Quote:
Originally Posted by lau4rally
din pacate sportul auto din romania nu e deloc mediatizat , si sponsori lipsesc cu desavarsire , am vorbit zilele astea cu cel care a infiintat 4rally Gabi Tomescu, care a plecat din romania in scotia pentru un trai mai bun , el fiind si unul din cei m-ai importanti fotografi ai CNR-ului SAU CNVCR-ului
|
Atat cat este.... mediatizat sportul cu motor din Romania cert este faptul ca "presa de motorsport" din Romania nu tine cont de
regulamentul particular al unei competitii auto....presa de motorsport are propriul ei "regulament particular" care se cheama
rating cu orice pret sau bani pentru mediatizarea lui Xulescu si Yculescu sau beneficii marunte cum ar fi mancare cazare etc......
Presa de motorsport din Romania nu stie sa faca diferenta intre o masina de curse si una de strada.....daca are numarul de concurs pe usi este de curse...
La fel de cert este faptul ca presa de motorsport este o veriga importanta care inchide "lantul de iubire" dintre sportiv si public.
Fara presa esti zero.....poti sa bati un raliu cu spatele ca nu stie nimeni de grozavia ta...
)
Din pacate mizeria asta se transmite de la generatie la generatie si se pare ca este cat se poate de actuala ......citez din nou din ce a spus Puiu Rusu:
Marele regret: şi-a neglijat imaginea
* În perioada sa de glorie în raliuri, Puiu Rusu a neglijat un singur aspect, extrem de important: relaţia cu presa şi cu sponsorii. „Credeam că, dacă pot să îmi fac singur maşina şi să iau startul la curse, este suficient. Din păcate, nu este aşa. Am descoperit tîrziu acest lucru. În automobilism, contează cam 10% ştiinţa de a pilota. Restul înseamnă ştiinţa de aţi face imagine şi de a îţi găsi finanţe suficiente. Dacă aş da timpul înapoi cu 10 ani, aş şti exact ce am de făcut...", a precizat Rusu.