Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > WRC - FORMULA 1 - Alte sporturi cu motor

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 24-06-12, 19:36   #106
TokiCo

Stage 3
 
TokiCo's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 94
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Doamne.
Baiatu' asta , Grosjean , poate mai mult de atat .

a luat avans considerabil Alonso.
TokiCo is offline  
Old 24-06-12, 20:05   #107
AG11KIN

Stage 2
 
AG11KIN's Avatar
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 30
Member of:
[DAEWOO]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Grosjean are nevoie de o victorie ca să-i dea puterea să lupte, să intre în linie dreaptă. Am mai văzut treaba asta și în alte competiții, unii concurenți care arată că au forța să facă lucruri mari dar se zbat din cauză că nu sunt constanți, câștigă o dată - de două ori și apoi încep să facă treabă cu adevărat.
AG11KIN is offline  
Old 24-06-12, 20:54   #108
TokiCo

Stage 3
 
TokiCo's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 94
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Cred ca de la anu' va arata tot ce poate .
Acume perioada aia grea de acomodare .
TokiCo is offline  
Old 26-06-12, 06:04   #109
onymen

Stage 5
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 453
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Grosjean e un pilot bun,un pilot de viitor.Lotus are cei mai valorosi piloti,parerea mea.
onymen is offline  
Old 27-06-12, 18:30   #110
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Pneurile Pirelli sunt produse în Turcia, transportate în Anglia, utilizate în timpul Marilor Premii şi apoi topite pentru a fi folosite ca materie primă pentru fabricile de ciment.
Probabil că Pirelli, unicul furnizor de pneuri din Formula 1, ocupă detaşat primul loc într-un clasament al calor mai populare subiecte de discuţie pe parcursul unui Mare Premiu.

Noile compoziţii oferite în acest sezon funcţionează la capacitate maximă într-un interval relativ scăzut de temperaturi şi în mod diferit în funcţie de caracteristicile monoposturilor, iar în momentul în care se deteriorează piloţii simt o scădere dramatică de performanţă.

De altfel, Pirelli este considerat principalul "vinovat" pentru cursele cu rezultate imprevizibile din acest sezon, după ce nu mai puţin şapte piloţi de la cinci echipe diferite au câştigat cel puţin câte o cursă.

Care este însă drumul pe care îl parcurg pneurile de la fabrica din Turcia unde sunt produse până la circuitul care găzduieşte un Mare Premiu? Cum se etichetează cauciucurile şi cum sunt ele livrate echipelor? Ce se întâmplă cu ele după finalizarea unui Mare Premiu? Iată doar câteva întrebări la care vei afla răspunsul în acest articol.

PRODUCŢIA

În calitate de unic furnizor de pneuri în Formula 1, Pirelli anunţă tipurile de compoziţii pe care le va furniza pentru un anumit eveniment şi începe producţia celor aproximativ 1800 de cauciucuri pentru un Mare Premiu, însă numărul creşte la 2500 sau chiar 3100 de pneuri în cazul în care circuitul găzduieşte şi scurse de GP2 şi, respectiv, GP3.

Toate cauciucurile sunt construite la fabrica Pirelli din localitatea turcă Izmit, situată în imediata apropiere a Istanbului. Marcarea pneurilor se realizează prin intermediul unui cod de bare furnizat de FIA care este aplicat pe pneuri încă din timpul procesului de vulcanizare şi care nu poate fi şters prin nicio metodă convenţională.

Acest cod de identificare ajută Pirelli şi echipele la identificarea tuturor informaţiilor despre un anumit pneu, fiind util în special în cazul unor incidente. Citirea codului de bare se realizează cu RTS (Racing Tyre System), o aplicaţie software dezvoltată intern de Pirelli.

LOTERIA ALOCĂRII PNEURILOR

În cazul curselor care au loc pe continentul european, pneurile sunt livrate cu două săptămâni înainte de Marele Premiu în localitatea britanică Didcot, acolo unde sunt alocate fiecărei echipe de către FIA prin selecţia aleatorie a codurilor de bare. În acest fel, Pirelli evită orice implicare în procesul de distribuţie a pneurilor pentru a nu putea fi acuzată de favorizarea unei echipe, chiar dacă toate cauciucurile sunt identice.

"Chiar dacă ne-am dori asta, ceea ce cu siguranţă nu este însă cazul, nu avem cum să influenţăm ce anvelope vor fi alocate unei anumite echipe. De acest aspect se ocupă exclusiv cei de la FIA şi ei sunt responsabili de ceea ce se întâmplă cu anvelopele din momentul în care au părăsit uzina din Izmit. Este modul prin care echipele sunt asigurate de imparţialitatea noastră, ceea ce pentru noi este o prioritate uriaşă ţinând cont că suntem furnizor exclusiv de pneuri" - Paul Hembery, directorul departamentului de motorsport Pirelli.

MONTAREA PNEURILOR PE JANTE, UN PROCES DE DOUĂ MINUTE ŞI JUMĂTATE

Transportul pneurilor de la Dicot la circuitul care găzduieşte etapa de Formula 1 se realizează cu o săptămână înainte prin intermediul a patru camioane (pentru Formula 1) plus alte trei camioane pentru cursele suport de GP2 şi GP3.

De regulă, camioanele ajung la destinaţie în ziua de luni de dinaintea unui Mare Premiu, moment în care pneurile sunt preluate de 18 tehnicieni Pirelli şi împărţite celor 12 echipe conform "loteriei" realizate de FIA. Echipele furnizează jantele, iar tehnicienii Pirelli montează pneurile pe jante, activitate care poate dura aproximativ două zile, în condiţiile în care un pneu este montat pe o jantă într-un interval de două minute şi jumătate.

RETURNAREA PNEURILOR

Conform regulamentului sportiv, fiecare echipă primeşte 11 seturi de pneuri (44 de cauciucuri) pentru fiecare pilot, dintre care şase seturi de compoziţie mai tare şi cinci seturi de compoziţie mai moale.

După ce sunt folosite pe parcursul unui Mare Premiu, pneurile sunt returnate celor de la Pirelli conform unor reguli stabilite de FIA pentru a încuraja echipele să participe cât mai activ în sesiunile de antrenamente.

Astfel, un set de pneuri de compoziţie mai dură trebuie returnat după prima sesiune de antrenamente, iar alte două seturi (unul de compoziţie tare, celălalt de compoziţie moale) trebuie returnat după a doua sesiune de antrenamente.

Această ultimă regulă este aplicată şi înaintea calificărilor, astfel că pentru curse fiecare pilot va rămâne cu numai şase seturi de pneuri (trei de compoziţie mai tare, alte trei de compoziţie mai moale). La finalul cursei, echipele returnează şi celelalte şase seturi de pneuri, iar tehnicienii Pirelli le dejantează pentru a returna jantele fiecare echipe.

CE SE ÎNTÂMPLĂ CU PNEURILE DUPĂ CURSĂ?

Toate cele aproximativ 1800 de cauciucuri furnizate de Pirelli celor 12 echipe sunt distruse, indiferent dacă au fost sau nu utilizate pe parcursul unui Mare Premiu. Din punct de vedere logistic, pentru producătorul italian este mai uşor să distrugă toate pneurile alocate pentru un Mare Premiu indiferent dacă au fost sau nu utilizate de echipe, decât să le grupeze pe cele nefolosite pentru a le furniza şi cu ocazia următorului Grand Prix.

Pirelli transportă toate pneurile înapoi la Didcot, acolo unde sunt distruse prin topire la temperaturi înalte, iar ceea ce rezultă este folosit ca materie primă pentru fabricile de ciment. În plus, compoziţia rezultată prin topire poate fi utilizată inclusiv pentru asfaltarea drumurilor sau în alte aplicaţii industriale.

CUM COLABOREAZĂ PIRELLI CU ECHIPELE

Pe parcursul unui Mare Premiu, echipele colaborează cu producătorul de pneuri prin intermediul unui inginer Pirelli, care lucrează cu o singură echipă pe parcursul unui sezon. Motivele sunt legate de confidenţialitate: inginerul are acces la toate informaţiile despre modul în care pneurile se comportă pe monopostul echipei respective, inclusiv cele cu privire la strategiile adoptate în curse pentru schimburile de cauciucuri.

Tocmai de aceea, inginerul Pirelli nu are dreptul de a furniza informaţii despre pneurile folosite de echipă cu care colaborează, ci doar inginerilor din departamentul de dezvoltare al celor de la Pirelli. Aceştia adună datele de la toate echipele pentru a putea îmbunătăţi pneurile în perspectiva sezoanelor următoare.
__________________

Powered by
" UN ANONIM CELEBRU "
Daniel_DRV is offline  
Old 01-07-12, 10:15   #111
onymen

Stage 5
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 453
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Un Monaco nou )

https://www.youtube.com/watch?v=Xx7ne...layer_embedded
onymen is offline  
Old 02-07-12, 14:19   #112
TokiCo

Stage 3
 
TokiCo's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 94
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Un proiect genial.
Dar nu se poate compara cu Monaco.
TokiCo is offline  
Old 07-07-12, 19:29   #113
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

McLaren promite să dea o replică pe măsură celor de la Red Bull în cursa de la Silverstone, însă Ferrari, Mercedes şi Lotus stau şi ele la pândă pentru a-şi adjudeca victoria.Cinci dintre cele nouă echipe tradiţionale de pe grila de start care au câştigat puncte în acest sezon au pretenţiile şi abilităţile necesare pentru a câştiga Marele Premiu al Marii Britanii de la sfârşitul acestei săptămâni.

O situaţie rar întâlnită în Formula 1 până anul trecut, dar care tinde să devină o obişnuiţă într-unul dintre cele mai echilibrate sezoane din istoria competiţiei.
Iar acest lucru se întâmplă în ciuda faptului că Fernando Alonso a devenit în urmă cu două săptămâni primul pilot care obţine două victorii în sezonul curent.

RED BULL, FAVORITA LA SILVERSTONE?

Nu puţini sunt cei care consideră că Red Bull Racing este principala favorită la victorie, întrucât Marele Premiu al Europei a evidenţiat superioritatea campioanei mondiale: Sebastian Vettel a obţinut detaşat pole position-ul, iar în prima parte a cursei şi-a creat un avans de peste 20 de secunde înainte de a fi forţat să abandoneze din motive tehnice.

Totuşi, performanţele austriecilor se bazează pe o serie de update-uri introduse pe monopostul RB8 la Valencia, în timp ce rivalii au preferat să aştepte cursa de la Silverstone. Este şi cazul celor de la McLaren, care sunt convinşi că vor reduce diferenţa faţă de Red Bull prin prisma upgrade-urilor pregătite.

De cealaltă parte, Ferrari vine cu un moral excelent după victoria emoţionantă a lui Fernando Alonso de la Valencia şi ar putea fi avantajată şi de configuraţia circuitului, asemanantoare cu cel de la Barcelona. În plus, Mercedes mizează pe o revenire în frunte după podiumul lui Michael Schumacher din ultima cursă, în timp ce Romain Grosjean şi Kimi Raikkonen sunt determinaţi să aducă prima victorie pentru Lotus în acest sezon.

CIRCUITUL DE LA SILVERSTONE

Circuitul de la Silverstone a trecut printr-un amplu proces de reconfigurare începând din 2010. În acest an va fi abia pentru a doua oară când linia de start-sosire este amplasată intre virajele Club şi Abbey, însă restul circuitului a rămas acelaşi ca cel stabilit în urmă cu doi ani.

De asemenea, regulamentul sistemului Drag Reduction System (DRS) va fi identic cu cel din sezonul precedent. Astfel, piloţii vor putea activa tehnologia care facilitează efectuarea depăşirilor la 45 de metri după ieşirea din virajul 4 (The Loop) şi o vor putea utiliza pe linia dreaptă Wellington până în momentul frânarii pentru abordarea virajului 6 (Brooklands). Zona de detectare a diferenţei de maxim o secundă între doi piloţi a fost stabilită la 25 de metri înainte de intrarea în virajul 3 (Village).
DATE GENERALE DESPRE CIRCUIT

Lungime tur 5.891 km
Numar tururi 52
Distanta totala 306.198 km
STRATEGIILE PENTRU PNEURI

Pirelli va furniza echipelor pneuri de compoziţie soft şi hard pe circuitul de la Silverstone, pentru a asigura o varietate cât mai mare de strategii. Totuşi, există două elemente care vor îngreuna stabilirea unor strategii concludente: echipele vor evalua şi o compoziţie experimentală de pneuri hard în antrenamentele de vineri, iar ploaia ar putea avea un impact semnificativ pe parcursul acestui sfârşit de săptămână (vezi capitolul dedicat de mai jos).

INFORMAŢII METEO

Pe circuitul de la Silverstone, vremea va fi în mare parte similară în fiecare dintre cele trei zile ale competiţiei: dimineaţa cerul va fi senin sau înnorat, pentru ca în cursul după-amiezii să existe şanse reale de ploaie. Totuşi, ultimele estimări arată că antrenamentele de vineri se vor desfăşura pe un circuit uscat, şansele ca scenariul să se repete în calificările de sâmbătă fiind de asemenea destul de ridicate. În schimb, cursa de duminică ar putea fi afectată de o ploaie slabă, element care ar avea ca efect o regândire din mers a strategiilor şi inevitabilă apariţie a surprizelor.


REZULTATE ÎN ULTIMII CINCI ANI

Ferrari şi Red Bull Racing au obţinut câte două victorii la Silverstone în ultimii cinci ani.

Sezon Castigator
2011 Fernando Alonso (Ferrari)
2010 Mark Webber (Red Bull)
2009 Sebastian Vettel (Red Bull)
2008 Lewis Hamilton (McLaren)
2007 Kimi Raikkonen (Ferrari)
STATISTICI PENTRU MARELE PREMIU AL MARII BRITANII

Red Bull a plecat din pole position în ultimele trei curse (Monaco, Montreal, Valencia);
Vettel a ajuns la patru curse consecutive fără să se claseze pe podium. O perioadă mai nefastă a avut doar în ultima parte a sezonului 2008 şi prima parte a sezonului 2009, când a înregistrat şase curse consecutive fără o clasare pe podium;
Alonso s-a apropiat la numai patru curse de recordul lui Michael Schumacher pentru clasări consecutive în puncte (Alonso - 20, Schumacher - 24);
Red Bull a obţinut pole position-ul la Silverstone în ultimii trei ani;
Doar patru dintre ultimele 17 curse de la Silverstone au fost câştigate de pilotul care a plecat din pole position.
PROGRAM

Marele Premiu al Marii Britanii va avea loc după următorul program, conform fusului orar al României:

Eveniment Ziua Ora Transmisii TV
Antrenamente 1 vineri, 6 iulie 12:00 DigiSport 1
Antrenamente 2 vineri, 6 iulie 16:00 DigiSport 1
Antrenamente 3 sambata, 7 iulie 12:00 DigiSport 1
Calificari sambata, 7 iulie 15:00 DigiSport 1
Cursa duminica, 8 iulie 15:00 DigiSport 1
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	171034l.jpg
Views:	30
Size:	181.3 KB
ID:	2489271  
Daniel_DRV is offline  
Old 07-07-12, 19:31   #114
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Alonso obţine la Silverstone primul pole position după aproape 2 ani!

Fernando Alonso va pleca din pole position la Silverstone, performanţă pe care nu o mai obţinuse de la Marele Premiu din Singapore din sezonul 2010.

Fernando Alonso a fost marele câştigător al unei sesiuni de calificări de la Silverstone desfăşurate pe parcursul a peste două ore şi jumătate după o întrerupere de peste 90 de minute în Q2 din cauza unei furtuni puternice.
Desfăşurată pe un circuit umed pretabil pentru pneuri intermediare după oprirea ploii, ultima parte a calificărilor a adus o luptă fascinantă pentru pole position între pilotul Scuderiei Ferrari şi Mark Webber, care şi-au îmbunătăţit permanent performanţele.

În cele din urmă, cronometrat cu 1:51.746, Alonso şi-a adjudecat primul pole position după Marele Premiu al statului Singapore din sezonul 2010 şi l-a învins cu numai 0.047 secunde pe rivalul său de la Red Bull Racing.

Michael Schumacher a avut de asemenea una dintre cele mai bune prestaţii în calificări din acest an şi va pleca de pe locul trei la volanul monopostului Mercedes, din faţa conaţionalului său de la Red Bull, Sebastian Vettel. Germanul va fi urmat de Felipe Massa (Ferrari) şi Lewis Hamilton, ultimul având reale dificultăţi în controlarea monopostului McLaren, în timp ce Nico Hulkenberg a fost al nouălea, dar va pierde încă cinci poziţii din cauza înlocuirii cutiei de viteze a monopostului Force India.

Romain Grosjean s-a calificat în Q3, însă nu a efectuat niciun tur rapid de circuit după ce a ieşit în decor la finalul celei de-a două părţi.

În a doua parte a calificărilor, piloţii au avut la dispoziţie doar şase minute pentru a stabili timpi competitivi, întrucât primele nouă minute s-au desfăşurat pe o ploaie torenţială care a împiedicat piloţii să obţină timpi competitivi şi care a condus la întreruperea sesiunii pentru aproximativ o oră şi jumătate.

La reluarea sesiunii după întreruperea ploii, piloţii s-au grăbit să iasă pe circuit din cauza timpului limitat avut la dispoziţie, însă piloţii de top s-au calificat în Q3, cu excepţia lui Nico Rosberg. Paul di Resta (Force India) a fost primul sub linie pe locul 11, urmat de Kamui Kobayashi (Sauber) care va pleca însă de pe locul 17 ca urmare a unei penalizări de cinci poziţii primite la finalul cursei de la Valencia.

Rosberg a terminat pe locul 13, urmat de Daniel Ricciardo (Toro Rosso) şi Bruno Senna (Williams), în timp ce Jean-Eric Vergne (Toro Rosso) a ocupat locul 16 însă va pleca ultimul din cauza unei penalizări de 10 poziţii primite după cursă de la Valencia.
Singura supriza din prima parte a calificărilor a fost eliminarea lui Jenson Button, care nu a reuşit să stabilească un timp suficient de bun pentru promovarea în Q2. Pilotul echipei McLaren a stabilit doar al 18-lea timp în calificările în care piloţii au optat pentru pneuri intermediare, însă va pleca de pe locul 16 al grilei de start ca urmare a penalizărilor suferite de Vergne si Kobayashi.

Caterham, Marussia şi HRT, cele trei echipe care au debutat în Formula 1 în 2010, au fost eliminate in corpore în această fază a calificărilor.

Marele Premiu al Marii Britanii va avea loc duminică cu începere de la ora 15:00, ora României.

Silverstone - Rezultate calificări

1. Fernando Alonso Ferrari 1m51.746s
2. Mark Webber Red Bull-Renault 1m51.793s + 0.047
3. Michael Schumacher Mercedes 1m52.020s + 0.274
4. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m52.199s + 0.453
5. Felipe Massa Ferrari 1m53.065s + 1.319
6. Kimi Raikkonen Lotus-Renault 1m53.290s + 1.544
7. Pastor Maldonado Williams-Renault 1m53.539s + 1.793
8. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m53.543s + 1.797
9. Nico Hulkenberg Force India-Mercedes 1m54.382s + 2.636
10. Romain Grosjean Lotus-Renault no time
Q2 cut-off time: 1m56.931s Gap **
11. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m57.009s + 2.112
12. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari 1m57.071s + 2.174
13. Nico Rosberg Mercedes 1m57.108s + 2.211
14. Daniel Ricciardo Toro Rosso-Ferrari 1m57.132s + 2.235
15. Bruno Senna Williams-Renault 1m57.426s + 2.529
16. Jean-Eric Vergne Toro Rosso-Ferrari 1m57.719s + 2.822
17. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m57.895s + 2.998
Q1 cut-off time: 1m47.105s Gap *
18. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m48.044s + 1.765
19. Vitaly Petrov Caterham-Renault 1m49.027s + 2.748
20. Heikki Kovalainen Caterham-Renault 1m49.477s + 3.198
21. Timo Glock Marussia-Cosworth 1m51.618s + 5.339
22. Pedro de la Rosa HRT-Cosworth 1m52.742s + 6.463
23. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m53.040s + 6.761
24. Charles Pic Marussia-Cosworth 1m54.143s + 7.864

107% time: 1m53.718s
Daniel_DRV is offline  
Old 07-07-12, 19:33   #115
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Ştiri pe scurt: Massa: "Dacă eram campion, viaţa în F1 ar fi fost mai uşoară"

Felipe Massa crede că dacă ar fi cucerit titlul mondial în sezonul 2008 nu ar mai fi fost atât de criticat pentru lipsa de rezultate din 2012.
Felipe Massa a fost aproape să cucerească titlul mondial în 2008, însă a pierdut trofeul după ce Lewis Hamilton l-a depăşit pe Timo Glock în ultimul viraj al cursei de la Interlagos.
Ulterior, brazilianul a avut un grav accident în calificările din Ungaria din sezonul următor şi, după revenirea în Formula 1 de anul trecut, nu a mai obţinut nicio victorie. Rezultatele sale modeste au atins apogeul în acest sezon, pilotul echipei Ferrari fiind aspru criticat de presa internaţională. Massa considera însă că presa şi fanii i-ar fi acordat mai mult respect în cazul în care ar fi câştigat titlul la Interlagos în 2008.
"Dacă ultimele 17 secunde ale acelei curse ar fi fost diferite, aş fi avut puţin mai mult respect din partea presei. Chiar dacă presa ar fi fost aspră cu mine acum pentru că nu am rezultatele pe care le vreau, cred că, dacă aş fi câştigat în 2008, aş fi avut parte de mai mult respect decât acum", a declarat el pentru publicaţia Express.
"În fiecare an există cineva care vine la Ferrari. Avem chiar şi ani în care mai mult de un pilot vine la Ferrari. Nu prea mă gândesc la asta. Poate că în primul meu an aici am făcut asta, dar după ce am înţeles situaţia nu-mi mai fac griji",
În plus, el consideră că Marele Premiu al Marii Britanii ar putea reprezenta cursa în care va obţine cel mai bun rezultat din acest sezon de până acum. "Am îmbunătăţit monopostul după Monaco, aşa că în mod cert avem o şansă să luptăm pentru podium la Silverstone", a adăugat el.



Vettel a semnat un contract pe trei ani cu Ferrari din 2014 !

Presa italiană susţine că Sebastian Vettel a semnat un contract pe trei sezoane cu Ferrari care va începe în 2014. Anul viitor, Scuderia îl va păstra pe Felipe Massa sau îl va aduce pe Mark Webber.
Publicaţia italiană Mediaset a anunţat luni că Sebastian Vettel şi-a dat acordul final pentru a concura pentru Scuderia Ferrari începând din sezonul 2014.
Chiar dacă nu a oferit nicio dovadă în sprijinul afirmaţiilor, publicaţia susţine că a văzut documente care certifică sosirea dublului campion mondial la echipă peste mai puţin de doi ani, Vettel urmând să devină astfel coechipierul lui Fernando Alonso.
Pentru sezonul următor, aceeaşi sursă susţine că Ferrari intenţionează să-l păstreze pe Felipe Massa, însă numai pentru un salariu mai mic de 10 milioane de euro.
În cazul în care brazilianul va refuza oferta, Ferrari va încerca să-l recruteze pe Mark Webber pentru cinci milioane de euro, australianul urmând să aibă astfel oportunitatea să-şi încheie cariera la una dintre cele mai importante echipe din Formula 1. O decizie finală în acest sens va fi luată cel mai târziu la sfârşitul lunii august.
Noile informaţii vin la numai câteva săptămâni după ce presa internaţională a speculat insistent că Vettel a semnat un precontract cu Ferrari tot din 2014, înţelegere care ar fi fost condiţionată de obţinerea unor rezultate bune de către Scuderia pe parcursul acestui an. La vremea respectivă, Vettel şi Ferrari au negat zvonurile privind o înţelegere între cele două părţi.



Vettel neagă semnarea unui precontract cu Ferrari.

Sebastian Vettel a negat speculaţiile din presa internaţională potrivit cărora ar fi semnat un precontract cu Ferrari valabil din 2014.
Presa britanică a anunţat în timpul Marelui Premiu al statului Monaco că Sebastian Vettel a semnat un precontract cu Ferrari începând din sezonul 2014, înţelegerea urmând să fie activată doar dacă Scuderia obţine rezultate bune pe parcusul sezonului curent.
Informaţiile au fost însă negate de dublul campion mondial, al cărui contract cu Red Bull urmează să expire la sfârşitul sezonului 2014. "Poate că au avut nevoie să umple nişte spaţii libere. Nu am semnat nimic"
Dacă plecarea lui Vettel la Ferrari înainte de expirarea contractului cu Red Bull este puţin probabilă, coechipierul său Mark Webber este considerat favorit să-l înlocuiască pe Felipe Massa la echipa italiană în sezonul 2013 pentru an singur an, înainte de a se retrage din Formula 1.
Contractul australianului cu Red Bull expiră la sfârşitul sezonului, însă şeful Christian Horner nu se teme că actuala campioana mondial îl va pierde pe Webber.
"De ce ar vrea să plece? Cred că se simte confortabil în echipă. Echipa îl cunoaşte foarte bine pe Webber, iar Webber cunoaşte foarte bine echipa. Sunt doar la a şasea cursă şi, evident, multe depind de dorinţă şi motivaţia lui, care sunt foarte clare în acest moment. Face o treabă grozavă şi suntem foarte mulţumiţi de el", a declarat britanicul.
În cazul în care Webber ar pleca la ferrari, Red Bull ar avea opţiunea de a-l angaja pe Lewis Hamilton, al cărui contract cu McLaren expiră de asemenea la sfârşitul acestui sezon.



Webber: "Red Bull rămâne prioritatea mea pentru 2013"

Mark Webber şi-a dezvăluit în premieră planurile pentru sezonul 2013 al Formulei 1, anunţând în cadrul unui interviu acordat postul francez de televiziune TF1 că intenţionează să rămână la Red Bull Racing şi anul viitor.
Declaraţiile sale vin în contextul în care presa internaţională speculează că australianul are mari şanse să-l înlocuiască pe Felipe Massa la Ferrari pentru un singur sezon pentru a pregăti debarcarea lui Sebastian Vettel.
"Prima oară voi vorbi cu echipa mea, pentru că aş fi bucuros să continui aici. Sunt motivat, mă simt bine, am un job minunat prin care pilotez cele mai rapide maşini pe cele mai bune drumuri. Asta este un vis", a declarat el.
La rândul său, Vettel susţine că nu are nicio problemă să continue colaborarea cu Webber la Red Bull, în ciuda faptului că cei doi nu sunt prieteni şi au fost implicaţi în mai multe controverse, în special pe parcursul sezonului 2010.
"Pot să înţeleg de ce oamenii cred că există o problemă între mine şi Webber. Da, poate că nu suntem cei mai buni prieteni, dar nu am nicio problemă cu el, iar el nu are nicio problemă cu mine. Lucrăm bine împreună şi amândoi împingem echipa în aceeaşi direcţie. Avem o impresie similară pentru monopost, nu este ca şi cum unul dintre noi prefera setări opuse. Cred că asta ne ajută şi până acum funcţionează bine. Totuşi, Webber a lăsat să se înţeleagă că are şi alte opţiuni pentru anul viitor, anticipând că cel puţin una dintre echipele de top va avea un loc liber.
"Având în vedere rezultatele lui Massa, ar putea exista o schimbare. Este o echipă atât de grozavă cu o istorie grozavă. De asemenea, nu este clar ce se întâmplă cu Michael Schumacher (n.r - la Mercedes) şi acelaşi lucru este valabil şi pentru mine la Red Bull şi Lewis Hamilton la McLaren", a adăugat el.



Red Bull: "Vettel nu va pleca la Ferrari"

Christian Horner susţine că Sebastian Vettel nu a semnat niciun contract cu Ferrari şi a exclus posibilitatea ca germanul să părăsească echipa mai devreme de finalul anului 2014.
Sebastian Vettel are contract cu Red Bull Racing până la sfârşitul sezonului 2014, însă presa internaţională a susţinut că dublul campion mondial a semnat deja un contract cu Ferrari şi că nu-şi va respecta ultimul an al înţelegerii.
"Am vorbit cu Vettel despre asta şi mi-a spus foarte clar că nu a avut niciun dialog şi nu a semnat nimic cu Ferrari. Zvonurile vor continua mereu. Cred că cea mai mare parte a echipei a mers la Ferrari la un moment dat în acest an, indiferent că era vorba despre Adrian Newey, Mark Webber, Vettel. Până şi despre mine s-a spus că voi pleca. Vettel se simte foarte confortabil în echipă, iar echipa se simte foarte confortabil cu Vettel. A fost alături de Red Bull în ultimii 12 ani şi cred că va mai rămas în următorii ani. Nu am nicio grijă în privinţa lui Vettel şi el va fi aici în 2013, 2014 sau mai departe", a declarat britanicul în cadrul unui interviu acordat agenţiei de presă Reuters.
În schimb, contractul lui Webber urmează să expire la sfârşitul sezonului, iar Horner a sugerat că prelungirea înţelegerii reprezintă mai mult o formalitate.
"Webber face o treabă grozavă. Cred că a pilotat extrem de bine în acest an şi a fost constant. Se bucură să piloteze şi cred că avem o pereche puternică. Ei pilotează monopostul într-o manieră similară şi este important pentru noi să avem doi piloţi care se împing unul pe celălalt. Aşa că în următoarele săptămâni vom discuta cu Webber despre viitor", a adăugat el.


Red Bull anunţă începerea negocierilor cu Webber pentru 2013

Red Bull Racing este pregatitită să înceapă discuţiile cu Mark Webber cu privire la situaţia sa contractuala, lunile de vară fiind alese în mod tradiţional de campioana mondială pentru clarificarea liniei de piloţi pentru sezonul următor. Şeful Christian Horner a confirmat indirect că intenţia echipei este să-l păstreze pe pilotul australian alături de Sebastian Vettel pentru cel puţin încă un sezon, pe baza progreselor înregistrate de acesta comparativ cu anul trecut.
"Am ajuns în acel punct al anului în care ne vom aşeza şi vom discuta despre viitor. Webber pilotează foarte bine în acest an şi cred că entuziasmul său este evident. Cred că este într-o formă grozavă şi furnizează rezultate în monopost, aşa că pe parcursul următoarelor săptămâni vom începe discuţiile despre viitor"
Webber a fost creditat cu mari şanse să ajungă la Ferrari în sezonul 2013 ca înlocuitor pentru Felipe Massa, însă australianul a refuzat să facă orice comentariu privind direcţia pe care o va alege pentru anul viitor.
"Cred că pauza de iarnă a fost foarte bună pentru mine. M-am bucurat de startul sezonului şi am obţinut totul de la pilotajul meu, care în mod cert este în mâinile mele prin motivaţie şi spirit, dar şi datorită băieţilor din echipă. Despre anul viitor? Da, există şanse bune să concurez în Formula 1", a apreciat pilotul echipei Red Bull.

Last edited by Daniel_DRV; 07-07-12 at 19:44.
Daniel_DRV is offline  
Old 07-07-12, 19:56   #116
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Maria de Villota rămâne în stare critică, dar stabilă.

Maria de Villota este în continuare în stare critică, dar stabilă în urma accidentului în care şi-a pierdut ochiul drept.Marussia a anunţat joi seară că starea de sănătate a pilotului de sex feminin Maria de Villota nu a suferit niciun fel de modificare după operaţia de peste 12 ore la care a fost supusă în seara zilei de marţi ca urmare a accidentului suferit într-un test pe aeroportul din Duxford.Prin urmare, de Villota rămâne în stare critică, însă Isabel de Villota, sora acesteia, a evidenţiat faptul că starea sa de sănătate este cel puţin stabilă."Maria rămâne în stare critică, dar stabilă aici, la spitalul Addenbrooke. Chiar dacă nu există nicio altă informaţie în acest moment, cel puţin suntem încurajaţi de faptul că Maria a rămas într-o stare stabilă după accident, în special pe parcursul primei nopţi după operaţia lungă pe care a suferit-o marţi", a precizat Isabel de Villota.Spanioloaica în vârstă de 32 de ani şi-a pierdut însă ochiul drept în urma rănilor grave suferite la nivelul feţei.Marussia a anunţat că Timo Glock şi Charles Pic, cei doi piloţi ai echipei, vor purta pe oglinzile monoposturilor şi pe căşti steaua portocalie aleasă de Villota ca logo personal.Echipa nu a făcut încă nicio referire cu privire la cauzele producerii accidentului, astfel că în acest moment există două ipoteze: accidentul a fost provocat fie de o defecţiune tehnică la monopost, fie de o greşeală de pilotaj a Mariei de Villota.


Marussia: "De Villota este conştientă şi continuă să primească îngrijiri medicale"

Marussia a anunţat că Maria de Villota, grav rănită în urma unui accident suferit marţi în timpul unui test, este conştientă şi este în continuare examinată medical.Marussia a publicat marţi seara noi informaţii cu privire la starea de sănătate a Mariei de Villota, pilotul de rezervă al echipei care a suferit un grav accident în timpul unui test efectuat cu monopostul MR-01 pe un aeroport din Marea Britanie.Echipa a anunţat că pilotul de sex feminin este conştient şi continuă să primească îngrijiri medicale, după ce a suferit câteva răni grave la nivelul feţei.
"În urma accidentului în care a fost implicată Maria de Villota în această dimineaţă, echipa poate confirma că Maria a fost transferată cu ambulanta de la aeroportul Duxford, unde a avut loc accidentul, la spitalul Addenbrooke din Cambridge. De la sosirea la spital, Maria a primit cea mai bună atenţie medicală posibilă. Maria este conştientă şi examinările medicale continuă. Echipa va aştepta rezultatele acestor analize înainte de a face orice alt comentariu. Prima prioritate a echipei în acest moment este Maria şi familia ei", a precizat Marussia într-un comunicat de presă.
Cu excepţia datelor despre rănile suferite la nivelul fetei, nu există nicio altă informaţie oficială cu privire la starea de sănătate a Mariei de Villota.



Ecclestone propune ca echipele de top să stabilească regulamentul tehnic.
Stabilirea regulamentului tehnic al Formulei 1 reprezintă un proces complex desfăşurat în mai multe etape distincte. După ce echipele fac propuneri cu privire la regulamentul tehnic, acestea sunt analizate de Technical Working Group, aprobate de Comisia Formulei 1 şi intră în vigoare doar după acordul final al Consiliului Mondial.Toate cele trei organisme sunt afiliate Federaţiei Internaţionale de Automobilism (FIA), care are astfel un cuvânt greu de spus în trasarea regulamentului. Bernie Ecclestone, reprezentatului deţinătorului drepturilor comericale ale competiţiei, consideră însă că regulamentul tehnic ar trebui decis de echipele de top din Formula 1.Ce trebuie să mai facem este să analizăm cum sunt făcute regulile. Echipele ar trebui să facă asta, dar nu chiar toate echipele. Echipele sunt cele care vin cu banii, nu FIA. Ar trebui ca echipele tradiţionale care sunt aici pe termen lung - Ferrari, McLaren, Red Bull, Mercedes şi poate Williams prin prisma istoriei - să decidă ce vor să facă", a declarat britanicul în vârstă de 82 de ani pentru publicaţia Daily Mail.
Declaraţiile sale vin în contextul în care Ecclestone, FIA şi echipele trebuie să semneze noul Acord Concorde pentru perioada 2013-2020. Britanicul insistă că în acest moment toate cele 12 echipele au ajuns la un acord final privind termenii noului contract, ultimele detalii minore urmând să fie stabilite de avocaţi."Există un acord total. Mai trebuie doar să vorbim cu avocaţii, care ne întreabă de ce am folosit un cuvânt în locul altuia. Sunt lucruri tipice avocaţilor, dar totul este bine. Acordul Concorde este realizat din punct de vedere comercial", a mai precizat el.


Sistemul de penalizări din Formula 1 ar putea fi modificat în 2013.

FIA ar putea introduce câteva modificări în sistemul de penalizare pentru piloţi în cazul incidentelor din timpul unei curse.Actualul regulament cu privire la măsurile care se pot lua împotriva piloţilor pentru incidentele în care sunt implicaţi aceştia pe parcursul unei curse este controversat, în primul rând din cauza diferenţelor penalizărilor primite de aceştia.Lucrurile s-ar putea schimba însă începând de anul viitor, după ce Charlie Whiting, directorul de curse al FIA, a discutat această variantă cu comisarii de cursă, printre care şi Derek Warwick."Am avut o întâlnire la Paris condusă de Whiting şi a venit cu câteva idei bune. Nu ştiu dacă se va introduce ceva în regulament, pentru că este un proces nou şi până acum nu am mai avut astfel de întâlniri. Whiting va analiza şi va face recomandări. Ar putea apărea câteva schimbări în următoarele luni sau anul viitor", a declarat el.Warwick nu a explicat care au fost schimbările de regulament propuse în cadrul întâlnirii, însă consideră că o penalizare de tip drive-through nu are întotdeauna aceeaşi valoare pe circuite diferite, din cauza faptului că lungimea liniei boxelor poate varia foarte mult."Este o penalizare de tip drive-through primită în Canada, acolo unde pierzi cam 15 secunde, aceeaşi cu una de pe un circuit precum Abu Dhabi? Până la urmă aceste penalizări se echilibrează, dar cred că trebuie să ne gândim la câteva schimbări", a mai precizat el.În prezent, există trei penalizări standard pentru un pilot care este considerat vinovat de producerea unui incident în timpul unei curse: drive-through în cazul unui pilot care continuă cursa şi după incident, penalizare de 20 de secunde în clasamentul cursei dacă pilotul este sancţionat după finalizarea cursei sau cinci sau zece poziţii de penalizare pe grila de start a următorului Mare Premiu dacă pilotul abandonează în urma unui incident.


Noul acord pentru reducerea costurilor, în impas cu o zi inainte de termenul limită.

Şansele ca echipele să semneze un nou acord pentru reducerea costurilor în Formula 1 înainte de termenul limită stabilit pentru 30 iunie sunt infime.
După Consiliul Mondial al FIA din 15 iunie, forul mondial a propus echipelor să ajungă la un acord final cu privire la reducerea costurilor până în 30 iunie.
Termenul se apropie însă de final fără ca echipele să fi anunţat o decizie comună în acest sens, în condiţiile în care mai multe echipe nu sunt de acord ca noile măsuri să fie introduse în regulamentul sportiv. Una dintre echipele care respinge această variantă este Williams, al cărei coproprietar Frank Williams nu este de acord ca forul mondial să aibă acces la informaţii interne.
"Sunt împotriva oricărui tip de interferenţă. Nu vreau nicio interferenţă externă cu afacerea mea, să am oameni care verifica asta şi cealaltă. Este ca şi cum i-ai aştepta în fiecare zi pe oamenii care colectează taxe", a declarat britanicul pentru site-ul oficial al Formulei 1.Tensiunile dintre echipe pe marginea acestui subiect sunt evidenţiate şi de faptul că declaraţiile respective au fost eliminate din cadrul interviului pe care Williams l-a acordat site-ul oficial al Formulei 1.Conform statutului FIA, începând din 1 iulie orice solicitare de modificare a regulamentului sportiv său tehnic pentru sezonul 2013 are nevoie de acordul unanim al echipelor. Până în 30 iunie, regulamentul poate fi schimbat cu acordul a cel puţin şapte dintre cele 12 echipe prezente în competiţie.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	387723l-610x390-b-97641a16.jpg
Views:	41
Size:	70.0 KB
ID:	2489276   Click image for larger version

Name:	588482l-610x390-b-25681f2e.jpg
Views:	46
Size:	51.0 KB
ID:	2489277   Click image for larger version

Name:	834031l-610x390-b-2ca83fef.jpg
Views:	43
Size:	179.2 KB
ID:	2489278  

Daniel_DRV is offline  
Old 08-07-12, 11:27   #117
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Mark Webber consideră că McLaren este favorită la victorie în cursa de la Silverstone, în ciuda performanţelor Red Bull de la Valencia.

resa internaţională anticipează că Red Bull Racing este principala favorită la victorie în Marele Premiu al Marii Britanii, opinie justificată de prestaţia lui Sebastian Vettel din cursa precedentă de la Valencia. Pe circuitul stradal din portul la Marea mediterană, dublul campion mondial a dominat calificările şi prima parte a cursei, ratând victoria din cauza unei defecţiuni tehnice.
În schimb, Mark Webber este tentat să mizeze pe o victorie a rivalilor de la McLaren, justificarea sa fiind aceea că britanicii au avut performanţe superioare la Barcelona, un circuit asemănător cu cel de la Silverstone.

"Lewis Hamilton a fost rapid la Barcelona, dar a fost penalizat şi a trebuit să plece din spatele grilei. Probabil că McLaren sunt favoriţi aici după ceea ce am văzut la Barcelona, dar este foarte greu de prezis care va fi formaCu siguranţă nu am avut un monopost mai lent la Valencia. A fost un pas în direcţia potrivită, dar nu ne păcălim singuri că ne vom rupe de restul plutonului, nu cred că va fi cazul. Dar a fost un weekend bun în multe situaţii din punct de vedere al dezvoltării monopostului", ", a precizat australianul pentru publicaţia ESPNF1.
Daniel_DRV is offline  
Old 08-07-12, 11:30   #118
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

McLaren a dezvăluit că update-urile pregătite pentru Marele Premiu al Germaniei vor fi mai importante din punct de vedere vizual decât cele introduse la Silverstone.
McLaren a anunţat încă de acum două săptămâni că va aborda Marele Premiu al Marii Britanii cu un nou update pentru monopostul MP4-27, scopul declarat fiind reducerea semnificativă a diferenţei care îi separă pe britanici de Red Bull Racing.Totuşi, şeful Martin Whitmarsh a dezvăluit joi că echipa va introduce un update şi mai important cu ocazia Marelui Premiu al Germaniei de peste două săptămâni."Ar trebui să fie şapte sau opt modificări. Este un pachet rezonabil, dacă toate componentele vor oferi rezultatele pe care le anticipăm. Avem un alt pachet pentru Germania, care din punct de vedere vizual este un pachet mai mare de schimbări. Este mai uşor de distins. Vom vedea dacă este suficient de mare. Cred că Red Bull forţează în acest moment, dar acelaşi lucru îl fac şi cei de la Ferrari şi multe alte echipe. Este un sezon competitiv, un campionat interesant şi trebuie să obţinem rezultate bune aici", a declarat el.
O altă echipă care va introduce update-uri semnificative pentru Silverstone este Sauber, echipa concentrându-se pe îmbunatăţirea aerodinamicii de pe puntea spate."Monopostul C31 va avea un update aerodinamic care include câteva modificări la carcasa motorului şi la spatele monopostului. Având în vedere configuraţia circuitului şi caracteristicile monopostului, cred că putem aborda weekendul cu optimism", a precizat Giampaolo Dall’Ara, şeful departamentului de inginerie al Sauber.


Hamilton: "Nu-mi schimb abordarea, pilotez doar pentru victorie"

Trebuie să accepţi că uneori lucrurile nu merg în favoarea ta în curse. Evident, a fost frustrant să pierd atât de aproape de final, dar aşa se întâmplă în sporturile cu motor: Laşi asta în urmă şi mergi la cursa următoare care, din fericire pentru mine, este pe circuitul de casă de la Silverstone. (Incidentul) nu-mi alterează cu adevărat modul în care abordez cursele, pentru că pilotez pentru a câştiga şi asta voi face, în special în Marele Premiu de la mine acasă Sunt sigur că dacă priveşti situaţia cu atenţie trebuie să spui că trebuie să ai o abordare diferită, dar nu poţi anticipa lucrurile", a declarat el în cadrul unui comunicat de presă.


Schumacher va decide după luna octombrie dacă rămâne în F1

Michael Schumacher susţine că şi-ar putea amâna până în luna octombrie decizia cu privire la prelungirea contractului cu Mercedes AMG până în 2013.
Mercedes a anunţat în această săptămână că cel mai târziu în luna august va finaliza discuţiile cu Michael Schumacher cu privire la prelungirea contractului pentru sezonul următor.În condiţiile în care constructorul german speră să continue alături de septuplul campion mondial, decizia de prelungire a contractului îi aparţine în totalitate lui Schumacher, însă acesta a dezvăluit la Silverstone că fanii ar putea aştepta până în luna octombrie un răspuns final din partea sa. "Cu siguranţă este posibil să nu existe nicio decizie din partea mea înainte de luna octombrie", a declarat germanul pentru agenţia de presă DPA.La aflarea declaraţiei pilotului, şeful Ross Brawn a lăsat să se înţeleagă că nu va grăbi în niciun fel o decizie din partea acestuia. "Ne concentrăm doar pe Schumacher. Nu există niciun termen limită pentru luarea unei decizii, dar trebuie să fie decizia corectă, "Vom lua o decizie în această vară. Nu am vorbit în detaliu despre situaţie, dar ştim că trebuie să luăm o decizie în curând. Cred că decizia poate fi privită din multe puncte de vedere. Dar acest an a fost cel mai bun al lui Schumacher din cei trei ani petrecuţi alături de noi şi a fost frustrant când am văzut că ar fi trebuit să avem rezultate mai bune pe circuit, dar au fost probleme cu maşina sau cu modul în care am gestionat cursele."Cred că în următoarele şase săptămâni vă trebuie să ne gândim ce vrem să facem anul viitor, iar aceasta este decizia primară. După ce decizia va fi luată vom şti dacă trebuie să căutăm pe altcineva sau dacă rămânem cu piloţii pe care îi avem" ", a precizat el.Cu toate acestea, Mercedes are tot interesul să-l determine pe Schumacher să ia cât mai rapid o decizie, pentru ca în cazul în care germanul se retrage să aibă timp să caute un înlocuitor pe măsură. Una dintre opţiuni poate fi Lewis Hamilton, care a făcut câteva declaraţii confuze cu privire la prelungirea contractului cu McLaren."Sunt pregătit să rezolv. A fi pregătit înseamnă că ai luat o decizie şi ştii ce urmează să faci. Dar s-ar putea să aştept până la sfârşitul lunii august sau chiar mai mult, chiar nu ştiu. Se va întâmpla când voi lua o decizie", a precizat pilotul echipei McLaren.

Ross Brawn susţine că Mercedes nu îi caută un înlocuitor lui Michael Schumacher pentru sezonul 2013, întrucât anticipează că germanul va rămâne în Formula 1.
Mercedes speră să-l convingă pe Michael Schumacher să-şi prelungească contractul scadent la finalul acestui sezon, în special dacă echipa îşi va îmbunătăţi rezultatele obţinute în prima parte a sezonului.
Acesta este motivul pentru care şeful Ross Brawn susţine că Mercedes nu a iniţiat încă un plan pentru înlocuirea germanului, în ciuda faptului că CEO-ul Nick Fry a dezvăluit recent că echipa îl are deja în vedere pe Paul di Resta de la Force India."Schumacher este un pilot grozav, aduce foarte multe lucruri echipei în termeni de progres şi este un idol al sporturilor cu motor. Înainte să ne gândim la alţi piloţi trebuie să vorbim cu Schumacher despre viitorul său. Nu avem niciun plan B realist", a declarat britanicul pentru publicaţia Sport Bild.
la rândul său, Nico Rosberg anticipează că septuplul campion mondial va rămâne la echipă şi că va înregistra progrese în termeni de performanţe.
"În acest moment îmi asum faptul că Schumacher este coechipierul meu şi în 2013. Nu văd niciun motiv pentru care ar trebui să se oprească. Va face faţă situaţiei. Pilotează la înalt nivel şi va avea parte de zile mai bune", a precizat germanul.Schumacher nu este însă pregătit să discute despre posibilitatea de a rămâne în Marele Circ şi anul viitor, potrivit unor declaraţii făcute la finalul lunii mai."Decizia mea nu s-a schimbat. Până acum nu ne concentrăm la ce se întâmplă anul viitor sau în viitor. Este vorba mai mult despre ce se întâmplă acum. Nu am nicio veste pentru voi încă şi nu vreau să mă implic într-o discuţie", a declarat el.

Presa internaţională speculează că Paul di Resta este principalul favorit să devină coechipierul lui Nico Rosberg dacă Schumacher se va retrage, iar Force India a confirmat că va accepta să-i dea drumul scoţianului chiar dacă acesta are un contract multi-anual cu echipa.
"Coproprietarul Vijay Mallya a spus în trecut că ştie că nu suntem o echipă capabilă să câştige titlul în acest moment şi ştim că avem doi piloţi buni în Nico Hulkenberg şi Paul di Resta. Dacă unul este încurajat să plece la o echipă dintre primele patru va trebui să ajungem la o înţelegere financiară. Nu vom sta în calea carierei unui pilot, dar va trebui să existe o înţelegere financiară", a precizat Bob Fernley, şeful Force India.


Michael Schumacher a evitat să-şi stabilească un obiectiv pentru cursa de la Silverstone, în urma rezultatelor contrastante din ultima perioadă.
Michael Schumacher abordează cu precauţie Marele Premiu al Marii Britanii de la sfârşitul săptămânii viitoare. Pilotul echipei Mercedes a adoptat această atitudine din cauza rezultatelor contrastante din acest sezon, care au culminat cu podiumul de la Valencia după o serie de abandonuri din motive tehnice."Am multe mintiri contrastante de la acest circuit. Amintiri bune, nu atât de bune şi unele care sunt chiar un pic stranii. Cât despre cum vor merge lucrurile în acest an aş prefera să aştept. Am văzut deja multe curse în acest an care s-au desfăşurat diferit de aşteptările de dinaintea weekendului. Sigur, vrem să continuăm după rezultatul nostru de la Valencia şi să facem un spectacol bun la Silverstone, în special pentru că aceasta este una dintre cursele noastră de casă", a declarat septuplul campion mondial.
Coechipierul său Nico Rosberg speră să repete performanţa obţinută la Silverstone în urmă cu doi ani, când a ocupat ultima treaptă a podiumului.
"Cel mai bun rezultat al meu pe acest circuit interesant a fost locul trei, aşa că sper să repet asta, dar este atât de dificil să fac predicţii pe baza performanţelor din acest sezon. Este dificil de ştiut cât de buni vom fi, dar sper să obţinem un rezultat bun", a precizat el.


Schumacher: "Rosberg poate câştiga titlul mondial"
Michael Schumacher consideră că Nico Rosberg are şanse reale la cucerirea titlului mondial, însă admite că acest lucru nu este valabil şi în cazul său.Michael Schumacher este impulsionat de victoria obţinută de Nico Rosberg în China şi mai ales de progresele înregistrate de Mercedes în ultima perioadă.Septuplul campion mondial este încrezător că Nico Rosberg, coechipierul său încă de la revenirea în Formula 1, are şanse reale la cucerirea titlului."Înainte de startul sezonului am spus că este prea devreme pentru noi să câştigăm titlul, dar trebuie să mă corectez. Este posibil, cel puţin pentru Rosberg", a declarat germanul.După primele şase curse, Rosberg ocupă locul cinci în clasamentul general cu 59 de puncte, însă are de recuperat doar 17 puncte comparativ cu liderul Fernando Alonso într-un sezon în care niciun pilot nu a reuşit încă să obţină două victorii.În schimb, Schumacher a acumulat doar două puncte şi, alături de Daniel Ricciardo de la Toro Rosso, este pilotul cu cele mai puţine puncte dintre cei care concurează pentru o echipă tradiţională."Cineva mi-a spus că a făcut nişte calcule şi că încă pot câştiga campionatul. Admit că trebuie să se întâmple prea mulţi de 'dacă' pentru ca acest lucru să se întâmple. Dar cu excepţia cursei din China am fost întotdeauna în aceeaşi formă ca Rosberg", a adăugat el

Last edited by Daniel_DRV; 08-07-12 at 11:40.
Daniel_DRV is offline  
Old 09-07-12, 21:00   #119
onymen

Stage 5
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 453
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Sa fac ceva pe ea de strategie,uofff...
Rusinos pentru Mclaren la ei acasa
onymen is offline  
Old 10-07-12, 09:20   #120
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Loc Pilot Puncte
1 Fernando Alonso 129
2 Mark Webber 116
3 Sebastian Vettel 100
4 Lewis Hamilton 92
5 Kimi Raikkonen 83
6 Nico Rosberg 75
7 Romain Grosjean 61
8 Jenson Button 50
9 Sergio Perez 39
10 Pastor Maldonado 29
11 Paul di Resta 27
12 Michael Schumacher 23
13 Felipe Massa 23
14 Kamui Kobayashi 21
15 Bruno Senna 18
16 Nico Hulkenberg 17
17 Jean-Eric Vergne 4
18 Daniel Ricciardo 2
19 Timo Glock 0
20 Charles Pic 0
21 Vitaly Petrov 0
22 Narain Karthikeyan 0
23 Valtteri Bottas 0
24 Giedo van der Garde 0
25 Jules Bianchi 0
26 Heikki Kovalainen 0
27 Alexander Rossi 0
28 Dani Clos 0
29 Pedro de la Rosa 0


Loc Echipa Puncte
1 Red Bull Racing 216
2 Scuderia Ferrari 152
3 Lotus F1 Team 144
4 McLaren Mercedes 142
5 Mercedes AMG 98
6 Sauber F1 Team 60
7 Williams F1 Team 47
8 Force India F1 44
9 Scuderia Toro Rosso 6
10 Caterham F1 Team 0
11 HRT F1 Team 0
12 Marussia F1 Team 0


Următoarea etapă: Germania- Hockenheim
Vineri 20 Iulie
- antr.1 :11:00
- antr 2 :15:00

Sâmbătă 21 Iulie
-antr.3 11:00
-calificări : 15:00

Duminică 22 Iulie
Cursa: 15:00

Detalii circuit:
Lungime : 4574 Km
Tururi: 67
Cel mai rapid tur: 1:18.354 (Juan-Pablo Montoya, Williams, 2001)
Record pole: 1:14.960 (Michael Schumacher, Ferrari, 2001)
Ultimul podium 0: 1. Webber (Red Bull) 2. Vettel (Red Bull) 3. Massa (Ferrari
Daniel_DRV is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -