19-02-12, 18:13
|
#226
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: EVO V CYBER ROCKET 41
Quote:
Originally Posted by zbvz
userii astia noi l-au invatat pe Edu unde se afla cutia de luat viraje....
|
In nici un caz nu ma refeream la tine
|
|
|
19-02-12, 18:47
|
#227
|
Banned
Stage 4
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
|
Re: EVO V CYBER ROCKET 41
Te rog sa ma crezi ca o sa trec pe la voi sa vorbim despre cum schimbam regulamentul FRAS de mare rahat.
|
|
|
19-02-12, 19:06
|
#228
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: EVO V CYBER ROCKET 41
Quote:
Originally Posted by zbvz
Te rog sa ma crezi ca o sa trec pe la voi sa vorbim despre cum schimbam regulamentul FRAS de mare rahat.
|
Ceea ce am propus prin scrisoarea adresata FRAS-ului e doar sa se respecte regulamentul FIA.
|
|
|
19-02-12, 20:21
|
#229
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: EVO V CYBER ROCKET 41
Quote:
Originally Posted by 26WRC
prefer sa las discutiile mai libere, fie ele si in contradictoriu, decat sa nu postze nimeni cu saptamaniile. cand intra ono o sa stearga el ce nu i ok.
@RacerVTM Deschide un topic si prezinta-ne si noua Lancia respectiva, pare interesanta desi Paul Andronic a afirmat in mai multe randuri ca lancia delta are limitele ei si nu poate face fata tehnologiei actuale.
|
Desi Paul Andronic este un baiat de milioane , el nu a avut niciodata Lancia Delta integrale S4 cu motorul din poza ( adica motor central ) , iar transmisia lui este partial produsa de Abarth . Nu are diferentialele Torsen produse de Abarth iar planetarele nu ii tin la un cuplu mare sau peste o limita. De aceea zice ca Delta lui are limite. Acest motor ( din poza ) cu aspiratia in mijloc( de sus in jos in chiuloasa ) si evacuarile pe laterale ( stinga un rand de supape de evacuare si dreapta un alt rand de supape de evacuare s-a folosit de Ferrari inclusiv pe F1 in era turbo a masinilor de formula si poate produce lejer 1500 cai la doar 1800 cmc, pentru cunoscatori sa verifice pe net ( biturbo plus compressor volumetric) .
|
|
|
19-02-12, 20:37
|
#230
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: EVO V CYBER ROCKET 41
Quote:
Originally Posted by racerVTM
Desi Paul Andronic este un baiat de milioane , el nu a avut niciodata Lancia Delta integrale S4 cu motorul din poza ( adica motor central ) , iar transmisia lui este partial produsa de Abarth . Nu are diferentialele Torsen produse de Abarth iar planetarele nu ii tin la un cuplu mare sau peste o limita. De aceea zice ca Delta lui are limite. Acest motor ( din poza ) cu aspiratia in mijloc( de sus in jos in chiuloasa ) si evacuarile pe laterale ( stinga un rand de supape de evacuare si dreapta un alt rand de supape de evacuare s-a folosit de Ferrari inclusiv pe F1 in era turbo a masinilor de formula si poate produce lejer 1500 cai la doar 1800 cmc, pentru cunoscatori sa verifice pe net ( biturbo plus compressor volumetric) .
|
FI capitanul nostru!
|
|
|
19-02-12, 21:56
|
#231
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: EVO V CYBER ROCKET 41
TRIFLUX - un motor foarte interesant construit in special pentru raspuns la accelerare foarte bun.
Am mai vazut masini fantastice pe la noi anuntate cu mare ... cum a fost Gabat-ul lui Baldescu care a pierdut lupta din start chiar daca se zvonea ca are 840PS.
|
|
|
11-06-12, 21:28
|
#232
|
4Rally
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 332
Member of: [4Rally] [Mitsubishi]
|
Re: EVO V CYBER ROCKET 41
stii ce ma intreb ? unde se afla Lancia aia "REA" racerVTM ce se mai aude de Lancie?
|
|
|
09-06-13, 08:48
|
#233
|
Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of: [Moderators] [Opel] [4Rally] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re: EVO V CYBER ROCKET 41
putin off-topic
|
|
|
10-06-13, 10:52
|
#234
|
4Rally
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 332
Member of: [4Rally] [Mitsubishi]
|
Re: EVO V CYBER ROCKET 41
o sa revina roket-ul!!!!
|
|
|
12-06-13, 12:44
|
#235
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: EVO V CYBER ROCKET 41
S-a lucrat mult la noua masina si inca se mai lucreaza dar suntem aproape de final. S-a schimbat caroseria, acum e mai usoara, motorul este HKS, aproape toate piesele sunt noi iar aici ma refer la planetare, brate etc....
Sper sa fie gata pana la Resita, masina o sa aiba un design foarte frumos si de calitate facut de BD Tuning.
|
|
|
12-06-13, 12:50
|
#236
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,733
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE] [SKODA] [SUBARU] [4Rally]
|
Re: EVO V CYBER ROCKET 41
Caroserie mai usoara dar incarcata de chit?
|
|
|
12-06-13, 12:58
|
#237
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: EVO V CYBER ROCKET 41
Pozele sunt facute in timp ce se construia modelul, acum matritele sunt gata si se toarna produsul final care e facut din fibra de sticla iar capota, plafonul, portbagajul si portierele sunt facute din fibra de carbon.
|
|
|
12-06-13, 13:00
|
#238
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: EVO V CYBER ROCKET 41
Matrita bara spate
|
|
|
12-06-13, 13:56
|
#239
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 800
Member of: [4Rally]
|
Re: EVO V CYBER ROCKET 41
Abea astept sa o vad pe coasta o sa fie ce trebuie......
Spor la lucru
|
|
|
12-06-13, 13:57
|
#240
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,733
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE] [SKODA] [SUBARU] [4Rally]
|
Re: EVO V CYBER ROCKET 41
Quote:
Originally Posted by ono41
Pozele sunt facute in timp ce se construia modelul, acum matritele sunt gata si se toarna produsul final care e facut din fibra de sticla iar capota, plafonul, portbagajul si portierele sunt facute din fibra de carbon.
|
Am inteles
Arata f bine
Sa aveti spor
|
|
|
|
|