Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 19-02-12, 18:13   #226
ono41

Stage 5
 
ono41's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

Quote:
Originally Posted by zbvz View Post
userii astia noi l-au invatat pe Edu unde se afla cutia de luat viraje....
In nici un caz nu ma refeream la tine
ono41 is offline   Reply With Quote
Old 19-02-12, 18:47   #227
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

Te rog sa ma crezi ca o sa trec pe la voi sa vorbim despre cum schimbam regulamentul FRAS de mare rahat.
zbvz is offline   Reply With Quote
Old 19-02-12, 19:06   #228
ono41

Stage 5
 
ono41's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

Quote:
Originally Posted by zbvz View Post
Te rog sa ma crezi ca o sa trec pe la voi sa vorbim despre cum schimbam regulamentul FRAS de mare rahat.
Ceea ce am propus prin scrisoarea adresata FRAS-ului e doar sa se respecte regulamentul FIA.
ono41 is offline   Reply With Quote
Old 19-02-12, 20:21   #229
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

Quote:
Originally Posted by 26WRC View Post
prefer sa las discutiile mai libere, fie ele si in contradictoriu, decat sa nu postze nimeni cu saptamaniile. cand intra ono o sa stearga el ce nu i ok.

@RacerVTM Deschide un topic si prezinta-ne si noua Lancia respectiva, pare interesanta desi Paul Andronic a afirmat in mai multe randuri ca lancia delta are limitele ei si nu poate face fata tehnologiei actuale.
Desi Paul Andronic este un baiat de milioane , el nu a avut niciodata Lancia Delta integrale S4 cu motorul din poza ( adica motor central ) , iar transmisia lui este partial produsa de Abarth . Nu are diferentialele Torsen produse de Abarth iar planetarele nu ii tin la un cuplu mare sau peste o limita. De aceea zice ca Delta lui are limite. Acest motor ( din poza ) cu aspiratia in mijloc( de sus in jos in chiuloasa ) si evacuarile pe laterale ( stinga un rand de supape de evacuare si dreapta un alt rand de supape de evacuare s-a folosit de Ferrari inclusiv pe F1 in era turbo a masinilor de formula si poate produce lejer 1500 cai la doar 1800 cmc, pentru cunoscatori sa verifice pe net ( biturbo plus compressor volumetric) .
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	lancia5_small.jpg
Views:	116
Size:	79.1 KB
ID:	2333123   Click image for larger version

Name:	lancia6_small.jpg
Views:	135
Size:	64.9 KB
ID:	2333124  
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 19-02-12, 20:37   #230
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

Quote:
Originally Posted by racerVTM View Post
Desi Paul Andronic este un baiat de milioane , el nu a avut niciodata Lancia Delta integrale S4 cu motorul din poza ( adica motor central ) , iar transmisia lui este partial produsa de Abarth . Nu are diferentialele Torsen produse de Abarth iar planetarele nu ii tin la un cuplu mare sau peste o limita. De aceea zice ca Delta lui are limite. Acest motor ( din poza ) cu aspiratia in mijloc( de sus in jos in chiuloasa ) si evacuarile pe laterale ( stinga un rand de supape de evacuare si dreapta un alt rand de supape de evacuare s-a folosit de Ferrari inclusiv pe F1 in era turbo a masinilor de formula si poate produce lejer 1500 cai la doar 1800 cmc, pentru cunoscatori sa verifice pe net ( biturbo plus compressor volumetric) .
FI capitanul nostru!
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 19-02-12, 21:56   #231
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

TRIFLUX - un motor foarte interesant construit in special pentru raspuns la accelerare foarte bun.
Am mai vazut masini fantastice pe la noi anuntate cu mare ... cum a fost Gabat-ul lui Baldescu care a pierdut lupta din start chiar daca se zvonea ca are 840PS.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 11-06-12, 21:28   #232
lau4rally
4Rally

Stage 5
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 332
Member of:
[4Rally]
[Mitsubishi]
Question Re: EVO V CYBER ROCKET 41

stii ce ma intreb ? unde se afla Lancia aia "REA" racerVTM ce se mai aude de Lancie?
lau4rally is offline   Reply With Quote
Old 09-06-13, 08:48   #233
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

putin off-topic

26WRC is offline   Reply With Quote
Old 10-06-13, 10:52   #234
lau4rally
4Rally

Stage 5
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 332
Member of:
[4Rally]
[Mitsubishi]
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

o sa revina roket-ul!!!!
lau4rally is offline   Reply With Quote
Old 12-06-13, 12:44   #235
ono41

Stage 5
 
ono41's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

S-a lucrat mult la noua masina si inca se mai lucreaza dar suntem aproape de final. S-a schimbat caroseria, acum e mai usoara, motorul este HKS, aproape toate piesele sunt noi iar aici ma refer la planetare, brate etc....

Sper sa fie gata pana la Resita, masina o sa aiba un design foarte frumos si de calitate facut de BD Tuning.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_6770.JPG
Views:	72
Size:	2.35 MB
ID:	2796115   Click image for larger version

Name:	IMG_6960.JPG
Views:	62
Size:	2.14 MB
ID:	2796116   Click image for larger version

Name:	486840_289292194539475_703609970_n.jpg
Views:	60
Size:	60.6 KB
ID:	2796117  

Click image for larger version

Name:	aa.jpg
Views:	52
Size:	77.2 KB
ID:	2796118   Click image for larger version

Name:	970634_291585260976835_560086659_n.jpg
Views:	61
Size:	61.4 KB
ID:	2796119   Click image for larger version

Name:	249003_472624952812292_865394648_n.jpg
Views:	94
Size:	97.6 KB
ID:	2796120  

__________________
www.ono41.ro (NOU)
ono41 is offline   Reply With Quote
Old 12-06-13, 12:50   #236
Paul

Stage 5
 
Paul's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,733
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[SKODA]
[SUBARU]
[4Rally]
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

Caroserie mai usoara dar incarcata de chit?
Paul is offline   Reply With Quote
Old 12-06-13, 12:58   #237
ono41

Stage 5
 
ono41's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

Pozele sunt facute in timp ce se construia modelul, acum matritele sunt gata si se toarna produsul final care e facut din fibra de sticla iar capota, plafonul, portbagajul si portierele sunt facute din fibra de carbon.
ono41 is offline   Reply With Quote
Old 12-06-13, 13:00   #238
ono41

Stage 5
 
ono41's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

Matrita bara spate
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	972976_296341227167905_444043035_n.jpg
Views:	70
Size:	84.8 KB
ID:	2796122  
ono41 is offline   Reply With Quote
Old 12-06-13, 13:56   #239
alex86

Stage 5
 
alex86's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 800
Member of:
[4Rally]
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

Abea astept sa o vad pe coasta o sa fie ce trebuie......

Spor la lucru
alex86 is offline   Reply With Quote
Old 12-06-13, 13:57   #240
Paul

Stage 5
 
Paul's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,733
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
[SKODA]
[SUBARU]
[4Rally]
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

Quote:
Originally Posted by ono41 View Post
Pozele sunt facute in timp ce se construia modelul, acum matritele sunt gata si se toarna produsul final care e facut din fibra de sticla iar capota, plafonul, portbagajul si portierele sunt facute din fibra de carbon.
Am inteles
Arata f bine
Sa aveti spor
Paul is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -