Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 19-05-12, 12:24   #16
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: CNVC - Teliu 19-20 mai 2012 (etapele 1 si 2)

Foarte tare Dutescu pe locul doi la antrenamente.....e de urmarit ce face in mansele de concurs.
Stie cineva cu ce Megane se da?
zbvz is offline   Reply With Quote
Old 19-05-12, 12:37   #17
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default Re: CNVC - Teliu 19-20 mai 2012 (etapele 1 si 2)

Alinush, anul trecut doar Hora a scazut sub 2 minute. Stiu ca la a 2-a etapa a pluat, insa nu mai stiu daca la prima a fost vremea calumea.

zvbz, Duta merge cu acelasi Megane de H3 ca si anul trecut, care peste iarna a mai trecut printr-o cura de slabire si printr-o "revigorare" a motorului.

Click image for larger version

Name:	305652_313133108763593_100002007205901_732694_1857836743_n.jpg
Views:	77
Size:	58.3 KB
ID:	2437522
__________________
DelSol D13Z6
Gabi is offline   Reply With Quote
Old 19-05-12, 15:42   #18
alinush27

Stage 5
 
alinush27's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 408
Member of:
[4Rally]
Default Re: CNVC - Teliu 19-20 mai 2012 (etapele 1 si 2)

In 2011 da doar Hora a fost sub 2 minute, dar in anii trecuti si cei de la h5 si nisto au coborat sub 1:52.
Oricum foarte tare , ma intreb ce resurse mai are pt cursa ... Poate un 1:50. La h3 e zeu , ceilalti sunt departe.
__________________
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster. - JC
alinush27 is offline   Reply With Quote
Old 19-05-12, 16:06   #19
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: CNVC - Teliu 19-20 mai 2012 (etapele 1 si 2)

Am inteles ca a inceput ploaia....asta schimba radical clasamentul din antrenamente in favoarea integralelor.
Poate ca a fost si o strategie a unor piloti "grei" sa faca timp prost la antrenamente pentru a lua startul printre primii la mansa de concurs stiind ca vine diluviul......
zbvz is offline   Reply With Quote
Old 19-05-12, 16:09   #20
alinush27

Stage 5
 
alinush27's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 408
Member of:
[4Rally]
Default Re: CNVC - Teliu 19-20 mai 2012 (etapele 1 si 2)

Poate , dar unii nici daca-si doreau nu faceau 1:51 .
alinush27 is offline   Reply With Quote
Old 19-05-12, 16:21   #21
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: CNVC - Teliu 19-20 mai 2012 (etapele 1 si 2)

Quote:
Originally Posted by alinush27 View Post
Poate , dar unii nici daca-si doreau nu faceau 1:51 .
Asta asa e....era interesant de vazut clasamentul la general daca se pastrau conditiile de la antrenamente....asa au intrat prea multe variabile in ecuatie .
zbvz is offline   Reply With Quote
Old 19-05-12, 16:35   #22
alinush27

Stage 5
 
alinush27's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 408
Member of:
[4Rally]
Default Re: CNVC - Teliu 19-20 mai 2012 (etapele 1 si 2)

Speram sa nu piarda foarte mult nici pe ploaia dat fiind faptul ca masina e mult mai usoara decat integralele. Va avea dezavantajul ca nu va mai putea pune gazul jos asa repede in viraje , fata de integrale .
Ie multe variabile oricum.

In alta ordine de idei este ora 5 si jumatate si nu avem nicio informatie de la fata locului de mai bine de o ora . Cat mai isi permit organizatorii sa tina drumul inchis . Sau se va "juca" pe nocturna .

Last edited by alinush27; 19-05-12 at 16:38.
alinush27 is offline   Reply With Quote
Old 19-05-12, 16:57   #23
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: CNVC - Teliu 19-20 mai 2012 (etapele 1 si 2)

Quote:
Originally Posted by alinush27 View Post
Speram sa nu piarda foarte mult nici pe ploaia dat fiind faptul ca masina e mult mai usoara decat integralele. Va avea dezavantajul ca nu va mai putea pune gazul jos asa repede in viraje , fata de integrale .
Ie multe variabile oricum.

In alta ordine de idei este ora 5 si jumatate si nu avem nicio informatie de la fata locului de mai bine de o ora . Cat mai isi permit organizatorii sa tina drumul inchis . Sau se va "juca" pe nocturna .
Din experienta personala iti spun ca o sa piarda mult pe ploaie cu doua roti motrice fata de patru......in alta ordine de idei ai pus punctul pe "I".....adica organizarea facuta de mantuiala cu trei arbitri si doi cronometrori....o alta variabila care intra in ecuatie........
zbvz is offline   Reply With Quote
Old 19-05-12, 17:09   #24
aditza579

Stage 5
 
aditza579's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of:
[DACIA]
Default Re: CNVC - Teliu 19-20 mai 2012 (etapele 1 si 2)

(16:04): Cursa este intrerupta, concurentii au coborat in parcul service, iar oficialii se vor reuni pentru a lua o decizie. Sansele cele mai mari sunt ca si cursa sa continue maine dimineata, inaintea etapei cu numarul doi.

Prima mansa de concurs a fost intrerupta pentru a doua oara, dupa ce ploaia intarziase deja intrecerea, pilotii de pe linia de start intorcandu-se in parcul service pentru a monta anvelope de ploaie. Cea de-a doua pauza a fost impusa de motorina lasata pe traseu de Seat-ul lui Andrei Mitrasca, cel care a iesit in decor in aceasta mansa si a continuat apoi.

Last edited by Daniel_DRV; 20-05-12 at 15:33.
aditza579 is offline   Reply With Quote
Old 19-05-12, 17:39   #25
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: CNVC - Teliu 19-20 mai 2012 (etapele 1 si 2)

Am zis bine ORGANIZARE DE MANTUIALA.....in alta tara ca afara.....daca erau comisari de traseu pe .....traseu asa cum spune regulamentul nu mai pleca Mitrasca cu motorina dupa el.....asta este organizarea de mantuiala de care vorbeam......

Andrei Mitrasca s-a rasucit la scurt timp dupa start, lovind partea din fata a Seat-ului sau Ibiza, iar o piatra a strapuns radiatorul de motorina. Nestiind de aceasta problema, pilotul a continuat, imprastiind motorina pe intreg traseul, iar organizatorii si oficialii au fost pusi intr-o situatie foarte dificila, carosabilul ud contribuind la transformarea traseului intr-un patinoar. In imposibilitatea curatarii in timp util a traseului si pentru a nu incurca si programul etapei urmatoare, s-a luat decizia anularii etapei.

Vorbeam de rezultatul lui Dutescu si uite unde am ajuns........

Last edited by 26WRC; 21-05-12 at 18:39. Reason: unit
zbvz is offline   Reply With Quote
Old 19-05-12, 19:35   #26
TAZ

Stage 5
 
TAZ's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 607
Member of:
[Competitor CNCA]
Default Re: CNVC - Teliu 19-20 mai 2012 (etapele 1 si 2)

De fapt nu a fost chiar asa cum spuneti. Va spun pt ca am vazut nu citit pe un site iar pe urma imi dau cu parerea... Accidentul a avut loc in timp ce ploua si va dati sema ca nu se veda absolut nimic in urma s eatului. Au urmat inca 2 masini cu tractiune fata si au terminat mansa fara probleme, abia la a 3 (evo) am observat ca sunt probleme..pe urma s-a oprit cursa. Chiar daca au fost f putini comisari/observatori, nu aveau cum sa vada imediat. Sa sperm ca maine nu o sa mai fie incidente.
__________________

Last edited by TAZ; 19-05-12 at 19:37.
TAZ is offline   Reply With Quote
Old 19-05-12, 20:49   #27
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: CNVC - Teliu 19-20 mai 2012 (etapele 1 si 2)

Quote:
Originally Posted by TAZ View Post
De fapt nu a fost chiar asa cum spuneti. Va spun pt ca am vazut nu citit pe un site iar pe urma imi dau cu parerea... Accidentul a avut loc in timp ce ploua si va dati sema ca nu se veda absolut nimic in urma s eatului. Au urmat inca 2 masini cu tractiune fata si au terminat mansa fara probleme, abia la a 3 (evo) am observat ca sunt probleme..pe urma s-a oprit cursa. Chiar daca au fost f putini comisari/observatori, nu aveau cum sa vada imediat. Sa sperm ca maine nu o sa mai fie incidente.
sa speram ca maine federatia va desemna mai multi comisari sportivi pe proba....mai multi decat ieri.......
Sper si la un un contract cu SMURD pentru ca este cazul.........si vreau sa vad cate un comisar sportiv la fiecare 200 m pregatit cu extinctor ca sa stinga sobolanul incepator sau profesionist care arde.....

Last edited by zbvz; 19-05-12 at 21:02.
zbvz is offline   Reply With Quote
Old 20-05-12, 10:08   #28
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: CNVC - Teliu 19-20 mai 2012 (etapele 1 si 2)

Stingatoarele alea ruginite pot stinge eventual o tigara, dar numai prin strivire...
Atentie! Nu comparati timpii cu cei din 2011 cand traseul a avut alta configuratie + 2 sicane!!!
john17 is offline   Reply With Quote
Old 20-05-12, 12:57   #29
aditza579

Stage 5
 
aditza579's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of:
[DACIA]
Default Re: CNVC - Teliu 19-20 mai 2012 (etapele 1 si 2)

Update (12:10): Lucien Hora reuseste sa-si imbunatateasca rezultatul din antrenamente, cu 1:39.355, corectand astfel si recordul traseului. Resiteanul a spus ca a fortat pentru a cobori stafeta sub un minut si 40 de secunde: "Am incercat sa dobor recordul traseului acum, pentru ca e posibil sa inceapa ploaia pana la mansele de concurs. Sunt multumit."
Paul Andronic a reusit, dupa spusele sale, prima urcare buna a weekend-ului, urcand pe pozitia secunda in cea de-a doua mansa a antrenamentelor. Dupa ce ieri un ax al turbinei a cedat, in chiar prima urcare cronometrata, nici ziua de astazi nu a inceput prea bine pentru bucurestean. "Un furtun s-a desprins la turbina in prima mansa, iar pentru cea de-a doua am renuntat la ALS, am vrut sa fiu sigur ca ajung sus cu un timp rezonabil" a spus el.
Mihnea Dutescu se mentine pe podiumul intermediar, chiar daca nu a urcat in cea de-a doua mansa, in timp ceTraian Negru s-a apropiat la patru zecimi.
Daniel Onoriu este al cincilea pentru moment, dupa ce si-a imbunatatit performanta din prima mansa in ciuda unei urcari cu emotii. "Masina este puternica, violenta chiar. Am avut un moment cand spatele a glisat puternic, e dificil la start fara incalzitoare. Nu sunt multumit de cauciucuri si trebuie sa imi intru in mana, a trecut un an si jumatate.."

Clasament:
Nr.Crt Nume Masina GrCl mansa1 mansa2 cel mai bun
1 Lucien Hora Lola F3000 D 01:43,002 01:39,355 01:39,355
2 Paul Andronic Mitsubishi Lancer Evo IX H5 02:01,477 01:50,356 01:50,356
3 Mihnea Dutescu Renault Megane H3 01:52,522 - 01:52,522
4 Traian Negru Mitsubishi Lancer Evo IX A5 01:53,598 01:52,951 01:52,951
5 Daniel Onoriu Mitsubishi Lancer Evo VI H5 01:54,258 01:53,566 01:53,566
6 Lucian Radut Mitsubishi Lancer Evo VI A5 01:54,353 01:57,641 01:54,353
7 Catalin Cismaru Mitsubishi Lancer Evo IX N5 01:58,430 01:56,568 01:56,568
8 Horatiu Ionescu-Cristea Ford Escort Mk2 H4 01:56,614 01:57,415 01:56,614
9 Andrei Serban Renault Megane H3 02:01,294 01:57,508 01:57,508
10 Razvan Trisnevschi Mitsubishi Lancer Evo IX N5 01:59,751 01:59,069 01:59,069

E foarte ciudat si interesant cu Duta se mentine muuult peste integralele de H5 unde e cea mai apriga lupta, peste cele de 300 cp, el cu Megane-ul de maxim 200 si tractiune fata. Ce m-a surprins cel mai si cel mai tare, este prezenta lui Horatiu in Top 10, muuuuult peste integrale. Pentru el ar trebui sa fie spectacol cu Estort-ul de 280 cp, cu tractiune spate, dar inca odata se vede ca mana care tine volanul (daca e experimentata cum e a lui Horatiu) poate face din spectacol si timp bun. Este de urmarit batalia asta, din Top 10.

Ca o prezenta surpriza, pentru mine cel putin, apare Nova construita de Viorel Obrejan, cea cu ABF si carburatoare, 6 trepte, aia de facea spectacol pe la inceputul anilor 2000, cand a facut-o Obrejan si s-a mai evidentiat cu Calin Poenariu la volan, dar de prin 2007-2008 nu s-a mai auzit nimic de ea. Surpriza, este prezenta condusa de Mihai Trifu.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	401688_381665101868954_100000764038955_978031_884499517_n.jpg
Views:	74
Size:	15.3 KB
ID:	2438625   Click image for larger version

Name:	560576_464899500193226_100000195412777_1983539_1896928234_n.jpg
Views:	86
Size:	24.8 KB
ID:	2438626  

Last edited by aditza579; 20-05-12 at 13:05.
aditza579 is offline   Reply With Quote
Old 20-05-12, 13:28   #30
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: CNVC - Teliu 19-20 mai 2012 (etapele 1 si 2)

Horatiu Cristea nu trebuie sa va surprinda, este un pilot de clasa.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -