07-01-15, 16:49
|
#5671
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Un premiu interesant : "Castigatorul clasei LUPO CUP din cadrul Campionatului National de Turisme - 2015 va primi un PREMIU UNIC IN ROMANIA !!!
Sponsorul - ToMa RACING TEAM ofera un VW LUPO in valoare de 16.000 de euro, special pregatit pentru acest tip de competitie, la standarde internationale!
Autoturismul, complet echipat si pregatit de WILLIMSPORT, va fi personalizat cu numele castigatorului si numarul sau de concurs."
|
|
|
08-01-15, 13:21
|
#5672
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,213
Member of: [DACIA]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Nu am mai postat demult timp aici dar urmarit topicul mai tot timpul si am zis sa postez cateva poze cu o Dacia 1100 S (replica) care am reconditionat-o cap-coada.Masina se afla in Germania, proprietarul este roman.S-a dorit a fi un proiect a fostelor dacii 1100 ce mergeau la competitii pe vremuri si din pacate mai sunt f.putine modele in Romania.
__________________
|
|
|
08-01-15, 17:33
|
#5673
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Vw Lupo premiu idee interesanta si poate va stimula pilotzii,pregatit pentru competizii ce inseamna asta am inteles ca la motor si cutie nu ai voie sa faci nimic,sau am citit eu gresit
BTL Gordini restaurarea este super as fi curios ce fel de carburator este montat
|
|
|
08-01-15, 20:47
|
#5674
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
1978 Viteaza in Coasta - Paltinis
|
|
|
09-01-15, 02:32
|
#5675
|
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of: [DAEWOO] [DACIA]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by DanSGH
Din cate stiu eu la nici una, probabil si-a dat seama ca a facut o investitie proasta ...
|
Gresit investitia lui Radu a fost una dintre cele mai bune la acea data zic eu cunoscand foarte bine masina care a luato, de la cine a luato si toata istoria, constructorii de la http://www.cmsracingcars.com/ Italia sint printre cei mai seriosi constructori/ preparatori de masini Prototip Sport CN si Monoposturi din Europa in ce privesc masinile e Coasta... pacat ca spectatorii din Romania nu au apucat sa vada o asemenea masinarie si pe coastele noastre... La Radu nu investitia aceea a fost proasta ci mai degraba turnura evenimentelor neprevazute din anul 2014 care pt el au fost cam dificile si il inteleg si sper sa treaca peste ele ....
Quote:
Originally Posted by john17
.... In fine, nu cunosc prea bine regulamentul c. european,
|
John crede-ma ca stiu regulamentul european de coasta f bine si nimic nu seamana cu ce pretind ca sa adoptat la noi )))... vizavi de Hora, masina lui este o masina de Grupa E2M (M=monopost) , a lui Dumitrescu la fel E2M dar daca are motorul de 2000cmc ar fi o clasa diferita, un monopost EASTER tot in aceasi grupa este E2M dar clar o clasa diferita de cele 2 avand motoare 1300 sau 1600...
... Grupa E2M (M=monopost)
... Grupa E2B (B= bipost) Prototip Sport /motoare modificate fara restrictii iar caroseriile pot cuprinde in copozitie materiale interzise la Grupele CN
... Grupa CN1(bipost) Prototip Sport / semnificatia N= motor nemodificat la interior, la caroserie este interzisa utilizarea materialelor fibra de carbon si oteluri speciale, titan, etc conform indicatiilor...
... Grupa CN2 (bipost) motor cu interne putin modificate conform indicatiilor si la constructia de caroeriee sunt admise folosirea materialelor usoare interzise la CN1 (carbon, titan, oteluri, speciale)
masina lu Radu este o masina din Grupa CN2
Deci si daca la start ar fi Hora cu LOLA F3000,Radu cu Ligier, fratii Dumitrescu, unu cu F 3000 Tattus celalant cu F2000 Renault, un pilot cu Radical a lui Radu, si vreun Easter ratacit tot CLASA nu sar forma
Quote:
Originally Posted by TuRbO1
Oare de ce vand nenorociti aia masina lui Hora?
|
...nenorociti aia ne-au dat noua romanilor si resitenilor pasionati de sport o echipa de Handbal care a castigat de cateva ori Campoinatul European...
... tot ei au adus victorii Romaniei si Resitei prin sprijinirea multiplului campion Ionel Pascota la motociclism Viteza...
... tot ei de 10 ani au sprijinit cea mai puternica echipa de motorsport la Viteza in Coasta din Romania prin formarea clubului UCM Sport in 2004 cand aveau nu mai putin de 7 masini inscrise cu piloti, mecanici, logistica si tot ce era necesar...
... tot ei au facut posibil ca in 2009 echipa de Coasta UCM Sport sa arboreze drapelul tarii pe Coastele de la Ecce Homo in Cehia, GHD Lucine 2009 Slovenia, GHD Ilirska Bistrica Croatia...
...tot ei nenorociti au sponzorizat 3 sau 4 echipaje de Rally in 2005, si sa dovedit un esec pt ca a fost doar o mancatorie de bani din partea acelor echipe bine ca au renuntat la ei...
despre ce vorbim aici? despre taxe si impozite, rambursari de tva sau despre motorsport? ... imi cer iertare daca ofensez pe cineva dar din punctul meu de vedere al acestui sport eu pe ei ai consider eroi
Quote:
Originally Posted by TG53
pentru mine lucruri neclare
Chebutiu si Preda sant in puscarie sau nu?
|
Nu
Quote:
Originally Posted by BTL-gordini
Nu am mai postat demult timp aici dar urmarit topicul mai tot timpul si am zis sa postez cateva poze cu o Dacia 1100 S (replica) care am reconditionat-o cap-coada.Masina se afla in Germania, proprietarul este roman.S-a dorit a fi un proiect a fostelor dacii 1100 ce mergeau la competitii pe vremuri si din pacate mai sunt f.putine modele in Romania.
|
Btl-ule ai maini de aur felicitari man...
Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE
1978 Viteaza in Coasta - Paltinis
|
Road esti deosebit, continua, tot respectul pt tine
__________________
SOLENZA FT / Resita
|
|
|
09-01-15, 06:58
|
#5676
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,213
Member of: [DACIA]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Carburatorul pe 1100 este Dellorto DHLA 40.
|
|
|
09-01-15, 07:14
|
#5677
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
O mica precizare: Tatuus-ul Dumitrescu a fost Formula Renault 2l si modificat de ei la 3l, deci nu ar avea cum sa participe fratii la 2 clase pt ca e o singura masina.
Destul de complicata treaba cu clasele astea, ei zic ca au facut regulamentul dupa c.e., dar daca zici ca nu seamana zau daca mai pricep ce vor pana la urma... Oricum ar trebui sa faca o clasa nationala "Mitsishubi"
|
|
|
09-01-15, 09:07
|
#5678
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
BTL multumesc pentru raspuns,am banuit ca este Dellorto dar nu am fost sigur
nici eu,la fel ca John nu mai pricep nimic clase,grupe samd ,dar un lucru pot spune cu sigurantza nu duce la nimic bun,parerea mea este ca regulamentul TECHNIK ar trebui sa fie la fel atat pentru coasta cat si pentru circuit pentru circuit am citit ceva,de coasta nu stiu nimic
|
|
|
09-01-15, 14:31
|
#5679
|
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by nelutz69
Gresit investitia lui Radu a fost una dintre cele mai bune la acea data zic eu cunoscand foarte bine masina care a luato, de la cine a luato si toata istoria, constructorii de la http://www.cmsracingcars.com/ Italia sint printre cei mai seriosi constructori/ preparatori de masini Prototip Sport CN si Monoposturi din Europa in ce privesc masinile e Coasta... pacat ca spectatorii din Romania nu au apucat sa vada o asemenea masinarie si pe coastele noastre... La Radu nu investitia aceea a fost proasta ci mai degraba turnura evenimentelor neprevazute din anul 2014 care pt el au fost cam dificile si il inteleg si sper sa treaca peste ele ....
|
Eu m-am referit strict la noul regulament, de asta am spus ca probabil si-a dat seama ca a fost o investitie proasta, si nu are rost sa participe ca ii scade valoarea, ca sa nu zic de un accident ceva .. in nici un caz ca are vreun defect, sau alte probleme de alta natura
|
|
|
09-01-15, 15:33
|
#5680
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Viteza in coasta Paltinis 1978
Misu Ionescu , Stefan Vasile, Cornel Tit
|
|
|
09-01-15, 16:21
|
#5681
|
Stage 5
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Dan,si eu cred ca a fost o investitie gresita,nu vad rostul sa cumperi o masina,cand mai ai una si sa nu participi la nici o cursa nu vad rostul,dar fiecare le stie pe ale sale mai bine
|
|
|
10-01-15, 10:09
|
#5682
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Corneliu Busulescu - viteza pe circuit 1984 Galati
|
|
|
10-01-15, 12:54
|
#5683
|
Stage 5
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE
Viteza in coasta Paltinis 1978
Misu Ionescu , Stefan Vasile, Cornel Tit
|
Este Tudor BUCĂTARU - cel mai depărtat, cu fața, al patrulea, nu e C. ȚIȚ.
|
|
|
10-01-15, 13:04
|
#5684
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of: [DACIA]
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
Coasta - Paraul Rece 1981
Unirea Tricolor Bucuresti
|
|
|
10-01-15, 18:22
|
#5685
|
Stage 5
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
|
Re: Cand au inceput circuitele in Romania?
[QUOTE=TuRbO1;5770772]Oare de ce vand nenorociti aia masina lui Hora?
Tu ai auzit de faptul ca nu mai au bani de investit in sportul cu motor?? se cheltuie sume mari de bani in orice sport si cine cunoaste stie ce spun acum . Banii cheltuiti in sport se scad pe sponsorizari , asa se numeste termenul contabil iar sponsorizarile in contabilitate se scad din impozitul pe venit . Adica mai repede spus , in loc sa dai la stat impozit pe venit , scazi din el sponsorizari si alte sume .Totul este legal , numai ca daca businesul tau merge ai si impozit de dat la stat ai si sponsorizari de facut . Asa ca daca firma nu mai merge ( sau patronii sunt la usa puscariei ) nu mai ai profit , nu mai ai sponsorizari . La fel , Lola ( si tot ce tine de echipa UCM sport ) , nu este proprietatea lui Luci , asa ca trebuie vanduta , sa se mai scoata un ban de buzunar . Becali la fel face , nu construieste case la amarati , din banii lui , ci din sposnorizari , pentru ca are impozit bestial de mare de dat la stat si asa , in loc sa dea impozit , face case la amarati si ii creste si cota la public si nici nu baga bani la buget . In sponsorizari poti scoate bani din firma multi , semnezi acte si nu le verifica nimeni .Cumperi o roata cu pret de trei ,cazezi echipa la vile si platesti de cinci stele cazarea . LEGAL totul. Mai ai un exemplu pe piata autosportului , vezi , Daniel Onoriu , vinde masina de coasta ( 100 mii euro +_) deoarece firma ONO construct nu vinde nimic pe praful asta cu imobiliarele la pamant. Trece la moto cica , acolo iese mai ietin cu o platforma de moto si o moto ieftina , 25% din monstrul de coasta . asa ca banul dicteaza oriunde . Nu vom mai avea coaste frumoase . Paul va fi pe primul loc , fiind singurul care mai are ceva banuti la AUTOTEHNICA , iar locul doi va fi la distanta de secunde de cine stie cine. Sunt curios de ce nu cumpara cineva cu BANI , LOLA lui Luci, de exemplu Baldescu ( care dispune , se stie ) sa o vedem si pe mana altcuiva cum urca coastele.Va garantez ca la Brasov nu sunt bani , ca altfel ar fi cumparata LOLA . Cel mai bestial pachet ar fi LOLA cu Horatiu la volan ( desi mi-e frica de un accident , Horatiu nu este limitat ca Luci in pedala ) . vorbe oricum , pierdem sportul auto , moto deja e dus de mult
|
|
|
|
|