Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > WRC - FORMULA 1 - Alte sporturi cu motor

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 17-03-12, 14:00   #16
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

poate vedem mâine o altă surpriză din partea lu Grojean...cum ar fi o clasare pe podium...


Michael Schumacher este entuziasmat de progresele arătate de Mercedes în calificările de la Melbourne după ce a obţinut locul patru pe grila de start.
zoom
Mercedes AMG a confirmat sâmbătă semnele bune arătate în testele din această iarnă printr-o sesiune puternică de calificări, în care a ocupat locurile patru şi şapte pe grila de start prin Michael Schumacher şi Nico Rosberg.

"Cu siguranţă sunt mulţumit de performanţa noastră care reprezintă un uriaş pas înainte, având în vedere unde eram în calificările de anul trecut. De asemenea, cred că este important să evidenţiez că Mercedes-Benz a crezut întotdeauna în acest proiect şi sper să putem obţine rezultatele pe care le dorim cu toţii. Trebuie să luăm totul pas cu pas, întrucât lupta este foarte echilibrată, aşa că trebuie să continuăm munca",
La rândul său, Rosberg speră să-şi îmbunătăţească rezultatele în cursă după ce o eroare de pilotaj l-a forţat să se mulţumească doar cu locul 7 pe grila de start.

"Suntem mulţumiţi să vedem că am îmbunătăţit în mod evident monopostul pe parcursul iernii. Se pare că putem fi puternici şi în curse, având în vedere ce am învăţat în antrenamente. Nu am găsit setările potrivite şi sunt multe lucruri noi pe monopost, aşa că vom avea nevoie de câteva curse pentru ca totul să funcţioneze perfect. De asemenea, am făcut o greşeală în ultimul tur care m-a costat ceva timp".


HRT nu va lua startul în cursa de duminică după ce niciunul dintre piloţi nu a respectat regula de 107% în calificări, în timp ce Sergio perez a fost penalizat cu cinci poziţii pe grila de start.
FIA a confirmat astăzi că nu va permite echipei HRT să ia startul în cursa de duminică din cadrul Marelui Premiu al Australiei, din cauza rezultatelor slabe înregistrate de spanioli în calificări.
Conform regulamentului sportiv, un pilot trebuie să obţină cel mult 107% din cel mai bun timp realizat în prima parte a calificărilor pentru a putea participa în cursă, iar în Australia acest timp maxim a fost de 1:32.214.
Pedro de la Rosa şi Narain Karthikeyan nu au respectat regula după ce au fost cu peste o secundă mai lenţi, însă HRT a sperat că va primi acordul forului mondial ca ambii piloţi să concureze.
De asemenea, Sergio Perez a fost penalizat cu cinci poziţii pe grila de start din cauza faptului că a fost nevoit să schimbe cutia de viteze după calificări.
__________________

Powered by
" UN ANONIM CELEBRU "

Last edited by Daniel_DRV; 17-03-12 at 14:07.
Daniel_DRV is offline  
Old 18-03-12, 12:45   #17
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Jenson Button a câştigat prima cursă a sezonului şi a fost urmat pe podium de Sebastian Vettel şi Lewis Hamilton. Michael Schumacher a ratat ocazia de a termina pe podium după ce a abandonat din motive tehnice.

McLaren a confirmat că deţine cel mai bun monopost în acest debut de sezon după ce Jenson Button a obţinut victoria la Melbourne într-o cursă pe care a controlat-o cu autoritate de la început până la sfârşit.
Campionul mondial din 2009 şi-a construit ulterior un avans confortabil, care i-a permis o strategie cu două opriri la boxe pentru pneuri medium şi l-a avantajat inclusiv la intrarea Safety Car pe circuit.

Marele câştigător a fost însă Sebastian Vettel, care a reuşit să termine pe locul 2 după ce a urcat o poziţie la start şi a profitat de un abandon suferit de Michael Schumacher din motive tehnice. Astfel, Hamilton a fost nevoit să se mulţumească doar cu ultima poziţie a podiumului în cursa de debut a sezonului.

SAFETY CAR SALVATOR PENTRU VETTEL
După această serie de incidente, cursa a început să se calmeze, iar primele intrări la boxe nu au schimbat prea mult clasamentul. McLaren a ieşit însă în evidenţă cu o strategie diferită de a echipelor rivale, întrucât Hamilton şi Button au optat pentru pneuri medium pentru al doilea stint, comparativ cu păstrarea cauciucurilor soft pentru ceilalţi piloţi din partea superioară a clasamentului.

McLaren părea că se îndreaptă spre un un-doi cu Button şi Hamilton, însă un abandon suferit de Vitaly Petrov (Caterham) în turul 37 chiar pe linia de start-sosire a condus la intrarea Safety Car-ului pe circuit.

În acel moment, Button şi Hamilton efectuaseră deja al doilea pitstop pentru pneuri medium, în timp ce Sebastian Vettel a profitat de oportunitate şi a intrat imediat la standuri pentru schimbul de cauciucuri. În condiţiile în care întregul pluton a rulat lent în aşteptarea maşinii de siguranţă, campionul mondial a câştigat timp preţios şi a reuşit să se infiltreze pe locul 2, intre Button şi Hamilton.

WILLIAMS RATEAZA CEL MAI BUN REZULTAT DIN ULTIMII DOI ANI
De altfel, şi Williams a avut o cursă de uitat, întrucât Pastor Maldonado a abandonat la rândul său în ultimul tur după ce a atacat prea agresiv o bordură, a pierdut controlul volanului şi s-a lovit puternic de zid. Totuşi, echipa britanică a arătat un progres semnificativ faţă de anul trecut, întrucât venezueleanul concura pe locul 6 în momentul producerii accidentului.
Australia - Clasament cursa:

1. Button McLaren-Mercedes 1h34:09.565
2. Vettel Red Bull-Renault + 2.100
3. Hamilton McLaren-Mercedes + 4.000
4. Webber Red Bull-Renault + 4.500
5. Alonso Ferrari + 21.500
6. Kobayashi Sauber-Ferrari + 36.700
7. Raikkonen Lotus-Renault + 38.000
8. Perez Sauber-Ferrari + 39.400
9. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari + 39.500
10. Di Resta Force India-Mercedes + 39.700
11. Vergne Toro Rosso-Ferrari + 39.800
12. Rosberg Mercedes + 57.600
13. Maldonado Williams-Renault + 1 lap
14. Glock Marussia-Cosworth + 1 lap
15. Pic Marussia-Cosworth + 2 laps
16. Senna Williams-Renault + 4 laps

Fastest lap: Button, 1:29.187

Not classified/retirements: Driver Team On lap
Massa Ferrari 47
Kovalainen Caterham-Renault 42
Petrov Caterham-Renault 37
Schumacher Mercedes 11
Grosjean Lotus-Renault 2
Hulkenberg Force India-Mercedes 1
Karthikeyan HRT-Cosworth 1
De la Rosa HRT-Cosworth 1


World Championship standings, round 1: Drivers: Constructors:
1. Button 25 1. McLaren-Mercedes 40
2. Vettel 18 2. Red Bull-Renault 30
3. Hamilton 15 3. Sauber-Ferrari 12
4. Webber 12 4. Ferrari 10
5. Alonso 10 5. Lotus-Renault 6
6. Kobayashi 8 6. Toro Rosso-Ferrari 2
7. Raikkonen 6 7. Force India-Mercedes 1
8. Perez 4
9. Ricciardo 2
10. Di Resta 1
Daniel_DRV is offline  
Old 24-03-12, 19:47   #18
bogdan100

Stage 5
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 1,099
Member of:
[Honda]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Nu stiti ceva site unde sa pot vedea cursa online?stau in camin si nu am tv aici
bogdan100 is offline  
Old 25-03-12, 18:26   #19
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Alonso a câştigat Marele Premiu al Malaysiei!

Fernando Alonso a câştigat la Sepang după ce a profitat de ploaia din startul cursei şi de o greşeală de pilotaj a lui Sergio Perez, care a demonstrat că putea obţine o victorie istorică pentru Sauber.


Fernando Alonso a obţinut o victorie nesperată pentru Ferrari în Marele Premiu al Malaysiei, în ciuda faptului că Scuderia nu deţine încă un monopost competitiv.

Plecat doar de pe locul opt al grilei de start, dublul campion mondial a profitat la maxim de ploaia care a afectat circuitul la startul cursei, însă victoria sa a fost ameninţată în a doua jumătate a cursei de Sergio Perez.

Mexicanul a terminat pe locul doi o cursă în care l-a urmărit permanent pe Alonso, însă nu a mai apucat să-l atace după ce a ieşit uşor în decor în momentul în care mai avea de recuperat mai puţin de o secundă.

Perez a ratat astfel obţinerea unei victorii istorice pentru Sauber, care nu a mai câştigat de la Marele Premiu al Canadei din 2008, când Robert Kubica aducea victoria pentru echipa de la Hinwil.

Modul în care Perez a ieşit în decor va naşte însă numeroase speculaţii ca urmare a faptului că Sauber utilizează motoare Ferrari, iar pilotul mexican face parte din Academia de PIloţi Ferrari şi este considerat viitorul injlocuitor al lui Felipe Massa.

La fel ca şi în urmă cu trei ani, Marele Premiu al Malaysiei a fost unul plin de evenimente din cauza ploilor puternice care au afectat circuitul chiar la startul cursei. Aproape toţi piloţii au optat la start pentru pneuri intermediare, însă au fost nevoiţi să facă o vizită la standuri pentru pneuri de ploaie după numai câteva tururi.

Eforturile lor s-au dovedit a fi în zadar în turul 7, atunci când organizatorii au decis să introducă Safety Car-ul pe circuit după o creştere în intensitate a ploii care a culminat cu o întrerupere a cursei timp de aproximativ o oră.

Principalii beneficiari ai ploii au fost Fernando Alonso şi Sergio Perez, care au urcat pe primele două poziţii după ce ambii piloţi McLaren au fost loviţi de probleme: Lewis Hamilton a pierdut timp preţios la schimbul de pneuri de după reluarea cursei, iar Jenson Button s-a acroşat cu monopostul HRT al lui Narain Karthikeyan şi a fost nevoit să schimbe nasul monopostului, coborând pe ultimele poziţii.

Retrogradat pe locul trei, Hamilton a fost în imposibilitatea de a se menţine în spatele lui Perez, însă i-a ţinut în spate pe Sebastian Vettel, Kimi Raikkonen şi Mark Webber. Piloţii de top şi-au păstrat confortabil poziţiile, însă această parte a cursei a fost animată de numeroasele recorduri pe tur stabilite de Perez şi de duelul dintre Button şi Felipe Massa din spatele plutonului. Spre turul 40, piloţii din frunte au început treptat să efectueze a treia oprire la boxe, de data aceasta pentru pneurile slick, ca urmare a faptului că circuitul s-a uscat.

Întreaga atenţie s-a concentrat pe duelul dintre Alonso şi Perez, însă şi în restul plutonului s-au petrecut numeroase evenimente. Hamilton a urcat în cele din urmă pe ultima treaptă a podiumului, care a repetat astfel rezultatul de la Melbourne, nu înainte de a fi din nou întârziat la ultima oprire la boxe.

Campioana mondială Red Bull Racing s-a mulţumit cu un modest loc patru obţinut de Mark Webber, în condiţiile în care lui Sebastian Vettel a ieşit din zona punctelor după un acroşaj cu acelaşi Kartikeyan, iar ulterior i s-a solicitat în mod misterios să se retragă la boxe chiar în ultimul tur.


Abandonul germanului i-a permis astfel lui Kimi Raikkonen să termine pe locul cinci la volanul monopostului Lotus, în timp ce Williams a obţinut locul şase prin Bruno Senna. Echipa britanică a fost la un pas să puncteze cu ambii piloţi, însă Pastor Maldonado a abandonat în ultimul tur din cauza unor defecţiuni la motor.

În schimb, această performanţă a fost obţinută de Force India prin locurile şapte şi nouă ocupate de Paul di Resta şi Nico Hulkenberg. Un alt rezultat surprinzător a fost obţinut de Jean-Eric Vergne, care a terminat pe locul opt datorită faptului că nu a intrat la boxe pentru schimbul de pneuri înainte de intrarea Safety Car-ului pe circuit.

Ultimul punct pus în joc a fost obţinut de Michael Schumacher, care a ratat încă o dată oportunitatea de a obţine al 155-lea podium al carierei. Germanul s-a acroşat cu Romain Grosjean în primul tur, eveniment în urma căruia a coborât până pe locul 15, iar ulterior a progresat cinci locuri după o serie de probleme ale rivalilor din faţa sa. După numai două tururi, pilotul echipei Lotus a abandonat după ce a ieşit în decor.

Vettel a fost considerat clasat pe locul 11, în faţa lui Daniel Ricciardo şi a lui Nico Rosberg, în timp ce cuplul Button - Massa a încheiat pe 14 şi 15, la aproape un tur în spatele învingătorului.

Malaysia - Rezultate cursa:

1. Alonso Ferrari 2h44:51.812
2. Perez Sauber-Ferrari + 2.263
3. Hamilton McLaren-Mercedes + 14.591
4. Webber Red Bull-Renault + 17.688
5. Raikkonen Lotus-Renault + 29.456
6. Senna Williams-Renault + 37.667
7. Di Resta Force India-Mercedes + 44.412
8. Vergne Toro Rosso-Ferrari + 46.985
9. Hulkenberg Force India-Mercedes + 47.892
10. Schumacher Mercedes + 49.996
11. Vettel Red Bull-Renault + 1:15.527
12. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari + 1:16.800
13. Rosberg Mercedes + 1:18.500
14. Button McLaren-Mercedes + 1:19.700
15. Massa Ferrari + 1:39.300
16. Petrov Caterham-Renault + 1 lap
17. Glock Marussia-Cosworth + 1 lap
18. Kovalainen Caterham-Renault + 1 lap
19. Maldonado Williams-Renault + 2 laps
20. Pic Marussia-Cosworth + 2 laps
21. Karthikeyan HRT-Cosworth + 2 laps
22. De la Rosa HRT-Cosworth + 2 laps

Clasament piloti
1 Fernando Alonso 35 Pct
2 Lewis Hamilton 30 Pct
3 Jenson Button 25 Pct
4 Mark Webber 24 Pct
5 Sergio Perez 22 Pct

Clasament echipe
1 McLaren Mercedes 55 Pct
2 Red Bull Racing 42 Pct
3 Scuderia Ferrari 35 Pct
4 Sauber F1 Team 30 Pct
5 Lotus F1 Team 16 Pct
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	734724l.jpg
Views:	87
Size:	36.2 KB
ID:	2375927  
__________________
adrian78bmw is offline  
Old 25-03-12, 21:41   #20
Nastase Bogdan

Stage 5
 
Nastase Bogdan's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 3,866
Member of:
[BMW]
[DACIA]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Bine ca am gasit aici ce s-a intamplat in cursa, ca am fost plecat jumatate de ora si cand m-am intors l-am gasit pe Alonso pe locul 1 si nu stiam cum de a ajuns acolo

Multumim pentru informatiile complete

P.S: imi pare sincer rau de Schumi, cursa trecuta abandon tehnic, in cursa asta l-a mancat Grojan...care oricum o da in bara in fiecare cursa, dar iata ca mai ia cu el si pe altii...
Nastase Bogdan is offline  
Old 26-03-12, 22:55   #21
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

aici ai dreptate...anul trecut era japonezul Kobayasi acum este francezul Grojean...îmi place de Grojean cum piloteaza si chiar l-am vrut in F1...
Daniel_DRV is offline  
Old 26-03-12, 22:57   #22
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

aici ai dreptate...anul trecut era japonezul Kobayasi acum este francezul Grosjean...îmi place de Grosjean cum piloteaza si chiar l-am vrut in F1 dar ii mai trebuie ceva timp sa aiba o mai mare experienta ...
Daniel_DRV is offline  
Old 28-03-12, 00:11   #23
TokiCo

Stage 3
 
TokiCo's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 94
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Ce parere aveti de Perez?

Baiatul acesta promite multe.
TokiCo is offline  
Old 28-03-12, 01:51   #24
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Quote:
Originally Posted by TokiCo View Post
Ce parere aveti de Perez?

Baiatul acesta promite multe.
il vedem la anul in locul lui Massa

cel mai promitator mi se pare Grosjean
26WRC is offline  
Old 28-03-12, 12:00   #25
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Sebastian Vettel a lăsat să se înţeleagă că a ignorat în mod deliberat solicitarea echipei Red Bull de a abandona în finalul cursei de la Sepang.

Sebastian Vettel concura pe locul 11 în Marele Premiu al Malaysiei în momentul în care oficialii Red Bull i-au solicitat în mod repetat să abandoneze şi să retragă monopostul la boxe din cauza unor deficiente la partea din spate a acestuia în urma acroşajului cu Narain Karthikeyan.

Oficial, germanul nu a restras monopostul la boxe din cauza unei defecţiuni radio care l-a împiedicat să comunice cu inginerul său, însă dublul campion mondial a dezvăluit ulterior că singura sa intenţie a fost să vadă steagul cu pătratele.

"Sigur că poţi salva monopostul, dar am vrut să văd steagul cu pătratele. Cred că aşa ar trebui să fie", a declarat el.

În plus, inginerii Red Bull au apelat la metoda tradiţională de a afişa o pancartă în pitwall în momentul în care germanul trecea pe linia de start-sosire, tocmai pentru a fi siguri că accesta a recepţionat mesajul.

Conform regulamentului tehnic, în cazul unui abandon echipa are posibilitatea de a înlocui cutia de viteze fără să suporte o penalizare de cinci poziţii pe grila de start, motiv pentru care se speculează că Red Bull intenţiona să înlocuiască aceasta componentă pe monopostul lui Vettel după cursa de la Sepang.

Situaţia va fi analizată de Red Bull spre finalul acestei săptămâni, când Vettel va purta o discuţie cu Christian Horner, şeful echipei austriece, înainte de a testa în simulator circuitului de la Shanghia, gazda următoarei etape de Formula 1.
Daniel_DRV is offline  
Old 28-03-12, 12:01   #26
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

RedBull: "Am pierdut supremaţia în calificări"

Red Bull a optat pentru o strategie diferită în alegerea pneurilor pentru Sebastian Vettel după ce echipa a admis că a pierdut supremaţia în calificări în favoarea rivalilor de la McLaren.

Red Bull Racing a obţinut 18 pole position-uri în cele 19 Mari Premii de anul trecut, însă McLaren a reuşit să blocheze prima linie a grilei de start în ambele sesiuni de calificări din 2012.

În acest context, Hemult Marko, consultantul Red Bull, a admis că actuala campioană mondială a pierdut calitatea de lider în calificări inclusiv în faţa celor de la Mercedes.

"Ne-am pierdut supremaţia în calificări. Monopostul McLaren este mai bun pe un tur de circuit, iar cei de la Mercedes sunt foarte puternici datorită sistemului F-duct. Inclusiv Fernando Alonso este constant şi ar putea fi o problemă în cursă", a declarat austriacul.

Conştientă că nu poate lupta pentru pole position, Red Bull Racing a decis ca Sebastian Vettel să utilizeze pneuri hard în Q3, comparativ cu pneurile medium mai rapide utilizate de toţi ceilalţi nouă piloţi. Strategia este ca germanul să poată rămâne mai mult timp pe circuit în primul stint al cursei de duminică.

"Nu am simţit că suntem în formă să învingem McLaren pe un tur, aşa că am decis să împărţim strategiile. Teoretic, pneurile hard ar trebui să dureze un pic mai mult şi să fie mai constante. Dacă am fi utilizat pneuri medium probabil că ne-am fi calificat pe trei şi patru, dar aşa ne-am calificat pe patru şi, datorită penalizării lui Kimi Raikkonen, pe cinci. Avem ambele strategii acoperite şi sperăm să luptăm cu McLaren. Sunt foarte rapizi, dar sperăm să fim în formă bună", a precizat Christian Horner, şeful Red Bull.

Declaraţiile lui Horner sunt contrazise însă de Vettel, care susţine că decizia de a utiliza pneuri hard în Q3 a fost luată din simplul motiv că se potrivesc mai bine monopostului Red Bull decât cele medium.

"Nu a fost prea mult o decizie strategică. Am avut probleme cu pneurile medium şi m-am înţeles mai bine cu cele hard, de aceea am decis aşa. Am fi putut fi mai rapizi cu una sau două zecimi cu pneurile medium, dar apoi am fost semnificativ mai rapizi cu pneuri hard" a precizat campionul mondial.

Last edited by Daniel_DRV; 28-03-12 at 12:05.
Daniel_DRV is offline  
Old 29-03-12, 18:59   #27
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Bernie Ecclestone insistă că Marele Premiu din Bahrain va avea loc conform programului în ciuda presiunilor din presă internaţională pentru ca etapa să fie anulată.

Presa internaţională continuă să relateze că situaţia politică din Bahrain este departe de a se clarifica din cauza protestelor frecvente care au loc în această ţară de peste un an, element care pune presiune asupra desfăşurării Marelui Premiu de Formula 1 programat pentru 22 aprilie.

Cu toate acestea, Bernie Ecclestone, deţinătorul drepturilor comericale, este convins că Marele Premiu din Bahrain va avea loc conform programării în calendarul competiţional.

"Bineînţeles, cursa va avea loc. Nu există nicio îngrijorare. Nu înţelegem comentariile negative, oamenii le citesc şi le continuă. Ei spun lucruri pe care nu le înţeleg. Oamenii îmi spun că nu va avea loc o cursă acolo, iar când îi întreb de unde ştiu îmi spun că au citit ceva, dar nu are niciun sens. Oamenii din Bahrain au fost suficient de curajoşi pentru a începe un eveniment în această parte a lumii şi asta este tot. Vom fi acolo cât timp ne vor dori", a declarat el.

Reprezentaţii presei internaţionale şi-au exprimat îngrijorarea cu privire la securitatea personală în perioada desfăşurării cursei, însă Ecclestone exclude apariţia unor probleme de acest gen.

"Vom face tot ce este necesar, dar probabil că oricum nu va fi nevoie. Nu am fost niciodată îngrijoraţi în trecut în privinţa securităţii. Nu înţeleg de ce oamenii ar trebui să fie îngrijoraţi acum", a adăugat el.

Cel mai probabil, o decizie finală în privinţa desfăşurării cursei va fi luată cel târziu duminică, 15 aprilie, la finalul cursei din Shanghai, întrucât etapa este programată o săptămână mai târziu, iar echipele trebuie să transporte echipamentele.

Marele Premiu al statului Bahrain a fost inclus în calendar în 2004, însă ediţia de anul trecut nu a mai avut loc din cauza confliectelor de stradă violente din această ţară. Cursa din Bahrain are o importanţă strategică pentru Ecclestone, întrucât această ţară plăteşte 40 de milioane de dolari pentru dreptul de a fi prezentă în calendar. Până în 2010, statul a plătit şi o taxă suplimentară de 20 de milioane de dolari pentru a găzdui cursa inaugurală a sezonului.
Daniel_DRV is offline  
Old 29-03-12, 19:00   #28
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Mercedes ar putea decide să se retragă din Formula 1 la sfârşitul acestui sezon dacă nu va ajunge la un acord cu Bernie Ecclestone pentru semnarea Acordului Concorde.

Oficialii constructorul Mdercedes iau în calcul renunţarea la propria echipă de Formula 1 după încheierea sezonului 2012, potrivit unor informaţii dezvăluite joi de publicaţia britanică Daily Telegraph.

Decizia ar putea fi luată din cauza faptului că Mercedes nu a ajuns încă la o înţelegere cu Bernie Ecclestone pentru semnarea noului Acord Concorde, întrucât nu a fost inclusă în strategia de bonusuri.

Acestea au fost acordate preferenţial doar pentru Ferrari, Red Bull Racing şi McLaren, însă Mercedes consideră că ar fi avut dreptul să fie recompensată financiar datorită investiţiilor majore realizate în Formula 1 în ultimii ani.

Potrivit unor informaţii anterioare, germanii vor încerca mai întâi să conteste sistemul de bonusuri la Uniunea Europeană, care interzice obţinerea de avantaje financiare prin abuzul de poziţie dominantă.

Pe de altă parte, Mercedes este nemulţumită şi de faptul că McLaren, echipă la care a deţinut 40% din acţiuni până anul trecut şi cel mai important partener în cadrul FOTA, se numără printre echipele care au ajuns la un acord preliminar cu Ecclestone. În prezent, pe lângă propria echipă, Mercedes furnizează motoare şi pentru McLaren şi Force India.

Mercedes a refuzat noul Acord Concorde propus de Bernie Ecclestone pentru că sistemul de bonusuri avantajează doar Ferrari, McLaren şi Red Bull, potrivit unor surse neoficiale.
Bernie Ecclestone a anunţat sâmbătă în Malaysia că a ajuns la un acord final cu majoritatea echipelor din Formula 1 pentru semnarea unui nou Acord Concorde care să intre în vigoare în 1 ianuarie 2013.

Britanicul a menţionat că printre echipele majoritare se numără Ferrari, McLaren şi Red Bull Racing, în timp ce presa internaţională susţine că la acestea se adăugă Lotus, Force India, Toro Rosso şi Sauber.
Pe lângă Williams, unul dintre numele majore care lipseşte din noua înţelegere este Mercedes, iar oficialii echipei au refuzat să comenteze motivele care au stat la baza acestei decizii. "Dorim să vă solicităm înţelegere că echipa noastră nu are nimic de spus în această privinţă. Vă vom informa imediat la momentul oportun", a precizat un purtător de cuvânt al germanilor.

Totuşi, postul britanic de televiziune SkySports a dezvăluit că motivul refuzului de a semna noul Acord Concorde este legat de sistemul de bonusuri financiare propus de Ecclestone.
Astfel, Ecclestone a oferit bonusuri financiare pentru echipele care au câştigat titlul constructorilor începând din 2000 (principala beneficiară este Ferrari), pentru echipele care nu şi-au schimbat numele începând din 2000 (principalele beneficiare sunt Ferrari, McLaren, Red Bull Racing şi Williams) şi pentru echipele care au câştigat două sau mai multe titluri consecutive începând din 2008 (singura beneficiară este Red Bull).

Întrucât Mercedes concurează cu acest nume doar din 2010 şi nu a câştigat niciun titlu, echipa germană a fost practic exclusă din schema de bonusuri a lui Ecclestone.

Nemulţumirea germanilor este atât de mare încât unele surse susţin că Mercedes ar putea ataca noul Acord Concorde la Uniunea Europeană, întrucât există un tratat care interzice impunerea unor restricţii de acest fel şi care pedepseşte abuzul de poziţie dominantă.
Daniel_DRV is offline  
Old 30-03-12, 15:13   #29
onymen

Stage 5
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 453
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Surpriza mea placut de anul asta e Kimi care merge foarte bine

Felipe Massa este încrezător că poate obţine rezultate cât mai bune în următoarele curse pentru a răsplăti în acest mod încrederea acordată de Ferrari.
Felipe Massa a dezamăgit în debutul noului sezon după ce a nu a reuşit să obţină niciun punct şi a ratat calificarea în Q3 în ambele Mari Premii din luna martie.

Chiar dacă monopostul Ferrari are numeroase probleme, rezultatele brazilianului au contrastat puternic cu cele obţinute de coechipierul său Fernando Alonso, care a obţinut un loc cinci în Australia şi a câştigat la Sepang.

Totuşi, Ferrari şi-a exprimat sprijinul pentru Massa, iar pilotul afirmă că va face totul pentru a obţine rezultate care să răsplătească încrederea acordată de echipă.

"Simt că sunt înconjurat de încredere, că echipa este unită în sprijinirea mea şi asta este foarte important. Acum vreau să transform asta în rezultate pentru a răsplăti tot acest sprijin. Vreau ca lucrurile să revină la normal, în situaţia în care îmi pot demonstra talentul aşa cum am făcut întotdeauna şi aşa cum echipa ştie că pot face", a declarat el pentru site-ul oficial al Scuderiei.

Massa a discutat în această săptămână la Maranello cu inginerul său Rob Smedley şi cu directorul de şasiuri Pat Fry, iar la final şi-a exprimat încrederea că va putea înregistra progrese în următoarele două curse din China şi Bahrain.

"Fry mi-a explicat în detaliu programul de dezvoltare al monopostului F2012 şi sper să ne îmbunătăţim uşor performanţele chiar de la Shanghai. Atât acolo, cât şi la Sakhir, unul dintre circuitele mele preferate, vom lupta din nou pe contra-atac şi vom încerca să modelăm monopostul pentru a profita de orice oportunitate, aşa cum a făcut Fernando Alonso la Sepang", a mai precizat el.
onymen is offline  
Old 15-04-12, 12:31   #30
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Formula 1- Stiri,Evenimente,Monden 2012

Nico Rosberg a câştigat Marele Premiu al Chinei după ce a profitat de o strategie cu numai două opriri la boxe şi de o eroare la ultimul schimb de pneuri al principalului său rival, Jenson Button.
zoom
Nico Rosberg a fructificat la maxim pole position-ul obţinut sâmbătă pe circuitul de la Shanghai şi şi-a adjudecat prima victorie din cariera în Formula 1, oferind totodată şi prima victorie pentru Mercedes de la revenirea în competiţie în 2010.

Germanul, care a avut nevoie de 111 curse pentru o asemenea performanţă, a fost singurul pilot din frunte care a optat pentru o strategie cu numai două opriri la boxe şi, chiar dacă a pierdut timp preţios pe al doilea stint, a obţinut o victorie confortabilă după ce principalul său rival, Jenson Button, a pierdut peste cinci secunde la ultimul schimb de pneuri.

Performanţa lui Rosberg a contrastat puternic cu abandonul suferit de coechipierul său Michael Schumacher în turul 13 din cauza faptului că i s-a permis să plece de la boxe înainte ca unul dintre mecanici să monteze corespunzător pneului dreapta-spate.

În plus, Mercedes va fi investigată după cursă de comisari pentru că mecanicii i-au permis lui Schumacher să plece prea devreme de la boxe.

După ce iniţial părea favorit la victorie prin prisma timpilor foarte buni obţinuţi în al doilea stint, Button a fost nevoit să se mulţumească doar cu locul doi. Promovat în lupta pentru victorie după ce a urcat pe locul trei la start, pilotul echipei McLaren a fost nevoit să-şi croiască drumul spre podium din cauza erorii de la ultima intrare la boxe prin câteva dueluri spectaculoase cu Kimi Raikkonen şi Sebastian Vettel, urcând pe locul doi cu numai cinci tururi înainte de final.

Plecat doar de pe locul şapte al grilei de start în urma penalizării suferite după calificări, Lewis Hamilton a progresat până pe locul cinci în primul tur, l-a depăşit spectaculos pe Kimi Raikkonen în pitlane când cei doi au intrat simultan la boxe, iar cu două tururi înainte de final a trecut şi de Sebastian Vettel în lupta pentru locul trei, după ce anterior a avut şi un nou duel cu Felipe Massa.

Campioana mondială Red Bull Racing a reuşit să limiteze problemele din calificări şi a terminat pe locurile patru şi cinci prin Mark Webber şi Sebastian Vettel, nu înainte ca australianul să-l depăşească pe german chiar în finalul cursei în urma unui duel spectaculos.

Performanţa lui Vettel se justifică prin strategia cu numai două opriri la boxe, care i-a permis astfel să câştige şase poziţii comparativ cu locul de pe grila de start. Lotus şi-a trecut în cont locul şase prin Romain Grosjean, în timp ce coechipierul său Kimi Raikkonen a terminat doar pe locul 14 în ciuda faptului că ocupa locul doi cu numai câteva tururi înainte de final.

Fostul campion mondial a avut însă probleme cu pneurile şi nu a mai reuşit să ţină pasul cu rivalii săi, rulând cu peste şase secunde mai lent decât aceştia.

Williams a punctat cu ambii piloţi prin Bruno Senna (locul 7) şi Pastor Maldonao (locul , în timp ce Fernando Alonso şi-a adjudecat două puncte prin locul nouă. Ultimul punct pus în joc i-a revenit lui Kamui Kobayashi, în timp ce coechipierul său Sergio Perez a terminat doar pe 11 după ce la un moment dat devenise lider înainte de efectuarea ultimei opriri la boxe.

CHINA - REZULTATE CURSA

1. Rosberg Mercedes 1h36:26.929
2. Button McLaren-Mercedes + 20.626
3. Hamilton McLaren-Mercedes + 26.012
4. Webber Red Bull-Renault + 27.924
5. Vettel Red Bull-Renault + 30.483
6. Grosjean Lotus-Renault + 31.491
7. Senna Williams-Renault + 34.597
8. Maldonado Williams-Renault + 35.643
9. Alonso Ferrari + 37.256
10. Kobayashi Sauber-Ferrari + 38.720
11. Perez Sauber-Ferrari + 41.066
12. Di Resta Force India-Mercedes + 42.273
13. Massa Ferrari + 42.700
14. Raikkonen Lotus-Renault + 50.500
15. Hulkenberg Force India-Mercedes + 51.200
16. Vergne Toro Rosso-Ferrari + 51.700
17. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari + 1:03.100
18. Petrov Caterham-Renault + 1 lap
19. Glock Marussia-Cosworth + 1 lap
20. Pic Marussia-Cosworth + 1 lap
21. De la Rosa HRT-Cosworth + 1 lap
22. Karthikeyan HRT-Cosworth + 2 laps
23. Kovalainen Caterham-Renault + 3 laps

Fastest lap: Kobayashi, 1:39.960

Not classified/retirements: Driver Team On lap
Schumacher Mercedes 16


World Championship standings, round 3: Drivers: Constructors:
1. Hamilton 45 1. McLaren-Mercedes 88
2. Button 43 2. Red Bull-Renault 64
3. Alonso 37 3. Ferrari 37
4. Webber 36 4. Sauber-Ferrari 31
5. Vettel 28 5. Mercedes 26
6. Rosberg 25 6. Lotus-Renault 24
7. Perez 22 7. Williams-Renault 18
8. Raikkonen 16 8. Force India-Mercedes 9
9. Senna 14 9. Toro Rosso-Ferrari 6
10. Kobayashi 9
11. Grosjean 8
12. Di Resta 7
13. Vergne 4
14. Maldonado 4
15. Ricciardo 2
16. Hulkenberg 2
17. Schumacher 1
Daniel_DRV is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -