Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 14-05-14, 21:47   #4231
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Nu ma agit cu panourile, dar am vrut sa inteleg ce si cum. Misto rau trailerul, sunt curios de partea de lift cum ati facut-o!
Plictiseala?!? As de unde!
Dap, nebunul de Mitrasca e cu Pikes Peak! Il admir pt temeritate, bravo lui! Acu' nu stiu daca a vopsit spatele masinii negru sau e de la fum
john17 is offline   Reply With Quote
Old 14-05-14, 22:21   #4232
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Talking Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
Nu ma agit cu panourile, dar am vrut sa inteleg ce si cum. Misto rau trailerul, sunt curios de partea de lift cum ati facut-o!
Plictiseala?!? As de unde!
Dap, nebunul de Mitrasca e cu Pikes Peak! Il admir pt temeritate, bravo lui! Acu' nu stiu daca a vopsit spatele masinii negru sau e de la fum
Parerea mea ca cu 200CP chiar se duce la "distractie" printre balaurii aia ...oricum ca e nebun no problem ce noi suntem mai "sanatosi" ??? Coasta de la PP chiar mas da si io 1 data asa de moft sa vad daca e mai tare ca Stana de Vale de 7,2 km de la noi...pe spate are lampi mate...vii la moshu,facem si dalea...si cu aerograful mai facem si altele
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !

Last edited by cornel1955; 14-05-14 at 22:23.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 15-05-14, 00:13   #4233
nelutz69

Stage 5
 
nelutz69's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of:
[DAEWOO]
[DACIA]
Arrow Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
Sandwichplatten alea cum sunt? Ca pe google imi apar panouri din alea cu spuma intre 2 foi de tabla, cum se folosesc la hale...
raspunsul deja l-ai primit dar totusi mai adaug niste foto sa inteleaga toti
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Image8.jpg
Views:	32
Size:	82.6 KB
ID:	2985151   Click image for larger version

Name:	Image10.jpg
Views:	32
Size:	22.7 KB
ID:	2985152   Click image for larger version

Name:	Image11.jpg
Views:	33
Size:	34.1 KB
ID:	2985153  

Click image for larger version

Name:	Image12.jpg
Views:	30
Size:	66.7 KB
ID:	2985154  
nelutz69 is offline   Reply With Quote
Old 15-05-14, 00:42   #4234
nelutz69

Stage 5
 
nelutz69's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of:
[DAEWOO]
[DACIA]
Arrow Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
nu vreau sa plictisesc mai mult
despre monococa am sa scriu mai tirziu,cind ajungem cronologic acolo,la fel si destre TG86
ce este cu Nelutzu?ceva noutatzi?
sunt bine si urmaresc aproape zilnic posturile tuturor si nici gand de plicriseala, vizavi de discutia la construcria unei masini de curse prototip Sport grupa CN regulamentul FIA e la fel ca acum 20 ani cu mici exceptii, difera insa foarte mult intre a construi un monopost(Formula) sau un bipost(prototip sport), diferenta o consta ca monoposturile nu pot fi construite de oricine in ziua de azi ci trebuie sa ai o licenta de constructor si se pot folosi materiale compozite si aliaje usoare si tot felul de tehnologi moderne... la masinile bipost prototip Sport nu ai voie sa folosesti in constructia lor materiale compozite ( fibra de carbon...etc) si nici ansamble de piese din aliaje usoare (titan), acest lucru este strict pt a face posibil a fi o egalitate intre constructorii acestor masini, fie ei mici sau mari...
Rollbarul si structura de siguranta a postului de pilotaj e obligatoriu TEAVA ROTUNDA conform specificatiilor anexei J din reg. FIA ...structura de rezistenta si de sustinere a subansamlelor masini e permisa din TEAVA PATRATA usor de lucrat cu ea.... Atentie, totusi azi se cer cele 5 CRAS TEST fata, lateral stanga/dreapta, sus si coloana volan(directie)... costurile pt a face aceste teste este de minim 22.000 Euro

Quote:
Originally Posted by cornel1955 View Post
Nelutzu cred ca e cu receptionera aia din Italia...!!!
nu Moshu sunt acasa, la Italianca o sa merg in 5-6 Iulie cand e etapa de Coasta de la Trento Bondone... pana atunci mesterim in garaje, sper curand sa va arat cateva noutati
__________________
SOLENZA FT / Resita
nelutz69 is offline   Reply With Quote
Old 15-05-14, 07:57   #4235
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

John liftul era constructiv destul de simplu stinga dreapta 2 profile de otzel masive,cu un slitz dea lungul,in interior doua sani cu role pe rulmentzi care erau miscate sus jos prin doua cabluri de otzel,infasurate pe un tambur,actionat de un motor 24 v cu reductor.Klapa sau capacul din spate era fixat cu 2 balamale de sani,putea fi deschis 90 de grade cu und alt vinci cu cablu telecomandat,in pozitia deschisa putea fi lasata klapa pina la sol,impimgeai masina pe klapa in doua shine,apoi cu motoru 24 v ridicai klapa cu masina si un mecanic pina l a inaltimea de care aveai nevoie destul de simplu si eficient pe pagina 4069,poza de jos se vede trailerul si klapa,este intro pozitie sus,ca sa nu fie in drum
si acuma o sa trecem la ale noastre,eu am sa continui azi cu serialul,Nelutzu,ai mai exersat schimbarea rapoartelor,astept un nou record glumesc
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 15-05-14, 10:07   #4236
racerVTM

Stage 5
 
Join Date: Feb 2012
Posts: 325
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

[QUOTE=cornel1955;5705887]Parerea mea ca cu 200CP chiar se duce la "distractie" printre balaurii aia ...oricum ca e nebun no problem

cred ca este o gluma ?? ce sa caute acolo cu un diesel de 200cp . Acolo se joaca cu mia de cai sau cu cal putere pe Kilogram , in fine, asa ne facem si noi reclama cu ceva sau ne facem de basm
racerVTM is offline   Reply With Quote
Old 15-05-14, 13:09   #4237
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

sa revenim la oile noastre E1,deci cum am spus mai sus,alt esapament,4 in 2,2in 1,alta galerie de admisie din tabla si sudata cu alama,carburatorul lam inlocuit cu unul la care erau ambele gauri egale,existau mai multe variante carburatoare Lada,cel nou lam modificat sa deschida ambele trepte simultan iarasi o zona gri din regulament,Cornele ce iti mai amintesti tu referitor la carburatoare?
am modificat putzin si delcoul,si cred ca a fost inceputul lui aprilie cind am pornit prima data motorul si intro dupa amiaza cu soare am plecat pe roti,cele vechi,la "standul meu de proba" prima bucata de traseu marcata cu un an inaite nu mai retzin exact diferentza de timp,dar tin minte ca a fost spectacular si mie miau tremurat genunchi,am montat slickurile Barum prima data la auto pe slickuri ,si din nou un timp mai bun de abia asteptam sa inceapa cursele an 83 coasta si circuit
Mai am acuma o intrebare pentru Nelutzu si anume cind ei au cumparat masin TG 86 George mai stie cineva ce motor a fost montat,ce cutie si daca pe tabloul de bord in afara de turometru,apa si ulei a mai fost montat si altceva?sint foarte curios?
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 15-05-14, 21:19   #4238
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Arrow Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
sa revenim la oile noastre.............esapament,4 in 2,2in 1,alta galerie de admisie din tabla si sudata cu alama,carburatorul lam inlocuit cu unul la care erau ambele gauri egale,existau mai multe variante carburatoare Lada,cel nou lam modificat sa deschida ambele trepte simultan iarasi o zona gri din regulament,Cornele ce iti mai amintesti tu referitor la carburatoare?
am modificat putzin si delcoul.........................................
Sa revenim la oi ca mieii behhheeee....4+1 E1 al meu cu rezonator final de 60cm pe arcuri 60mm diametru...mi se rupea marginea la iesire daca nu era acordat ca la trombon ...1300cmc/undeva la 90 CP/8500t/min...din pacate atunci nu aveam acces la aparate de indoit tevi la rece si foloseam sistemul "nisip" si autogen...4+2+1 cu rezonator final la monococa '88 ...1650 cmc /124CP/8500t/min...am folosit "serpi" dar cu munca multa din partea meseriasilor...carburatorul cadou de la Traian Macarie si Fane Iancovici de gr A2 si "umblat" de mine ulterior ...clapetele se deschideau simultan...difuzoare marite+clapete si un pogon de jiglere si frane de aer s tuburi emulsoare pt teste...fara pompa de spritz mergand bine intre 4000 si 8500 t/min, daca scadeai sub 3000 era "buba"...delco cu efect Hall modificate "ferestrele" pt Dwell, cu aprindere Magneti-Marelli preluat de la o Lada 1300 "scapata" de la Togliatti la noi la IDMS...admisia era marita si se"pupa" cu chiulasa si lustruita oglinda la interior(munca de sclav)cam atat imi amintesc despre micile trucuri de atunci la sectorul asta...daca e sa desfacem motorul de Lada va spun si alte secrete pe componente...multumiri lui Stefan Iancovici+RIP,Traian Macarie,si cel mai simpatic Marin Tiganu (Dumitrescu) pt sfaturile si ajutorul dat...din pacate unora nu pot sa le multumesc decat post-mortem dar asta este viata...venim si ne ducem...Tibi baga mare cu E1 !!!

Last edited by cornel1955; 15-05-14 at 21:46.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 16-05-14, 09:00   #4239
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

despre E1 in 83 nu mai este mult de spus,reultatele nu le mai stiu,pentru mine erau mai mult un"rau necesar",fiind un visionar cum ai spus si tu Cornele,ma interesat mai mult partea tehnica si constructia,decit rezultatele cu orice pretz
la E1 suspensia am incercat tot felul unghiuri de cadera,mai moale,mai tare pina am fost acolo unde mam simtzit eu mai bine,am mai lucrat la inca un motor,de rezerva,cu piese noi,in 83 nu am avut nevoie de el,asa ca a ramas intact pentru anul urmator,intre timp am mai procurat un set anvelope Barum,intermediare,nimic altceva decit slickuri cu un profil taiat manual,dar incet,incet se punea problema jentilor usoare si diferite latzimi si adincime.Am discutat cu Pisti si am hotarat sa incercam constructia unei jentzi,din trei bucatzi,doua inele din tabla de aluminiu presate pe o matriza,nu mai stiu exaxct,dar cred ca am avut 4 sau 5 diferite,care se puteau combina si un miez din aluminiu turnat si prelucrat au iesit astea vezi postul3858 acolo sint montate pe masina omologare sau altceva nu am avut,pentru Easter au fost ideale,pentru masini mai grele NU
in timpul sezonului 83 a inceput sami sfaraie prin cap ideea cu monococa visionar si supervisionar,cind am vazut ca am reusit cu jentzile lam ATACAT pe Pisti si nu am dat pace pina cind lam lamurit a fost foarte greu dar asta data viitoare
Cornele,de ce fara pompa de spritz?Motiv special?
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 16-05-14, 11:02   #4240
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Talking Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
despre E1 in 83 nu mai este mult de spus,reultatele nu le mai stiu,pentru mine erau mai mult un"rau necesar",fiind un visionar cum ai spus si tu Cornele,ma interesat mai mult partea tehnica si constructia,decit rezultatele cu orice pretz
.................................................. ......................................
Cornele,de ce fara pompa de spritz?Motiv special?
Nu este nici o problema am terminat cu E1 trecem mai departe la E2 ...pai sa muncesti la un Easter si sati storci creierii, conceptie,executie, noptzi dormite in garaj langa "animalul pe 4 roti", oboseala extrema, certuri in familie si NU TE INTERESEAZA REZULTATELE ???? ...asta nu te inteleg...pt mine a fost obiectivul suprem, dar atunci nu realizam ca fara un sprijin de la una din uzinele de automobile nu puteam face nimic in CPP...eu mam bucurat ca in 2 ani am luat un titlu de vicecampion si cand am iesit afara am realizat ca suntem toti niste kk-maka pe langa trupele de uzina rusi nemti si restul...pompa de spritz inneca motorul la schimbari de viteza...am obtinut timpi mai buni pe 1000 de metri fara pompa...la Vidraru '89 am uitat sa schimb jiglere si tuburi emulsoare si "sus" aproape de baraj nu mai aveam aer...umblam cu barometrul dupa mine si el era uitat la Bucuresti

Last edited by cornel1955; 16-05-14 at 11:07.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 16-05-14, 11:29   #4241
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Thumbs up Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
..........................intre timp am mai procurat un set anvelope Barum,intermediare,nimic altceva decit slickuri cu un profil taiat manual,dar incet,incet se punea problema jentilor usoare si diferite latzimi si adincime.......................................... .......................
Ahaaaaa !!! Barum un cauciuc excelent am cumparat la Hungaroring 2 de fata slick si unul din mecanicii lui Peter Bold mi lea "taiat" cu foarfeca electrica si mi lea facut "medii"....la jenti am luat de la Lenti Moldovan 2 pt spate facute de el (4500 lei pe vremea aia) si nu aveau o-ringul de etansare ....am bagat camere si faceam pana dupa pana....am pus componentele pe strung , am facut santuri pt o-ringuri si mia adus un prieten care lucra la sonde de petrol 2 o-ringuri cu care am rezolvat problema...mergeam si eu acum TUBELESS !!!
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 16-05-14, 13:43   #4242
bubugsi

Stage 4
 
bubugsi's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 237
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

imi place ce vad aici si citesc cu interes,288 de pagini...hmmmm. e trb serioasa aici nu gluma.

salutari de la pitesti
bucur c-tin
bubugsi is offline   Reply With Quote
Old 16-05-14, 14:02   #4243
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

sa clarificam de la inceput,hai sa zicem 50%rezultatel,pentru orgoliul interior,ca sa te cunoasca lumea,samd si 50%,proiectare,realizare si surubaiala,undeva mai sus am citit ca John are aceiasi problema jumi juma,un lucru trebuie sa ma crezi,daca cineva miar fi dat o masina cu conditia ca eu numai sa pilotez si nu am voie sa fac nimic,iasi fi intors spatele,nu multzam si ma duceam sa fac altceva shah,bambilici,ping pongsi astazi am ramas la fel imi place sa construiesc modele,dar de pilotat cu telecomanda o fac altzii cei mici
Cauciucurile Barum eu am fost multzumit,erau mai teri,tineau mai mult si atita timp cit mergea toata lumea cu Barum era in regula si fair cei care au stricat au fost rusii stii la fel de bine ca mine cu prostor made Dunlop numai una din magariile lor tubeles nu am avut cu jentzile din 3 bucati,am avut niste camere mai balonate,de la nemtzi nu am avut nici un fel de probleme
pompa de spritz fara nu am incercat niciodata eu am avut si o ramificatzie sa stropeasca la fel in ambele gauri,eu am avut si la moto deja un carburator cu pompa de spritz modificat de la un motor Jawa de dirtrack
am sa incep cu E2 dar aici a fost totul mult mai complicat,nu atit constructzia,mai mult problemele organizatorice,dar asa cum am promis am sa povestesc asa cum a fost,chiar daca am sa daram o legenda sau alta
seria continua
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 16-05-14, 14:08   #4244
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by bubugsi View Post
imi place ce vad aici si citesc cu interes,288 de pagini...hmmmm. e trb serioasa aici nu gluma.

salutari de la pitesti
bucur c-tin
Asteptam poze
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 16-05-14, 14:40   #4245
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Thumbs up Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by bubugsi View Post
imi place ce vad aici si citesc cu interes,288 de pagini...hmmmm. e trb serioasa aici nu gluma.

salutari de la pitesti
bucur c-tin
Salut Bubu! Pai ar fi si mai serioasa daca ar aparea si tatal tau aici care mia cam dat de furca la curse ....
cornel1955 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -