Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > WRC - FORMULA 1 - Alte sporturi cu motor

Reply
 
Thread Tools
Old 04-01-16, 09:51   #1
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default F1 in 2016

Revine Alfa Romeo în Formula 1 ?
Marchionne: "Este important să concurăm în Marele Circ"


Celebrul brand italian Alfa Romeo ar putea reveni în Formula 1 în viitorul apropiat. Nu o spunem noi, ci însuşi CEO-ul Fiat Chrysler, Sergio Marchionne.

Este incredibil cum a rămas Alfa Romeo în inimile oamenilor. Din acest motiv, ne gândim să readucem brandul în calitate de competitor în cursele de Formula 1. Sergio Marchionne CEO Fiat Chrysler
Când spui Italia şi Formula 1, te gândeşti la Ferrari şi Alfa Romeo. Primii au fost prezenţi în toate sezoanele Formulei 1, însă cei din urmă nu au mai turat motoarele în Marele Circ din 1985.

Acest lucru este însă pe punctul de a se schimba, întrucât Sergio Marchionne, CEO-ul Fiat Chrystler, are ambiţii majore pentru brandul din cadrul grupului. Italianul susţine că este determinat să readucă Alfa Romeo în Formula 1 în viitorul mai mult sau mai puţin îndepărtat.

"Este incredibil cum a rămas Alfa Romeo în inimile oamenilor. Din acest motiv, ne gândim să readucem brandul în calitate de competitor în cursele de Formula 1. Este important pentru Alfa să revină", a declarat el la Maranello.

2 titluri obţinute de Alfa Romeo la piloţi în Formula 1
Istoria de început a Formulei 1 se leagă puternic de brandul Alfa Romeo. Primele două titluri mondiale, câştigate de Giuseppe Farina (1950) şi Juan Manuel Fangio (1951) au fost obţinute la volanul unor monoposturi Alfa Romeo. În anii '60-'70, Alfa Romeo a fost furnizor de motoare şi a revenit în calitate de constructor în 1979, înainte de a se retrage la sfârşitul sezonului 1985 (foto).

O revenire a celor de la Alfa Romeo cu o echipă de uzină ar însemna că grupul Fiat Chrysler va avea două echipe în Marele Circ. Ferrari a înregistrat progrese semnificative în acest an şi a ocupat locul doi în clasamentul constructorilor, o performantă care îl mulţumeşte pe Marchionne în ciuda dominaţiei autoritare a celor de la Mercedes. "În ansamblu, sunt foarte mulţumit, având în vedere de unde am început în acest an", a adăugat el.



Renault a cumpărat Lotus şi va reveni cu propria echipă în Formula 1 în 2016

Renault a confirmat achiziţionarea Lotus, care marchează revenirea constructorului francez în Formula 1 cu propria echipă în sezonul 2016.

Renault a avut două opţiuni: să revină 100% sau să plece. După studii detaliate, am decis că Renault va fi în Formula 1 începând din 2016.
Carlos Ghosn CEO Renault
Formula 1 a primit o importantă gură de oxigen înaintea sezonului 2016 după ce Renault a decis să-şi sporească implicarea în Marele Circ.

La capătul a peste şase luni de negocieri, constructorul francez a decis să cumpere înapoi echipa Lotus pe care a deţinut-o până în 2009, astfel că va reveni cu propria echipă în Formula 1 începând din sezonul următor.

"Renault a avut două opţiuni: să revină 100% sau să plece. După studii detaliate, am decis că Renault va fi în Formula 1 începând din 2016. Detaliile finale cu acţionarii F1 ne-au oferit încrederea să acceptăm această nouă provocare. Ambiţia noastră este să câştigăm, chiar dacă ne va lua ceva timp", a declarat Carlos Ghosn, CEO-ul Renault.

Renault va anunţa detalii despre echipă în luna ianuarie, însă cel mai probabil va reveni la tradiţionala culoare galbenă pentru monopost.

2024 este anul până în care Renault s-a angajat să rămână în Formula 1
O retragere a celor de la Renault ar fi avut efecte dezastruoase pentru Formula 1: cel mai probabil, actuala echipă Lotus şi-ar fi închis porţile din cauza problemelor financiare, în timp ce Red Bull Racing şi Toro Rosso nu ar fi avut posibilitatea de a continua din cauza lipsei de motoare.

Potrivit unor informaţii neoficiale, Renault a reuşit să obţină din partea lui Bernie Ecclestone un statut privilegiat de echipă istorică prin care va primi numeroase bonusuri financiare. În schimb, francezii au dat asigurări că vor rămâne în Formula 1 până în 2024 şi au primit în avans plata bonusurilor pentru primii şase ani.

Cu toate acestea, situaţia s-ar putea schimba radical până atunci, cu atât mai mult cu cât acţionarul principal CVC Capital Partners încearcă de mai mult timp să-şi vândă participaţia în Formula 1, iar Ecclestone va avea atunci 94 de ani.

Problemele Formulei 1 sunt însă departe de a se încheia după anunţul Renault. Sauber şi Force India au depus o plângere la Uniunea Europeană cu privire la modul "incorect" în care sunt împărţiţi banii din drepturile TV, iar audienţele sunt în scădere accelerată în ultimii 5 ani.
__________________

Powered by
" UN ANONIM CELEBRU "
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 04-01-16, 09:52   #2
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: F1 in 2016

Red Bull Racing va utiliza în 2016 motoare Renault sub brandul TAG Heuer

Red Bull Racing a confirmat oficial că în sezonul 2016 va utiliza motoare Renault care vor purta brandul producătorului de ceasuri TAG Heuer, unul dintre noii sponsori ai echipei.

La numai câteva ore după ce Renault a confirmat oficial că rămâne în Formula 1 cu propria echipă, Red Bull Racing şi-a oficializat planurile pentru sezonul următor.

Conform tuturor aşteptărilor, cvadrupla campioană mondială va utiliza în continuare unităţi de propulsie furnizate de Renault, însă acestea vor fi cunoscute drept TAG Heuer, după numele producătorului de ceasuri care a devenit şi unul dintre principalii sponsori ai echipei.

În acest fel, Red Bull se va distanţa la nivel public de Renault după un sezon 2015 presărat cu numeroase acuzaţii de incompetenţă sau rea-voinţă. Motoarele furnizate de Renault vor fi însă diferite de cele pe care constructorul francez le va furniza propriei echipe anul viitor, întrucât Red Bull va colabora cu compania Ilmor pentru dezvoltarea acestora.

Parteneriatul lor tehnic cu Ilmor ne oferă încredere şi aşteptăm cu nerăbdare sezonul 2016. Christian Horner Sef Red Bull Racing
"Suntem mulţumiţi că Renault confirmă devotamentul pe termen lung pentru Formula 1 şi dorim să le mulţumim pentru contribuţia făcută echipei începând din 2007. Parteneriatul lor tehnic cu Ilmor ne oferă încredere şi aşteptăm cu nerăbdare sezonul 2016", a explicat Christian Horner, şeful Red Bull Racing.

Nu este pentru prima oară când TAG Heuer devine brandul unui motor de Formula 1. În perioada 1984-1987, McLaren a concurat cu motoare Porsche care purtau de asemenea numele TAG Heuer. De altfel, producătorul de ceasuri a fost sponsor la McLaren în ultimii 30 de ani, însă a renunţat la colaborarea cu echipa britanică în urma rezultatelor modeste obţinute cu motoare Honda.
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 17-01-16, 12:12   #3
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: F1 in 2016

Red Bull Racing a transportat cu elicopterul unul din monoposturile sale din 2011. A încins apoi atmosfera și a ridicat în aer zăpada de pe o pârtie austriacă.

Suntem obișnuiți să vedem monoposturi pe circuite de Formula 1 sau, cel mult, pe bulevarde largi, în cadrul unor demonstrații. Cu siguranță nu suntem obișnuiți să vedem monoposturi de Formula 1 pe o pârtie de schi. Și totuși...

Când vorbim însă despre o echipă nebună, cum este Red Bull Racing, atunci totul este posibil. Max Verstappen a urcat la volanul monopostului său din 2011 pentru a încerca zăpada de pe pârtiile de schi din Kitzbuehl, o faimoasă localitate dedicată sporturilor de iarnă.

Monopostul a fost transportat pe pârtie cu ajutorul unui elicopter și apoi a fost lăsat să își facă de cap în aplauzele celor de pe margine. Pentru a avea aderență pe drumurile acoperite cu zăpadă, Red Bull a apelat la anvelope cu ținte și la un set de lanțuri. De asemenea, accelerația a fost calibrată pentru a-i oferi lui Verstappen un control mai bun pe zonele dificile.

https://youtu.be/UYOrlcW2LBw

https://youtu.be/ChWIBHi7zBw

https://youtu.be/wFSJr2LK0J8

https://youtu.be/b_kw7OOijHw
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 17-01-16, 12:15   #4
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: F1 in 2016

Formula 1, aproape să renunţe la schimbările care ar fi făcut monoposturile cu 5 secunde pe tur mai rapide

Echipele sunt aproape să accepte renunţarea la schimbările de regulament pentru 2017 care ar fi îmbunătăţit viteza monoposturilor cu 5 secunde pe tur, din raţiuni de costuri şi securitate.

Să se modifice, dar să nu se schimbe nimic. Aceasta pare să fie ideea celor mai multe echipe din Formula 1, dar mai ales a celor patru constructori prezenţi în competiţie.

2017 era considerat un an al revoluţiei regulamentului pentru a transforma Formula 1 într-o competiţie echilibrată şi spectaculoasă, însă în cele din urmă planurile sunt pe punctul de a fi abandonate.

Una dintre noutăţile majore ar fi fost introducerea unui motor independent aspirat V8 de 2.2 litri care să fie utilizat de echipele mici în paralel cu motoarele actuale V6 turbo de 1.6 litri. Ferrari, Mercedes, Renault şi Honda s-au opus vehement acestui proiect, iar FIA a solicitat reducerea preţurilor şi îmbunatăţirea sunetului pentru a renunţa la idee.

Iar constructorii s-au conformat: aceştia sunt pregătiţi să accepte un preţ de numai 12 milioane de euro pe an pentru furnizarea motoarelor, de aproape două ori mai mic decât în prezent.

Pe de altă parte, echipele au renunţat în cele din urmă la adoptarea unor schimbări care ar fi îmbunătăţit forţa de apăsare aerodinamică şi care ar fi ajutat monoposturile să fie cu 5 secunde mai rapide decât în prezent. Cu excepţia Red Bull şi a altor două echipe, toate celelalte au refuzat schimbarea ca urmare a analizelor realizate de Mercedes şi Pirelli, care au prezentat o serie de riscuri de securitate în cazul implementării ideilor iniţiale.

Prin urmare, vor rămâne valabile doar creşterea lăţimii pneurilor faţă şi spate şi a aripii faţă, care vor conduce oricum la o scădere a timpilor pe tur cu circa 3 secunde.

Bernie Ecclestone şi Jean Todt vor veni însă cu propriile propuneri pentru regulament până în 31 ianuarie. Până atunci, următoarea întâlnire a Grupului de Strategie, în care se va discuta din nou despre regulament, va avea loc luni, 18 ianuarie.
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 17-01-16, 12:16   #5
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: F1 in 2016

Ferrari a întârziat dezvoltarea monopostului din 2016, însă exclude un eşec: "Este puţin probabil să nu luptăm cu Mercedes"

Ferrari a dezvăluit că a întârziat dezvoltarea monopostului din sezonul 2016, însă exlude varianta de a nu putea lupta cu rivalii de la Mercedes pentru titlurile mondiale.

Ferrari a fost echipa care a înregistrat cele mai mari progrese pe parcursul sezonul 2015, iar Sebastian Vettel a obţinut trei victorii prin care a pus uşor în umbră un nou an de excepţie pentru Mercedes.

Acest lucru a venit însă cu preţul întârzierii dezvoltării monopostului pentru sezonul care va începe în luna martie. Chiar şi în acest context, preşedintele Sergio Marchionne este convins că Ferrari va fi capabilă să lupte cu Mercedes pentru cele două trofee.

"Am forţat startul muncii în privinţa şasiului la monopostul din 2016, am intarzit un pic. Dar avem suficient timp şi suficiente resurse financiare pentru a face lucrurile potrivite în contextul regulamentului. Am abordat 2016 cu o idee foarte clară şi o interpretare clară a regulamentului. Este aproape imposibil ca monopostul să nu reprezinte o provocare pentru Mercedes", a declarat el.

Marchionne admite că Mercedes va înregistra de asemenea progrese majore în privinţa monopostului în pauza de iarnă, mai ales că are resurse financiare consistente, însă rămâne încrezător în abilităţile inginerilor Ferrari de a înregistra progrese.

"Sunt rivali de care trebuie să ne temem pentru că Mercedes este o companie cu o situaţie financiară potrivită pentru a gestiona în mod corespunzător cursele din 2016. Au un nivel de cunoştinţe foarte înalt şi nu pot fi subestimaţi. Au făcut progrese uriaşe în 2015, aşa că sunt sigur că monopostul lor va fi îmbunătăţit semnificativ în 2016. îi respectăm, dar nu ne temem să luptăm cu ei pe circuit", a adăugat el.
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 17-01-16, 12:21   #6
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: F1 in 2016

Din WRC in F1. Directorul VW Motorsport trece la conducerea McLaren.


Jost Capito, directorul echipei Volkswagen Motorsport, va lasa raliurile pentru Formula 1, urmand sa preia pozitia de CEO (Chief Executive Officer) la McLaren. In varsta de 57 de ani, Capito a obtinut cu echipa germana trei titluri consecutive de campioni mondiali de raliuri iar pilotul sau, Sebastien Ogier, trei titluri consecutive ale pilotilor. Modelul VW Polo R WRC a terminat pe prima pozitie in 34 din cele 39 de etape disputate incepand cu 2013, anul revenirii constructorului german in campionatul mondial.

Jost Capito nu este strain Formulei 1. El a mai avut o pozitie executiva in cadrul echipei Sauber dupa care s-a alaturat echipei Ford din WRC cu care a castigat doua titluri mondiale, in 2006 si 2007. Conform comunicatului eliberat de McLaren, el va ramane la VW pana cand i se va gasi un inlocuitor. Jonathan Neale, cel care a ocupat pozitia de CEO la McLaren F1 pana acum va face trecerea in functia de COO (Chief Operating Officer) la McLaren Technology Group (MTG).
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 14-02-16, 08:32   #7
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: F1 in 2016

Ceea ce părea imposibil s-ar putea întâmpla în cele din urmă: Ferrari consideră că Alfa Romeo trebuie să revină în Formula 1 cu propria echipă pentru a-şi reface reputaţia.

Grupul Fiat-Chrysler (FCA) pare determinat să facă tot posibilul să readucă Alfa Romeo pe linia de plutire, iar pentru acest lucru este vizata inclusiv o participare semnificativă în sporturile cu motor.
Sergio Marchionne, CEO-ul FCA, consideră că brandul italian trebuie să revină în Formula 1 şi să construiască propriul monopost pentru a recăpăta încrederea fanilor. Asta chiar dacă în Formula 1 există deja un alt brand FCA, Ferrari, singura echipă care a concurat în fiecare sezon al competiţiei şi care se bucură de cel mai mare succes în rândul fanilor.

"Pentru a-şi restaura numele, Alfa Romeo trebuie să ia în considerare revenirea în Formula 1. Probabil că ar lucra cu Ferrari. Alfa Romeo este capabilă să-şi producă propriul şasiu, la fel cum este capabilă să realizeze propriul motor", a declarat el pentru publicaţia italiană Gazzetta dello Sport.

Cu toate acestea, cel mai probabil proiectul ar implica propriul şasiu şi utilizarea unor motoare Ferrari, întrucât dezvoltarea unui proiect separat pentru realizarea unităţilor de propulsie ar fi mult prea costisitoare.
În schimb, Marchionne a exclus varianta ca Alfa Romeo să participe în competiţii de anduranţă precum Cursa de 24 de ore de la Le Mans, considerând că Formula 1 este un proiect mai potrivit.
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 13-03-16, 20:18   #8
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: F1 in 2016

Revoluţie în F1: în 2016 se schimbă formatul calificărilor, în 2017 apare cockpitul parţial închis şi monoposturile vor fi mai rapide

Formula 1 va avea un nou format pentru calificări începând din acest an, iar regulamentul tehnic se va schimba radical în 2017, când monoposturile vor deveni mai rapide, dar vor avea un cokcpit parţial închis.

FIA a anunţat miercuri schimbări ample în cadrul regulamentului Formulei 1 pentru sezoanele 2016 şi 2017, ca urmare a votului majoritar acordat de echipe în cadrul unei întâlniri care a aut loc marţi la Geneva.
Prima noutate majoră este schimbarea formatului pentru calificări începând din sezonul 2016 într-unul semnificativ mai dinamic, care are potenţialul de a genera surprize pe grila de start. Calificările se vor fi împărţite în continuare în trei părţi distincte, Q1, Q2 şi Q3, însă modul de eliminare a piloţilor a fost schimbat.

Astfel, prima parte a calificărilor va avea 16 minute, iar după primele 7 minute cel mai lent pilot va fi eliminat. Ulterior, la fiecare 1 minut şi 30 de secunde, va fi eliminat cel mai lent pilot, astfel că până la finalul celor 16 minute vor fi eliminaţi 7 piloţi. Cei 15 piloţi rămaşi vor lua startul în a doua parte a calificărilor, care va avea 15 minute şi în care cel mai lent pilot după 6 minute va fi eliminat. Ulterior, la fiecare 1 minut şi 30 de secunde, cel mai lent pilot este eliminat, astfel că în total vor fi eliminaţi 7 piloţi.

Cei 8 piloţi rămaşi vor progresa în ultima parte a calificărilor, care se va desfăşura pe parcursul a 14 minute. Primul pilot este eliminat după 5 minute, iar apoi cel mai lent pilot este eliminat la fiecare 1 minut şi jumătate. Astfel, în ultimul minut şi jumătate al sesiunii, vor rămâne doar doi piloţi pe circuit care vor lupta pentru pole position.

Principala problemă este că noul sistem va fi mai greu de înţeles de telespectatori, însă pe de altă parte formatul de până acum era unul în care spectacolul era aproape inexistent, în special în primele două părţi. Noul format nu a fost încă inclus în cadrul regulamentului sportiv, însă acest lucru este considerat o formalitate.

Schimbări majore pentru sezonul 2017

În schimb, sezonul 2017 va aduce schimbări majore din punct de vedere al regulamentului tehnic. Una dintre cele mai controversate noutăţi este introducerea unui cockpit parţial închis cunoscut sub numele de "halo" ca măsura de siguranţă.



În rest, monoposturile vor avea pneuri şi aripi mai late cu scopul de a genera mai multă forţă de apăsare aerodinamică, elemente care vor conduce la scăderea timpilor cu circa 3 secunde pe tur:

2016 (mm) 2017 (mm)
Pneuri fata 245 305
Pneuri spate 325 405
Aripa fata 1650 1800
Latime aripa spate 750 950
Inaltime aripa spate 950 800
Latime monopost 1400 1600
Masa minima 702 kg 722+pneuri
Toate aceste schimbări trebuie aprobate până în 30 aprilie pentru a intra în vigoare în sezonul 2017.
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 01-04-16, 07:19   #9
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: F1 in 2016

In acest weekend se va desfasura Marele Premiu al Bahrainului, cea de-a doua etapa a Campionatului Mondial de Formula 1.
Desi a ajuns la Shakir, Fernando Alonso nu a primit acceptul medicilor sa concureze in cadrul acestei etape din cauza starii sale de sanatate. Cursa de debut a sezonului 2016, Marele Premiu al Australiei, a fost marcata de accidentul spectaculos suferit de pilotul spaniol al echipei McLaren.
Acesta a acrosat monopostul lui Esteban Gutierrez la o viteza foarte mare, iar dupa ce s-a rotit de cateva ori prin aer s-a izbit puternic de zidul de protectie. Alonso a iesit imediat din epava monopostului si parea ca nu are nicio problema. Insa impactul de 46G, i-a afectat dublului campion mondial plamanii si cateva coaste.
Fernando Alonso a explicat ca va face pauza nu din cauza durerii ci din cauza eventualelor consecinte. In aceste conditii, Jenson Button va face echipa in Bahrain cu pilotul de rezerva al echipei, Stoffel Vandoorne. Pentru belgianul in varsta de 24 de ani, cursa de la Shakir va insemna debutul in Formula 1. El este campionul mondial en-titre am seriei GP2.
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 02-04-16, 20:45   #10
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: F1 in 2016

Mercedes confirmă în calificările din Bahrain: Hamilton, pole position în faţa lui Rosberg

Lewis Hamilton a obţinut pole position-ul în Bahrain după ce l-a învins pe coechipierul său Nico Rosberg, în timp ce Ferrari ocupă a doua linie a grilei de start.

Mercedes a confirmat că rămâne principala forţa a Formulei 1 şi în calificările desfăşurate sâmbătă în Marele Premiu al statului Bahrain. Lewis Hamilton a comis o greşeală în primul tur rapid din Q3, însă a revenit ulterior şi a stabilit recordul absolut al circuitului după ce a fost cronometrat cu 1:29.493.
Britanicul va fi acompaniat pe prima linie de coechipierul său Nico Rosberg, care a fost mai lent cu numai 0.077 secunde, în timp ce Ferrari a fost nevoită să se mulţumească din nou cu a doua linie a grilei de start prin Sebastian Vettel şi Kimi Raikkonen. Daniel Ricciardo (Red Bull) a ocupat locul 5 în faţa lui Valtteri Bottas, Felipe Massa (ambii Williams) şi Nico Hulkenberg (Force India).

Noua echipă Haas a obţinut un incredibil loc nouă pe grila de start prin Romain Grosjean, care i-a învins pe cei doi piloţi ai Scuderiei Toro Rosso. Aflat la debutul în Formula 1 ca înlocuitor pentru Fernando Alonso, Stoffel Vandoorne va pleca de pe locul 12 şi l-a surclasat inclusiv pe coechipierul său de la McLaren, Jenson Button.

Pascal Wehrlein a produs o altă surpriză după ce a obţinut locul 16 pentru Manor, în faţa unor piloţi Sauber, Force India sau Renault, în timp ce Kevin Magnussen (Renault) va lua startul din pitlane după ce în a doua sesiune de antrenamente a ratat prezenţa la cântarul oficial.

Piloţii nu au mai ieşit deloc pe circuit în ultimele trei minute din fiecare parte a calificărilor, element care evidenţiază încă o dată că noul format eliminatoriu nu este unul care să favorizeze spectacolul. Echipele se vor reuni duminică dimineaţă împreună cu FIA şi Bernie Ecclestone pentru a discuta din nou despre schimbarea acestuia.



Marele Premiu al statului Bahrain va avea loc duminică cu începere de la ora 18:00, ora României.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	735925l-545x306-n-631b2b0d.jpg
Views:	98
Size:	124.1 KB
ID:	3151203  
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 25-07-16, 09:09   #11
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: F1 in 2016

Lewis Hamilton a obținut a cincea victorie pe circuitul din Ungaria după ce l-a depășit la start pe Nico Rosberg, care s-a mulțumit cu locul doi în fața lui Daniel Ricciardo.


Marele Premiu al Ungariei a fost una dintre cele mai puțin spectaculoase curse de Formula 1 ale acestui sezon, cu excepția ultimelor tururi care au asigurat un duel palpitant pentru locul 5.

Lewis Hamilton a avut un start semnificativ mai bun decât coechipierul său și a reușit să-l depășească pe Rosberg la intrarea în primul viraj. Daniel Ricciardo s-a infiltrat pentru moment între cei doi și a lăsat senzația că poate deveni lider, însă Rosberg a reușit în cele din urmă să-l blocheze și să rămână în fața sa, pe locul doi, în timp ce Sebastian Vettel și-a păstrat locul 5.

Primul stint a fost lipsit de dueluri între primii clasați, iar Hamilton, Rosberg și Ricciardo și-au păstrat primele trei poziții la prima intrare la boxe. Toți piloții au optat pentru o stategie similară prin înlocuirea pneurilor supersoft cu soft, însă marele învins a fost Max Verstappen. Plecat de pe poziția a patra, pilotul Red Bull a pierdut două locuri la pitstop în favoarea celor doi piloți Ferrari, Sebastian Vettel și Kimi Raikkonen. Finlandezul a ajuns astfel pe locul 5 după ce a luat startul de pe locul 14 cu pneuri soft, care i-au permis să rămână mai mult timp pe circuit și să progreseze treptat în pluton.


Chiar dacă diferențele dintre piloți au continuat să fie relativ mici, de numai 2-3 secunde, duelurile la vârf s-au lăsat așteptate, iar cea de-a doua serie de opriri la boxe nu a adus nici ea mai mult suspans, mai ales că toți piloții au optat din nou pentru cauciucuri soft. Astfel, Hamilton și-a păstrat prima poziție în fața lui Rosberg, Ricciardo și Vettel, în timp ce Verstappen a urcat o poziție după ce Raikkonen a efectuat la rândul său a doua intrare la boxe cu 20 de tururi înainte de final, când a optat însă pentru pneuri supersoft.

Avantajul acestor cauciucuri i-au permis lui Raikkonen să-l ajungă rapid din urmă pe Verstappen. Pilotul Scuderiei a încercat să-l depășească, însă l-a lovit ușor cu partea stânga față aripii după ce olandezul a schimbat de două ori traiectoria. O bucată din aripă s-a desprins, însă Raikkonen nu a avut de suferit și l-a putut ataca în continuare pe rivalul său de la Red Bull. Totuși, în ciuda încercărilor sale repetate, el nu a reușit să treacă de pilotul olandez.

În absența oricăror evenimente, Hamilton a câștigat cu ușurință Marele Premiu al Ungariei și a obținut astfel a cincea victorie pe circuitul maghiar și prima pentru Mercedes după introducerea noilor motoare V6 de 1.6 litri în 2014. Rezultatul i-a permis să devină lider al clasamentului general pentru prima oară în acest sezon, cu un avans de 6 puncte în fața coechipierului său.

Podiumul a fost completat de Rosberg și Ricciardo, în timp ce Ferrari a fost nevoită să se mulțumească doar cu locurile 4 și 6 obținute de Vettel și Raikkonen. Verstappen a terminat pe locul 5, în timp ce Fernando Alonso poate fi considerat "cel mai bun din restul lumii". Pilotul McLaren a plecat de pe locul 7 al grilei de start, l-a depășit pe Carlos Sainz (Toro Rosso), iar apoi a pierdut un loc în favoarea lui Raikkonen. La polul opus, coechipierul său Jenson Button s-a retras la boxe în turul 62 după ce a concurat pe tot parcursul cursei în spatele plutonului din cauza unei defecțiuni la presiunea hidraulică. Sainz și-a trecut în cont locul 8 în fața lui Valtteri Bottas (Williams), în timp ce ultimul punct a fost obținut de Nico Hulkenberg (Force India).
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 31-07-16, 10:37   #12
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: F1 in 2016

Rosberg, pole position în Germania în fața lui Hamilton. Red Bull învinge Ferrari

Nico Rosberg a obținut pole position-ul pentru cursa de la Hockenheim în fața lui Lewis Hamilton, în timp ce Red Bull a monopolizat a doua linie a grilei de start în fața Scuderiei Ferrari.
-mail.
Mercedes a dominat autoritar calificările pentru Marele Premiu al Germaniei, iar de această dată a fost rândul lui Nico Rosberg să obțină pole position-ul. Pilotul echipei Mercedes a fost cronometrat cu 1:14.363 și l-a devansat cu o zecime de secundă pe coechipierul său Lewis Hamilton, care a fost nevoit să se mulțumească cu locul doi.

Red Bull Racing a ocupat a doua linie a grilei de start prin Daniel Ricciardo și Max Verstappen, în timp ce Ferrari s-a mulțumit doar cu linia a treia prin Kimi Raikkonen și Sebastian Vettel. Nico Hulkenberg (Force India) va lua startul de pe 7 din fața lui Valtteri Bottas (Williams), Sergio Perez (Force India) și Felipe Massa (Williams).

Esteban Gutierrez (Haas) va pleca de pe locul 11 din fața lui Jenson Button (McLaren) și Carlos Sainz (Toro Rosso), în timp ce Fernando Alonso a terminat pe locul 14, iar pilotul McLaren a acuzat că a fost blocat de un pilot Ferrari în timpul unui tur rapid.

Romain Grosjean (Haas) a terminat pe 15, însă va lua startul de pe 20 ca urmare a unei penalizări pentru înlocuirea cutiei de viteze, în timp ce Jolyon Palmer a obținut locul 16. Kevin Magnussen (Renault) a fost primul pilot sub linie în Q1 și va fi urmat pe grila de start de Pascal Wehrlein (Manor), Daniil Kvyat (Toro Rosso) și Rio Haryanto (Manor). Ultima linie a grilei de start va fi ocupată de Sauber prin Felipe Nasr și Marcus Ericsson.

Marele Premiu al Germaniei va avea loc duminică cu începere de la ora 15:00.
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -