Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 20-09-15, 09:35   #61
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: C.N.V.C. 2015

nouatati?timpi de ieri de la antrenament?
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 20-09-15, 14:27   #62
DanSGH

Stage 5
 
DanSGH's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
Default Re: C.N.V.C. 2015

De pe pagina de Facebook Radut Motorsport o poza cu timpii de ieri
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	12036777_406681912863991_7613396110391859184_n.jpg
Views:	78
Size:	36.1 KB
ID:	3120313  
DanSGH is offline   Reply With Quote
Old 21-09-15, 12:10   #63
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: C.N.V.C. 2015

pacat de ce a patit Zabi.... mare pacat...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20spt.jpg
Views:	70
Size:	403.1 KB
ID:	3120437  
26WRC is offline   Reply With Quote
Old 16-10-15, 12:17   #64
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: C.N.V.C. 2015

Paul Andronic a câștigat Marele Premiu al Orașului Brașov

În 3 și 4 octombrie 2015 s-a desfășurat Marele Premiu al Orașului Brașov, ultima etapă a Campionatului Național de Viteză în Coastă Dunlop. La volanul unui Mitsubishi LancerEVO IX, Paul Andronic și-a trecut în cont cea de-a treia victorie a sezonului și a devenit, pentru prima dată în carieră, Campion Național Absolut.

Vremea bună, numărul mare de participanți (92 de mașini înscrise în concurs) și miza acestei runde, au adus foarte mulți spectatori pe marginea traseului și în parcul de service. Drumul ce leagă municipiul Brașov de stațiunea Poiana Brașov, gazda întrecerii, avea să aibă onoarea de a stabili un nou campion național la viteză în coastă după ce Lucien Hora a dominat ultimele 5 sezoane. Paul Andronic a venit la Brașov cu un avans de doar 6 puncte în fruntea clasamentului general. Din postura de ocupant al celei de-a doua poziții dar cu un moral foarte bun (câștigând ultimele două etape), Lucian Răduț (Mitsubishi LancerEVO VIII) era pregătit să dea totul pentru a pleca de la poalele Tâmpei cu titlul de campion. Cei doi s-au luptat de la prima și până la ultima urcare, pilotul Autotehnica reușind să se impună în final cu un avans de mai puțin de o jumătate de secundă. Pe prima urcare de concurs, Andronic a reușit un timp excelent, urcând cei 5 km ai traseului în 2 minute și 18,548 secunde, cu 1,2 secunde mai repede decât Răduț. Deși pilotul Rally Dream Team a avut cel mai bun timp al celei de-a doua manșe de concurs, nu a fost suficient pentru a recupera decât 8 zecimi de secundă iar Andronic și-a adjudecat titlul mult așteptat.

“A fost foarte greu. Nu cred că ne așteptam niciunul dintre noi să ajungem la timpii obținuți. Lupta pentru titlu ne-a motivat. întotdeauna vin cu mare plăcere la Brașov. Sunt fascinat de traseu, de public, de întreaga atmosferă. Este special aici.” a declarat Paul Andronic la finalul concursului. Lucian Răduț este nevoit să se mulțumească în acest an cu titlul de vicecampion în clasamentul OPEN și cu cel de campion al grupei H. Andronic și Răduț au fost însoțiți pe podium de Istvan Kavecz (BMW M3), pilotul maghiar, campion al Croației, care a participat pentru prima dată la o etapă românească. Cornel Gardean (Subaru Impreza WRX) s-a clasat al patrulea în clasamentul general, în fața lui Andrei Şerban (Skoda Fabia), cel mai rapid pilot al unei mașini cu două roți motrice (sub 3000cc) și al altui pilot cu tracțiune față, Bogdan Rusea (Renault Megane).

Alexandru Mitroi (Mitsubishi LancerEVO X) a câștigat grupa N la Brașov și și-a adjudecat titlul de campion al acesteia. El a fost urmat în clasamentul etapei de Calin Manitiu (Subaru Impreza N12) și Ion Nicolae (Mitsubishi LancerEVO VIII). Bogdan Ungureanu a fost cel mai rapid pilot al grupei A, și el devenind campion al grupei în urma etapei de la Brașov. Podiumul grupei A la Marele Premiu al Orașului Brașov a fost completat pe a doua poziție de Adrian Sotingeanu (Subaru Impreza ȘTI GC iar pe a treia poziție de Liviu Savu (Mitsubishi LancerEVO VIII).

Gunther Graef (BMW 1602) a fost cel mai rapid pilot al “istoricelor”, câștigând clasa I1. Costin Ganescu (Fiat X1/9) a ieșit învingător al clasei I2. Marele favorit al acestei categorii, Cătălin-Cedric Ghigea a lovit sâmbătă puternic mașina de concurs (Alfa Romeo Alfetta GTV) și a fost nevoit să abandoneze. Ghigea avea deja titlul de campion “în buzunar” încă dinaintea etapei brașovene. Elias Julian Raduta (Renault Clio) a fost cel mai rapid pilot debutant iar Horia Gheorghe (Honda Civic Type R) cel mai rapid junior.

Marele Premiu al Orașului Brașov l-a omagiat pe Eugeniu Ionescu-Cristea, multiplu campion național de raliuri, viteză în coastă și viteză pe circuit, precum și detinător al titlului de Campion Balcanic la raliuri, dispărut dintre noi în 2011. Nepotul acestuia, Horațiu Ionescu Cristea, i-a înmânat lui Paul Andronic un trofeu special, acordat celui care a obținut cel mai bun timp al unei urcări pe parcursul acestui week-end.
Sursa: FRAS.RO
__________________

Powered by
" UN ANONIM CELEBRU "
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 16-10-15, 20:17   #65
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: C.N.V.C. 2015

Cam tarzior cu stirile, au trecut aproape 2 saptamani...
Maine si poimaine cred ca Paul va fi prezent la evenimentul Motul de la Baneasa.
john17 is offline   Reply With Quote
Old 18-10-15, 08:27   #66
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: C.N.V.C. 2015

mai bine mai tarziu decat de loc,felicitari lui Paul a meritat titlul avand in vedere eforturile depuse dea lungul anilor
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 26-10-15, 00:44   #67
Daniel_DRV
4Tuning International Member


Stage 5
 
Daniel_DRV's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,672
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[4Tuning International]
[4Rally]
Default Re: C.N.V.C. 2015

Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Gala-Campionilor-instagram.png
Views:	70
Size:	883.8 KB
ID:	3126390  
Daniel_DRV is offline   Reply With Quote
Old 26-10-15, 09:00   #68
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: C.N.V.C. 2015

Si pana la Gala Campionilor... https://www.facebook.com/events/1069771363057622/

ZerO_CooL is offline   Reply With Quote
Old 17-11-15, 15:10   #69
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: C.N.V.C. 2015

pentru ca tot se apropie momentul bilantului pe 2015 in motorsportul romanesc, vreau sa va spun si eu cum a fost acest sezon pentru mine.
din fericire am facut parte si anul asta din echipa tehnica RadutMotorsport echipa formata in acest sezon din 4 oameni Luci Radut (creierul/proprietarul) un mecanic si doi ucenici/ajutor mecanic, echipa care a facut pregatire, revizii si asistenta tehnica la toate cele 7 etape cnvc pentru 3 Mitshube (evo 7,8,9) , misiune indeplinita cu succes din moment ce din toate etapele am avut un singur abandon (Luci-Ranca).
Porneam la startul sezonului cu principala noastra masina, Lancerul Galben de grupa H a lui Luci, nemodificat fata de sezonul 2014 dar care de data aceasta mergea in parametrii optimi (avusem in sezonul 2014 o problema cu mersul motorului care ne-a chinuit timp de 3 curse(teliu alba si campulung),problema pe care Luci a depistat-o abia la ultima cursa din sezonul 2014 cea de la Rasnov). Chiar neimbunatatita masina, eu stiam ca pe Luci nu prea l-ar putea bate nimeni in afara de Lola, lucru care s-a si demonstrat in prima etapa cea de la Rasnov unde Luci a iesit primul la grupa H. A urmat apoi cursa de la Alba unde desi Hora anuntase in saptamana cursei ca nu va participa nu am crezut pana n-am ajuns acolo.. dupa o zi de sambata in care Luci a fost primul, duminica in ziua concursului Zabi ne face supriza si ne bate destul de rau , noi terminand pe 2 dar cu masina ok, Luci punand infragerea pe seama cauciucurilor lui Zabi care ar fi fost exact ce trebuie pentru acea etapa.
Ranca -- episodul cel mai trist pentru noi...
deja stiuta absenta Lolei de la cursa.. batalia pentru victorie era cumva incerta deoarce la startul etapei s-a prezentat campionul bulgariei cu un evo 8 destul de modificat (secventiala si aporx 700 cp) pilot de la care pilotii romani nu prea stiau la ce sa se astepte, le-a cam fost frica de el, sa nu-si ia vreo bataie cu ceasul de la gara. Mister care s-a elucidat inca de sambata pentru noi cand Luci l-a batut destul de lejer pe bulgar, din pacate Zabi sarise afara si abandonase iar lui Andronic nu-i mergea masina, astfel asteptam prima victorie din sezon duminica, dar din pacate la startul primei manse de concurs un ax de transmisie s-a rupt iar Luci dupa doar cativa metrii parcursi a trebuit sa abandoneze, aici s-a cam rupt filmul pentru noi in acest sezon, Luci a fost exclus de la etapa pe motiv ca a coborat din masina si a impinso intr-un loc sigur, desi in mod normal era ultimul concurent la start si nimeni altcineva nu trebuia sa mai plece in concurs dupa el, acest lucru nu s-a respectat iar Andronic caruia nu i-a pornit masina la minutul lui de start, dupa ce a reparat-o, i sa permis sa ia statul in concurs desi era clar ca trebuia sa primeasca abandon........
A urmat apoi anularea etapei de la Resita, etapa de la Sinaia unde ploaia a stabilit castigatorul..
Totul parea sa intre in normal dupa victoriile de la Teliu si Campulung si comfirmarea clasamentului provizoriu, clasament in care Luci avea avans 6 puncte in fata lui Andronic... totul se juca in ultima etapa Poiana teoretic victoria parea o formatilate pentru Luci( care practic nu luase nici o bataie pe traseu in 2015 de la Andronic) teoretic parea usor dar toti stiam ca nu va fi deloc usor...lucuru care s-a si demonstrat, lui Paul mergandu-i masina...si reusind ce nu a reusit tot sezonul.. sa-l bata pe Radut pe proba.... obtinand cele 7 puncte in plus de care avea nevoie...

A fost un an greu..foarte greu, dar cu performante remarcabile..

3 "mecani" 3 "piloti" 3 mitshube : Vicecampion National Open/Campion Grupa H
Campion la Grupa A
Locul III la Grupa A
Campioni la echipe
__________________
"Poti invata sa mergi repede intr-un singur mod: mergand repede" R.K.

Last edited by 26WRC; 17-11-15 at 15:23.
26WRC is offline   Reply With Quote
Old 17-11-15, 17:08   #70
ady_viteza

Stage 5
 
ady_viteza's Avatar
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,221
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[2 Roti]
[BMW]
[4Rally]
[SUBARU]
Default Re: C.N.V.C. 2015

Felicitari pentru acest an .... rezultate foarte bune si niste piloti deosebiti cu care mi-a facut placere sa concurez (chiar direct avand in vedere ca doua treimi din echipa mi-au facut viata grea la grupa A )
__________________
My Race car-SUBARU IMPREZA GC8 COUPE PRODRIVE
My car-E46 Coupe 320 CI 170 CP
My family car- E38 728i
ady_viteza is offline   Reply With Quote
Old 17-11-15, 18:17   #71
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: C.N.V.C. 2015

foarte interesant bilantul,amanuntit si obiectiv,asa trebuie sa fie.
Planuri pentru 2016?
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 17-11-15, 23:55   #72
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: C.N.V.C. 2015

De ce "sa primeasca abandon"?! Pe langa expresia folosita, dpdv regulamentar daca nu a "spart" celula = nu a luat startul! Rasnov 2014, M Padurean, situatie identica.
Acum astept sanctiuni pt "aberatii", "postari aiurea", cum am mai primit cand am contrazis moderatorul!
john17 is offline   Reply With Quote
Old 18-11-15, 08:20   #73
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: C.N.V.C. 2015

asa s-a intamplat si la Mircea ai dreptate, asta nu inseamna ca e corect..
stii foarte bine ca e corect(conform regulamentului) atunci cand anunti cu cateva minunte inainte de startul masinii in cauza, minute in care ai timp sa faci accea cerere de a pleca ultimul.. care de obicei se aproba.


inteleg ca pasionatii de coasta se bucura pentru fiecare masina in plus care face urcarea...(cum si eu m-am bucurat cand am vazut ca i-a mers masina lui Mircea atunci) dar cand esti implicat direct, iar aceasta nerespectare a regulamentului te face din campion vicecampion, crede-ma ca e extrem de fustrant...



P.S. daca din toata povestioara mea, tu atat ai avut de comentat, mi-e clar ca esti de "rea credinta" in raport cu opinia mea si n-avem cum sa "cadem la pace"

Last edited by 26WRC; 18-11-15 at 08:27.
26WRC is offline   Reply With Quote
Old 18-11-15, 21:15   #74
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: C.N.V.C. 2015

N-am de ce sa cad la pace! Dupa faza cu M. Padurean, care si mie mi s-a parut atunci aiurea, am citit REGULAMENTUL si am inteles ca nu se considera ca fiind luat startul, deci nu e abandon! Ca e corect sau nu, sportiv sau nu, e alta poveste, poate e o scapare, dar nu poti "da abandon" cum ziceai pilotului respectiv daca dpdv regulamentar nu a luat startul si a cerut amanarea. Cine considera ca a fost nedreptatit are cai de atac, pune mana si scrie, contesta etc. Incalcare a regulamentului zici? A carui articol si paragraf? Zi sa stie toata lumea, ca eu n-am fost in stare sa gasesc, poate sunt prost sau mi-o fi scapat. Faceti adresa la federacie, cereti modificarea regulamentului pt sezonul viitor, si asa nu mai exista comisie de coasta functionala, eventual trece la apelul bocancilor... Si poate la anul va fi unul de-al vostru in postura lui Mircea sau Paul si veti fi iarasi nemultumiti.
Lamentarile de pe forum - unde si asa citesc doar cativa oameni, 99% dintre userii 4t habar n-au despre "cursele cu viraje"- sau de pe feisbuciuc, cum ca x a avut cai cu copite mai mari si y buget mai barosan nu duc nicaieri!

Last edited by john17; 18-11-15 at 21:24.
john17 is offline   Reply With Quote
Old 18-11-15, 21:53   #75
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: C.N.V.C. 2015

bine omule, ai dreptate, Andronic e cel mai bun, Radut e mult mai slab
26WRC is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -