Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > WRC - FORMULA 1 - Alte sporturi cu motor

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 10-07-12, 10:30   #121
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Pastor Maldonado şi Kamui Kobayashi au fost amendaţi cu 10.000 şi, respectiv, 25.000 de euro pentru incidentele provocate în cursa de la Silverstone.
"Cred că de data asta am avut ghinion, pentru că am pierdut controlul monopostului la intrarea în viraj, chiar la apex, întâi cu partea frontală, apoi şi cu partea din spate. S-a întâmplat înainte să ajung pe bordură şi după ce a am ieşit de la boxe cu sistemul DRS deschis. Am frânat chiar înainte de punctul de frânare şi cred că accidentul s-a întâmplat pentru că unghiul pe care l-am avut în interiorul virajului nu a fost suficient pentru condiţiile în care erau pneurile", a declarat Maldonado.
"Accidentul s-a produs din vina mea şi vreau să-mi cer scuze echipei. Sigur că am forţat pentru puncte, dar fără niciun dubiu am frânat prea târziu în pitlane. Pneurile fată s-au blocat, nu am putut controla monopostului şi aşa am ratat punctul de oprire. Îmi pare foarte rău pentru ce s-a întâmplat şi sper că cei trei mecanici se vor face bine în curând", a precizat Kobayashi.


Sistemul de penalizări din Formula 1 ar putea fi modificat în 2013.

FIA ar putea introduce câteva modificări în sistemul de penalizare pentru piloţi în cazul incidentelor din timpul unei curse.
Actualul regulament cu privire la măsurile care se pot lua împotriva piloţilor pentru incidentele în care sunt implicaţi aceştia pe parcursul unei curse este controversat, în primul rând din cauza diferenţelor penalizărilor primite de aceştia.Lucrurile s-ar putea schimba însă începând de anul viitor, după ce Charlie Whiting, directorul de curse al FIA, a discutat această variantă cu comisarii de cursă, printre care şi Derek Warwick."Am avut o întâlnire la Paris condusă de Whiting şi a venit cu câteva idei bune. Nu ştiu dacă se va introduce ceva în regulament, pentru că este un proces nou şi până acum nu am mai avut astfel de întâlniri. Whiting va analiza şi va face recomandări. Ar putea apărea câteva schimbări în următoarele luni sau anul viitor", a declarat el.Warwick nu a explicat care au fost schimbările de regulament propuse în cadrul întâlnirii, însă consideră că o penalizare de tip drive-through nu are întotdeauna aceeaşi valoare pe circuite diferite, din cauza faptului că lungimea liniei boxelor poate varia foarte mult."Este o penalizare de tip drive-through primită în Canada, acolo unde pierzi cam 15 secunde, aceeaşi cu una de pe un circuit precum Abu Dhabi? Până la urmă aceste penalizări se echilibrează, dar cred că trebuie să ne gândim la câteva schimbări", a mai precizat el.În prezent, există trei penalizări standard pentru un pilot care este considerat vinovat de producerea unui incident în timpul unei curse: drive-through în cazul unui pilot care continuă cursa şi după incident, penalizare de 20 de secunde în clasamentul cursei dacă pilotul este sancţionat după finalizarea cursei sau cinci sau zece poziţii de penalizare pe grila de start a următorului Mare Premiu dacă pilotul abandonează în urma unui incident.


Red Bull solicită clarificarea regulamentului pentru DRS sub steag galben

Red Bull crede că FIA trebuie să clarifice regulamentul care interzice utilizarea sistemului DRS în zonele aflate sub incidenţa steagului galben.Michael Schumacher a fost în pericol să piardă podiumul obţinut în Marele Premiu al Europei după ce a fost investigat de comisarii de cursă pentru că a avut sistemul DRS activat în momentul în care în zona respectivă se fluturau steagurile galbene.Ipoteza a fost că sistemele DRS şi KERS nu pot fi utilizate în astfel de condiţii, iar Schumacher a scăpat de penalizare după ce FIA a constat că pilotul echipei Mercedes a încetinit vizibil pe porţiunea respectivă a circuitului.Schumacher a fost investigat în urma unei reclamaţii depuse de Red Bull Racing, după ce Mark Webber, aflat imediat în spatele germanului, a observat că rivalul său avea sistemul DRS activat.Echipa spera ca Schumacher să fie penalizat pentru ca Webber să urce pe ultima treaptă a podiumului, însă Charlie Whiting, directorul de curse al forului mondial, susţine că nu există nicio regulă scrisă potrivită căreia utilizarea DRS să fie interzisă sub drapel galben. Christian Horner, şeful Red Bull Racing, a admis ulterior ca regula de a nu folosi DRS în astfel de situaţii a fost una verbală, fără să fie inclusă în regulament.
"A existat o întâlnire în care s-a spus că DRS şi KERS nu pot fi folosite sub drapel galben. Din acest motiv i-am spus lui Webber să nu activeze DRS, aşa că am fost surprins când Schumacher a făcut-o. Cred că este important pentru echipă să avem o clarificare pentru Silverstone", a precizat el pentru televiziunea Servus TV.


FIA interzice utilizarea sistemului DRS sub steag galben.

Piloţii nu vor mai avea dreptul de a utiliza sistemul Drag Reduction System (DRS) dacă în zona respectivă sunt arătate steagurile galbene care semnalizează apariţia unui incident.ederaţia Internaţională de Automoblism (FIA) a modificat regulamentul de utilizare al sistemului DRS pentru a evita confuziile cu privire la penalizarea piloţilor care nu încetinesc suficient de mult în zona în care sunt arătate steagurile galbene.Până în prezent, un pilot era obligat să încetinească în cazul în care comisarii arătau steagurile galbene într-o anumită zonă a circuitului, însă în acelaşi timp aveau posibilitatea de a activa fără restricţii sistemul DRS, care permite creşterea vitezei pe liniile drepte cu până la 15 km/h.Totuşi, începând cu Marele Premiu al Marii Britanii, FIA a decis să interzică utilizarea sistemului DRS în zonele afectate de drapel galben, iar măsura a fost pusă în aplicare în cazul incidentului dintre Pastor Maldonado şi Sergio Perez.Decizia FIA a venit ca urmare a numeroaselor controverse apărute după ce Michael Schumacher a scăpat de penalizare în cursa de la Valencia din urmă cu aproape trei săptămâni. Pilotul echipei Mercedes a activat atunci sistemul DRS într-o zonă sub drapel galben, însă nu a fost pedepsit de comisari datorită faptului că a încetinit suficient de mult atunci când a trecut prin zona respectivă.Decizia a fost însă în totală contradicţie cu cea de la Marele Premiu al Spaniei, când Sebastian Vettel şi Felipe Massa au fost penalizaţi de comisari pentru utilizarea sistemului DRS sub drapel galben.


Maria de Villota este conştientă şi a vorbit cu familia.
Maria de Villota a părăsit unitatea de terapie intensivă, este conştientă şi a discutat deja cu familia, potrivit ultimelor informaţii furnizate de Marussia.Starea de sănătate a Mariei de Villota, pilotul de rezervă al echipei Marussia care a suferit un grav accident într-un test efectuat marţi în Marea Britanie, continuă să se îmbunătăţească.John Booth, şeful echipei, a anunţat că spanioloaica în vârstă de 32 de ani a fost scoasă din comă artificială în care a fost indusă după ultima operaţie şi a vorbit deja cu familia. "Veşti foarte bune. Nivelul sedativelor a fost redus. Maria este trează şi vorbeşte cu familia", a precizat el.De asemenea, Isabel de Villota, sora Mariei de Villota, a dezvăluit ca aceasta din urmă a părăsit secţia de terapie intensivă, însă admite ca situaţia este departe de a fi clarificată. "Maria a făcut progrese bune în ultimele ore şi a părăsit secţia de terapie intensivă. Următoarele zile vor fi cruciale pentru recuperarea ei şi pentru determinarea consecinţelor rănilor sale", a precizat ea.Maria de Villota a suportat deja două operaţii pentru rănile faciale provocate de accident şi şi-a pierdut ochiul drept.

Lewis Hamilton consideră că McLaren trebuie să modifice designul monopostului în urma rezultatelor modeste din ultima perioadă.

McLaren a înregistrat regrese vizibile în ultima perioadă, singura performanţă majoră din ultimele şase curse fiind victoria obţinută de Lewis Hamilton în Marele Premiu al Canadei. Britanicul a avut însă o prestaţie modestă şi la Silverstonbe, ocupând doar locul 8 în faţa propriilor suporteri, în timp ce coechipierul său Jenson Button şi-a adjudecat cu noroc ultimul punct pus în joc.În acest context, Hamilton a avertizat că McLaren trebuie să efectueze o modificare de design pentru a rămâne cu şanse reale în lupta pentru titlu, sugerând că problema provine de la decizia de a nu utiliza un nas coborât, aşa cum au procedat toate celelalte echipe cu excepţia celor de la Marussia.
"Suntem încă în luptă, dar dacă nu găsim mult timp va fi greu să rămânem în ea. Trebuie să ne uităm în detaliu la monoposturi şi să observăm că a noastră arată diferit de celelalte. (Nasul coborât) este o diferenţă semnificativă. Nu sunt aerodinamicist, dar trebuie să fie ceva acolo şi la asta ne uităm acum pentru monopostul actual, dar şi pentru cel de anul viitor", a declarat el.
La rândul său, Button a evidenţiat că în prezent Williams şi Sauber deţin monoposturi mai rapide decât McLaren."Nu numai Red Bull şi Ferrari sunt mai rapizi decât noi, multe alte monoposturi sunt în aceeaşi situaţie. Cei de la Sauber sunt mai rapizi decât noi în virajele de mare viteză, iar cei de la Williams sunt mai rapizi în virajele lente. În prezent, noi nu suntem excepţional de puternici la niciun capitol", a precizat el.


Schumacher, dezamăgit de absenţa ploii din cursa de la Silverstone.

Michael Schumacher consideră că nu putea obţine mai mult de locul 7 în cursa de la Silverstone şi regretă că ploaia nu şi-a făcut apariţia.
"Am obţinut ceea ce a fost posibil pentru noi duminică şi trebuie să ne mulţumim cu asta. Am fost destul de competitivi spre finalul cursei, dar în ansamblu am ştiut că specificaţiile circuitului nu ni se potrivesc în condiţii normale. Cu siguranţă am fi putut obţine rezultate mai bune pe ploaie.Am reuşit să câştigăm câteva puncte la Silverstone care se pot dovedi importante pentru echipa noastră. Acum, atenţia noastră se îndreaptă spre Hockenheim, următorul nostru circuit de casă, unde în orice caz lucrurile ar trebui să arate mai bine", a declarat M. Schumacher.
__________________

Powered by
" UN ANONIM CELEBRU "

Last edited by Daniel_DRV; 10-07-12 at 10:36.
Daniel_DRV is offline  
Old 11-07-12, 13:18   #122
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

McLaren a programat pentru marţi o şedinţă tehnică de criză.

Oficialii echipei McLaren vor analiza marţi dimineaţă motivele pentru care performanţele monopostului au scăzut dramatic în ultimele curse.Marţi dimineaţă avem o întâlnire tehnică care în mod cert va fi sobră. Pur şi simplu nu suntem suficient de rapizi. Nu ştiu ce a mers atât de prost. Dacă ai pune un alt pilot în monopost, accesta ar avea un şoc real", a declarat britanicul pentru publicaţia The Guardian.Şeful Martin Whitmarsh a admis că este dezamăgit de actuala situaţie, însă susţine că echipa este determinată să revină cât mai curând în lupta pentru victorii.Piloţii ştiu că trebuie să lucrăm la monopost, să îl facem mai bun, să înţelegem pneurile. Aceste lucruri fac parte din munca noastră, aşa că vom continua să forţăm. Nu cred că trebuie să ne construim moralul, pentru că toată lumea este concentrată pentru a încerca să obţină performante. În acest moment nu sunt îngrijorat în mod deosebit. Dacă eşti îngrijorat nu înseamnă că maşina merge mai repede. Sigur că sunt dezamăgit, dar nu există magie", a precizat britanicul pentru SportingLife.
Lipsa de rezultate a celor de la McLaren vine într-un moment complet nepotrivit, în condiţiile în care echipa ar trebui să înceapă negocierile cu Lewis Hamilton pentru semnarea unui nou contract.


Webber: "Am negociat cu Ferrari, dar am decis să rămân la Red Bull"

Mark Webber a dezvăluit că a purtat negocieri cu Ferrari pe parcursul ultimelor luni pentru a devenit coechipierul lui Fernando Alonso în sezonul 2013.errari a susţinut permanent că este prea devreme să se gândească la înlocuirea brazilianului, însă Webber a dezvăluit pentru prima oară că a discutat timp de mai multe luni cu oficialii Scuderiei pe tema unui posibil contract. "Au existat discuţii cu Ferrari, dar decizia mea a fost să rămân aici", a precizat el în cadrul unui interviu acordat site-ului oficial al Red Bull.Întrebat dacă decizia de a semna prelungirea contractului cu Red Bull a fost una uşoară în contextul ofertei primite de la Ferrari, Webber a replicat. "Până la urmă, a fost. Au fost câteva luni interesante, dar în general dorinţa de a continua cu Red Bull a fost foarte puternică. Mă concentrez pe acest sezon şi, în plus, la Red Bull există fete şi băieţi incredibili cu care îmi place cu adevărat să muncesc. Asta a avut un efect uriaş asupra mea şi m-a ajutat să iau o decizie", a adăugat el.În ultimii ani, Webber a preferat să semneze contracte pe un singur sezon ca urmare a faptului că se apropie de finalul carierei. Chiar dacă va avea 37 de ani la sfârşitul sezonului viitor, australianul nu exclude posibilitatea de a rămâne în Formula 1 şi în 2014. "Mi s-a pus această întrebare în ultimii patru ani şi răspunsul meu rămâne acelaşi. Este un sport bazat pe rezultatele obţinute în fruntea grilei, aşa că viitorul este în mâinile mele. Depinde numai de mine să obţin rezultate pe circuit", a adăugat el.


Formula 1 riscă să rămână fără singura cursă pe timp de noapte din calendar.

Singapore va continua să găzduiască curse de Formula 1 şi după sezonul 2012 doar dacă Bernie Ecclestone va accepta o reducere semnificativă a taxei de participare.Potrivit unor informaţii dezvăluite de Channel NewsAsia, guvernul va semna un nou contract doar dacă Ecclestone va accepta o reducere majoră a taxei de participare. "Noul contract trebuie să fie viabil din punct de vedere economic. Sperăm să avem o înţelegere reciproc avantajoasă în curând", a declarat un oficial guvernamental.Potrivit unor surse neoficiale, Singapore are în vedere o taxă de participare asemănătoare cu cea plătită de un alt stat asiatic, Malaysia, care achită aproximativ 20 de milioane de dolari anual.Singapore a debutat în calendarul Formulei 1 în sezonul 2008 şi este prima şi singura cursă desfăşurată pe timp de noapte, însă prima ediţie a rămas în istorie pentru celebrul scandal Crashgate, după ce Nelson Piquet Jr. a provocat în mod deliberat un accident pentru a favoriza victoria coechipierului său de la Renault din acea perioadă, Fernando Alonso. Circuitul în sine este de tip stradal şi nu oferă aproape nicio oportunitate de depăşire.


Ferrari: "Nu ne grăbim să decidem coechipierul lui Alonso pentru 2013"

Ferrari susţine că nu are niciun motiv să grăbească decizia în privinţa celui de-al doilea pilot al echipei pentru sezonul 2013, în ciuda faptului că Mark Webber şi-a prelungit contractul cu Red Bull.Fosta campioană mondială continuă însă să afirme prin vocea şefului Stefano Domenicali că nu are niciun motiv să se grăbească să decidă dacă îi acordă sau nu încă o şansă lui Massa, mai ales că brazilianul traversează cea mai bună formă din ultima perioadă. De altfel, el a terminat cursa de la Silverstone pe locul patru, obţinând astfel cel mai bun rezultat de după Marele Premiu al Coreei de Sud din sezonul 2010."Am spus tot timpul că nu ne grăbim. Sunt bucuros să văd că Felipe a fost pe locul patru la Silverstone. A avut ghinion la Valencia, dar cred că problemele lui s-au încheiat. După un start foarte dificil de sezon, mă bucur să văd că este în formă şi sper să continue aşa până la final", a declarat italianul în cadrul unui interviu video acordat Scuderiei Ferrari.Progresele înregistrate de Massa au fost evidenţiate şi de preşedintele Luca di Montezemolo, în special datorită faptului că locul patru al acestuia a permis echipei să urce pe locul doi în clasamentul constructorilor."Sunt foarte mulţumit să văd că Felipe a fost rapid, a luptat din greu pe tot parcursul weekendului. A fost foarte important pentru el şi pentru noi, parţial datorită punctelor pe care le-a obţinut prin care am ajuns pe locul doi în clasament", a precizat el.

Williams, Marussia şi HRT confirmă programul testelor de la Silverstone

Williams, Marussia şi HRT au anunţat piloţii care vor testa pentru echipă în cadrul sesiunii de evaluare de la Silverstone care va avea loc în perioada 12-13 iulie la Siilverstone.Doar trei echipe vor participa joi şi vineri la sesiunea de teste dedicată tinerilor piloţi de la Silverstone, care va avea loc pe parcursul a numai două zile din cauza programului alocat deja altor competiţii pe acelaşi circuit.Cea mai titrată echipă care va lua startul în teste este Williams, iar britanicii vor miza pe serviciile pilotului de teste Valtteri Bottas în ambele zile.Între timp, Marussia le va oferi şansa lui Max Chilton şi Rio Haryanto să capete mai multă experienţă la volanul unui monopost de Formula 1 după ce au participat şi la testele tinerilor piloţi de la Abu Dhabi din sezonul precedent. Chilton va urca în cockpit în dimineaţa de joi şi după-amiaza de vineri, în timp ce Haryanto va participa la teste joi după-amiază şi vineri dimineaţă. Nu în ultimul rând, HRT îl va evalua în această perioadă pe pilotul chinez Ma Qing Hua.Prima zi de teste va avea loc pe configuraţia circuitului de Formula 1, în timp ce vineri echipele vor testa pe configuraţia International, ca urmare a faptului că o parte a pistei va fi utilizată în cadrul competiţiei Formula Student, la care va participa şi o echipă din România.
Celelate nouă echipe din Formula 1 intenţionează să efectueze testul pentru tinerii piloţi pe circuitul de la Abu Dhabi în luna noiembrie, în ciuda faptului că programul este deja supra-incarcat în condiţiile în care ultimele şase curse vor avea loc într-un interval de numai opt săptămâni.
Daniel_DRV is offline  
Old 13-07-12, 14:50   #123
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Button ar putea deveni managerul lui di Resta.

Jenson Button ar putea deveni noul manager al lui Paul di Resta prin intermediul companiei sale de management lansată împreună cu Richard Goddard.Paul di Resta a confirmat recent că renunţă la serviciile managerului Anthony Hamilton, fără însă să explice şi motivele care au stat la baza acestei decizii.Publicaţia GrandPrix anunţă însă că pilotul scoţian a intrat deja sub ocrotirea lui Richard Goddard, actualul manager al lui Jenson Button. Goddard a confirmat indirect speculaţiile, afirmând că îi oferă consultanţă gratuită lui di Resta, fără semnarea unui contract.Colaborarea dintre cei doi ar putea însă să aibă o ramificaţie mai mare, întrucât Goddard a fondat anul trecut compania de management The Sports Partnership împreună cu Button, scopul final fiind ca actualul pilot al echipei McLaren să devină manager de piloţi după retragerea din Formula 1.De altfel, la lansarea companiei, Goddard a afirmat că intenţia lui Button este să devină managerul unui pilot tânăr cu perspective în Formula 1, iar profilul i se potriveşte perfect lui di Resta. "Button nu ar vrea o relaţie de afaceri cu un rival direct, dar s-ar bucura să lucreze cu un tânăr pilot, cineva care abia a ajuns în Formula 1 sau care este pe punctul de a ajunge. El mai mare câţiva ani ca pilot, dar de ceva timp vorbim despre asta şi am decis să lansăm compania mai devreme decât mai târziu", a precizat el.



Ma Qing Hua a devenit primul chinez care testează un monopost de Formula 1.

Ma Qing Hua a devenit joi primul pilot de născut în China care testează un monopost de Formula 1. S-a întâmplat pe circuitul de la Silverstone la volanul unui HRT.Sesiunea de teste de la Silverstone dedicată tinerilor piloţi la care participă doar trei dintre cele 12 echipe a ieşit joi în evidenţă printr-o premieră absolută pentru Formula 1.Ma Qing Hua a devenit primul pilot născut în China care urcă la volanul unui monopost de Formula 1 şi a reuşit să parcurgă 55 de tururi pentru HRT, cel mai bun timp al său fiind 1:39.462.Ma Qing Hua s-a născut în ziua de Crăciun a anului 1987 şi a concurat până în prezent în competiţii precum Formula 3000 Italia, A1 Grand Prix, Formula 3 Spania, Formula 3 Marea Britanie şi Superleague Formula. Anul trecut, el a revenit în ţara natală şi a devenit campion în Campionatul Chinez de Turisme la clasa 1600 cc cu echipa Beijing Hyundai.Un alt pilot de naţionalitate chineză care a testat în Formula 1 este Ho-Pin Tung, care a evaluat un monopost Williams în 2004, însă acesta s-a născut în Olanda.


Prost: "Senna mi-a spus secrete pe care nu le voi dezvălui niciodată".

Alain Prost a dezvăluit că Ayrton Senna i-a spus câteva secrete majore despre viaţa sa personală pe care nu le va împărtăşi însă cu nimeni.Cvadruplul campion mondial Alain Prost a vorbit pentru prima oară despre motivele pentru care nu a apreciat filmul documentar "Senna" despre viaţa şi cariera triplului campion mondial Ayrton Senna.
Francezul susţine că a fost deranjat de accentul pus pe latura comercială a proiectului, decizie în urma căreia au fost eliminate o serie de elemente importante din relaţia pe care a avut-o cu regretatul pilot brazilian. Astfel, Prost afirmă că, deşi au trecut prin momente tensionate, Senna a ajuns să-i dezvăluie câteva secrete majore din viaţa sa personală."Am avut un Ayrton Senna înainte de Formula 1, am avut un Senna când luptam (pentru titlu) în Formula 1 şi am avut un Senna când m-am retras. Iar apoi apare (n.r - in film) partea umană a poveştii cu două personalităţi. Oamenii ar înţelege mult mai mult ce s-a întâmplat când luptam, de ce lupta în acest mod şi ar fi înţeles mult mai mult ultimele trei sau patru luni în care mă suna o dată sau de două ori pe săptămână să mă întrebe dacă vreau să revin în GPDA, să mă întrebe despre Williams, despre securitate şi despre viaţa personală (n.r - daca ar fi inclus interviurile mele). Mi-a spus secrete mari pe care nu le voi spune nimănui niciodată", a declarat el.Prost consideră că această faţă a relaţiei dintre el şi Senna ar fi trebuit să apară în documentar, întrucât în varianta care a ajuns pe marile ecrane el este considerat de departe personajul negativ în conflictele pe care le-a avut cu Senna. "Ar fi fost bine să avem toate aceste lucruri (în documentar), am făcut totul în grabă. Şi până la urma ei au vrut să facă doar un documentar comercial bazat pe bine şi rău. Nu-mi pasă prea mult că am fost băiatul rău. Până la urmă tot ce poţi vedea este latura umană. Altfel nu ai istorie, nu au tradiţie, iar asta este păcat", a adăugat el.


Williams a renunţat la tributul pentru Ayrton Senna de pe monopost.

Williams a renunţat la celebrul logo al lui Ayrton Senna inscripţionat pe monopostul echipei timp de 17 ani după moartea triplului campion mondial în 1994.După accidentul fatal suferit de Ayrton Senna în Marele Premiu al statului San Marino din 1 mai 1994, Williams a decis să inscripţioneze pe monopostul echipei celebrul logo în forma literei S al pilotului brazilian.Logo-ul respectiv a fost vizibil pe monopostul Williams în fiecare dintre ultimii 17 ani care au trecut de la moartea triplului campion mondial, fiind inscripţionat pe componenta care conectează aripa faţă de nasul monopostului .Totuşi, Frank Williams, co-proprietarul echipei Williams, a dezvăluit că a renunţat la această tradiţie în sezonul 2012 odată cu sosirea la echipă a lui Bruno Senna, nepotul regretatului Ayrton Senna."Ayrton Senna a fost un om minunat. Era proprietatea publicului şi a fost incredibil de popular. (Ziua accidentului) a fost foarte tristă pentru milioane de oameni. Am fost foarte emoţionat, pentru că s-a întâmplat într-unul dintre monoposturile noastre şi a fost vorba despre o persoană atât de specială. Era încântător, dar şi dificil, nemilos şi talentat. Acum a venit timpul să renunţăm la logo. Şi, în plus, acum îl avem pe Bruno", a explicat Williams motivele care au stat în spatele acestei decizii.
"L-AŞ ADUCE ORICÂND LA ECHIPA PE HAMILTON"
În urma rezultatelor mai puţin satisfăcătoare din ultimii ani, Williams nu a reuşit să mai atragă piloţi capabili să lupte pentru titlul mondial, însă Frank Williams a dezvăluit că pilotul pe care şi l-ar dori cel mai mult în cadrul echipei este Lewis Hamilton."În prezent, Sebastian Vettel este foarte bun. Şi Lewis Hamilton. Dacă mi-ai spune că toţi piloţii din prezent sunt liberi de contract şi toţi sunt disperaţi să vină la Williams, aş spune 'Trimite-l pe Lewis'. Aş spune asta pentru că este englez şi este un învingător. Lewis? L-aş aduce oricând la echipă!", a mai precizat Williams în cadrul unui amplu interviu acordat publicaţiei britanice The Guardian
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	457830l-610x390-b-0226fbb7.jpg
Views:	111
Size:	58.6 KB
ID:	2494841   Click image for larger version

Name:	835311l-610x390-b-76a8b57e.jpg
Views:	98
Size:	49.6 KB
ID:	2494842   Click image for larger version

Name:	436288l-610x390-b-0875d1f8.jpg
Views:	103
Size:	47.1 KB
ID:	2494843  

Daniel_DRV is offline  
Old 14-07-12, 18:55   #124
onymen

Stage 5
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 453
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Ce serios e Ma Qing Hua,prea serios
Oare cum o fi cand o fi la volan?)
onymen is offline  
Old 15-07-12, 11:28   #125
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

dacă vine acest chinez ar aduce bani la HRT ceea ce duce la dezvoltarea monopostului, deci la un timp mai bun pe circuit.


Secretele succesului femeilor într-o lume a bărbaţilor.
Numeroase femei concurează în prezent în competiţii de top din lumea sporturilor cu motor. Cine sunt acestea şi, mai ales, cât de bine reprezintă ele sexul slab în motorsport?
Accidentul suferit săptămâna trecută de Maria de Villota la volanul unui monopost de Formula 1 a reaprins discuţiile despre abilităţile femeilor care îşi încearcă norocul în sporturile cu motor. Nu puţini sunt cei care consideră că motorsportul este o ramură sportivă dedicată în exclusivitate bărbaţilor, iar această opinie a căpătat şi mai multă putere după ce de Villota şi-a pierdut ochiul drept şi a suferit răni faciale care i-au pus viaţa în pericol.

Trecând peste faptul că adevăratele cauze ale producerii accidentului suferit de spanioloaica în vârstă de 32 de ani nu au fost încă stabilite oficial, rezultatele obţinute în trecut de cele cinci femei care au concurat în Formula 1 par să le dea dreptate scepticilor: Lella Lombardi este singura dintre ele care a câştigat puncte (de fapt, o jumătate de punct în cursa din Spania din 1975), Maria Teresa de Filippis a fost prima care a participat într-o cursă, în timp ce Divina Galica, Desire Wilson şi Giovanna Amati au eşuat lamentabil în tentativa de a obţine un loc pe grila de start în calificări.

Şi totuşi, femeile nu s-au dat bătute după aceste semi-eşecuri: numeroase reprezentante ale sexului frumos participă în prezent în diverse competiţii de top din lumea sporturilor cu motor, iar Automarket ţi le prezintă pe cele mai... atrăgătoare dintre acestea din punct de vedere sportiv.

DANICA PATRICKanica Patrick, prima femeie care a castigat o cursa in IndyCar (foto1)
Probabil că femeia cu cel mai mare succes în lumea sporturilor cu motor este Danica Patrick. Născută în 1982 în statul american Wisconsin, Patrick şi-a început cariera în motorsport la vârsta de 10 ani în karting, iar în 20 aprilie 2008 a devenit prima femeie care câştiga o cursă de IndyCar.
S-a întâmplat la Motegi, în cursa numită Indy Japonia 300 desfăşurată pe un traseu oval în care mai mulţi piloţi din frunte au intrat la boxe pe final pentru a realimenta monopostul cu combustibil. Chiar dacă a câştigat mai degrabă datorită strategiei şi mai puţin pentru depăşirile din timpul cursei, emoţiile au pus stapnire pe Danica imediat după ce a trecut linia de sosire.

"Nu-mi venea să cred că plâng. Am încercat să rămân în monopost, dar toată lumea îmi spunea să dau casca jos. M-am gândit că acesta este sportul şi că acestea sunt emoţii naturale. Ce moment mai bun să aleg pentru a fi eu însămi? Acum pot să mor fericită".

La două săptămâni după acest succes, Honda Racing îşi anunţa intenţia de a-i oferi pilotului american oportunitatea de a testa un monopost de Formula 1. În cele din urmă, proiectul a eşuat, însă Danica Patrick a continuat să obţină rezultate în competiţiile nord-americane: în 2009 a devenit femeia cu cel mai bun rezultat în celebra cursa de 500 de mile de la Indianapolis după ce a urcat pe a treia treaptă a podiumului, iar în 2012 a renunţat la IndyCar pentru o participare în NASCAR, campionatul nord-american de turisme.

ANA BEATRIZ:Ana Beatriz calca pe urmele lui Danica Patrick( foto2)

Pe numele său complet Ana Beatriz Caselato Gomes de Figueiredo, Ana Beatriz este cunoscută în lumea sporturilor cu motor drept Bia şi concurează în IndyCar. Născută în Brazilia cu 25 de ani în urmă, ea şi-a trecut în cont deja două victorii în competiţia Indy Lights Series, un fel de a doua ligă pentru IndyCar, devenind în 2008 prima femeie care câştigă o cursă în această competiţie, în acelaşi an obţinând şi titlul de Cel mai bun debutant al anului. Cea de-a doua victorie a obţinut-o în 2009, pentru ca din 2010 să concureze în IndyCar fără prea mult succes.

Pippa Man are la activ doua accidente majore(foto3)
Născută în 1983 drept Philippa Mann, britanica în vârstă de 28 ani şi-a trecut în cont o victorie în Indy Lights Series în sezonul 2010, iar un an mai târziu a devenit prima femeie din Marea Britanie care ia startul în cursa de 500 de mile de la Indianapolis. Totuşi, ea a ieşit în evidenţă şi prin două accidente majore. pe primul l-a suferit în antrenamentele pentru o cursă din IndyCar în august 2011 când şi-a fracturat vertebra C7, iar în luna octombrie a aceluiaşi an a fost implicată în accidentul colectiv de la Las Vegas în care şi-a pierdut viaţa Dan Wheldon.

CYNDIE ALLEMANN (foto4)Cyndie Allemann a participat in cursa de 24 de ore de la Le Mans

Elveţia nu oferă foarte mulţi piloţi la nivel internaţional (Sebastien Buemi şi francezul de origine elveţiană Romain Grosjean sunt excepţiile notabile în Formula 1), astfel că prezenţa în sporturile cu motor a unui pilot de sex feminin din această ţară nu putea trece neobservată. După un parcurs mai puţin prolific în competiţiile inferioare de monoposturi din Europa, Cyndie Allemann a concurat în 2010 în cursa de 24 de ore de la Le Mans şi FIA GT1, iar în acest sezon participa în Super GT, o competiţie de turisme din Japonia în care concurează la volanul unui Audi R8 LMS.

SUSIE WOLFF (STODDART) (foto5) Susie Wolff va testa in octombrie un monopost de Formula 1
Susie Wolff concureaza in DTM din 2006
Campionatul German de Turisme (DTM) nu putea lipsi de pe lista competiţiilor în care şi-au făcut apariţia femeile. După ce a participat în Formula Renault şi Formula 3, Susie Stoddart concurează încă din 2006 în DTM, acolo unde cel mai bun rezultat al său a fost locul 7, obţinut în două curse pe parcursul sezonului 2010.
Relativ necunoscută în afara DTM-ului, Susie s-a măritat în octombrie 2011 cu Toto Wolff, unul dintre acţionarii echipei Williams, preluând numele său de familie. Câteva luni mai târziu, a fost numită pilot de dezvoltare pentru Williams, urmând să testeze pentru prima oară un monopost de Formula 1 în luna octombrie a acestui an. Cum vede ea participarea în sporturilor cu motor în condiţiile în caree este înconjurată de bărbaţi?

"Unul dintre avantajele pe care le aveam în karting era dificultate de a deosebi o faţă de un băiat. În DTM, maşina mea este roz, ceea ce mă cam dă de gol! Dar am pilotat de la 8 ani şi nu am simţit niciodată ceva extraordinar sau că am fost singura fată într-o lume a bărbaţilor. Este pur şi simplu sportul meu".
Inevitabil, faptul că este soţia unuia dintre principalii investitori ai celor de la Williams au condus la numeroase speculaţii cu privire la motivele pentru care a ajuns în cadrul echipei, însă Susie susţine că Frank Williams nu i-ar permite să urce la volanul unui monopost de Formula 1 dacă nu ar avea abilităţile necesare.

"Frank Williams nu ar lăsa niciodată pe cineva în maşină dacă nu ar crede că persoana respectivă merită o şansă. Am lucrat indeaparoape cu echipa şi fac multe pregătiri pentru a putea concura în octombrie. Dar nu visez la Formula 1, este complet nerealist în acest moment".
Pregătirea fizică precară este considerată principalul obstacol pentru femeile care vor să activeze în sporturile cu motor. Femeile care ajung totuşi să participe în diverse competiţii consideră că adevăratele motive sunt cu totul altele, acestea avându-şi originea în mentalitatea bărbaţilor care au grijă de viitorul copiilor în karting.
"Nu cred că este o chestie fizică. Pot să înţeleg argumentul, dar cu siguranţă acest obstacol poate fi depăşit. Motivul pentru care nu sunt multe femei la nivel înalt în motorsport este că nu există suficiente curse în karting pentru ca cei mai buni piloţi să iasă în evidenţă. Ca femeie, dacă nu eşti suficient de bună, rezişti două curse şi apoi eşti dată afară. Trebuie să fii suficient de bună pentru a ajunge acolo şi pentru a rămâne" - Susie Wolff.
În acelaşi timp, Susie Wolff dărâma un alt mit legat de motivul pentru care o femeie vrea să concureze alături de bărbaţi. În opinia sa, nu este vorba despre a demonstra bărbaţilor că femeile pot avea succes în lumea lor, ci pur şi simplu de dorinţa de a concura într-o competiţie.

"Concurez pentru că îmi plac cursele, nu pentru a vedea cât de mulţi bărbaţi pot învinge. Nu văd niciun motiv pentru care o femeie nu poate avea succes în faţa bărbaţilor. Vreau să concurez împotriva celor mai buni piloţi din lume, dar nu a celor mai bune femei din lume".

Rezultatele obţinute de Danica Patrick în IndyCar demonstrează din plin că femeile pot avea succes în sporturile cu motor, chiar şi atunci când presiunea exercitată de presă atinge cote înalte. Totuşi, aceste performanţe râmăn mai degrabă excepţia de la regulă, poate şi din motivele explicate de Susie Wolff: dacă nu obţii imediat rezultate, nu ai nicio şansă să-ţi construieşti o carieră în sporturile cu motor.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	840542l.jpg
Views:	90
Size:	41.1 KB
ID:	2496281   Click image for larger version

Name:	537926l.jpg
Views:	94
Size:	46.2 KB
ID:	2496282   Click image for larger version

Name:	337991l.jpg
Views:	80
Size:	39.3 KB
ID:	2496283  

Click image for larger version

Name:	971773l.jpg
Views:	93
Size:	34.1 KB
ID:	2496284   Click image for larger version

Name:	923168l.jpg
Views:	98
Size:	40.0 KB
ID:	2496285  

Last edited by Daniel_DRV; 15-07-12 at 11:39.
Daniel_DRV is offline  
Old 15-07-12, 17:53   #126
onymen

Stage 5
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 453
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Se vede clar ca Mihai Marinescu evolueaza foarte frumos anul asta,locul 4 in prima cursa si locul 1 in a doua cursa.Cat ma bucur pentru el
onymen is offline  
Old 01-08-12, 21:51   #127
AG11KIN

Stage 2
 
AG11KIN's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 30
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Nu ziceți nimic de cursa din Ungaria? Cam anostă, într-adevăr, dar cel puțin am văzut-o live, după cum vă povesteam acum vreo lună. Sentimentul e incredibil, sunetul n-o să-l uit niciodată, nu se compară cu nimic din ce-am mai auzit până acum. Am făcut și un mic filmuleț din tribună, îl pun și aici pentru pasionați : https://youtu.be/rC8dGxpjF0c
AG11KIN is offline  
Old 02-08-12, 14:23   #128
onymen

Stage 5
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 453
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Te puteai tine cu camera dupa ei in linie dreapta?
onymen is offline  
Old 26-08-12, 12:26   #129
AG11KIN

Stage 2
 
AG11KIN's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 30
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Cu mare greu..
AG11KIN is offline  
Old 26-08-12, 12:49   #130
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Quote:
Originally Posted by AG11KIN View Post
Nu ziceți nimic de cursa din Ungaria? Cam anostă, într-adevăr, dar cel puțin am văzut-o live, după cum vă povesteam acum vreo lună. Sentimentul e incredibil, sunetul n-o să-l uit niciodată, nu se compară cu nimic din ce-am mai auzit până acum. Am făcut și un mic filmuleț din tribună, îl pun și aici pentru pasionați : https://youtu.be/rC8dGxpjF0c
super fain, si eu am fost acolo in 2008 cred, atunci cand s-a accidentat massa cu surubul ala care i-a spart casca, m-am tot plimbat pe acolo insa cel mai mult am stat in zona dinainte de a ajunge la linia de star, pe virajele alea succesive dreapta/stanga in urcare, ca erau super spectaculoase si in plus ii vedeai si cum vin in linie dreapta, eram la umbra sub copaci, mai erau apoi si standurile cu mancare si bere aproape.
o zi de vis la curse.
pacat ca numai in pusta lor se poate si pe la noi nimic.
__________________
VW - Das Auto - Golf - H.H. The black beast.
Are you GTI enough?

Smile or die sofer premiat
Stiu ca sunt rau, dar excelez in asta, deci sunt bun
Atentie la motociclisti in trafic.Pot sa dea peste voi.
فولكس فاجن هي أروع سيارة
ondin is offline  
Old 01-09-12, 23:21   #131
TokiCo

Stage 3
 
TokiCo's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 94
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

TokiCo is offline  
Old 15-11-12, 20:21   #132
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Câteva etape puncte foarte importante,2pretendenti doar un singur campion Vettel sau Alonso ?
Daniel_DRV is offline  
Old 16-11-12, 16:54   #133
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Quote:
Originally Posted by Daniel_DRV View Post
Câteva etape puncte foarte importante,2pretendenti doar un singur campion Vettel sau Alonso ?
clar Vettel.
ondin is offline  
Old 21-11-12, 11:43   #134
Nastase Bogdan

Stage 5
 
Nastase Bogdan's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of:
[BMW]
[DACIA]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Quote:
Originally Posted by ondin View Post
clar Vettel.
La cat noroc a avut in Dubai, nu ma mira...nu stiu de ce, dar nu am tinut cu el niciodata..prea multe mismasuri fac cei de la Red Bull, mereu au ei ceva cu care triseaza...cum nu au mai avut jonglerii la inceputul sezonului, cum au fost mediocrii
Nastase Bogdan is offline  
Old 21-11-12, 15:34   #135
ondin

Stage 5
 
ondin's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 2,981
Member of:
[VW]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Quote:
Originally Posted by Nastase Bogdan View Post
La cat noroc a avut in Dubai, nu ma mira...nu stiu de ce, dar nu am tinut cu el niciodata..prea multe mismasuri fac cei de la Red Bull, mereu au ei ceva cu care triseaza...cum nu au mai avut jonglerii la inceputul sezonului, cum au fost mediocrii
pai si ferrari nu fac?si inca cum, pe fata, inclusiv la ultima cursa, cu retrogradarea pe grila a lui massa, asta saracul face orice numai sa se numeasca pilot ferrari, cred ca l-ar pupa si in fund pe alonso daca ii cere echipa. vettel daca nu avea rbr probleme cu alternatorul ala de 2 lei de la renault era deja campion de mult, in 2 curse a abandonat de pe locul 1.
ondin is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -