Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 02-11-14, 17:58   #5266
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

John,poate este urmasul sau precedesorul lui lui Aeromobil 3.0 masina zburatoare,cine stie?tu zici un E36,cu ce motorizare?eu am avut mai demult un E 36 325 fara dotari,cred ca cea mai simpla variamta,adevarula este ca mergea ca dracu,de serie,dar cred ca pentru curse a fost mai mult folosit 318 iS cel cu 140 CP
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 02-11-14, 18:24   #5267
DanSGH

Stage 5
 
DanSGH's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
Dane, Loganul l-oi lua tu cu 1000€ (o cazatura la banii astia), dar daca pui rollbar, scaun, centura, stingator, suspensie, jante si gume - strictul necesar adica - se fac inca niste mii bune,.mai trebuie si manopera ca nu toti sunt mecanici si ajungi la banii unuia de-a gata! Intotdeauna va fi mai ieftina o masina cumparata decat construita!
G Grigorescu a omologat Loganul de cupa de la raliu, daca il faci conform specificatiilor te poti inscrie la Cupa Dacia din cnr (daca s-o mai tine) si daca nu e facut de el. Pt circuit insa ar fi mai pont cealalta varianta (ADAC, ACR, Racing Nick), e in primul rand mai usoara masina.
Sunt taaaare curios cum o sa sustina fras cupa monomarca - probabil la fel ca pe cea Suzuki de la raliu (cerand 5000€ s-o inscrie in campionat)...
Dupa mintea mea mai bine s-ar face o cupa E36 - masinile sunt moka, tractiunea pe puntea care trebe
A, apropo de Loganul "adacncata": m-am tot uitat la eleron acolo in sambata de antrenament pt time attack si nu am priceput de ce era inclinat invers decat normal, oare avea nevoie de portanta sa-i ridice spatele?!?
N-am zis ca e ieftin, am vrut sa zic ca in caz ca nu se mai gasesc se pot construi altele. Si daca il iei de-a gata este scump, de ex acum un an, sau doi Costi Stratnic cerea pe un Logan 10 mii € Din cate stiu eu cel mai ieftin Logan care s-a vandut a fost al Andreei Necula cu 5 mii € Legat de Loganul "adancata" ma gandesc ca stie Matei Mihaescu de ce are eleronul asa, totusi a participat in International Formula Master.
Cati crezi ca stiu sa mearga cu un E36? ) La noi 4*4 si in cel mai rau caz tractiune fata, asta e trendul si se pare ca si BMW s-a "adaptat" din moment ce au inceput sa renunte la tractiunea spate si sa treaca la tractiune fata ..
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	429097_10150588017734201_219544128_n.jpg
Views:	38
Size:	67.0 KB
ID:	3044881  

Last edited by DanSGH; 02-11-14 at 18:28.
DanSGH is offline   Reply With Quote
Old 02-11-14, 18:26   #5268
DanSGH

Stage 5
 
DanSGH's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 460
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
Dan,despre ce fel de licentza a lui G.Grigorescu este vorba,sa inteleg ca numai el avea sau are voie sa omologeze masina,dupa ce am modificato eu
in Germania exista un logan cup sub tutela ADAC,de ce nu se poate si in Romania sub tutela ACR?
Doar cele facute de el erau omologate, dar ne-a lamurit mai bine John
DanSGH is offline   Reply With Quote
Old 02-11-14, 18:46   #5269
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Nu stiu, cu ce motorizare ar vrea Dzeu - sau organizatorul,.am zis doar asa
Pai da, exact cum spuneam, un 4x4 numa' bun pt tinere sperante, e si ieftin si anti-prost, te duce singur de la start la sosire, nici nu conteaza cat de prost treci prin viraj ca ai 4-500 cp (d'aia buni, din soft si nu arhaici, facuti din pila) care recupereaza pe linia dreapta... De ce ar invata cineva sa mearga cu tractiune spate?!? Maine-poimaine parca vad F1 cu totul in fata si motor transversal.
Nu stiu cine si ce stie, dar intr-o carte "racecars aerodynamics" scrisa de un fraier cu nume de personaj shecspirian () nu am gasit pozitii asa perverse la eleron. Il chemam pe circuitul nostru sa-i bagam mintile in cap englezoiului scriitor cat de curand! Drept ca in carte e vb despre masini de curse si nu de sifoniere pe roti, astea probabil ca au eleronul pe post de masa de calcat izmenele ignifuge!
Stai linistit ca s-a luat anul asta Logan de cupa cu kit asfalt + macadam mult sub 10k, ba a mai si mers tot sezonul de raliu fara probleme si a terminat pe podium la Cupa! Al Andreei a fost cu tot cu abtibildul de pe portbagaj 5k?

Last edited by john17; 02-11-14 at 18:58.
john17 is offline   Reply With Quote
Old 02-11-14, 18:53   #5270
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
Dan,despre ce fel de licentza a lui G.Grigorescu este vorba,sa inteleg ca numai el avea sau are voie sa omologeze masina,dupa ce am modificato eu
in Germania exista un logan cup sub tutela ADAC,de ce nu se poate si in Romania sub tutela ACR?
Grigorescu se ocupa de cupa respectivă și tot el achiziționa de la uzină Logan și le vindea celor interesați. El se ocupa de regulament, înscrieri, premii, dar sub tutela fras.
ACR nu se prea mai ocupă de sport. Și kartingul are o federație națională constituită cf. legii 69 a ed. fizice și sportului, dar este acceptată de ACR și este afiliată la FIA.
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 02-11-14, 18:56   #5271
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Care din ele? Ca si la karting sunt 2 federatii si 2 campionate... Belgravistan, nu alta!
john17 is offline   Reply With Quote
Old 02-11-14, 19:05   #5272
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
Care din ele? Ca si la karting sunt 2 federatii si 2 campionate... Belgravistan, nu alta!
Cum care? Oricare, e democrație, fiecare face ce vrea.
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 02-11-14, 21:45   #5273
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Eu revin inca odata ! Cu amabilitatea Corinei Bibiri
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	10390022_10205298299043242_7504758278245471578_n.jpg
Views:	85
Size:	61.5 KB
ID:	3044970  
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 03-11-14, 00:15   #5274
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Dan,sa nu amestecam masinile de strada cu cele de curse,BMW a construit masina cu tractiune fatza din motive de concurentza,care este intre BMW,Audi si Mercedes foarte puternica si nu ar fi mai buna lupta dintre cele trei firme este cel mai bine oglindita in DTM si acolo au toate tractiune spate,la fel ca si toate monoposturile din lume,clar o masina cu tractiune integrala este mai usor de condus si iarta mai multe greseli,dar aici trebuie sai dau dreptate lui John,arta de a pilota o masina este si va ramane tractiunea spate,eu nu condamn nici un pilot daca nustie sa duca o masina cutractiune spate,caci nu au unde si nici cu ce sa invetze cine risca un derapaj controlat la o cursa de coasta,unde esti foarte repede in sant sau parapet si masina in care ai bagat multi bani si munca este stricata
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 03-11-14, 00:39   #5275
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Cat de spatioasa era masina Moshului! Acum abia incape pilotul in cockpit, la Tatuus cel putin trebuie musai sa fie de categorie usoara, altfel nici o sansa.
john17 is offline   Reply With Quote
Old 03-11-14, 08:23   #5276
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

poate ar trebui moshu sa ne spuna care masina este asta asa de spatiosa,caci in monococa sigur nu a avut atata loc,aia a fost construita pe masura mea de atunci 1,70m si 68kg plus ceva rezerva pentru Tibi Ciurciucare era mai butucanos si asa au avut loc si Ghergel si Ponta,ceva mai inghesuitzi.TG 86 a fost construit pe masura mea si era si mai putin loc,dar cu alta pozitie,se pare ca urmasul meu avea alte masuri cel care acumparat masina,caci undeva in pozele postate de Nelutzu am vazut schimbatorul de viteza plasat in exteriorul cadrului,la mine nu a fost asa.Poate face Cornel lumina
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 03-11-14, 10:35   #5277
Vioar

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,150
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

@John17 Loganurile de la Racing Nick/Cupa asco properties care sa tinut parca vreo 2 ani,erau logane facute la nemti ptr cursele lor pe circuit si dupa ce sa tinut Bucharest challenge cateva din cele lovite au fost achizitionate de diversi ptr a le folosi in romania.
Cel la care am fost in echipa tehinca ptr doi ani Stoica Valentin era dealer Dacia si a sustinut totul din buzunarul lui si desi a reusit sa fie campion la aceea cupa nu am gasit sponsori.
Masinile bateau pe coasta celelalte loganuri gen Cupa Joe si ce mai era,cu toate ca am inteles ca cele de la JOE aveau ecu inlocuit si grupurile din cutie.

Atasat aveti si fisa de omologare,Ar fii cel mai usor ptr a porni un circuit.
Attached Files
File Type: pdf Fisa de omologare nationala Logan.pdf (1.87 MB, 34 views)
Vioar is offline   Reply With Quote
Old 03-11-14, 18:59   #5278
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Nu cred ca toate masinile participanta la acea cupa au fost daune de la circuit! AICI un articol care spune ca masinile sunt modificate de Racing Nick si respecta specificatia celor din competitia ADAC. Later edit: vad ca forumul cenzureaza linkul, puneti si voi auto punct ro in loc de stelute si stergeti .com!
Am spus deja, erau mai usoare (se vede si din fisa greutatea minima), in primul rand datorita rollbarului mai simplu decat la varianta de raliu, cred ca si suspensia+rotile ajutau sa fie mai rapide la coasta, plus ca la Joe gumele erau niste Michelin de strada si majoritatea celor care au concurat cu astfel de masini la coasta au mers pe aceleasi gume.
Sunt curios daca acum ar mai da cineva ~10000 euro pe o astfel de masina noua, in varianta in care ar mai fi disponibil modelul la uzina! Stiu ca G Grigorescu (posibil si ACR - Racing Nick) a avut posibilitatea de a achizitiona niste masini "chele" pentru a fi transformate, deci avantaj la pret pt cumparator.
Si, daca suspensia Bilstein de macadam pt Loganul de cupa nu se mai poate achizitiona de nicaieri, banuiesc ca reperele pt varianta de circuit ar fi disponibile, deci e o varianta!

Last edited by john17; 03-11-14 at 19:29.
john17 is offline   Reply With Quote
Old 03-11-14, 22:29   #5279
Vioar

Stage 5
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 1,150
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Da anvelopele erau foarte ok si puteai alege intre duritati,
Suspensia era un kw nu ceea mai de top dar oricum reglabila si parea mult mai tare decat ale celor de la JOE.
Asa este au avut o discutie sa cumpere masini chele de la uzina dar nu stiu sa fii cumparat cineva kitul propus de Racing Nick,nu au fost vreodata mai mult de 3 vh in cupa asco care sa fie facute dupa fisa de omologare.
2 au fost cumparate de Valentin,una mergea el si una o inchiria la fiecare etapa.
Ceea de a treia a fost cumparata de X-motors impreuna cu Nick iar pe ea mergea Gabi Tiura,celelalte masini participante erau de la JOE sau facute de fiecare.

In fine nu asta este important,imi aduc aminte cu drag ca l-am avut de cateva ori si pe Constantin Raileanu atunci cand era in romania ca invitat sa mearga pe al-2-lea Logan si ii placea foarte mult spiritul de acolo si faptul ca,conta foarte mult mana,masinile fiind identice ca performante.

O seara frumoasa.
Vioar is offline   Reply With Quote
Old 03-11-14, 23:30   #5280
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Vioar,fisa de omologare este interesanta si un inceput,dar dupa parerea mea este incompleta,nu am gasit nimic despre cutie,nimic despre roti si anvelope,trebuie sa car roata de rezerva si bancheta spate du mine,samd
eu mai am multe de intrebat care numi sant clare,dar nu vreau sa plictisesc,de acea cred ca este cel mai bine sa asteptam si sa vedem ce se intampla
TG53 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -