Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 29-01-12, 10:42   #16
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

Si noi suntem de acord cu acest lucru,dar unde sunt ceilalti piloti?tu esti activ pe forumul asta din pricina ocupatiei tale nu ca pilot la coasta,ono fiindca are topicul cu masina aici si in rest?mai sunt vreo 2 care i-am remarcat in rest nici un nume cunoscut...
Oricum,noi nu putem schimba nimic discutand aici,asta e clar
__________________
Julaikos customs

Turbos make torque and torque makes fun!
julaikos is offline  
Old 31-01-12, 10:49   #17
ono41

Stage 5
 
ono41's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

Quote:
Originally Posted by julaikos View Post
Si noi suntem de acord cu acest lucru,dar unde sunt ceilalti piloti?tu esti activ pe forumul asta din pricina ocupatiei tale nu ca pilot la coasta,ono fiindca are topicul cu masina aici si in rest?mai sunt vreo 2 care i-am remarcat in rest nici un nume cunoscut...
Oricum,noi nu putem schimba nimic discutand aici,asta e clar
Nu le pasa din pacate. Sunt obisnuiti sa-i cunoasca doar rudele, proprii mecanici si noi intre noi. Uite cateva din punctele pe care le-am cerut (si le-am facut) si s-au rezolvat de cand sunt eu pilot in campionatul de coasta:

1 In urma cu cativa ani treceam de finish si stateam cate o ora pe dealuri. Cateodata stateam in frig sau in caldura. La una din etapele de la Resita ma calificasem primul iar la un moment dat s-a oprit cursa pentru ca unul din sportivi s-a accidentat. Am stat doua ore sus pe o caldura de aprox 40 C si nu aveam apa. Iti imaginezi cum e sa stai doua ore in combinezon la temperatura aceea fara apa? Dupa etapa i-am certat pe organizatori public iar acum nu numai ca avem apa, avem si cafea dar si scaune si corturi.

2 De obicei vin mii de fani la curse, fiecare pt sustinatorul lui sau marea majoritate pentru ca le place ceea ce vad, festivitatea de premiere se face abia dupa ce se termina concursul la 3-4 ore. Le-am spus, oameni buni, avem nevoie de fani, vin sa ne vada dar si sa ne felicite, pana cand ne dati voi trofeele oamenii pleaca pt ca se plictisesc, dati-ne trofeele imediat dupa ce se termina cursa, eventual in mijlocul fanilor, chiar pe traseu. Unii din organizatori au inteles si s-au conformat si ne-au premiat pe cei de la OPEN imediat la 10/15 min dupa ce s-a terminat concursul, altii nu.

3 Am cerut curse Sambata si Duminica. Unii s-au conformat, altii nu. Logica mea a fost ca ziua de Sambata se pierde pentru marea majoritate foarte putini folosind-o ca sa-si repare masinile. In plus Vinerea nu existau spectatori, majoritatea fiind la serviciu sau la scoala.

4 Am introdus moda cu vedetele in dreapta, alaturi de persoane cunoscute din show-biz se scrie despre acest campionat si de pilotul X foarte mult si uite asa fiecare isi promoveaza proprii sponsori.

5 Am facut concursuri pentru fani pe care i-am luat in dreapta, cand eram copil tin minte ca m-a luat Edu in dreapta lui si am fost tare happy, am zis ca vreau sa simta si fanii bucuria si bineinteles senzatia pe care ti-o ofera o masina de grupa H ce depaseste 500 HP

PS. Acestea fiind spuse vreau sa ma intelegeti ca stiu si sa pierd, am mai spus-o si o spun din nou, daca unul din pilotii de la grupa H e mai rapid decat mine asta e, il felicit iar la urmatoarea etapa o sa incerc sa ma prezint la start mai bine pregatit dar sa iau bataie de la un monopost de 500 HP/500 KG care nu e la grupa mea ma deranjeaza pentru ca stiu ca masina (monopostul) m-a invins, nu pilotul. De aceea sper prin scrisoarea trimisa deja Comisiei Nationale de Coasta sa ne conformam regulamentului FIA care zice clar ca una e monopostul si alta e turismul
__________________
www.ono41.ro (NOU)

Last edited by ono41; 31-01-12 at 10:54.
ono41 is offline  
Old 03-02-12, 22:52   #18
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

Mai sunt si piloti care citesc pe 4tuning domnilor......daca nu posteaza asta nu inseamna ca nu citesc postarile de pe thread...
Onoriu are dreptate cu D mare.....trebuie respectate regulamentele FIA .
Daca vrem curse cu masini omologate FIA trebuie cel putin sa avem habar cu ce se mananca asta.
Stiu ca este o bulibaseala intre federatii si ca sunt doua si ca nu mai stiu care sunt reprezentative.....dar pe mine ca pilot ma doare drept in popou ca sa nu zic cur......pe vremea cand alergam eu au fost scoase in afara "regulamentului" masinile de grupa "H" care nu mai avreau dreptul sa puncteze conform FIA in campionatul national ...... Onoriu are dreptate cand cere alinierea regulamentului national la cel european pentru ca in felul asta eliminam situatii(gen tip model ABUZ) in care un pilot pe care il cheama Constantin Aur il bate pe pilotul Constantin Rusu conform regulamentului romanesc......

Last edited by zbvz; 03-02-12 at 23:07.
zbvz is offline  
Old 03-02-12, 23:18   #19
werwceul

Stage 5
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 1,323
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

sunt curios daca o sa se intample ceva, as fii chiar SOCAT sa se intample ceva si sa nu ramana la fel, daca nu cumva chiar mai rau! romania este o tara mai "aparte" deci totul este posibil
ono, de ce nu ii lasi tu in treaba lor, si sa iesi tu frumos afara, sa te dai afara dupa regulamente si sa vii la sfarsit de an si sa le rupi gura cu x trofee, premii, etc?
sa nu intelegi ca mai iau de tine, de x sau y, intreb doar asa
din puntul meu de vedere este mai ok sambata-duminica decat vineri-duminica pentru ca:
vineri stau la lucru, vin acasa, mananc, ma pun frumos la somn, ma trezesc, ma urc in masina si glont spre probe
sambata spre duminica dorm prin zona iar duminica seara ma indrept spre casa
daca este/era vineri-duminica, vineri trebuia sa-mi i-au zi libera si trebuia sa am 2 nopti de cazare in preajma probei/probelor

cu premierea imediat dupa terminare mi se pare o treaba inteligenta pentru ca am intalnit oameni care au plecat si nu stiau cine a castigat ce a castigat
asa daca dupa ultima urcare in 15-45 de minute faci un podium din roti, caramida, etc si treci 1-2-3 omu stie ce si cum



cand ai stat 2 ore in soare la resita a fost atunci in 2007 sau 2008 cand a murit laurentiu moldovan?
CREDE CINEVA CA SE VA SCHIMBA CEVA? am pus aceasta itnrebare ca sunt curios
werwceul is offline  
Old 03-02-12, 23:29   #20
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

Trecand peste vremuri neconstituirea clasei sau grupei duce la penalizari dupa regulamentul meu........acum nu este asa?
Onoriu nu te mai lua dupa Horatiu,trebuie lasa sa-si cumpere monopost.........))))))))))))))))))))))))))


grupa sau o clasa daca nu este constituita indiferent de regulament.........nu puncteaza

Last edited by 26WRC; 04-02-12 at 13:42.
zbvz is offline  
Old 04-02-12, 07:57   #21
lau4rally
4Rally

Stage 5
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 332
Member of:
[4Rally]
[Mitsubishi]
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

ramane de vazut ce si cum se va intamla, cine credeti ca este campionul la CVCR de anul trecut
L.Hora
sau
P.Andronic
?
lau4rally is offline  
Old 04-02-12, 09:42   #22
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

European Hill Climb Championship are clasament O P E N ?
SEBASTIAN is offline  
Old 04-02-12, 16:27   #23
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
European Hill Climb Championship are clasament O P E N ?
ia uite frate vine asta cu basca rosie pe cap tinand o turbina in mana sa ne intrebe ca pe prosti de ce nu avem open.........
nu trebuie sa avem open domnu sebastian din cauza ca resita nu seamana cu pikes peak.....
Daca scuipatul ala de coasta s-ar chema INTERNATIONAL HILL CLIMB RESITA si ar avea traditie internationala ar fi binevenit un clasament open.....
asa ca lasa-ne cu debitari de genul asta pe langa subiect ca sa-ti faci tu reclama seara cand ajungi acasa....

Last edited by zbvz; 04-02-12 at 16:31.
zbvz is offline  
Old 04-02-12, 16:47   #24
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

Quote:
Originally Posted by zbvz View Post
Trecand peste vremuri neconstituirea clasei sau grupei duce la penalizari dupa regulamentul meu........acum nu este asa?
Onoriu nu te mai lua dupa Horatiu,trebuie lasa sa-si cumpere monopost.........))))))))))))))))))))))))))


grupa sau o clasa daca nu este constituita indiferent de regulament.........nu puncteaza
Postul meu pare incoerent pentru ca mi-au fost sterse fraze care contineau trivialitati........ideea este ca o grupa neconstituita nu ar trebui sa puncteze.
zbvz is offline  
Old 04-02-12, 17:59   #25
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

Quote:
Originally Posted by zbvz View Post
ia uite frate vine asta cu basca rosie pe cap tinand o turbina in mana sa ne intrebe ca pe prosti de ce nu avem open.........
nu trebuie sa avem open domnu sebastian din cauza ca resita nu seamana cu pikes peak.....
Daca scuipatul ala de coasta s-ar chema INTERNATIONAL HILL CLIMB RESITA si ar avea traditie internationala ar fi binevenit un clasament open.....
asa ca lasa-ne cu debitari de genul asta pe langa subiect ca sa-ti faci tu reclama seara cand ajungi acasa....
Nu am inteles, adica nu am voie sa intreb ceva? Care e problema ta?
Tu ai citit replica mea la acest subiect?

Poate cineva sa-mi raspunda la intrebarea anterioara, ce avem in Romania cunosc deja.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline  
Old 05-02-12, 07:37   #26
lau4rally
4Rally

Stage 5
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 332
Member of:
[4Rally]
[Mitsubishi]
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

din cate stiu eu in campionatul european de coasta sa nu confundam , nu exista , daca gresesc sa ma corecteze cineva.
lau4rally is offline  
Old 07-02-12, 21:00   #27
ono41

Stage 5
 
ono41's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

Quote:
Originally Posted by werwceul View Post
sunt curios daca o sa se intample ceva, as fii chiar SOCAT sa se intample ceva si sa nu ramana la fel, daca nu cumva chiar mai rau! romania este o tara mai "aparte" deci totul este posibil
ono, de ce nu ii lasi tu in treaba lor, si sa iesi tu frumos afara, sa te dai afara dupa regulamente si sa vii la sfarsit de an si sa le rupi gura cu x trofee, premii, etc?
sa nu intelegi ca mai iau de tine, de x sau y, intreb doar asa
din puntul meu de vedere este mai ok sambata-duminica decat vineri-duminica pentru ca:
vineri stau la lucru, vin acasa, mananc, ma pun frumos la somn, ma trezesc, ma urc in masina si glont spre probe
sambata spre duminica dorm prin zona iar duminica seara ma indrept spre casa
daca este/era vineri-duminica, vineri trebuia sa-mi i-au zi libera si trebuia sa am 2 nopti de cazare in preajma probei/probelor

cu premierea imediat dupa terminare mi se pare o treaba inteligenta pentru ca am intalnit oameni care au plecat si nu stiau cine a castigat ce a castigat
asa daca dupa ultima urcare in 15-45 de minute faci un podium din roti, caramida, etc si treci 1-2-3 omu stie ce si cum



cand ai stat 2 ore in soare la resita a fost atunci in 2007 sau 2008 cand a murit laurentiu moldovan?
CREDE CINEVA CA SE VA SCHIMBA CEVA? am pus aceasta itnrebare ca sunt curios
O sa concurez anul asta undeva in Europa, inca nu m-am hotarat care va fi prima etapa la care voi participa. La Resita am stat sus fara apa cand nea Lenti a facut accidentul acela teribil
ono41 is offline  
Old 07-02-12, 21:01   #28
ono41

Stage 5
 
ono41's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
European Hill Climb Championship are clasament O P E N ?
Clasamentul "Open" este numit ca atare in Regulamentul FRAS, fara a se prezenta si o definitie. "Federalii" au dorit sa explice verbal ca trebuie sa se consemneze undeva "rezultatul sportiv", indiferent cu ce masina mergi. In schimb, in Campionatul European nu exista acest gen de clasament. Exista doar clasamentul general al grupelor (logic sa fie al celor "existente", "constituite"), clasament general al fiecarei grupe, clasament pe cilindree etc. Nu exista nicaieri folosit termenul "OPEN classification". In FIA EHC exista patru categorii de clasificare, in FRAS exista adaugat la cele FIA si "Open-ul"

Last edited by ono41; 07-02-12 at 21:19.
ono41 is offline  
Old 18-02-12, 19:19   #29
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

Quote:
Originally Posted by ono41 View Post
Clasamentul "Open" este numit ca atare in Regulamentul FRAS, fara a se prezenta si o definitie. "Federalii" au dorit sa explice verbal ca trebuie sa se consemneze undeva "rezultatul sportiv", indiferent cu ce masina mergi. In schimb, in Campionatul European nu exista acest gen de clasament. Exista doar clasamentul general al grupelor (logic sa fie al celor "existente", "constituite"), clasament general al fiecarei grupe, clasament pe cilindree etc. Nu exista nicaieri folosit termenul "OPEN classification". In FIA EHC exista patru categorii de clasificare, in FRAS exista adaugat la cele FIA si "Open-ul"
Onoriu cred ca FRAS va lucra un pic la regulament si vor scoate "openul" din regulamentul lor.
Cred ca vor tine cont de regulamentele FIA si vor decerna titlul de campion absolut conform regulamentului FIA.
Cred ca toata lumea buna a forumului cu batrani cu tot se vor loga si vor posta ca si pe vremea lor o clasa sau o grupa neconstituita nu puncteaza.....sau puncteaza lcu mai putine puncte pentru ca nu a fost constituita.

Last edited by zbvz; 18-02-12 at 19:41.
zbvz is offline  
Old 18-02-12, 21:38   #30
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Onoriu cere respectarea regulamentului FIA in CNVC

Tema pentru Daniel Onoriu in 2012. Se ia masina Lancia Delta S4 ( este pe platforma deja in drum spre Romania ) din Italia preparata direct de Abarth in 2011 ( cu compresor Rotax volumetric si turbo Garett , motor original de 1800 cmc si cai multi ) si in prima proba de VTM 2012 se aliniaza la start . Pilot ???? secret pentru moment .Daniel , te dai sau ne aburesti tot ca in anul 2011 si nu te prezinti la start ??? Iar daca nu iti cinvine ca Hora bate tot , te rog cumpara-ti un monopost si da-te si vei vedea ca tot Hora va bate . Prea multe vorbe si degeaba iar daca cumva pierzi sa nu te superi cum intotdeauna ai facut si ai gasit motive . Te bagi ???
racerVTM is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -