Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > WRC - FORMULA 1 - Alte sporturi cu motor

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 24-03-13, 19:29   #16
IULY-CLA

Stage 5
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 943
Default Re: Formula 1 2013

Hamilton se credea inca la Mc Laren cind a gresit intrarea la boxe
IULY-CLA is offline  
Old 24-03-13, 20:25   #17
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1 2013

sau poate a vrut sa ii salute .... "Hello guys, do you like my new ride ?" ))))))
Daniel_DRV is offline  
Old 31-03-13, 19:21   #18
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1 2013

"E incredibil ce 'mâncătorie' e acolo!" Marinescu, insider în lumea Red Bull Racing. Conflictul dintre Vettel şi Webber, văzut prin ochii pilotului român

Pilotul român Mihai Marinescu a oferit ProSport o posibilă explicaţie pentru care a izbucnit conflictul dintre Sebastian Vettel şi Mark Webber

Mihai a fost în teste la Red Bull Racing în 2006 şi spune că atmosfera era la fel de încordată ca în prezent
Jaime Alguersuari şi Sebastien Buemi au fost colegi de teste cu Mihai în 2006, ambii ajungând în Formula 1, acolo unde au concurat pentru Toro Rosso

Lumea F1 a suferit un şoc duminică, atunci când piloţii Red Bull Racing s-au duelat verbal atât în timpul, cât şi la finalul cursei de la Sepang. Atmosfera din interiorul echipei pare să nu fie tocmai liniştită, lucru mărturisit public de Mark Webber. "Vettel face ce vrea la echipă şi este protejat". Potrivit pilotului român Mihai Marinescu, tensiunea de la RBR nu este surprinzătoare. Mihai a fost luat în teste la RBR în 2006, experienţă pe care vrea să o uite. "Am avut dubii din prima zi. E incredibil ce e la Red Bull Racing, armata e uşoară faţă de ceea ce e acolo. Toată lumea se urăşte cu toată lumea. Eşti sub o imensă presiune pentru a obţine mereu locul unu", spune românul. Perioada petrecută în "şcoala" Red Bull Racing a fost aceeaşi în care acolo erau testaţi Jaime Alguersuari şi Sebastien Buemi. Cei doi au reuşit, mai apoi, să ajungă în Formula 1, acolo unde au concurat pentru Scuderia Toro Rosso.

"Eram instrumentul prin care Red Bull îşi perfecţiona maşina"
Experienţa a fost una nefastă şi, mai mult, a fost aproape de a-i zdruncina lui Marinescu încrederea în propriile forţe. "Mi se părea că nu ţin cont de problemele pe care le semnalam la maşină. Ei făceau propriile modificări, eram doar instrumentul prin care îşi perfecţionau ei monopostul. Atunci am cerut şefului RBR să fac testul cu maşina pe care o avusesem eu până în acel moment. Ei bine, din locul 15, cât am obţinut în primele două zile cu maşina lor, am ajuns pe doi. Buemi şi Alguersuari erau şi ei la teste, iar din cauza unei ieşiri în decor a primului au apărut steagurile roşii şi a fost oprit testul". Imediat după "demonstraţia" de forţă făcută la volanul propriului monopost, Marinescu a preferat să plece de la Red Bull Racing. "Reuşiseră să îmi ia încrederea în propriile forţe, credeam că nu sunt eu suficient de bun. Asta până când am urcat din nou în monopostul propriu şi am reuşit să câştig curse", a încheiat Mihai. Regrete? "Îmi pare rău doar de faptul că la Red Bull aş fi putut beneficia de o susţinere materială pe care alfel nu o puteam obţine. Atât!"

Red Bull toacă, toacă, toacă până găseşte acel om perfect, robotul, cyborgul care să obţină mereu primul loc. Când am fost acolo, nu aveam efectiv cu cine să vorbesc, ura era un sentiment general
Mihai Marinescu, pilot

Vettel a reuşit să domine ultimii ani în Formula 1 datorită constanţei. Alonso a avut de luptat cu o maşină net inferioară, Hamilton a avut probleme mecanice, altfel erau şi ei acolo sus
Mihai Marinescu, pilot

Dacă aş avea propria echipă de Formula 1, i-aş lua pe Alonso şi pe Button la ea. Sunt cei mai maturi, cei mai cerebrali piloţi din competiţie
Mihai Marinescu, pilot

Reperele carierei lui Mihai Marinescu (24 de ani)

2000/2001 Campion naţional Karting, cadet
2001/2002 Campion naţional Karting
2003 Campion naţional Karting - Intercontinental Junior
2004 Campion naţional Karting - Intercontinental Junior
Câştigător în două etape FIA South East Europe Karting Zone
2005 2 victorii în Formula Renault 1.6, Campionatul Italian
3 victorii în Formula Renault 1.6, Campionatul Belgian
2006 O victorie în Formula Renault 2.0, cel mai bun debutant sub 18 ani
2007 10 clasări în top 10 în Formula Renault 2.0, locul 11 la general
10 clasări în top 10 în Campionatul Italian, locul 5 la general
Podium la prima cursă în Formula 3
2008 Locul 1 şi pole position la Macau, în Formula BMW
Locul 3 într-o singură cursă la International Formula Master - GP3
2010 Locul 11 la finele sezonului FIA Formula 2
2011 Locul 5 la finele sezonului FIA Formula 2
2012 Locul 5 la finele sezonului FIA Formula 2
Sursa: ProSport
__________________

Powered by
" UN ANONIM CELEBRU "
Daniel_DRV is offline  
Old 12-04-13, 15:53   #19
Azchemotor

Stage 2
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 69
Default Re: Formula 1 2013

Quote:
Originally Posted by Daniel_DRV View Post
FIA Formula One World Championship® Race
GROSSER PREIS VON DEUTSCHLAND 2013 (Nürburgring) 05 - 07 Jul
Romania si Nurburgring-ul
Germania a cerut parerea si sfaturile romanilor pentru construirea circuitului Nurburgring
1925
Azchemotor is offline  
Old 13-04-13, 08:39   #20
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1 2013

Interesant articolu .....Shanghai cine credeti ca va castiga?
Plecare din pol Hamilton pe 2 Raikkonen pe 3 Alonso si pe 4 Rosberg

Last edited by Daniel_DRV; 13-04-13 at 09:08.
Daniel_DRV is offline  
Old 13-04-13, 10:54   #21
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1 2013

Lewis Hamilton a obţinut primul pole position pentru Mercedes în acest sezon şi va fi acompaniat pe prima linie a grilei de start de Kimi Raikkonen.

Esential 0.277 secunde a fost avansul cu care Lewis hamilton s-a impus in fata lui Kimi Raikkonen in calificari
9 tururi a efectuat Hamilton in calificari, dintre care doar trei au fost cronometrate
25 dintre cele 45 de minute ale calificarilor au trecut fara ca vreun pilot sa fie prezent pe circut
Circuitul de la Shanghai a oferit sâmbătă una dintre cele mai stranii sesiuni de calificări din ultimii ani, în care degradarea semnificativă a pneurilor soft a schimbat radical strategiile adoptate de echipe, în special la Red Bull Racing.

Lewis Hamilton a profitat cel mai mult de situaţia creată şi a obţinut primul pole position de la sosirea la Mercedes după ce a fost cronometrat cu 1:34.484 şi va fi urmat pe prima linie a grilei de start de Kimi Raikkonen, care până în ultima parte a calificărilor nu a impresionat la volanul monopostului Lotus.

Fernando Alonso a reuşit pentru prima oară în acest an să-l învingă pe coechipierul său Felipe Massa în calificări, iar cei doi vor lua startul de pe locurile trei şi, respectiv, cinci. Între cei doi piloţi ai Scuderiei Ferrari s-a intercalat Nico Rosberg de la Mercedes, în timp ce Romain Grosjean (Lotus) şi Daniel Ricciardo (Toro Rosso) vor pleca de pe locurile şase şi şapte.

Primii şapte piloţi din calificări au mizat pe pneuri soft, însă Sebastian Vettel şi Jenson Button au ales o strategie opusă şi au rulat cu pneuri medium pentru a începe cursa cu o aceste cauciucuri mai rezistente. Button a rulat uşor şi a fost cronometrat cu 2:05.673, însă s-a plasat pe opt în faţa lui Vettel întrucât pilotul echipei Red Bull Racing nu a mai trecut linia de sosire în urma unei greşeli de pilotaj. Între timp, Nico Hulkenberg nu a ieşit pe circuit şi va putea alege pneurile cu care va începe cursa de pe locul 10.

Q2: PRESIUNEA COMBUSTIBILULUI ÎL TRĂDEAZĂ PE WEBBER

Principala victimă în a doua parte a calificărilor a fost Mark Webber, care a fost informat de inginerul său de la Red Bull să tragă pe dreapta după ce a efectuat un singur tur cronometrat din cauza unei defecţiuni la presiunea combustibilului, similară cu cea suferită de Vettel la Abu Dhabi anul trecut.

Australianul, măcinat deja de conflictul cu Vettel de la Sepang, va pleca doar de pe locul 14, din spatele celor doi piloţi Force India (Paul di Resta, locul 11 şi Adrian Sutil, locul 13) şi a lui Sergio Perez de la McLaren, care a ratat din nou promovarea în Q3. Williams continuă prestaţia modestă din acest debut de sezon, iar cel mai bine poziţionat pilot este Pastor Maldonado (locul 15), urmat pe grila de start de Jean-Eric Vergne (Toro Rosso).

Q1: BIANCHI, ETERNUL LIDER AL ECHIPELOR DEBUTANTE

Valtteri Bottas (Williams) şi Esteban Guttierez (Sauber) au fost singurii piloţi ai unor echipe tradiţionale care au fost eliminaţi în prima parte a calificărilor. Jules Bianchi s-a evidenţiat din nou ca cel mai bun pilot din careul de aşi al echipelor debutante în 2010 şi va pleca de pe locul 19 din fata coechipierului său de la Marussia, Max Chilton, şi a rivalilor de la Caterham, care ocupă ultima linie a grilei de start.

Degradarea accentuată a pneurilor soft pe circuitul de la Shanghai a limitat drastic ieşirile pe circuit. În momentul în care cele 10 minute din Q3 au expirat, niciun pilot nu efectuase tururi cronometrate, iar primele 10 şi primele cinci minute din Q1 şi, respectiv, Q2 au trecut agonizant fără ca vreun pilot să fie prezent pe circuit.

Marele Premiu al Chinei va avea loc Duminică cu începere de la ora 10:00, ora României.
CHINA - REZULTATE CALIFICĂRI:

1. Lewis Hamilton Mercedes 1m34.484s
2. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m34.761s + 0.277
3. Fernando Alonso Ferrari 1m34.788s + 0.304
4. Nico Rosberg Mercedes 1m34.861s + 0.377
5. Felipe Massa Ferrari 1m34.933s + 0.449
6. Romain Grosjean Lotus-Renault 1m35.364s + 0.880
7. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m35.998s + 1.514
8. Jenson Button McLaren-Mercedes 2m05.673s + 31.189
9. Sebastian Vettel Red Bull-Renault no time
10. Nico Hulkenberg Sauber-Ferrari no time
Q2 cut-off time: 1m36.261s Gap **
11. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m36.287s + 1.209s
12. Sergio Perez McLaren-Mercedes 1m36.314s + 1.236s
13. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m36.405s + 1.327s
14. Mark Webber Red Bull-Renault 1m36.679s + 1.601s
15. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m37.139s + 2.061s
16. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m37.199s + 2.121s
Q1 cut-off time: 1m37.508s Gap *
17. Valtteri Bottas Williams-Renault 1m37.769s + 1.976
18. Esteban Gutierrez Sauber-Ferrari 1m37.990s + 2.197
19. Jules Bianchi Marussia-Cosworth 1m38.780s + 2.987
20. Max Chilton Marussia-Cosworth 1m39.537s + 3.744
21. Charles Pic Caterham-Renault 1m39.614s + 3.821
22. Giedo van der Garde Caterham-Renault 1m39.660s + 3.867

Last edited by Daniel_DRV; 13-04-13 at 10:56.
Daniel_DRV is offline  
Old 13-04-13, 11:05   #22
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1 2013

Red Bull Racing abordează cursa de la Shanghai sub spectrul controverselor ordinelor de echipă de la Sepang, în timp ce Ferrari şi Lotus speră să revină la rezultatele bune obţinute în Australia.

Nu-mi cer scuze pentru victorie, de aceea m-au angajat oamenii şi de aceea sunt aici. Iubesc cursele şi de aceea am făcut asta. Sebastian Vettel pilot Red Bull
După o pauză necaracteristică de trei săptămâni, Formula 1 revine la viaţă cu Marele Premiu al Chinei, care aniversează în acest an a 10-a ediţie de la inaugurarea circuitului de la Shanghai în 2004.

O bună oportunitate pentru evidenţierea performanţelor reale ale monoposturilor, localitatea chineză va fi gazda a numeroase intrigi, pornind de la modul în care Sebastian Vettel a ignorat ordinele de echipa în cursa precedentă pentru a-şi adjudeca victoria.

Chiar dacă echipa insistă că a rezolvat conflictul pe plan intern, Mark Webber nu a luat nicio poziţie oficială de la plecarea în vacanţă în Australia, însă îşi va spune punctul de vedere în cadrul unei conferinţe de presă care va avea loc joi. Nici la celelalte echipe situaţia nu este însă semnificativ mai bună.

Tot ce facem are ca scop să câştigăm curse. Dacă putem face asta repede, şi nu există niciun motiv pentru care să nu putem, atunci ar trebui să luptăm pentru titlu.
Jonathan Neale
Director executiv McLaren
Mercedes a avut un început de sezon peste aşteptări şi a obţinut deja un podium, însă a fost de asemenea afectată de ordine de echipă la Sepang, în timp ce Ferrari simte presiunea de a obţine un rezultat bun după ce Fernando Alonso a abandonat în Malaysia în urma unei erori personale şi a unei decizii greşite din partea staff-ului tehnic.

Între timp, Lotus speră să facă uitată cursa mai puţin prolifică din Malaysia şi să revină în lupta pentru victorie cu Kimi Raikkonen, iar McLaren mizează pe o serie importantă de upgrade-uri pentru a depăşi parcursul modest din debutul acestui sezon.

Nu acelaşi lucru se poate spune şi despre Williams. Singura echipă tradiţională care nu a câştigat puncte în 2013 va aştepta Marele Premiu al Spaniei pentru un prim upgrade major al monopostului FW35, astfel că există şanse mici pentru un rezultat promiţător în China.

CIRCUITUL DE LA SHANGHAI

Circuitul din China beneficiază de cea mai lungă linie dreaptă din calendar, de 1175 de metri, ceea ce reprezintă peste 21% din distanţa totală a unui tur de pistă, iar o altă linie dreaptă lungă este cea de start-sosire. De altfel, piloţii vor putea utiliza sistemul DRS pe ambele linii drepte ale circuitului.

Astfel, prima zonă DRS este similară cu cea de anul trecut şi este poziţionată pe aproximativ jumătate din linia dreaptă care leagă virajele 14 şi 15, punctul de detecţie în acest caz fiind plasat în virajul 12. Cea de-a doua zonă DRS a fost amplasată pe aproape întreaga lungime a liniei de start sosire, punctul de detecţie fiind poziţionat înainte de intrarea în ultimul viraj.

Cele două zone DRS ar putea fi singurele care să asigure depăşiri regulate, întrucât restul virajelor nu sunt favorabile pentru astfel de manevre. De exemplu, primul viraj este abordat în treaptă a şaptea de viteze cu acceleraţia la maxim, înainte de o serie de viraje lente.


REZULTATE ÎN ULTIMII CINCI ANI

Lewis Hamilton este singurul pilot care a câştigat de două ori pe circuitul de la Shanghai:
Sezon Castigator
2012 Nico Rosberg (Mercedes)
2011 Lewis Hamilton (McLaren)
2010 Jenson Button (McLaren)
2009 Sebastian Vettel (Red Bull)
2008 Lewis Hamilton (McLaren)

STATISTICI PENTRU MARELE PREMIU AL CHINEI

Esential 2004 este anul in care a avut loc prima editie a Marelui Premiu al Chinei
2 echipe au obtinut in China prima victorie in Formula 1: Red Bull si Mercedes
2 este numarul victoriilor obtinute de Lewis Hamilton in China, un record in Formula 1
- Cinci dintre cele nouă curse din China au fost câştigate de pilotul care a plecat din pole position;

- Ferrari şi McLaren au câştigat de trei ori fiecare la Shanghai;

- Jenson Button, Fernando Alonso şi Mark Webber sunt singurii piloţi care au terminat fiecare cursă de la Shanghai;

- doar două abandonuri au fost consemnate în China în ultimele două sezoane (Jaime Alguersuri în 2011, respectiv, Michael Schumacher în 2012);

- O singură dată s-a întâmplat ca un pilot plecat din afara topului 10 al grilei de start să termine pe podium în China (Webber, 2011, locul 1;

- Shanghai este circuitul unde Red Bull şi Mercedes au obţinut primele victorii în Formula 1 (Sebastian Vettel în 2009, respectiv Nico Rosberg în 2012), dar şi circuitul unde Michael Schumacher a obţinut ultima victorie în Formula 1 (2006);
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	802800l.jpg
Views:	70
Size:	57.5 KB
ID:	2747622  
Daniel_DRV is offline  
Old 14-04-13, 15:38   #23
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1 2013

Fernando Alonso a câştigat la Shanghai după ce l-a depăşit pe Lewis Hamilton în turul cinci, iar podiumul a fost completat de Kimi Raikkonen şi pilotul Mercedes, care a rezistat atacului furibund al lui Sebastian Vettel din ultimele tururi.

A fost o cursă fantastică pentru noi încă de la start. Nu am avut mari probleme, iar degradarea pneurilor a fost mai bună decât ne aşteptam. Suntem foarte optimişti pentru restul sezonului. Fernando Alonso Castigatorul cursei
Fernando Alonso a obţinut duminică prima victorie pentru Ferrari de la Marele Premiu al Germaniei din luna iulie a anului trecut, la capătul unei curse din China în care depăşirile efectuate în primele tururi au fost decisive.
Pilotul Scuderiei a avut un start excelent în care l-a depăşit pe Kimi Raikkonen, iar apoi a trecut de liderul Lewis Hamilton în turul cinci în tandem cu coechipierul său Felipe Massa.
Chiar dacă ulterior a cedat temporar prima poziţie în fata piloţilor care au mizat pe o strategie opusă a pneurilor, Alonso a revenit pe primul loc şi a avut un final de cursă fără emoţii, după ce l-a depăşit în prealabil şi pe Vettel.
Nu acelaşi lucru se poate spune şi despre Raikkonen şi Hamilton. Pilotul echipei Lotus a ratat startul şi a pierdut două poziţii la start, însă finlandezul a fost capabil să revină de pe locul patru şi să-şi adjudece poziţia doua. Plecat din pole position, Hamilton s-a mulţumit în cele din urmă cu locul trei ca urmare a depăşirilor efectuate de Alonso şi Raikkonen, însă ultimele cinci tururi au fost cu adevărat dramatice.

Până la urmă cred că este un rezultat bun. Evident, vrem să câştigăm, dar punctele sunt bune şi vom încerca să ne descurcăm mai bine data viitoare. Am avut un start prost, dar ulterior monopostul Lotus s-a comportat bine.
Kimi Raikkonen Locul doi in cursa
Britanicul a fost atacat de Sebastian vettel, care a început cursa de pe locul nouă cu pneuri medium pe o strategie opusă şi a fost cu peste trei secunde mai rapid în ultimul stint efectuat cu softuri. În cele din urmă, triplul campion mondial s-a mulţumit cu locul patru la numai două zecimi de secundă de Hamilton, în timp ce Jenson Button a terminat pe locul cinci pentru McLaren după o strategie asemănătoare cu a lui Vettel, dar cu numai două opriri la boxe.

MASSA NU A PROFITAT DE STARTUL EXCELENT

Chiar dacă a avut un start excelent în care a ajuns pe locul doi în turul cinci, Felipe Massa nu a reuşit să ţină pasul cu oechipierul său şi a ocupat în final locul şase, în faţa unui Daniel Ricciardo care a făcut de asemenea o cursă foarte bună la volanul unui Toro Rosso şi şi-a conservat poziţia de pe grila de start.
Force India şi-a trecut în cont patru puncte prin Paul di Resta, care a terminat în faţa lui Romain Grosjean (Lotus) şi Nico Hulkenberg (Sauber), ultimul nereuşind să profite de strategia similară cu cea adoptată de Vettel şi Button.
GHINIONUL LUI WEBBER CONTINUĂ

Sunt foarte mulţumit de rezultatul de astăzi şi foarte bucuros pentru echipă. Nu am avut acelaşi ritm de cursa ca al lui Alonso şi Raikkonen, dar suntem foarte mulţumiţi că am urcat pe podium. Lewis Hamilton Locul trei in cursa
În zona punctelor ar fi putut termina şi Mark Webber, care după excluderea din calificări a ales să plece din pitlane cu pneuri soft. Australianul a revenit la boxe în turul doi pentru a se echipa cu pneuri medium şi a concura la un moment dat chiar pe locul 10 în faţa lui Vettel.

Un acroşaj cu Jean-Eric Vergne de la "sora" Toro Rosso l-a forţat să intre la boxe, însă mecanicii nu au fixat bine pneul dreapta-spate, iar acesta s-a desprins ulterior de pe monopost. Inevitabil, Webber a fost nevoit să abandoneze, în timp ce trei-patru piloţi au fost la un pas să lovească cauciucul care s-a plimbat nestingherit pe circuit câteva secunde.

UPDATE: Webber a fost penalizat cu trei poziţii pe grila de start a Marelui Premiu al statului Bahrain, întrucât comisarii de cursă au considerat că este vinovat de producerea incidentului.
ALŢI NOUĂ PILOŢI AR PUTEA FI PENALIZAŢI

Rezultatele Marelui Premiu al Chinei nu sunt încă definitivate, întrucât Vettel, Webber, Raikkonen, Button, Grosjean, Valtteri Bottas (Williams), Ricciardo şi Max Chilton (Marussia) vor fi investigaţi de comisarii de cursă pentru utilizarea sistemului DRS sub steag galben şi riscă să fie penalizaţi cu câteva secunde în clasamentul cursei.

UPDATE: Niciunul dintre piloţii acuzaţi că au folosit sistemul DRS sub drapel galben nu a fost penalizat. Cel mai probabil, decizia a fost luată ca urmare a faptului că sistemul de telemetrie care face legătura între centrul de control al FIA şi monoposturi nu a funcţionat niciun în China, aşa cum s-a întâmplat şi în Australia şi Malaysia.

În plus, Esteban Guttierez (Sauber) va fi de asemenea investigat pentru producerea unui incident şi riscă retrogradarea pe grila cursei următoare după ce l-a lovit din spate pe Adrian Sutil (Force India), ambii piloţi fiind nevoiţi să abandoneze.

UPDATE: Guttierez a fost penalizat cu cinci poziţii pe grila de start a Marelui Premiu al statului Bahrain.

Pe lângă Guttierez, Sutil şi Webber, un alt abandon a fost trecut în dreptul lui Nico Rosberg, care s-a retras la boxe după ce a intrat de două ori pentru schimbul de pneuri într-un interval de numai câteva tururi. Cel mai bun timp în cursă a fost stabilit de Vettel, care a fost cronometrat cu 1:36.808 în turul 53.
CHINA - REZULTATE CURSĂ:

1. Alonso Ferrari 1h36:26.945
2. Raikkonen Lotus-Renault + 10.100s
3. Hamilton Mercedes + 12.300s
4. Vettel Red Bull-Renault + 12.500s
5. Button McLaren-Mercedes + 35.200s
6. Massa Ferrari + 40.800s
7. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari + 42.600s
8. Di Resta Force India-Mercedes + 51.000s
9. Grosjean Lotus-Renault + 53.400s
10. Hulkenberg Sauber-Ferrari + 56.500s
11. Perez McLaren-Mercedes + 1m03.800s
12. Vergne Toro Rosso-Ferrari + 1m12.600s
13. Maldonado Williams-Renault + 1m33.800s
14. Bottas Williams-Renault + 1m35.400s
15. Bianchi Marussia-Cosworth + 1 lap
16. Pic Caterham-Renault + 1 lap
17. Chilton Marussia-Cosworth + 1 lap
18. van der Garde Caterham-Renault + 1 lap

Fastest lap: Vettel, 1m36.808s

Not classified/retirements: Driver Team On lap
Rosberg Mercedes 22
Webber Red Bull-Renault 16
Sutil Force India-Mercedes 6
Gutierrez Sauber-Ferrari 5


World Championship standings, round 3:
Piloti:
1. Vettel 52 pct
2. Raikkonen 49 pct
3. Alonso 43 pct
4. Hamilton 40 pct
5. Massa 30
6. Webber 26
7. Button 12
8. Rosberg 12
9. Grosjean 11
10. Di Resta 8
11. Ricciardo 6
12. Sutil 6
13. Hulkenberg 5
14. Perez 2
15. Vergne 1


Echipe:
1. Red-Bull Renault 78 pct
2. Ferrari 73 pct
3. Lotus-Renault 60 pct
4. Mercedes 52 pct
5. Force India-Mercedes 14 pct
6. McLaren-Mercedes 14 pct
7.Torro Rosso 7 pct
8.Sauber-Ferrari 5 pct

Last edited by Daniel_DRV; 14-04-13 at 15:47.
Daniel_DRV is offline  
Old 14-04-13, 20:17   #24
IULY-CLA

Stage 5
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 943
Default Re: Formula 1 2013

F1 incepe sa fie interesanta cind se bat mai multi piloti pentr-u victorie
IULY-CLA is offline  
Old 14-04-13, 20:50   #25
dexter_20

Stage 5
 
dexter_20's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 2,117
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[4Rally]
Default Re: Formula 1 2013

A meritat trezirea de dimineata. Personal, cred ca e cel mai tare podium de pana acum. Au fost si depasiri, accidente, dar sarea si piperul a fost Kimi, care a facut un rezultat foarte bun, in conditiile in care nasul masinii era cum era
__________________
I rise and u FALL!!!
dexter_20 is offline  
Old 15-04-13, 10:55   #26
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1 2013

Alonso: "Lupta pentru titlu este deschisă oricărui rezultat"

Fernando Alonso consideră că nu mai puţin de patru echipe au şanse la titlul mondial şi avertizează că Ferrari trebuie să îmbunătăţească prestaţiile din calificări.
Fernando Alonso a obţinut duminică pe circuitul de la Shanghai prima victorie pentru Ferrari din acest sezon şi a urcat pe locul trei în clasamentul general, la nouă puncte în spatele liderului Sebastian Vettel.
Chiar dacă a terminat pe locul doi în Australia şi lupta pentru podium în Malaysia înainte să abandoneze din cauza unei greşeli personale, spaniolul rămâne precaut în privinţa şanselor la titlu şi crede că există patru echipe care pot câştiga trofeul suprem în acest sezon.

"Cred că în acest moment Ferrari, Lotus, Red Bull şi Mercedes sunt foarte apropiate. Lupta este foarte echilibrată şi campionatul este deschis. Poate trebuie să aşteptăm până la pauză de vară pentru a vedea cu adevărat care sunt candidaţii la titlu. Sper să fim în acel grup la sfârşitul verii şi sper că şi Felipe Massa să fie în acest grup, pentru că asta ar însemna că monopostul merge bine. Dar nu văd pe nimeni care să aibă un avantaj clar", a declarat el.

În plus, dublul campion mondial avertizează că monopostul Ferrari nu este încă suficient de rapid pe un singur tur de circuit.

"Echipa a făcut un pas înainte, dar sâmbătă nu avem un ritm atât de bun precum Red Bull sau Mercedes. Cei de la Lotus au un ritm de cursă foarte bun, iar noi avem de asemenea rezultate bune duminică şi trebuie să ne folosim de asta", a adăugat el.
În startul cursei de la Shanghai, Ferrari a dat semne că poate termina pe podium şi cu Massa, care a avut un start excelent şi a urcat pe locul doi. Totuşi, după trecerea pe pneurile medium, brazilianul a rămas blocat în pluton şi a terminat doar al şaselea.

"Este dificil să înţeleg exact ce s-a întâmplat, pentru că startul a fost foarte bun. La primul pitstop am pus pneurile medium şi după câteva tururi cele frontale au început să se degradeze. De aceea, am pierdut teren în faţa altor monoposturi, probabil din cauza condiţiilor pistei şi a stilului meu de pilotaj. M-am simţit confortabil cu aceste pneuri tot weekendul, dar în cursă toate încercările de a le păstra intacte au fost fără folos", a explicat el.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	962901l-610x390-b-2f9cbd0d.jpg
Views:	72
Size:	40.7 KB
ID:	2749422  
Daniel_DRV is offline  
Old 15-04-13, 10:57   #27
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1 2013

Hamilton admite că Mercedes trebuie să progreseze în regim de cursă

Lewis Hamilton a evidenţiat că Mercedes nu are încă un monopost suficient de competitiv în regim de cursă, după ce în China a pierdut locul doi în favoarea lui Kimi Raikkonen.
Lewis Hamilton a plecat din pole position în Marele Premiu al Chinei, însă a fost depăşit de Fernando Alonso în turul cinci, iar ulterior a pierdut şi lupta cu Kimi Raikkonen pentru poziţia a doua.
Pilotul echipei Mercedes este mulţumit de a doua clasare consecutivă pe podiumul de premiere, însă avertizează că monopostul W04 are nevoie de îmbunătăţiri.

"Nu sunt sigur unde pierdem timp, dar ritmul general nu a fost unde trebuie şi cu siguranţă există câteva zone ale monopostului pe care trebuie să ne concentrăm. Avem câteva update-uri şi trebuie să continuăm să îmbunătăţim. Trebuie să aflăm unde pierdem timp, să încercăm şi să reuşim să îmbunătăţim", a declarat britanicul la finalul cursei de la Shanghai.
Dezamăgirea lui Hamilton de a termina cursa pe locul trei este cu atât mai mare cu cât Raikkonen a fost implicat într-un duel cu Sergio Perez în urma căruia şi-a avariat partea frontală a nasului monopostului. Deşi admite că defecţiunea l-a costat la stabilitate, finlandezul nu crede că aceasta a fost decisivă în stabilirea rezultatului final, întrucât într-o astfel de situaţie ar fi schimbat componentă.

"Am vrut să schimb nasul, dar cred că băieţii s-au uitat la aripa faţă la primul pitstop şi probabil s-au gândit că am pierde prea mult timp. Nu ştiu exact, dar monopostul a fost ok. Am fost surprins că nu s-a deteriorat prea mult, întrucât l-am lovit destul de tare pe Perez. Am fost puţin surprins că nu am avut mai multe probleme, dar monopostul a fost un pic subvirator şi am distrus pneurile faţă din această cauză", a explicat fostul campion mondial.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	917829l-610x390-b-88240e43.jpg
Views:	77
Size:	41.4 KB
ID:	2749429  
Daniel_DRV is offline  
Old 16-04-13, 16:52   #28
Nastase Bogdan

Stage 5
 
Nastase Bogdan's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of:
[BMW]
[DACIA]
Default Re: Formula 1 2013

Multumim pentru toate aceste informatii, foarte bune si folositoare pentru pasionatii de Formula1
Nastase Bogdan is offline  
Old 17-04-13, 20:51   #29
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1 2013

Cu placere....


Mercedes vrea să termine cu regularitate pe podium în acest sezon

Mercedes vrea să termine cu regularitate pe podium în acest sezon - Poza 1
Mercedes îşi propune să obţină podiumuri cu regularitate cu ambii piloţi şi să rezolve problemele de fiabilitate suferite de Nico Rosberg.

Lewis Hamilton a obţinut două podiumuri consecutive pentru Mercedes în curselele din Malaysia şi China, însă în acelaşi timp coechipierul său Nico Rosberg a înregistrat deja două abandonuri la Melbourne şi Shanghai din motive tehnice.

Prin urmare, şeful Ross Brawn îşi propune ca Mercedes să continue progresele de până acum, dar în acelaşi timp mizează şi pe remedierea problemelor de fiabilitate.

"Performanţele de până acum au fost mulţumitoare şi poate chiar peste aşteptările pe care le aveam înaintea sezonului, dar mai avem de muncă. Ne concentrăm pe două lucruri: trebuie să îmbunătăţim fiabilitatea şi să creştem performanţa pentru a găsi cele circa două zecimi de secundă care ne despart de cei mai rapizi competitori", a declarat britanicul.

În acest sens, Brawn speră ca Mercedes să fie capabilă în cele din urmă să termine cu regularitate pe podiumul de premiere cu ambii piloţi.

"O clasare superioară în puncte cu ambele monoposturi este obiectivul nostru pentru acest weekend şi vrem ca Rosberg şi Hamilton să fie în măsură nu numai să câştige puncte, ci şi să fie regulat pe podium. Am gustat deja succesul în acest sezon şi uşorul sentiment de dezamăgire după locul trei din China (n.r - Hamilton a plecat din pole position) reprezintă motivaţia noastră", a adăugat el.



Hamilton: "Sunt candidat la titlu, dar Alonso este principalul favorit"
Lewis Hamilton crede că are abilităţile necesare pentru a lupta pentru titlu în acest sezon, însă consideră că Fernando Alonso este principalul favorit la trofeu.

3 puncte este diferenta dintre Alonso (43 de puncte) si Hamilton (40 de puncte) in clasamentul general
52 de puncte a acumulat in trei curse Sebastian Vettel, liderul clasamentului
Fernando Alonso a preferat să rămână precaut în declaraţii după victoria obţinută în Marele Premiu al Chinei, afirmând că lupta pentru titlul mondial este deschisă oricărui rezultat.

Spaniolul este însă contrazis de Lewis Hamilton, fostul său coechipier de la McLaren în 2007, care susţine că Alonso este marele favorit la titlu pentru că este cel mai bun pilot din lume şi are la dispoziţie cel mai rapid monopost.
"Cred că cei de la Ferrari sunt cei mai rapizi. Au demonstrat în China că, în ansamblu, sunt cei mai rapizi. În acest moment cel mai bun pilot are cea mai rapidă maşină, astfel că Alonso va fi greu de învins. Anul trecut nu a avut cel mai rapid monopost şi tot a făcut o treabă foarte bună şi a câştigat puncte mereu", a declarat britanicul citat de publicaţia The Guardian.

"Cel mai bun pilot are cea mai rapidă maşină, astfel că Alonso va fi greu de învins." Lewis Hamilton Pilot Mercedes
Impulsionat de cele două podiumuri consecutive obţinute în Malaysia şi China, Hamilton crede că se poate implica în lupta pentru titlul mondial, însă insistă că Mercedes trebuie să-şi îmbunătăţească performanţele în ritm de cursă.

"Cu siguranţă mă simt ca un pretendent la titlu în acest moment, dar nu mă concentrez pe asta, pentru că nu se ştie niciodată ce se va întâmpla. Priviţi ce s-a întâmplat cu monopostul lui Nico Rosberg, care nu a terminat cursa. Asta mi s-ar putea întâmpla şi mie în orice moment. Avem mult de muncă pentru a îmbunătăţi fiabilitatea şi ritmul de cursă. Dar ne ocupăm de asta şi facem cea mai bună treabă posibilă. Monopostul este rapid pe un singur tur, dar trebuie să îmbunătăţim prestaţia în ritm de cursă", a adăugat el.
Daniel_DRV is offline  
Old 17-04-13, 20:54   #30
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1 2013

McLaren se alătură celor de la Red Bull şi solicită creşterea duratei de viaţa a pneurilor, însă astfel de specificaţii vor fi disponibile doar în antrenamente pentru debutanţi.

Red Bull şi Mercedes au făcut presiuni după cursa inaugurală de la Melbourne pentru revenirea la pneurile din sezonul precedent, întrucât acestea erau mai rezistente pe parcursul unui stint.
După cursa de la Shanghai de duminică, cei de la McLaren s-au alăturat acestei propuneri, iar şeful Martin Whitmarsh este nemulţumit că piloţii nu pot concura la capacitate maximă pentru că trebuie să aibă grijă de degradarea cauciucurilor.

"Preferam situaţia când Formula 1 era un sprint de la un pitstop la altul. Personal, mi-ar plăcea să poţi merge la maxim cu pneurile. Apoi, când acestea se degradează, iei un alt set şi continui. Urăsc când piloţii sunt pe circuit şi ştii că ei concurează la 90%. Aş vrea pneuri mai durabile cu care să putem ataca la maxim", a declarat el.
În plus, Christian Horner, şeful Red Bull Racing, a reiterat dorinţa de a avea pneuri mai durabile în Formula 1, considerând că piloţii vor la rândul lor să concureze la capacitate maximă.
"Nu cred că este grozav pentru toţi piloţii să concureze în regim de croazieră la 70% pentru o mare parte din cursă. Vor să forţeze şi să piloteze cât de bine pot. Pirelli este o companie capabilă şi sunt sigur că vor rezolva asta în curând", a precizat el.

Pirelli este într-adevăr pe punctul de a furniza pneuri mai durabile în Formula 1, însă acestea vor putea fi utilizate doar pe parcursul primei sesiuni de antrenamente libere de vineri şi doar pentru piloţii debutanţi. În această categorie nu intră nici măcar piloţii de pe grila de start aflaţi la primul sezon în Formula 1, ci numai piloţii de rezervă care nu au mai concurat în competiţie. Până în prezent, singurul pilot de rezervă utilizat de echipe a fost Ma Qing Hua, care a testat pentru Caterham în antrenamentele din China.
Daniel_DRV is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -