Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > WRC - FORMULA 1 - Alte sporturi cu motor

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 05-12-11, 09:52   #1
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Trophee Andros 2012

Dacia Lodgy Glace - Asa arata viitorul model Dacia in versiunea de curse!
Dacia Lodgy "GLACE" este varianta de competitie a unei noi masini de familie, ce va fi produsa in serie si care va fi prezentata in martie 2012 la salonul auto de la Geneva. Numele sau evoca spatiul interior si universul de familie. Angajata in cele mai nebunesti competitii sportive, marca Dacia face odata in plus dovada spiritului sau indraznet, surprinzand din nou lumea auto. Pentru prima oara in istoria Trofeului Andros, la linia de start a competitiei se va alinia un vehicul derivat dintr-un model de familie.



Pentru a da mai multa savoare sezonului, la fiecare proba vor participa nu unul, ci doua Lodgy "GLACE": unul din vehicule va fi pilotat de Alain Prost, care a obtinut titlul de vice-campion al Trofeului Andros in 2010 si 2011, la volanul masinii Dacia Duster "ICE". Celalalt Lodgy "GLACE" va fi pilotat de fiul sau, Nicolas Prost si de Evens Stievenart, co-echipier al lui Alain Prost si castigator al ultimei finale a competitiei, pe Stade de France. Asadar, o echipa de familie si de prieteni la volanul unui vehicul de familie, avand un obiectiv clar: victoria!


Lodgy "GLACE" a fost conceput special pentru aceasta cursa atipica, una din cele mai dificile din sportul auto. Regulamentul tehnic al Trofeului Andros este foarte strict. El impune constrangeri asupra tuturor elementelor vehiculului (dimensiunile sasiului, cutie de viteze, anvelope), inclusiv asupra materialelor folosite. Totul este facut pentru a limita solutiile tehnologice costisitoare. Trofeul Andros este o competitie in care prevaleaza cautarea unor solutii simple si ingenioase, ceea ce corespunde perfect cu filozofia marcii Dacia. In plus, este vorba de o competitie care pune in valoare in egala masura fiabilitatea vehiculelor si eficienta pilotilor.



Rezultat al cooperarii dintre echipele de la Tork Engineering (pentru partea de conceptie, fabricatie si montaj) si de la Sodemo (pentru motor), Lodgy "GLACE" beneficiaza de toata experienta Renault Sport Technologies (RST), care a asigurat coordonarea permanenta intre partenerii tehnici, reprezentantii diferitelor meserii implicate (design, inginerie), cei ai marcii Dacia si piloti.



Lodgy "GLACE" beneficiaza atat de solutiile tehnice puse deja la incercare de predecesorul sau, Dacia Duster" ICE", cat si de elemente specifice pentru acest nou vehicul. Din punct de vedere tehnic, la Trofeul Andros totul depinde de micile detalii care pot avea o mare importanta. Experienta dobandita cu ocazia sezoanelor precedente a dus la adoptarea unor noi solutii pentru a imbunatati:
- suspensiile: au fost efectuate reglaje noi, dupa realizarea unor teste speciale in care au fost reproduse conditiile de pista de anul trecut,
- performanta motorului: in sezonul trecut, eforturile echipei tehnice au fost concentrate in directia obtinerii unor performante cat mai ridicate la turatii joase. Pentru editia din acest an a fost marita si puterea motorului.

O ECHIPA DE SOC


Cu circuitul sau de gheata, a carui stare variaza rapid, in functie de conditiile meteo, Trofeul Andros reprezinta o provocare pentru orice pilot. Precizie la volan, stapanire de sine, rigoare si ingeniozitate sunt calitati indispensabile de care trebuie sa dea dovada orice pilot angajat in aceasta competitie. In plus, in Trofeul Andros consecventa este la fel de importanta ca performanta.
Dupa experienta celor doua titluri de vice-campion in sezoanele 2010 si 2011, Alain Prost si Dacia au dorit, in mod firesc, sa-si innoiasca angajamentul reciproc in noul sezon * si sa se lanseze intr-o noua aventura, de aceasta data cu doua vehicule Dacia. Cel de-al doilea vehicul aliniat la startul competitiei va fi pilotat de fiul sau, Nicolas Prost si de Evens Stievenart, care, alaturi de Alain Prost, a castigat finala sezonului 2010 -2011 pe Stade de France. Doi tineri piloti talentati au astfel ocazia de a face parte dintr-o echipa puternica.

Daca obiectivul fiecarui pilot este acela de a lupta individual pentru victorie, obiectivul colectiv este de a plasa Dacia pe prima treapta a podiumului in clasamentul pe echipe. Aceasta dubla provocare va face competitia din acest sezon si mai pasionanta.

<< Nicolas si Evens sunt amandoi obisnuiti si pasionati ai Trofeului Andros. Asteptam cu nerabdare inceputul sezonului. Ideea de a participa la Trofeul Andros atat ca piloti concurenti cat si ca parteneri ai aceleiasi echipe este, atat pentru ei, cat si pentru mine, o adevarata provocare sportiva. >>

Alain Prost
<< Astept cu nerabdare sa fiu la volanul Lodgy Glace. Dupa cele doua victorii ale mele in Trofeul Andros Electric in 2010 si 2011, sunt nerabdator sa fiu din nou pe circuit. Mi se pare fantastic sa ma pot intrece cu tatal meu! >>
Nicolas Prost
<< Trofeul Andros este pentru mine o disciplina unica si o adevarata pasiune. Extrem de solicitant din punct de vedere al tehnicii de pilotaj si al pregatirii masinii, Andros este o competitie in care pilotul trebuie sa se puna permanent la incercare pe sine insusi. Pentru mine, faptul de fi in competitie cu Alain si Nicolas Prost in sanul aceleiasi echipe Dacia, reprezinta in acelasi timp o provocare si un motiv de reala bucurie>>
Evens Stievenart

Caracteristici Tehnice Dacia Lodgy:
SASIU
Tip: tubular din otel
Suspensii : triunghiulare duble suprapuse, resort-amortizor Ohlins reglabil

MOTOR
Tip : VQ 30 de provenienta Renault Nissan, V6 24 supape
Amplasare : central spate
Cilindree (cm3) : 2 987
Alezaj x cursa (mm) : 93 x 73.3
Putere maxima kW CEE (CP) : 257 (355)
Regim putere maxima (rot/min) : 7 500
Cuplu maxim Nm CEE : 360
Regim cuplu maxim (rot/min) : 5 500

TRANSMISIE
Tip : patru roti motrice si directoare
Cutie de viteze: secventiala SADEV 6 trepte
Diferential: fata si spate cu alunecare limitata

FRANE
Fata : discuri din otel O 300 mm
Spate : discuri din otel O 265 mm
Etriere : Beringer cu 4 pistoane

ROTI
Jante : 5.5'' x 16'' din magneziu
Anvelope : Continental Ice Racing Contact 3

DIMENSIUNI / MASE
Lungime : 4 001 mm
Latime : 1 900 mm
Ecartament Fata/Spate: 1 690 mm
Ampatament: 2 500 mm
Masa : 950 Kg
Capacitate rezervor de carburant : 25 litri

DIRECTIE
Tip: 4 roti directoare
Asistenta hidraulica
Directie spate reglabila

PARTENERI & SPONSORI
Eurodatacar
Renault Sport Technologies
Sodemo
Tork Engineering
__________________
"Poti invata sa mergi repede intr-un singur mod: mergand repede" R.K.
26WRC is offline  
Old 05-12-11, 20:11   #2
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: Trophee Andros 2012

mai bun era Duster şi mai frumos....
Daniel_DRV is offline  
Old 06-12-11, 11:58   #3
xXSegaXx

Stage 3
 
xXSegaXx's Avatar
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 108
Default Re: Trophee Andros 2012

Felicitari lui Evens Stievenart pt podiumul obtinut.
xXSegaXx is offline  
Old 06-12-11, 14:16   #4
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: Trophee Andros 2012




1 Olivier PANIS 150
2 Jean-Philippe DAYRAUT 147
3 Evens STIEVENART 144
4 Jean-Baptiste DUBOURG 143
5 Franck LAGORCE 142
6 Pierre LLORACH 141
7 Benjamin RIVIERE 136
8 Alain PROST 136
26WRC is offline  
Old 11-12-11, 12:29   #5
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: Trophee Andros 2012

Standings (4/13):
1. Jean-Philippe Dayraut (F), BMW MINI Countryman, 294
2. Alain Prost (F), Renault Dacia Lodgy, 293
3. Olivier Panis (F), Škoda Fabia Mk2, 290
4. Jean-Baptiste Dubourg (F), Renault Clio Mk3, 286
5. Benjamin Rivičre (F), Škoda Fabia Mk2, 282
6. Franck Lagorce (F), Škoda Fabia Mk2, 282
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	valtho-ambiance-16.jpg
Views:	51
Size:	128.4 KB
ID:	2258506  
26WRC is offline  
Old 28-12-11, 15:13   #6
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: Trophee Andros 2012

Standings (6/13):
1. Alain Prost (F), Renault Dacia Lodgy, 444
2. Jean-Philippe Dayraut (F), BMW MINI Countryman, 443
3. Olivier Panis (F), Škoda Fabia Mk2, 431
4. Benjamin Rivičre (F), Škoda Fabia Mk2, 424
5. Franck Lagorce (F), Škoda Fabia Mk2, 422
6. Pierre Llorach (F), Renault Clio Mk3, 421


Last edited by 26WRC; 28-12-11 at 15:24.
26WRC is offline  
Old 09-01-12, 22:21   #7
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: Trophee Andros 2012

Trofeul Andros Isola 2000 | Dacia Lodgy incepe 2012 cu doua podiumuri

Alain Prost a reusit sa isi mentina pozitia de lider in clasamentul general, insa in urma rezultatelor a fost ajuns de catre rivalul Jean-Philippe Dayraut.
Nicolas Prost cu un loc secund demonstreaza potential.

Dupa Anul Nou, echipa Dacia a testat in privat cu Nicolas Prost (foto) la Val Thorens pentru a aduna mai multe date si a oferi tanarului francez mai multa experienta la volanul modelului Lodgy Glace. Drept rezultat, fiul multiplului campion francez a reusit un loc 2 in a doua mansa a etapei Isola 2000.

Alain Prost, care a purtat 60 kg balast in urma victoriei din ultima etapa, termina al treilea prima mansa, declarand: "In urma victoriei de la Alpe d'Huez, aveam in plus balast 60 kg deci acest podium este maximul pe care il puteam obtine in aceste conditii. Am uzat mult cauciucurile, mansa a doua se anunta foarte dificila." Intr-adevar, pentru Alain Prost, a doua mansa a fost o lupta grea pentru locul 5: "Nu puteam merge mai rapid, cauciucurile mele s-au deteriorat foarte mult, pierzand cuiele pe zona de asfalt. Masina a fost aproape imposibil de controlat. Pozitia a cincea nu este chiar rea, dar preferam sa ma pot lupta pentru pozitiile fruntase."

Isola 2000, Mansa 1:
1, Benjamin Rivičre (Skoda Fabia).
2, Jean-Philippe Dayraut (Mini Countryman).
3, Alain Prost (Dacia Lodgy Glace).
5, Nicolas Prost (Dacia Lodgy Glace).
15, Evens Stievenart (Dacia Lodgy Glace).

Isola 2000, Mansa 2:
1, Benjamin Rivičre (Skoda Fabia).
2, Nicolas Prost (Dacia Lodgy Glace).
3, Olivier Pernaut (Ford Fiesta). 4, Andréa Dubourg (Renault Clio).
6, Alain Prost (Dacia Lodgy Glace).
8, Evens Stievenart (Dacia Lodgy Glace).

Clasamentul general:
1, Alain Prost (Dacia Lodgy Glace)
= Jean-Philippe Dayraut (Mini Countryman), 588 puncte.
3, Benjamin Rivičre (Skoda Fabia), 584.
4, Olivier Panis (Skoda Fabia), 564.
5, Evens Stievenart (Dacia Lodgy Glace), 533.
11, Nicolas Prost (Dacia Lodgy Glace), 479.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	dacia_14_thumb_630_380.jpg
Views:	47
Size:	43.6 KB
ID:	2288418   Click image for larger version

Name:	dacia-lodgy-glace-isola-2000.jpg
Views:	45
Size:	61.4 KB
ID:	2288424  
26WRC is offline  
Old 29-01-12, 14:29   #8
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: Trophee Andros 2012

Alain Prost si Dacia Lodgy, campionii Trofeului Andros in sezonul 2011-2012!

Campionul francez Alain Prost si echipa Dacia au reusit sa castige Trofeul Andros, cu o victorie in ultima etapa la Super Besse.


Ultima etapa a Trofeului Andros 2011-2012 se "juca" cu titlurile pe masa. Alain Prost (foto) avea nevoie de o victorie pentru a isi adjudeca titlul la piloti, iar echipa Dacia de un rezultat cumulat cat mai bun pentru a incorona modelul Dacia Lodgy drept masina campioana. Iar Alain Prost si Evens Stievenart au reusit victoria, respectiv podiumul la Super Besse! Finalele nu au fost lipsite de emotii, un steag rosu in urma acrosajului dintre Alain Prost si Jacques Villeneuve intrerupand una din manse!

Vom reveni cu detalii maine, insa pana atunci, iata clasamentul final al Trofeului Andros in sezonul 2011-2012, cel mai faimos campionat de curse pe gheata.

1. A. Prost 823 pt
2. B. Riviere 818
3. J. Dayraut 817
4. O. Panis 784
5. E. Stievenart 764
6. F. Lagorce 763
11. N. Prost 725
26WRC is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -