Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 11-12-11, 15:19   #166
andr3i_sandu

Stage 3
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 86
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

Daniel, daca imi permiti sa ne tutuim, cunosc a ta evolutie si o urmaresc din vremea cand concurai in CNR, si pot spune ca am ramas placut impresionat, dar revenind la diferenta intre ceea ce ai tu ca material de competitie si ceea ce are domnul Paul Andronic, este f f greu sa mergi tare cu o masina ca a lui. Mult mai bine faci o urcare cand scoti tot dintr-o masina "un pic mai modesta" decat sa mergi mediocru cu o racheta pe 4 roti. Al tau Evo 6 la cei aprox 550 de cai si cu tupeul tau in spatele volanului ar putea urca mai rapid. Sper sa iti regasesti resursele financiare si morale si sa te vad in 2012 cum pui bete in roate multora. Respect si BAFTA.
andr3i_sandu is offline   Reply With Quote
Old 11-12-11, 17:05   #167
alex86

Stage 5
 
alex86's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 800
Member of:
[4Rally]
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

Chiar daca diferentele dintre masini sunt cele spuse de Daniel sunt sigur ca daca masina merge bine Daniel va urca acolo unde ii e locul pe podium
alex86 is offline   Reply With Quote
Old 11-12-11, 18:08   #168
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: CYBER ROCKET 41

Quote:
Originally Posted by ono41 View Post
Imi trebuie cateva urcari si imi revin Sebastian. Diferenta dintre masina mea de concurs si cea a lui paul e urmatoarea:

1 A mea e mai veche cu 10 ani: 1998 - 2007 sau 2008

2 Eu am cutie de grupa A cu 5 rapoarte care urca pana la 190km iar el are cutie secventiala cu 6 trepte care sigur merge cu 240km+

3 Eu am cardan de evo6 foarte greu dar si subtire care ma limiteaza sa plec tare pt ca se rupe la start iar el are cardan de carbon foarte sanatos si usor

4 Franele sunt cam la acelasi nivel

5 Tinuta unui evo9 e mult mai buna decat a unui evo 6

6 El are 8 injectoare iar eu am doar 4

7 La greutate cred ca ambele sunt undeva la 1100 kg


8 Eu am motec M 400 iar el are Motec M 800

9 Eu sunt pilot de curse care alerg din 2007 iar el de prin 1999 si e inginer de curse

10 Eu am undeva la 550 HP iar el are 822 HP

PS. Domnul Horia Andronic tatal lui paul (Dumnezeu sa-l odihneasca) spunea ca masina mea vs masina lui Paul e un fel de MIG-ul rusesc si fara tehnologie vs un supersonic din Statele Unite ale Americii dotat cu tot ce e mai bun pe lumea asta.

Concluzia o sa o vedem in 2012 pe traseu, doar acolo se face diferenta dintre un pilot si altul
Eu sunt de acord cu tot ce ai spus aici si nu astept decat o lupta frumoasa din care sportul auto sa aiba de castigat.
Intradevar masina lui Paul este o capodopera si are in ea ceea ce trebuie.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 11-12-11, 22:11   #169
Hooliganu`#1

Stage 5
 
Hooliganu`#1's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 535
Member of:
[Midnight Racers]
Default Re: CYBER ROCKET 41

Quote:
Originally Posted by ono41 View Post
Imi trebuie cateva urcari si imi revin Sebastian. Diferenta dintre masina mea de concurs si cea a lui paul e urmatoarea:

1 A mea e mai veche cu 10 ani: 1998 - 2007 sau 2008

2 Eu am cutie de grupa A cu 5 rapoarte care urca pana la 190km iar el are cutie secventiala cu 6 trepte care sigur merge cu 240km+

3 Eu am cardan de evo6 foarte greu dar si subtire care ma limiteaza sa plec tare pt ca se rupe la start iar el are cardan de carbon foarte sanatos si usor

4 Franele sunt cam la acelasi nivel

5 Tinuta unui evo9 e mult mai buna decat a unui evo 6

6 El are 8 injectoare iar eu am doar 4

7 La greutate cred ca ambele sunt undeva la 1100 kg


8 Eu am motec M 400 iar el are Motec M 800

9 Eu sunt pilot de curse care alerg din 2007 iar el de prin 1999 si e inginer de curse

10 Eu am undeva la 550 HP iar el are 822 HP

PS. Domnul Horia Andronic tatal lui paul (Dumnezeu sa-l odihneasca) spunea ca masina mea vs masina lui Paul e un fel de MIG-ul rusesc si fara tehnologie vs un supersonic din Statele Unite ale Americii dotat cu tot ce e mai bun pe lumea asta.

Concluzia o sa o vedem in 2012 pe traseu, doar acolo se face diferenta dintre un pilot si altul



Uiti ceva Ono, dupa cum ziceam si mai inainte...poti sa ai super masina, daca n-ai si nebunia si talentul necesar e cam degeaba...cel mai tare pilot la coasta si care cred ca ar fi,dupa mine?Cel care ar avea nebunia ta, talentul lui Titi si masina lui Paul...fac pariu cu oricine ca nu ar avea rival...cel mai simplu exemplu pentru mine de dat e Sebastien Loeb...pai in WRC Loeb zbura si restul mergeau, cam aia era diferenta dintre ei, pur si simplu nu aveai ce sa-i faci...Bafta cu masinuta...
__________________
Bling bling...money ain`t a fuckin` thing...but 4 u is everything... !
Meine Ehre heißt Treue !!!
Hooliganu`#1 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-11, 05:37   #170
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

Din pacate la coasta talentul lui Titi nu l-am vazut,ca a fost campion national pe vremea cand toti mergeau cu roabe si el avea celica,asta e alta jmecherie,dar la coasta pe mine nu m-a surprins asa cum ar fi trebuit,poate nici lui nu-i place fara copilot,cine stie...
E greu sa spui ala e mai tare,ala e mai nebun,ala are mai mult talent...
Eu as vrea sa-i vad concurand pe ono,paul,horatiu cristea si pe hora pe utilaje identice,setate la fel,atunci cred eu ca se vede nebunia fiecaruia.
Asa cum spunea andrei sandu mai sus,e mai bine sa ai mai putini caluti si sa-i tii in frau,decat sa ai racheta pe roti si sa-ti fie frica de masina...
Pastrand ideea topicului,eu sper sa vad un an unde masina lui daniel chiar merge brici,fara ca mecanicii lui sa fie sub masina la fiecare urcare,adica masina sa fie stas dinainte de a ajunge in parcul de service,ambreiaje bune,cutii de viteza,diferentiale totul sa fie stas,dar pentru asta nu-i pot dori decat spor la buget,caci cam asta e problema...
__________________
Julaikos customs

Turbos make torque and torque makes fun!
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 12-12-11, 10:37   #171
ono41

Stage 5
 
ono41's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

Quote:
Originally Posted by julaikos View Post
Din pacate la coasta talentul lui Titi nu l-am vazut,ca a fost campion national pe vremea cand toti mergeau cu roabe si el avea celica,asta e alta jmecherie,dar la coasta pe mine nu m-a surprins asa cum ar fi trebuit,poate nici lui nu-i place fara copilot,cine stie...
E greu sa spui ala e mai tare,ala e mai nebun,ala are mai mult talent...
Eu as vrea sa-i vad concurand pe ono,paul,horatiu cristea si pe hora pe utilaje identice,setate la fel,atunci cred eu ca se vede nebunia fiecaruia.
Asa cum spunea andrei sandu mai sus,e mai bine sa ai mai putini caluti si sa-i tii in frau,decat sa ai racheta pe roti si sa-ti fie frica de masina...
Pastrand ideea topicului,eu sper sa vad un an unde masina lui daniel chiar merge brici,fara ca mecanicii lui sa fie sub masina la fiecare urcare,adica masina sa fie stas dinainte de a ajunge in parcul de service,ambreiaje bune,cutii de viteza,diferentiale totul sa fie stas,dar pentru asta nu-i pot dori decat spor la buget,caci cam asta e problema...
Ai uitat sa mentionezi numele a doi monstrii si anume Edu Stan si Puiu Rusu. Edu a facut istorie si mergea extrem de tare, cred ca are cele mai multe titluri de campion absolut in VTM. Puiu la fel, un geniu.

E adevarat, cu tot respectul pe care il am fata de Titi Aur, el a fost mereu avantajat in campionatul national de raliu pentru ca avea mereu o masina cu mult mai performanta decat restul.

Lucien Hora e un mare pilot, dar..... Nu a avut adversari pe masura lui si am sa detaliez ca sa intelegi: In 2007 a castigat titlul de campion absolut avandul adversar pe Daniel Onoriu care la vremea aceea era doar un debutant, in 2008 a terminat pe locul 2 in spatele lui Heinz Gollner iar in 2009 pe locul 3. Titlurile din 2010 si 2011 nu au nici un merit (in opinia mea) deorece monopostul pilotat de el e cu mult peste tot ce exista la ora asta in Romania.

Andronic (in opinia mea) e cel mai slab campion (de grupa) din istoria campionatului, masina lui e un monstru mecanic, am detaliat cateva puncte intr-unul din posturile mele in legatura cu materialul de concurs pe care il are la dispozitie iar masina aceea cu paul la volan are timpi foarte slabi. Sper sa nu se supere nimeni ca-mi exprim parerea dar cu o masina de 822 de cai timpii ar trebui sa fie mult mai buni.

PS. In legatura cu masinile, cred ca sunt unul din putinii piloti care ia propus altui pilot sa facem schimb de masini, se intampla in 2009 la Resita. Am castigat acolo la grupa H si imediat dupa cursa i-am propus lui Hora sa facem schimb de masini sa vedem care e mai rapid dar m-a refuzat politicos spunandu-mi ca masina cu care concureaza nu e a lui ci a clubului UCM si l-am inteles
__________________
www.ono41.ro (NOU)

Last edited by ono41; 12-12-11 at 10:48.
ono41 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-11, 10:47   #172
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

Poate o sa imi pun multi forumisti in cap cu postul asta..... insa in unele chestii as vrea sa va contrazic. Paul nu este un campion slab...si asta a dovedit-o si pe ploaie cand l-a batut pe Hora.....iti tre coa|e sa accelerezi masina aia....darmite sa o mai tii si pe viraje. Care dintre voi ati forta aiurea stiind ca orice ati face ar fi imposibil sa il bateti pe hora? El forteaza atat cat trebuie ca sa iasa pe 2 la general si 1 la grupa, restul ar fi riscuri inutile....sa dai cu masina in parapeti sau rape nu ar fi chiar ieftin. De acord ca nu este cel mai "tupeist" pilot......eu nu il apreciam pt ca nu il ajuta masina (electronica si diferentialele la lancie) , frana f devreme si abia apasa acceleratia pe viraje insa cu evo interventia diferentialelor se observa. Poate in 2012 o sa mareasca ritmul pentru ca are ceva concurenta. Noi suntem zmei aici pe forum si toti suntem piloti......dar sunt sigur ca daca ne-am sui macar intr-un evo de n ne-am pisa pe noi la prima aceleratie darmite sa mergem cu cei 822 de cai si cu greutatea masinii lui Paul. Sa lasam pe cei avizati sa isi dea cu parerea . Cat despre Aur....cum spunea si Daniel masina lui era f tare....cu fiabilitatea statea prost. Tin minte ca la C lung am venit special sa vad cum merge bomba...insa i-a facut varf de presiune f mare si motorul a facut poc pana in acul de par.
Hooliganu`.....de acord cu tine cu masinile de WRC...fug rau...dar nu pt ca au 300 de cai. Verifica datele referitoare la cuplu si ai sa iti raspunzi singur
__________________

2,0 MPI.......109 iepe si shase cai frumosi
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-11, 10:55   #173
ono41

Stage 5
 
ono41's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2 View Post
Poate o sa imi pun multi forumisti in cap cu postul asta..... insa in unele chestii as vrea sa va contrazic. Paul nu este un campion slab...si asta a dovedit-o si pe ploaie cand l-a batut pe Hora.....iti tre coa|e sa accelerezi masina aia....darmite sa o mai tii si pe viraje.
Foarte adevarat ceea ce ai scris dar ai uitat un amanunt care e cel mai important: Pe ploaie un F2 (monopostul lui Hora) nu se compara niciodata cu un 4x4 (evo9 a lui Andronic) Si eu l-am batut pe Hora de nenumarate ori pe ploaie, pe Andronic l-am batut o data la paraul rece daca nu ma insel pe vremea cand concura cu lancia cu peste 10 secunde sau chiar 15 secunde in una din urcari. Daca ma concentrez putin o sa-ti dau timpi exacti cu urcarea aceea

Last edited by ono41; 12-12-11 at 10:59.
ono41 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-11, 11:19   #174
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

Quote:
Originally Posted by ono41 View Post
Foarte adevarat ceea ce ai scris dar ai uitat un amanunt care e cel mai important: Pe ploaie un F2 (monopostul lui Hora) nu se compara niciodata cu un 4x4 (evo9 a lui Andronic) Si eu l-am batut pe Hora de nenumarate ori pe ploaie, pe Andronic l-am batut o data la paraul rece daca nu ma insel pe vremea cand concura cu lancia cu peste 10 secunde sau chiar 15 secunde in una din urcari. Daca ma concentrez putin o sa-ti dau timpi exacti cu urcarea aceea
De acord cu tine...... vremea tine in 90% din cazuri cu Hora...10% cu Paul. Dar si aici intervine chestia cu tinutu` masinii pe drum. Si lola necesita ceva indemanare . Din cate imi amintesc Paul a venit la Ranca prin 2009 2008 cu Lancia intr-o noua configuratie..... destul de puternica dar nu putea beneficia de ea datorita transmisiei. Chiar Horia (RIP) a spus ca e minune daca Paul face toate urcarile in forta fara sa rupa ceva. Chiar m-am pus la start sa vad o plecare buna...si cucu.... am ramas dezamagit. Dupa ziua de vineri normal ca masina a fost suita pe platforma cu directia garajele Autotehnica ca cedase cutia.
Clar evo este din alt film si pregatita profi si asta face ca sa te stimuleze pe tine ca sa il bati. Sunt ferm convins ca si timpii lui vor scadea la fiecare etapa.
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-11, 12:23   #175
ono41

Stage 5
 
ono41's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

Dati-va voi cu parerea despre pilotul care conduce masina de 822 de cai, eu ma abtin.

https://www.youtube.com/watch?v=0Uc0s9Fwtfc
ono41 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-11, 14:15   #176
andr3i_sandu

Stage 3
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 86
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

Vorbind foarte serios, nu prea poti spune nimic acum. Poate nu a fost in cea mai buna forma domnul Andronic sau masina dansului. Ce pot spune insa este ca sunt foooarte curios ce o sa se puna pe asflat in anul competiotional 2012. Cat despre ceea ce am avuzit aici de domnul Hora, dragi prieteni nici macar nu putem discuta despre dansul pt ca este din alt film cu acel monopost, detine sefia si o va detine pana in momentul cand va renunta la acea racheta.

Pt Bobi: frate hai sa lasam pe Andronic pe Hora sau Aur, de distinsul domn Puiu Rusu care la Vidraru cu renumita SUPERNOVA a reusit sa bata TOT, cum facem? Deci de multe ori nu conteaza foarte mult masina cat si mana si nebunia

Spun doar atat: ONO te astept cu drag si sunt sigur ca mai sunt multi ca mine. Sper sa dai de furca multora. Respect si Bafta.
andr3i_sandu is offline   Reply With Quote
Old 12-12-11, 14:26   #177
bobby_gsi2
Opel Driver

Stage 5
 
bobby_gsi2's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

Quote:
Originally Posted by andr3i_sandu View Post
Vorbind foarte serios, nu prea poti spune nimic acum. Poate nu a fost in cea mai buna forma domnul Andronic sau masina dansului. Ce pot spune insa este ca sunt foooarte curios ce o sa se puna pe asflat in anul competiotional 2012. Cat despre ceea ce am avuzit aici de domnul Hora, dragi prieteni nici macar nu putem discuta despre dansul pt ca este din alt film cu acel monopost, detine sefia si o va detine pana in momentul cand va renunta la acea racheta.

Pt Bobi: frate hai sa lasam pe Andronic pe Hora sau Aur, de distinsul domn Puiu Rusu care la Vidraru cu renumita SUPERNOVA a reusit sa bata TOT, cum facem? Deci de multe ori nu conteaza foarte mult masina cat si mana si nebunia

Spun doar atat: ONO te astept cu drag si sunt sigur ca mai sunt multi ca mine. Sper sa dai de furca multora. Respect si Bafta.
Am fost inteles gresit.....nu sunt fan Paul sau Titi Aur si culmea.....nici Daniel Onoriu . Il bag in aceeasi oala si pe Daniel pt ca personal am avut impresia ca PR-ul lui a incercat o promovare agresiva la vremurile respective si consider ca a avut de pierdut. Cam acelasi lucru vad ca face Sebi cu firma lui..... si sincer dauneaza . daniel este un baiat deosebit insa eu raman cu ai mei. Si da..ma declar un fan al lui Puiu Rusu....nu pt cursele care le facea cu nova.....care era o supernova.....verifica si ai sa vezi la ce anume ma refer. El a "pus mana" pe fordul lui Victor Baldescu si la a doua urcare sau a treia daca nu ma insel a doborat recordul pe Rasnov . Si masina aia tot in categoria in care se afla evo-ul lui Paul as baga-o. Sunt multi de luat in seama.....chiar f multi , insa nu putem sa fim fanii tuturor. Eu unul, fiindca sunt "contzaran" cu el, sunt fan Vali Porcisteanu si este un caracter aparte si de un talent specific unui campion. Consider ca facem deja mult offtopic si ar trebui adusa in discutie masina lui Daniel....ca ea este pe topicul asta...masina care era lucrata destul de bine si care am avut ocazia sa o vad/studiez destul de mult timp pe cand era la Lamborghini sa ii rezolve ceva pe partea de evacuare turbina.

Le: ce s-a intamplat cu evo de grupa n? Stiu ca am vazut un film pe youtube la nu stiu ce chindie pe la Baneasca cand l-ai dat pe politicianu` ala....... s-a vandut sau e tot in "curte"?

Last edited by bobby_gsi2; 12-12-11 at 14:31.
bobby_gsi2 is offline   Reply With Quote
Old 12-12-11, 20:01   #178
zbvz
Banned

Stage 4
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 281
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

Un copy-paste de pe un alt thread cu cine este Puiu Rusu

Pentru mine Puiu Rusu nu este doar campion national la grupa H ci campion national absolut la raliuri....imi pare rau ca nu gasesc clasamentele cu timpii la general din acei ani ca sa vada toata lumea cum batea la general in toate raliurile la care a mers cu o masina cu doua roti motrice......adica ma scuzati facea pipi pe Toyota Lancia Ford Audi de campionat mondial conduse de ...romani

Quote:
Īn forţă cu Dacia SuperNova

A urmat trecerea la echipa de uzină Dacia. „Pe Dan Necula, care era şeful echipei, īl ştiam īnante de 1990. Ne-am īntīlnit la un cantonament al loturilor naţionale de automobilism şi karting şi am rămas īn relaţii bune. Prin 1996, am acceptat propunerea şi am plecat la Dacia. Şi acolo, mi-am făcut singur maşina. Ţin minte că prima etapă a sezonului era la Braşov. Colegii mei au ajuns cu o săptămīnă īnainte la Braşov, iar eu aveam o caroserie goală şi nevopsită. Am muncit, dacă se poate spune, zi şi noapte. Vineri seara, am vopsit-o īn alb, că numai culoarea sta am găsit-o, şi, după cīteva ore, am plecat spre Braşov. Am ajuns după miezul nopţii, dar toţi au rămas blocaţi cīnd m-au văzut la start. Mai ales cei de la Dacia, care nu credeau că voi termina maşina īn timp util. Dimineaţa, la start, aveam nişte feţe... Şi maşina arăta jalnic. Cel care lua startul īn spatele nostru, cu o Lancia, a venit şi ne-a spus că, pe Poiana, īl vedem īn oglindă, să īi facem loc. Am tăcut, ce să facem. Dar, din Braşov şi pīnă īn Rīşnov i-am dat peste două minute. Atunci, Florin Hangu, copilotul meu, s-a dus şi l-a īntrebat: «Unde aţi fost? Că noi ne-am uitat īn oglindă, dar nu v-am văzut». Īn acel an devenind prima oară campion la raliuri. Abia după ce s-a terminat raliul, īntr-o curte, am vopsit şi noi maşina īn galben, culoarea oficială a echipei de uzină", a povestit braşoveanul.

„Eram singurul de la Dacia care termina cursele“

A doua Dacie SuperNova a fost mult mai reuşită decīt prima. Şi, culmea, cam la fiecare raliu, doar bolidul pilotat de Puiu Rusu trecea linia de sosire, şi pe locurile din frunte. „Ca de obicei, eu īmi pregăteam maşina pentru curse. Ceilalţi, făceau cum vroiau. Am īncercat să mă apropii de Renault, pentru că era mai firesc aşa, decīt să īncerc să fac, din Dacie, un VW. Şi tocmai de aceea am reuşit să bat la raliuri. Au fost multe curse fantastice, īn care am cīştigat, dar...".

Jocuri de interese

Mulţi s-au „băşicat" din cauza faptului că Puiu Rusu nu ierta pe nimeni. Atfel, la mijlocul anilor ’90, cei mai influenţi piloţi „au făcut jocurie" īn aşa fel īncīt Rusu să iasă din ecuaţie. S-a inventat un clasament FIA, iar grupa H a devenit o „cenuşăreasă". Ce folos dacă Rusu cīştiga, la distanţe uriaşe, raliuri, pentru că īnvingătorul era altul. „Cei care conduceau acest sport, bine sfătuiţi de cei ce aveau interese, au fost mai catolici decīt Papa şi au modificat regulamentele, ca să fie bine pentru toţi, numai pentru mine, nu. Au scos grupa H din calcule, pentru că eram incomod. Cum să bată o Dacie o Toyota sau un Subaru? Şi niciodată nu am devenit campion absolut de raliuri. Am luat titlul doar la H", a precizat Rusu.

Interviul complet cu Puiu Rusu :http://www.monitorulexpres.ro/?mod=m...ort&s_id=34803

Last edited by zbvz; 12-12-11 at 20:05.
zbvz is offline   Reply With Quote
Old 12-12-11, 23:35   #179
ono41

Stage 5
 
ono41's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,008
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

Din pacate toti suntem pe mute, nu mai spunem nimic dupa ce colegul nostru forumist a postat palmaresul pilotului Puiu Rusu.
ono41 is offline   Reply With Quote
Old 13-12-11, 02:44   #180
cRbL


Stage 5
 
cRbL's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,818
Member of:
[Moderators]
[FOTO]
[4Tuning International]
Default Re: EVO V CYBER ROCKET 41

totu ursu la cercuri
cRbL is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -