audison bit one | PPI Phantom 900.4 | Helix HXA20X | Mach 5 MLI-65 | Faital 3FE20 Fullrange | JBL W10GTI | SilentCoat (Civic)

"Pseudoscience is often characterized by the use of vague, exaggerated or unprovable claims, an over-reliance on confirmation rather than rigorous attempts at refutation, a lack of openness to evaluation by other experts and a general absence of systematic processes to rationally develop theories."
groowe is offline   Reply With Quote
Old 23-08-13, 09:24   #14
Bigu

Stage 5
 
Bigu's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 4,762
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[Competitor CNCA]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

Quote:
Originally Posted by groowe View Post
Si de fapt o sa se jurizeze cu arbitru, nu cu termlab.

Si daca nu suntem in stare sa finisam cutia frumos, dar incercam, se considera nefinisata? Sau pentru participare la clase Stock trebuie sa mergi la instalator "autorizat"?
De ce vrei sa fi berbec si sa interpretezi dupa bunul plac?
Nu-ti convine, NO PROBLEM!


Fa un exercitiu si citeste cu voce tare si nu-ti da frau liber imaginatiei hateriste:
Quote:
Originally Posted by Bigu View Post
Incinta nu are voie sa fie "dedicata" SPL (port slot, "aero" externe, nefinisata ) , in alte cuvinte , trebuie sa arate ca o incinta de "raft". Regula valabila pentru toata grupa Stock.
Acum te intreb, notiunea Stock, o cunosti?
Produs de "raft" intelegi ce inseamna?

Atata timp cat incinta are o mocheta/vopsea (ARATA CA DE RAFT DE MAGAZIN ) ce legatura mai au comentariile de genul "Si de fapt o sa se jurizeze cu arbitru, nu cu termlab." sau "Sau pentru participare la clase Stock trebuie sa mergi la instalator "autorizat"?"

Vrei sa fi tare in clanta si cauti nod in papura? Fa o vizita forumului electronistilor, acolo chiar ai cu cine.

Valabil pentru tine si altii care nu au cu ce sa-si ocupe timpul, CNCA a luat nastere , creste si va fi doar din pasiunea oamenilor din car-audio. NU face nimeni bani din asta si nu cauta nimeni sa "sape" pe cineva. Esti bun? Demonstreaz-o!
Bigu is offline   Reply With Quote
Old 23-08-13, 09:30   #15
Lil' D

Stage 5
 
Lil' D's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 2,016
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Re: SPL Challenge @ CNCA 2012 - Regulament si detalii!

https://forum.4tuning.ro/589-campiona...ie-2012-a.html

Asta arata a Corsa, cu difuzoare simple, cu cutie care nu arata de raft. Si parca locul 1 la stock 800 a fost facut intr-o Corsa...
https://forum.4tuning.ro/attachment.p...8&d=1349164146

Mai vrei exemple?

Bigu, iti e frica de ceva? Schimbi regulile in timpul jocului?
__________________
Team SQNLL

Last edited by Lil' D; 23-08-13 at 09:32.
Lil' D is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -