Campionatul National de Circuit-Viteza 2016 AUTOCAR
Anul acesta debuteaza Campionatul National de Circuit-Viteza.
Este vorba despre o competitie de tip "Time-Attack", iar calendarul acestui campionat va cuprinde patru etape care se vor desfasura pe circuitul Academiei Titi Aur.
Participarea este deschisa atat pentru amatori, cat si pentru piloti licentiati, iar vehiculele pot fi atat de competitie, cat si de strada.
Campionatul se va desfasura sub egida FRAS si va fi organizat de ACS Legal Racing.
Prima etapa va avea loc pe 21.05.2016.
Taxa de participare va fi de 100 de euro pe etapa.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Competitie oficiala!
Este foarte important de retinut faptul ca vorbim de un campionat national pe care dorim sa il extindem cat mai mult.
Acceptam si participantii de la alte competitii.
Anul trecut am reusit sa organizam o etapa ilot care ne-adat sperante ca un campionat este ceea ce lipseste din portofoliul FRAS, fapt pentru care am obtinut din partea acestora sprijinul de organizare.
Re: Campionatul National de Circuit-Viteza 2016 AUTOCAR
De ce acest campionat cu un nume care induce lumea in eroare se desfasoara pe un circuit de karting si nu pe circuitul de la Andancata?!
Ce intelegeti voi prin "Campionatul National de Circuit-Viteza"?! Vedem cumva monoposturi care eventual se depasesc intre ele?! Vedem cumva turisme care se lupta roata la roata?! NU!
Re: Campionatul National de Circuit-Viteza 2016 AUTOCAR
Circuitul ATA nu este de karting, iar denumirea campionatului a fost constransa de faptul ca cineva a inregistrat ca marca nationala, la OSIM, numele de "Time Attack" si nu permite folosirea lui de catre alti organizatori.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Campionatul National de Circuit-Viteza 2016 AUTOCAR
ATA este un complex care include si un autodrom foarte interesant cu o pista excelenta, fara denivelari cu vibratoare dure, cu marcaje excelente, asfalt cu aderenta foarte buna, fara denivelari cu zone de siguranta care iti permit sa nu faci masina praf, sa nu te ranesti.
Adancata, o cunoastem si nu reprezinta o optiune pentru noi in acest moment, nu se ridica la standardele agreeate de Legal Racing. Pe langa calitatile incontestabile exista cateva minusuri fiind legate de calitatea asfaltului, zonele de siguranta fiind prea periculos, distanta fata de Bucuresti mare si accesoriile circuitului, chiar si parcre infara circuitului cu o capacitate de peste 200 de locuri.
Noi pe langa latura sportiva dorim sa acoperim si latura sociala, cea legata de pericolul din trafic de multe ori generat de nevoia de viteza.
Legal Racing asteapta cu placere orice participant care agreeaza coditiile oferite de noi.
Re: Campionatul National de Circuit-Viteza 2016 AUTOCAR
Quote:
Originally Posted by ZerO_CooL
Circuitul ATA nu este de karting, iar denumirea campionatului a fost constransa de faptul ca cineva a inregistrat ca marca nationala, la OSIM, numele de "Time Attack" si nu permite folosirea lui de catre alti organizatori.
La 1.2 km nu e de karting?! Ce latime are?! Care e diferenta intre Circuitul ATA si AMCKART? Nu ma refer la vibratoare.
Re: Campionatul National de Circuit-Viteza 2016 AUTOCAR
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
ATA este un complex care include si un autodrom foarte interesant cu o pista excelenta, fara denivelari cu vibratoare dure, cu marcaje excelente, asfalt cu aderenta foarte buna, fara denivelari cu zone de siguranta care iti permit sa nu faci masina praf, sa nu te ranesti.
Adancata, o cunoastem si nu reprezinta o optiune pentru noi in acest moment, nu se ridica la standardele agreeate de Legal Racing. Pe langa calitatile incontestabile exista cateva minusuri fiind legate de calitatea asfaltului, zonele de siguranta fiind prea periculos, distanta fata de Bucuresti mare si accesoriile circuitului, chiar si parcre infara circuitului cu o capacitate de peste 200 de locuri.
Noi pe langa latura sportiva dorim sa acoperim si latura sociala, cea legata de pericolul din trafic de multe ori generat de nevoia de viteza.
Legal Racing asteapta cu placere orice participant care agreeaza coditiile oferite de noi.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: Campionatul National de Circuit-Viteza 2016 AUTOCAR
Dorim sa subliniem faptul ca este vorba de o actiune oficiala sub autoritatea directa a federatiei, a statului, este un
CAMPIONAT NATIONAL.
Marele castig este ca pot participa si amatorii cu masini de strada. Probabilca este singura competitie oficiala care reuneste toti pasionatii indiferent de titrarea fiecaruia aducandu-i la start in conditii de egalitate.
Regulamentul este pe siteul federatiei: http://fras.ro/categorie-regulamente...e-time-attack/
Re: Campionatul National de Circuit-Viteza 2016 AUTOCAR
Quote:
Originally Posted by ZerO_CooL
Diferenta e ca, atat timp cat Retromobil Grand Prix s-a tinut la Amckart, n-am vazut niciodata asa ceva...
Eu am vazut pe Amckart ce imi arati in pozele astea, uite atasez doua facute de mine cu 2 masini pe pista in acelasi timp (au fost mai multe masini in acelasi timp pe circuit si au fost si depasiri), mai multe poze cu depasiri trebuie sa caut pe un hard in extern, astea le-am luat de pe pagina mea de Facebook. In continuare raman la parerea mea, este un circuit de karting cu nimic in plus fata de Amckart (in afara de vibratoare). Ca o curiozitate pe ATA poti sa-i dai mai mult de treapta 2? Dar nu pentru consum ...
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: Campionatul National de Circuit-Viteza 2016 AUTOCAR
Nu stiu ce masina ai tu si ce viteza dezvolta in trapta a doua, dar 200km/h cu un Subaru de strada modificat la capatul liniei drepte si altcineva cu un BMW M3 e92 Kopressor peste 200km/h.
La mine a fost treapta 5 in plin si e clar ca esti in eroare daca compari cu un circuit de karting.
Traseul poate avea mai multe configuratii, iar linia dreapta lunga de cca. 300m poate fi atacata la intrare cu cca. 140-50km/h.
Este un traseu foarte tehnic dar se prinde si viteza, acum depinde de cine si ce masina conduce.
In cea mai larga configuratie linia dreapta se pare ca sare putin de 400m.
Noi intentionam sa schimbam configuratia traseului de la o etapa la asta, nu vrem sa devina monoton.
In ce te priveste te asteptam la start, sa participi ca sa poti vedea prin propiile simturi, altfel e greu sa te convingem de ceva si nici nu e acesta rolul nostru. Sper sa te simti bine.
Re: Campionatul National de Circuit-Viteza 2016 AUTOCAR
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Nu stiu ce masina ai tu si ce viteza dezvolta in trapta a doua, dar 200km/h cu un Subaru de strada modificat la capatul liniei drepte si altcineva cu un BMW M3 e92 Kopressor peste 200km/h.
La mine a fost treapta 5 in plin si e clar ca esti in eroare daca compari cu un circuit de karting.
Traseul poate avea mai multe configuratii, iar linia dreapta lunga de cca. 300m poate fi atacata la intrare cu cca. 140-50km/h.
Este un traseu foarte tehnic dar se prinde si viteza, acum depinde de cine si ce masina conduce.
In cea mai larga configuratie linia dreapta se pare ca sare putin de 400m.
Noi intentionam sa schimbam configuratia traseului de la o etapa la asta, nu vrem sa devina monoton.
In ce te priveste te asteptam la start, sa participi ca sa poti vedea prin propiile simturi, altfel e greu sa te convingem de ceva si nici nu e acesta rolul nostru. Sper sa te simti bine.
Poate ai tu un film mai bun, eu pe asta l-am gasit pe youtube ...
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: Campionatul National de Circuit-Viteza 2016 AUTOCAR
Da ai un film cu o fata care a participat anul trecut la o etapa organizata de noi pe acel circuit, o asteptam si sezonul asta.
Din pacate eu nu am filme, asa am mai gasit si eu un film cu tata si fiu care au venit sa se simta bine. https://www.youtube.com/watch?v=v9pAVsU6W3U