Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 21-04-14, 11:57   #4036
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

205 cine este pilotul
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 21-04-14, 14:49   #4037
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
205 cine este pilotul
Daca nu ma insel, cred ca este Dorian IGESCU.
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 21-04-14, 18:03   #4038
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

sar putea,poate ne lamureste domnul Rusanescu,dupa nr.de licentza
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 21-04-14, 21:02   #4039
albert_md2004

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 585
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

http://totalcarmagazine.com/features...aster_everyone
albert_md2004 is offline   Reply With Quote
Old 22-04-14, 14:41   #4040
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

sa pare ca in timpul sfintelor sarbatori neam lenevit un pic,eu am sa incerc sa continui carena din tabla este aproape gata,mai lipseste capacul din spate peste motor.si aripile deportante la carburator am confectionat doua pilnii cu sita.am facut rost de citeva jiglere si emulsoare incet am si priceput cum functioneaza carburatorul,am modificat si delcoul,pentru alta curba de avans,una din cutii cea scurta a fost gata si am montato,masina inca nu era vopsita,dar ardeam de nerabdare,si asa am plecat la a doua proba,de asta data de la garajul moto pina la Valea Domanului pe roti,esapament deschis si putina reclama nu strica mam gindit,nici in vis nu miam putut imagina ca exista atitia iubitori ai sportului cu motor,cred ca dupa jumatate de ora au fost peste 100 si mai veneau
continuarea urmeaza
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 22-04-14, 18:59   #4041
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
205 cine este pilotul
Da da da zile periculoase care neau pus pe butuci (pe unii)...pai cu 205 cred ca era Make Mateescu ...din cate stiu Dorian nu a fost acolo atunci...se pare ca filma baiatul lui Make ??? nu mai stiu exact...la noi iar e sarbatoare maine Sf. Gheorghe si desi nu ma cheama Gheorghe ma antrenez de pe acum sa ies pe locul 1 (la pahare)
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 22-04-14, 19:10   #4042
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by TG53 View Post
.................................................. ......................masina inca nu era vopsita,dar ardeam de nerabdare,si asa am plecat la a doua proba,de asta data de la garajul moto pina la Valea Domanului pe roti,esapament deschis si putina reclama nu strica mam gindit,nici in vis nu miam putut imagina ca exista atitia iubitori ai sportului cu motor,cred ca dupa jumatate de ora au fost peste 100 si mai veneau
continuarea urmeaza
eu ieseam in spatele IDMS tot cu ea pe roti ca era aproape, spre Fibre de Sticla, pe un drum de 1 km linie dreapta, cu dale de beton, voi macar aveati asfalt...mai mult era sa vad cum sta masina pe denivelari decat pt demaraje si plafon de viteza ...intradevar apareau mieii behehhe de peste tot sa vada "Formule" ... bine ca nu aparea si militia
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 22-04-14, 19:48   #4043
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

si eu am crezut ca este Make,dar ce ma deruteaza este ca se pare ca este in fata montat un radiator,si dupa cite stiu eu Make a avut un motor de Oltcit sau ma insel?
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 22-04-14, 20:45   #4044
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Nu e aceasi masina ?!!
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	bfgbfb.jpg
Views:	54
Size:	55.1 KB
ID:	2975158   Click image for larger version

Name:	__31___Dorian_Ingescu__Galati__1984.jpg
Views:	76
Size:	95.2 KB
ID:	2975159   Click image for larger version

Name:	3b_01.jpg
Views:	76
Size:	21.2 KB
ID:	2975160  

ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 22-04-14, 21:28   #4045
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Chiar voiam sa intreb daca nu s-a pus motor de Oltcit pe vreun Easter! Centrul de greutate jos, bloc din aluminiu, iar ca si arhitectura a camerei de ardere era peste Dacia si Lada! Drept ca mari puteri nu stiu sa se fi scos din el vreodata.
Ciudat cu radiatorul ala in fata, o fi fost pt a mai incarca fata?
In filmul cu circuitul de la Bz se vede o formula cu eleronul mult mai inalt decat restul, nu prea cred ca se incadra in 800mm... Si apropo de incadrare, masina cu motor Lada 1500, aia care depaseste tot in filmarea on board, cum are pasaport istoric daca Easterele au fost limitate la 1300 cmc? Nu trebuie sa fie in limitele omologarii? Si sunt taaare curios daca stie Nea Tibi detalii tehnice, 150 cp din motorul Lada nu mi se par deloc putini, chiar cu mijloacele de acum!

Last edited by john17; 22-04-14 at 21:31.
john17 is offline   Reply With Quote
Old 22-04-14, 21:31   #4046
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Road,cred ca ai dreptate,este aceiasi masina,suspensia bratzul superior,gura de rechin este la fel si prinderea oglinzii sint dupa parerea mea identice
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 22-04-14, 21:57   #4047
nelutz69

Stage 5
 
nelutz69's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of:
[DAEWOO]
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Ieri 21 aprilie sa stins mult prea devreme o alta stea din Campionatul de Viteza in Coasta European[/B]. R.I.P. Herbert Stenger

O veste trista pt toti si poate si mai trista pt Tibi Ghedeon care la cunoscut personal si a fost si alaturi de el cativa ani in echipa acestui pilot german, multiplu campion Vitezist Herbert Stenger supranumit Leul....
[B]
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	10155637_650992418314955_8437008788347352442_n.jpg
Views:	83
Size:	88.1 KB
ID:	2975184  
__________________
SOLENZA FT / Resita
nelutz69 is offline   Reply With Quote
Old 22-04-14, 23:30   #4048
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

vestea ca sa stins Herbert din viata am aflato azi,am stiut ca are probleme cu sanatatea,dar am sperat pina in ultimul moment,dar cel de sus a vrut altfel.pina imi revin din soc am sa va scriu citeva rinduri despre cel care a fost der Berglöwe
John,masina care depaseste pe toti,intre timp am aflat ca este pilotata de Tobias Worm,nu de Volker este de fapt o formula Mondial cu motor pina la 1600 si Easter pina la 1300 intre timp am aflat ca exista motoare de Lada care au pe stand 165CP
in mare detalii tehnice din motorul de Lada original au ramas de fapt numai blocul,chiulasa goala si citeva anexe capac culbutori,distributia,capac de distributia
vilbrochen de otel,usurat si echilibrat biele speciale gekrackt nu stiu de unde provin,pistoane Mahle
chiulasa modificata,cu supape mari,alte scaune de supape,arcuri speciale,culbutori modificati cu role,pina si surubul de reglaj joc supapa este modificat un sistem cu penseta,care nu mai permite dereglajul
axa cu came o constructie noua,din otel,exista mai multe variante,cea originala era de fapt o axa sinterizata
ungere cu carter sec pompa de ulei dubla,plasata exterior
aprindere electronica cu sensor Hall
pompa de benzina electrica Facet,cu presiune reglabila carburatoare Weber 40 orizontale,raport de compresie10,5:1 din cauza benzinei fara plumb,in mara cam asta daca mai sint intrebari?
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 23-04-14, 11:46   #4049
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Imi pare rau sa aud vesti triste de sarbatori...sai fie odihna usoara si in pace!!! + ...poza #2 cu #31 este facuta in 1984 la Galati ... eu eram in spate cu #51...in fata era Eugen si cu Kazankov (BG)...cum se explica atunci ca in 85 la Sf Gheorghe Dorian avea #205 ...poate Make avea initial motor de Dacia si in 88 la facut pe cel cu motorizare Oltcit cand am fost colegi de club la CMAK-FEA-IFA...zic si eu pt ca memoria mea se joaca cu mine
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 23-04-14, 12:01   #4050
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
Chiar voiam sa intreb daca nu s-a pus motor de Oltcit pe vreun Easter! Centrul de greutate jos, bloc din aluminiu, iar ca si arhitectura a camerei de ardere era peste Dacia si Lada! Drept ca mari puteri nu stiu sa se fi scos din el vreodata.
Ciudat cu radiatorul ala in fata, o fi fost pt a mai incarca fata?
In filmul cu circuitul de la Bz se vede o formula cu eleronul mult mai inalt decat restul, nu prea cred ca se incadra in 800mm... Si apropo de incadrare, masina cu motor Lada 1500, aia care depaseste tot in filmarea on board, cum are pasaport istoric daca Easterele au fost limitate la 1300 cmc? Nu trebuie sa fie in limitele omologarii? Si sunt taaare curios daca stie Nea Tibi detalii tehnice, 150 cp din motorul Lada nu mi se par deloc putini, chiar cu mijloacele de acum!
Pai la Oltcit nu sau scos decat de la 60 CP la 1300 cmc la vreo 75 cai amarati pt simplul motiv ca motorul de serie era deja impins la maxim...Petrica Cojocaru a vb cu francezii si aia iau zis sa nu se mai chinuie ca atata poate...legat de Lada mijloacele de acum sunt mult peste cele de atunci...eu la 1300 aveam 85 CP si treceau aia pe langa noi ca racheta, iar la 1600 aveam 124 CP si lam scos in 150 dar am revenit la 124 CP pt fiabilitate...fi atent pe cine depaseste mielu ala ca erau clase diferite amestecat...2 nici nu aveau aripa deportanta si erau si roti "crenvursti"...deci strainii au acum la formula Mondial sau 1600 mult peste 150 CP....credema John aia sunt dracu gol la capitolul Lada si umbla cu secrete si iti cer pe un motor de 150 CP 2500-3000 euroi folosit dar cu setul motor si bloc noi

Last edited by cornel1955; 23-04-14 at 12:08.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -