Member of: [Super Moderators] [Moderators] [REDACTOR 4TUNING] [4TuningRO]
Re: Raliul Argesului 2010
Szabo castiga Raliul Argesului
Gergo Szabo si-a gestionat excelent avantajul luat in startul competitiei si a castigat prima editie a Raliul Argesului din ultimii 9 ani care s-a disputat pe Transfagarasan. El a fost urmat de Marisca si Girtofan, insa ordinea celor doi se poate inversa. Bogdan a fost penalizat cu 10 secunde pentru start furat, astfel ca rezultatele sunt neoficiale pana la ultima sedinta a CCS.
Gergo Szabo, campionul in exercitiu, s-a distantat de restul competitiorilor dupa primele patru speciale, in care a izbutit tot atatea scratch-uri la rand, iar apoi si-a gestionat excelent avantajul, obtinand cel mai bun timp si prima pozitie in Raliului Argesului. In conditiile date, atentia fanilor s-a concentrat asupra luptei pentru celelalte locuri de pe podium. Marisca si Girtofan au aratat inca dupa primele 4 PS ca sunt principalii pretendenti la pozitiile 2 si 3 si, intr-adevar, intre ei avea sa se dea lupta.
Si a fost una pe muchie de cutit. Girtofan a trecut prin mari emotii, mai intai pentru o pana, pe PS 4, iar apoi pentru ca pompa de benzina a masinii sale a dat semne de oboseala, mecanicii reusind sa o schimbe in ultimele 10 minute ale parcului de service final. A terminat la 4,3 secunde de Marisca, insa, daca ultima sedinta a CCS va confirma penalizarea de 10 secunde, pentru start furat, impotriva castigatorului de la Brasov, atunci Giri va ocupa locul secund.
Pozitia a patra i-a revenit lui Tempesta, cel care, desi si-a trecut in cont trei scratch-uri, a fost penalizat de faptul ca a pierdut timp pe proba rapida, in timp ce pe locul 5 s-a clasat Porcisteanu. Acesta si-a asigurat pozitia pe ultima urcare, dupa ce a schimbat setarile masinii in parcul de service care a precedat ultimele 4 probe speciale. Mihalache, Savu, Raspopa, Keleti si Aur au completat topul primilor 10 piloti, cei care pleaca de la Raliul Argesului cu puncte.
La Grupa A s-a impus Keleti, urmat de Danny si Filip. Cei doi, alaturi de ocupantul locului 4 la Grupa A, Cozma (invingator si in disputa juniorilor), au ocupat primele trei locuri in Citroen Trophy. La Grupa K, trioul fruntas este compus din Berari, Groza si Argesanu, iar la Grupa H din Banciu, Cretu si Mirea.
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Colectionar Machete] [4Rally] [CITROEN]
Re: Raliul Argesului 2010
Am inteles ca a fost senzatie si pe Transfagarasan, dar din cauza serviciului nu am putut merge pe traseu....iar astazi a fost frumos , in ciuda ploii Pacat ca datorita incidentului cu monopostul alb-bleu nu s-a mai continuat astazi...presimt ca mai era un pic de vazut Ursuletii au fost magnifici !
__________________
Ardeau strabunele altare/Si ziua coborase-n berna/Treceau ostirile barbare/Peste cetatea mea eterna....
Ploua cu spaima si durere/Peste cetatea mea invinsa/Cadeau barbatii in tacere/Murea un zeu cu tampla ninsa.......
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
Re: Raliul Argesului 2010
Quote:
Originally Posted by Swat-Cat
ceva filme cu accindentul pe pe trans (echipaju 415)?
Noroc la baieti
Echipajul 415 s-a rasturnat fix in dreptul meu si am filmat tot cu o camera care filmeaza HD la 1920x1080,e filmat clar si ok,acum scot filmarea si o trimit catre urcarea pe site.
Am filmat si accidentul monopostului condus de dl. Hora.
Si in rest am mai filmat o gramada de chestii interesante a fost o experienta super placuta dar si obositoare,a fost primul raliu la care am fost,si ca spectator,si ca sa filmez
o sa va terorizam cu o tona de filme acu 10 minute am venit de la pitesti,si ma apuc de treaba
noroc la baieti
p.s: Gabi Tomescu chiar e MIEZU !!!
asa poze, mai rar a fost o onoare sa fiu coleg de echipa cu el la Raliul Argesului
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Colectionar Machete] [4Rally] [CITROEN]
Re: Raliul Argesului 2010
Din pacate da......acuma nu stiu clar ce a fost cu el....Problema sta cam asa : In pauza startului dintre ultimul monopost care facuse turul circuitului si cel al lui Hora , si-a facut aparitia o masina civila ( Opel Astra G Caravan , de culoare alba ) care a intrat pe traseu din directia startului masinilor de raliu , si a facut stanga "la cauciucurile cu jaloane" mergand spre iesirea din circuit. In acel moment Hora primeste startul , vine pe fortare si face virajul la dreapta ca sa se inscrie pe linia dreapta de urcare a circuitului , moment in care are un moment de ezitare , scapa monopostul de sub control si se urca practic pe trotuarul din dreapta unde loveste masina si ( cred ) cativa spectatori care erau pe marginea tronsonului de linie dreapta....Sincer nu am inteles prea bine ce s-a intamplat ( eram la vreo 150 m de locul accidentului ) , dar cred ca , a venit foarte tare in viraj si a vrut sa iasa in forta din acesta , insa , pe trasa calculata de el inca se mai afla masina civila si incercand sa evite un impact ( sau s-a speriat de masina care nu avea ce cauta acolo ) a franat in curba si a scapat monopostul de sub control . Cert este ca monopostul a supravirat pe iesirea din viraj , loveste bordura , se urca pe trotuar si gardul viu , si isi pierde partea fata.....Pacat...
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
Re: Raliul Argesului 2010
Quote:
Originally Posted by THUNDER77
Din pacate da......acuma nu stiu clar ce a fost cu el....Problema sta cam asa : In pauza startului dintre ultimul monopost care facuse turul circuitului si cel al lui Hora , si-a facut aparitia o masina civila ( Opel Astra G Caravan , de culoare alba ) care a intrat pe traseu din directia startului masinilor de raliu , si a facut stanga "la cauciucurile cu jaloane" mergand spre iesirea din circuit. In acel moment Hora primeste startul , vine pe fortare si face virajul la dreapta ca sa se inscrie pe linia dreapta de urcare a circuitului , moment in care are un moment de ezitare , scapa monopostul de sub control si se urca practic pe trotuarul din dreapta unde loveste masina si ( cred ) cativa spectatori care erau pe marginea tronsonului de linie dreapta....Sincer nu am inteles prea bine ce s-a intamplat ( eram la vreo 150 m de locul accidentului ) , dar cred ca , a venit foarte tare in viraj si a vrut sa iasa in forta din acesta , insa , pe trasa calculata de el inca se mai afla masina civila si incercand sa evite un impact ( sau s-a speriat de masina care nu avea ce cauta acolo ) a franat in curba si a scapat monopostul de sub control . Cert este ca monopostul a supravirat pe iesirea din viraj , loveste bordura , se urca pe trotuar si gardul viu , si isi pierde partea fata.....Pacat...
wow ,da ai presupus ceva in postul asta nu gluma
1. nu a lovit nici un spectator
2. nu comentez incidentul
o sa urcam video-ul imediat
important e ca sunt pagube doar materiale,si nu omenesti.