25-12-11, 10:15
|
#31
|
4Rally
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 332
Member of: [4Rally] [Mitsubishi]
|
Re: EVO IX Paul Andronic
|
|
|
26-12-11, 13:48
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 408
Member of: [4Rally]
|
Re: EVO IX Paul Andronic
Lancia este de mult timp pusa la vanzare .
Si Evo-ul l-am vazut pe un site .
|
|
|
26-12-11, 14:45
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: EVO IX Paul Andronic
Quote:
Originally Posted by 26WRC
Astept de la voi pareri, delati, caracteristici, performante, barfe, poze, filme. Totul despre Paul si masina lui.
Masina, conform graficelor de pe dyno, are un cuplu de 760 Nm si o putere de 640 cp la roti, 822CP la motor. Iar pe o masina special construita pentru performanta, usurata la maxim, cu foarte multe elemente din carbon si aluminiu, cei 640 de cai transforma aceasta masina intr-un monstru real.
Motec M800
|
https://www.4tuning.ro/masini-tunate-...ode-11276.html
Este fantastic cat de mult poate ridica stacheta unui campionat un astfel de automobil, deja standardele in Romania la VTM sunt mai sus.
|
|
|
26-12-11, 16:06
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: EVO IX Paul Andronic
Eu cred ca masina este prea buna pentru el. La 822 de CP, diferenta intre el si Nistoran care conduce un EVO VI de N5, este de sub 5 sec. la Rasnov anul acesta, dar masina lui Paul are de doua ori puterea masinii lui Nistoran, poate chiar si mai mult. Eu zic ca eforuturile echipei Autotehnica, s-au indreptat foarte mult asupra masinii, care este un rezultat de aplaudat, dar ar fi mai bine daca ar fi altcineva intre scaun si volan. Parerea mea, nu dati cu pietre.
|
|
|
27-12-11, 10:51
|
#35
|
4Rally
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 332
Member of: [4Rally] [Mitsubishi]
|
Re: EVO IX Paul Andronic
|
|
|
13-01-12, 19:13
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: EVO IX Paul Andronic
Sunt convins ca o sa-l vedem din nou in acest an la start.
Nu trebuie sa pierdeti spectacolul.
|
|
|
14-01-12, 16:30
|
#37
|
4Rally
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 332
Member of: [4Rally] [Mitsubishi]
|
Re: EVO IX Paul Andronic
si eu sunt convis ca o sa il vedem la start pentru ca nu cred ca o sa dea cineva vreodata atatia bani pe masina e foarte mult nu ca nu ar merita dar nu cred ca mai este cineva dispus sa dea 130.000 bani gheata
|
|
|
16-01-12, 20:34
|
#38
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,238
|
Re: EVO IX Paul Andronic
Quote:
Originally Posted by julaikos
Te rog frumos sa nu mai fii asa iritat,mai ales ca nu prea ai motiv,fiecare e liber sa-si spuna parerea pe acest forum fara sa fie nevoit sa aiba parte de excese de zel din partea altora.N-am spus ca vorbesc de cineva care are garaj in spatele curtii meie(caci nu stau la bloc) ,pilot de curse e un termen general,pana la urma oricine face o scoala de pilotaj se poate numi asa,asta nu inseamna ca si-a insusit cine stie ce experienta doar ca are inca o hartie in buzunar.
N-am spus ca Paul este un pilot prost,dar sunt sigur ca adevarata ei valoare nu este cea din clasamente,desi este si pe locul 1.
|
+1 subscriu si eu la partea cu curajul...pe viraje nu merge spectaculos. Asta e parerea mea !
|
|
|
23-02-12, 11:00
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of: [Moderators] [Opel] [4Rally] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: EVO IX Paul Andronic
Sezonul 2011 al CNVC Dunlop a fost început de Paul Andronic cu 620 CP putere maximă la roți (730 CP puterea motorului), o greutate de doar 1.160 kg și doar 2,3 secunde de la 0 la 100 km/h,
Mitsuba' mai de aproape
__________________
"Poti invata sa mergi repede intr-un singur mod: mergand repede" R.K.
Last edited by 26WRC; 23-02-12 at 11:02.
|
|
|
23-02-12, 17:32
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: EVO IX Paul Andronic
|
|
|
29-02-12, 17:19
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: EVO IX Paul Andronic
Quote:
Originally Posted by ono41
Nu am vrut sa intervin dar e rusinos sa bati cu un evo de 822 de cai alt evo de 350-400 de cai cu doar cateva secunde.
|
Tu ai batut vreun alt EVO mai slab cu mai mult de citeva secunde??? Stii cred cand vorbesti ce inseamna o secunda pe o coasta .
|
|
|
29-02-12, 17:23
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: EVO IX Paul Andronic
Quote:
Originally Posted by aditza579
Eu cred ca masina este prea buna pentru el. La 822 de CP, diferenta intre el si Nistoran care conduce un EVO VI de N5, este de sub 5 sec. la Rasnov anul acesta, dar masina lui Paul are de doua ori puterea masinii lui Nistoran, poate chiar si mai mult. Eu zic ca eforuturile echipei Autotehnica, s-au indreptat foarte mult asupra masinii, care este un rezultat de aplaudat, dar ar fi mai bine daca ar fi altcineva intre scaun si volan. Parerea mea, nu dati cu pietre.
|
Paul e perfect in ce face si fiecare om are limitele lui. Masina poate avea si 1000 de cai pe o roata doar , dar sa o poti duce la maximul ei trebuiesc multe conditii indeplinite,una din ele fiind aderenta care nu poate fi mereu realizata
|
|
|
10-05-12, 21:26
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: EVO IX Paul Andronic
Quote:
Originally Posted by racerVTM
Paul e perfect in ce face si fiecare om are limitele lui. Masina poate avea si 1000 de cai pe o roata doar , dar sa o poti duce la maximul ei trebuiesc multe conditii indeplinite,una din ele fiind aderenta care nu poate fi mereu realizata
|
Ne vedem la Teliu ???
Masina mea este gata de start . Bafta
|
|
|
10-05-12, 21:33
|
#44
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: EVO IX Paul Andronic
Este adevarat pentru ca ieri a avut la sediul Racing Code sedinta de setare pe dyno.
Last edited by SEBASTIAN; 10-05-12 at 21:37.
|
|
|
10-05-12, 22:24
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: EVO IX Paul Andronic
Quote:
Originally Posted by racerVTM
Ne vedem la Teliu ???
Masina mea este gata de start . Bafta
|
Delta S4 ?
|
|
|
|
|