Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 04-07-13, 23:57   #3496
Gabi
Super Moderator

Stage 5
 
Gabi's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 14,537
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Cornele, in loc sa iti cresti nepotii, faci amenintari pe un forum public? Vai de capul tau de batran senil!
Gabi is offline   Reply With Quote
Old 05-07-13, 12:20   #3497
ipcc

Stage 2
 
Join Date: Oct 2012
Posts: 44
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Discutiile la nivelul asta nu vor duce la nimic bun. Eu nu vreau sa iau apararea nimanui dar sunt oameni care au postat materiale valoroase pentru sportul auto din trecut si odata cu sportul automobilistic importante si pentru acest topic. Si nu consider ca trebuie sa ducem discutiile la nivelul la care sunt duse acum. Scuzati de offtopic si rugamintea sa venim ontopic.
Numai bine tuturor
ipcc is offline   Reply With Quote
Old 05-07-13, 15:55   #3498
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Ca să schimbăm un pic registrul discuţiilor:
OMAGIU OAMENILOR DIN UMBRĂ ... ARBITRI
Nu trebuie să uităm de cei care asigură arbitrajul. Este prilejul să ne amintim şi de acei oameni (bărbaţi, femei, mai īn vārstă sau mai tineri) minunaţi care uneori īndură arşiţa, frigul, ploaia pentru a sta de veghe la posturile de control şi de cronometraj. Dar mai īndură uneori şi vorbele nu tocmai potrivite şi nervozitatea unor sportivi care se bat pentru sutimi de secundă pe probele speciale şi īi bănuiesc de părtinire. Uneori au dreptate sportivii. Alteori sunt insultaţi fără motiv. Intotdeauna rivalitatea dintre sportivi se răsfrānge asupra arbitrilor care uneori nu reuşesc să rezolve o situaţie inedită. Īnsă, trebuie să mulţumim majorităţii celor care, din plăcerea de a arbitra o competiţie, vin şi suportă cu stoicism diverse manifestări nu tocmai plăcute, ale sportivilor sau organizatorilor de competiţii.
Acum peste 25 de ani existau colegii de arbitri īn cea mai mare parte a judeţelor, īnsă datorită conducerii Autorităţii Sportive Naţionale care privea şi priveşte activitatea sportivă ca pe o corvoadă, numai pentru a se menţine ca membru al FIA, fără să se preocupe de dezvoltarea automobilismului, īnducānd ideea că atāt arbitri, cāt şi sportivii īn general, practică fiecare aceste activităţi numai pentru a cāştiga.
Cu toate acestea, amintim cāţiva (scuze dacă nu-i amintesc pe toţi, nu mai am listele pe colegii judeţene) dintre cei care au fost şi pionierii arbitrajului īn automobilismul şi kartingul romānesc:
- Paul ALEXANDRESCU +RIP, Lucian TOMA +RIP, Vianor SMIGHELSCHI, Radu DIMITRIU, Carol BĂNICĂ, fraţii Octavian şi Stelian DRAGOŞ +RIP (zis „Ruginitu”, care mulţi ani desena şi scria īntr-un tabel uriaş, timpii şi clasamentele finale la Raliul Dunării-Dacia), Florica DUMITRESCU, Erich WELT, Emeric şi Elena LAPEDATU, Corneliu CLEMENŢEANU +RIP (regulamentele de competiţii au trecut prin mintea domniei sale mulţi ani), Gheorghe FOTESCU (ani de zile s-a ocupat de alegerea celor mai bune trasee pentru raliuri, +RIP), Ion DUMITRESCU, Otto HOLZMAN, Alexandru TEODORESCU, Eron IONESCU, Valeriu ANGELESCU, Petre ŞURLOIU +RIP, Radu DOBRESCU (Robert RUF-Germania), Radu DONCIU, Mircea TĂMĀIANU, Marius ORĂDEAN +RIP, Mircea STOIAN +RIP, Paul BORTA +RIP, Florin GUSSMAN, Nicolae TĂTĂRANU, Ionuţ RIZESCU, Ion GHEORGHE, Nicolae HERIŞANU, prof. Eugen NEGRUŞ, Marius PIŢIGOI, col. Iulian CIOBOTARU +RIP, Nicu DICU, Mihai ŞTEFĂNESCU, Corneliu POPESCU, Adrian POPESCU, Paula STAN, Gheorghe MITROIU, Florin CALANGEA, Mihai şi Dana ŞTEFĂNESCU, Dumitru RUSĂNESCU-Bucureşti,
- Adalbert LINTER, Paul SZASZ, Nicolae POPA, Mihai BLAGA, Ludovic NABOSNYI, Ionel BARA-Bihor.
- Dr. Silviu CUPŞA, Zenovia CUPŞA, Corina (CUPŞA) PLĂIAN, Mircea PLĂIAN, Ioan BARTA, Ioan MESAROŞ, Ioan COJOCARU, Flore BUNĂU, Teodor VAIDA, Rozalia SYABO-Bistriţa-Năsăud.
- Petru PERVA, Octavian şi Ionel GĀDIUŢĂ, Mihail COLŢĂNEL, Iuliu POPA, Nicolae TESLEA, Virgil CARACAŞ, Corneliu POPA, Mihai STĂNESCU, Gheorghe SAV, Aurel ROMAN-Braşov,
- Valentin NEMŢANU, Tudor VRONDU, Nicolae CIUREA, Ştefan CONSTANTIN-Brăila.
- Anton SCHULTZ, Iosif RUZISKA, Vasile ŞTEFAN, Ion BOBEICĂ-Caraş-Severin.
- Dr. Titus şi Zoie NICOARĂ, Titus junior şi Marius NICOARĂ, Ioana AVRAM, Dan PALAGHEANU, Gheorghe FEURDEAN, Octavian SIMESCU, Eugen PASCU, Nicolae CRIŞAN, Vasile ALBON, Viorel POPA, Virgil şi Ligia DAVID, Mircea HUŞTIUC, Teofil CHEREBEŢIU, Janos GEBEFUGI, Tudor OROIANU, Mihai AVRAM, Tamas LANG, Angela MUREŞAN-Cluj-Napoca,
- Nicolae IORDĂCHESCU, Adriana ALDEA, Gheorghe GROPAN, Adrian BĂDULESCU-Cāmpulung Muscel,
- Arpad DIETRICH, Albertin SZASZ, Ladislau GYORGY, Alexandru CSIKOS-Harghita,
- Constantin BURDUJA, Lucian FILIP, Mihai ANDRONIC-Iaşi.
- Ioan POP, Gheorghe DOBRE, Elemer SYEKELY, Ludovic BARCSI, Gheorghe MORNĂILĂ, Martin TANODI, Sorin POTĪNC, Dionisie LEMNEANU, Cristian ANGHEL (fost Primar al Municipiului Baia Mare), Dan LUMEZEANU-Maramureş.
- Mihai SAS, Ştefan ILYEŞ, Radu BUD (fost prefect al judeţului Satu-Mare), Mircea MIHĂLŢEANU, Dan şi Radu PALADE, Francis HALLER, Andrei KOVESI, Vasile HORVATH-Satu Mare,
- Dumitru ULIAN, Monicu GINGOLEA-Cāmpulung Moldovenesc-Suceava,
- Anton AVRAMESCU, Titus SIMEDREA, Dorin şi Dana BORLOVAN, Niculae şi Mariana CLAICI, Traian BERAR, Ştefan TOTH, Eugen BONAT, Stelian RUSU, Ladislau GIURISICI, Cornel JURCĂ, Radu BEJENARU, Ioan şi Daniela POCOL, Marcel PLEŞ, Ciprian LUCUŢ, Nicolae VASILESCU, Corneliu ŢIŢ, Gabriel LAZĂR, Ferdinand WEBER, Adrian ŞIPOŞ-Timiş.
- Mircea şi Letiţia VIZIREANU, Gelu PĂTRAŞCU, Monţi BOUROŞ, Traian ISPIR, Nicu DOBRE, Gheorghe SECUI-Tulcea.
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 05-07-13, 15:56   #3499
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Şi ei trebuie amintiţi:
ORGANIZATORI DE COMPETIŢII
Alţi animatori importanţi ai competiţiilor de automobilism sportiv de care trebuie să amintim, fără de care nu poate avea loc nicio cursă, sunt organizatorii de competiţii. Pānă prin anul 2000, organzatorii de competiţii erau alipiţi filialelor judeţene ale ACR-1967. Directori ai filialelor ACR-1967 care s-au implicat īn mod deosebit īn organizarea competiţiilor locale şi naţionale au fost: Nicolae ROMAN-ACR Sibiu, Ioan POP şi Lucian TRIF-ACR Maramureş, Aurel ROMAN şi Călin VAIDA-ACR Braşov, Aftene BOBĪRNAC-ACR Tulcea, Mircea TITEL-ACR Hunedoara, Constantin BADEA-ACR Caraş-Severin, Ştefan BUZILĂ-ACR Suceava, Eugen STĂNESCU-ACR Vrancea, Remus CĀMPEAN şi Irinel CHINDRIŞ-ACR Cluj, Mihai SAS şi Radu BUD-ACR Satu-Mare, Gheorghe CHIRIAC-ACR Constanţa, Ştefan GHERASIM-ACR Galaţi, Mihai DUMITRIU-ACR Argeş, Constantin MARCU-ACR Iaşi, Arpad DIETRICH şi Iosif SZASZ-ACR Harghita, Ştefan STĂICULESCU şi Ionică BERBECEL-ACR Gorj, Marius COŞEREANU-ACR Alba, Florin ŢIGANU-ACR Neamţ, Vasile LAZĂR-ACR Sălaj, Ionel BARA şi Emil GROZA-ACR Bihor, Ioan ALEXANDRESCU-ACR Vaslui, Cristian TEODORESCU-ACR Buzău, Ioan HANCHEŞ şi Arpad SIMON-ACR Covasna, Tiberiu CIURCIU-ACR Caraş-Severin, Dan DRAGOMIRESCU-ACR Timiş, Eugenia NIŢĂ-ACR Dolj, Dumitru GHIŢUN-ACR Botoşani.
De asemenea, amintim că atāt susţinerea unor piloţi şi echipelor de automobilism de-a lungul anilor s-a datorat organizaţiilor sindicale din intreprinderile socialiste dinainte de 1990 (ITA Arges, ITA Alba, CSU Brasov, ITA Caraş-Severin, ITA Timiş, UNIREA TRICOLOR Bucureşti, MOTOR IRA Cluj, TRACTORUL Braşov, IOB Balş, STEAGU ROŞU Braşov, Cetate Deva, ITA Vrancea, POLITEHNICA Bucureşti, INMT Bucureşti, DACIA Piteşti, IATSA Piteşti, AURUL Brad, SINTEROM Cluj, ITA Mehedinţi, AUTO CLUB Iaşi, MUSCELUL Cāmpulung Muscel).
După apariţia legii educaţiei fizice şi sportului nr. 69/2000 au apărut cluburile şi asociaţiile sportive constituite conform normelor legale. Dintre cele care au şi calitatea de organizator sunt: AUTO BLIC Braşov, SCORPION RALLY TEAM Sibiu, SAVU RACING Cluj-Napoca, RALLY MOTORSPORT Iaşi, UCM Reşiţa, PRO RALLY Cāmpulung Muscel, MOTORHOME NAPOCA RALLY TEAM Cluj-Napoca, RACING TEAM ERWIN WEBER Timişoara, SQUAD MOTOSPORT Bucureşti, AUTO CRONO Sf. Gheorghe, DANNY UNGUR RACING Cluj-Napoca, AUTO COREX Tg, Jiu, SONIC MOTORSPORT Sf. Gheorghe, A.M.C. RACING Hunedoara, AUTOGREEN CLUB Botoşani, AUTOSPORT FAIR PLAY Abrud, SPRINT CLUB Mioveni, SIROMEX Baia Mare.
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 05-07-13, 16:09   #3500
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Felicitari domnule Rusanescu !!
Va multumesc frumos
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 05-07-13, 16:45   #3501
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Am o veste proasta de dat !!

A īncetat din viață și mama lui Nicu Grigoraș ,Doamna īnvățătoare Elena Grigoraș.Cea care a dat nastere unui mare campion. Dumnezeu s-o odihnească ! O femeie deosebită.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	grigo.jpg
Views:	148
Size:	372.1 KB
ID:	2812009  
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 05-07-13, 19:54   #3502
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Domnule Rusanescu,jos cu palaria pentru cele doua posturi,pe multi iam cunoscut,pe altzii nu,dar totzi trebuie amintiti
inca odata,super
cea ce priveste discutzile,ca sa nu zic certurle,cred ca ar fi cazul sa le lasam la oparte si sa ne concentram la discutzi interesante si poate productive,caci viata este frumoasa dar din pacate scurta,de ce atunci certuri care si asa nu aduc nimic bun.
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 06-07-13, 05:56   #3503
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE View Post
Am o veste proasta de dat !!

A īncetat din viață și mama lui Nicu Grigoraș ,Doamna īnvățătoare Elena Grigoraș.Cea care a dat nastere unui mare campion. Dumnezeu s-o odihnească ! O femeie deosebită.
Dumnezeu s-o odihnească in pace!
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 06-07-13, 10:39   #3504
AnduRace

Stage 4
 
AnduRace's Avatar
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 245
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by ROAD EMPIRE View Post
Sper sa va faca placere!


Automobilismul posedă, poate mai mult decīt alte sporturi cu motor, acea şcoală de iniţiere īn conducere, īncă din copilărie, care se numeşte karting. Termenul este foarte popular astăzi, īn numeroase ţări el definind o activitate născută dintr-o īntīmplare, la sfīrşitul celui de-al doilea război mondial.

Se spune că prin anul 1944 piloţii şi tehnicienii de pe un aeroport militar american, căutīnd un mijloc de amuzament, s-au urcat la comenzile unor cărucioare de transport şi au iniţiat ad-hoc o īntrecere: cine conduce mai repede şi mai bine? Jocul a plăcut şi cīţiva dintre competitori s-au apucat după aceea să improvizeze ei singuri cărucioare de sport, folosind pentru aceasta ţevi de calorifer, motoare de la maşini de tuns iarba. Cīnd totul a fost gata, cineva a spus: go-kart! (adică du-te căruţă!) Şi aşa s-a născut kartingul…

Dezvoltarea rapidă a kartingului pe plan mondial a determinat constituirea īn 1961, la Paris, a unei Comisii Internaţionale de Karting (C.I.K.), care activează īn cadrul Federaţiei Internaţionale a Automobilismului (F.I.A.)

Īn ţara nostră, kartingul şi-a făcut debutul īn anul 1961, din iniţiativa unor entuziaşti de la īntreprinderile bucureştene T.U.G. şi Tudor Vladimirescu. Pe plan sportiv, activitatea de karting a īnceput să fie dirijată şi organizată de Comisia Naţională de Karting (C.N.K.) din cadrul Federaţiei Romāne de Modelism, iar primii campioni naţionali de karting au fost Virgil Oancea şi Ion Bobīlneanu, din Sibiu, īn anul 1971.

Īn anul 1974, activitatea sportivă de karting a fost preluată de nou īnfiinţata Federaţie Romānă de Automobilism şi Karting, prezidată de inginerul Victor Mateevici.

Pentru automobilism şi karting numirea domnului inginer Victor Mateevici, care deţinea şi funcţia de Director General al Centralei de Transporturi Auto din cadrul Ministerului Transporturilor şi Telecomunicaţiilor, ca preşedinte FRAK, a fost mai mult decīt benefică.

Dīnsul, prin autoritatea conferită de funcţia amintită, a declanşat un proces exploziv, impulsionīnd īnfiinţarea de echipe īn filialele judeţene ale Centralei pe care o coordona. Aşa a apărut puzderia de echipe intitulate ITA Timiş, ITA Caraş Severin, ITA Cetate Deva, ITA Şoimii Cluj Napoca, ITA Electromureş Tārgu Mureş, ITA Motorul Baia Mare, ITA Unirea Tricolor Bucureşti, ITA Argeş, ITA Autotransport Braşov, şi altele.

Majoritatea acestor īntreprinderi judeţene aveau īn subordine şi licee cu profil auto, care la rīndul lor au īnfiinţat echipe de karting, unde viitorii conducători auto aveau posibilitatea de a īnvăţa tainele pilotajului auto īncă de la o fragedă vīrstă.

Astfel a luat fiinţă īn anul 1975 echipa de karting a Liceului Industrial Auto din Timişoara, echipă coordonată īncă de la īnfiinţare de domnul inginer Ivan Heigl, nimeni altul decīt directorul tehnic al ITA Timiş şi preşedintele clubului Auto-ITA Timişoara, care īn anul 1976 a devenit campioană naţională de raliuri la echipe. Cum inginerul Heigl coordona ambele echipe sportive ale clubului, auto şi karting, ideea de a numi īn fruntea echipei de karting pe Doru Ţăranu a venit de la reputatul motociclist şi automobilist Grigore Berenyi, o adevărată legendă a motociclismului romānesc, un aşa zis Valentino Rossi al Timişoarei.

Doru Ţăranu era un foarte bun mecanic auto, era la acea oră mecanicul şi preparatorul de motoare al echipei de motociclism Steaua Bucureşti. Ţăranu s-a dovedit a fi şi un excelent organizator şi pedagog, care a dus echipa de karting ITA Timişoara īn elita kartingului romānesc.

Primul campion de karting al Timişoarei a fost Milan Ostoin, care s-a impus la clasa 50 cmc juniori, īn anul 1980. Īn anul 1981 a intrat īn scenă Doru Ţăranu, care a obţinut titlul de campion la clasa mare (250 cmc). Timp de 3 ani consecutivi, 1981-1983, Ţăranu a monopolizat clasa mare. Anul 1986 a reprezentat anul de glorie al echipei LIA Timişoara.

- Doru Ţăranu, campion clasa 250 cmc;

- Echipa LIA Timişoara, campioană naţională pe echipe. Componenţii echipei campioane: Ioan Heigl (fiul lui Ivan Heigl), Constantin Vīnău, Nicolae Kozma, Milan Ostoin, Marcel Venturini, Dan Szaplonczai şi Doru Ţăranu – antrenor.
Īn anul 1988 şi 1989 au mai obţinut titlul de campion naţional Ernest Mulner şi Gabriel Moldovan.

Ar fi nedrept să nu amintim şi pe cei care au obţinut titlul de vicecampion naţional: Ioan Heigl īn anii 1981, 1982 şi 1983; Daniela Derban īn anii 1981 şi 1982; Milan Ostoin īn anul 1981; Constantin Vīnău īn 1985; Marius Tripa īn anul 1985; Doru Ţăranu īn anul 1985; Claudiu Damian īn anul 1988.

Merită evidenţiată şi echipa ITA Timiş, care a obţinut 3 titluri de vicecampioană naţională pe echipe, īn 1980, 1981 şi 1982. Īn concluzie, īn perioada anilor 1980-1989, cuplul Ivan Heigl – Doru Ţăranu a adus Timişoarei 8 titluri de campioni naţionali de karting şi 13 titluri de vicecampioni naţionali. Cei 2 au primit īn această perioadă şi sprijinul neprecupeţit al profesorului Virgil Mărgărint.

Din păcate, după evenimentele din 1989, Doru Ţăranu a emigrat īn Germania iar inginerul Ivan Heigl s-a pensionat iar peste 4 ani a emigrat şi dumnealui īn Germania.

Echipa a fost preluată din 1990 de Iaşa Datcu, instructor auto īn cadrul LIA Timişoara, care a devenit pilot şi antrenorul echipei. Din păcate, rezultatele echipei nu s-au mai ridicat la nivelul anilor 1980. Totuşi, trebuie amintite locurile 3 obţinute de Iaşa Datcu la clasa 250 cmc īn anii 1995 şi 1997, precum şi locurile 3 obţinute de echipa ITA Timişoara īn anii 1992 şi 1993 īn Campionatul Naţional de Karting.

- un articol semnat de Cornel Tit -

Iasa Datcu find tatal meu, trebuie sa mentionez ca dupa revolutie treburile n-au mai fost atat de roz si ca in 92 echipa a iesit pe locul 2, iar in 93 pe locul 3, pe langa faptul ca si acei concurenti au obtinut podiumul in acesti ani, altfel n-ar fi ajuns echipa pe podium, nu?

In 2000 Iasa a iesit campion national, dar alergand la alta echipa ce-i drept, asta pe langa rezultatele de vice-campion si asa mai departe din alti ani.

Mai trebuie de adus aminte ca in 95 a facut probe unui kart, a ramas fara frane si a avut un accident grav la coloana plus multe oase rupte. A fost bagat intr-un corset special din ghips, de la picior pana la gat si dupa o saptamana "a fugit" din spital cu semnatura pe propria raspundere pentru a participa la urmatoarea etapa ce avea loc la Tg. secuiesc in campionatul national. La etapa acea a urcat pe podium pe locul 2, avand si o mansa castigata.

Despre fiecare pilot in parte putem povestii o carte despre palmares si tot ce tine de acesti ani, din tara asta! Fie ca-i vorba de karting, raliuri, viteza in coasta, motociclism viteza sau motocross! Dar vorba aia, ochii care nu se vad se uita si amintirile nepovestite raman date uitarii.
__________________
https://forum.4tuning.ro/signaturepics/sigpic94099_3.gif

Last edited by AnduRace; 06-07-13 at 10:41.
AnduRace is offline   Reply With Quote
Old 06-07-13, 16:59   #3505
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

pt mesajul "moderatorului de CStrike" gabi din capul paginii am si eu un mesaj si am iesit din cacatul asta ca sa nu mai fiu jignit de niste pusti corditi care habar nu au de curse
https://www.youtube.com/watch?v=NL8gj-4m5t4
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !

Last edited by cornel1955; 06-07-13 at 17:05.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 06-07-13, 17:16   #3506
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by AnduRace View Post
Iasa Datcu find tatal meu, trebuie sa mentionez ca dupa revolutie treburile n-au mai fost atat de roz si ca in 92 echipa a iesit pe locul 2, iar in 93 pe locul 3, pe langa faptul ca si acei concurenti au obtinut podiumul in acesti ani, altfel n-ar fi ajuns echipa pe podium, nu?

Despre fiecare pilot in parte putem povestii o carte despre palmares si tot ce tine de acesti ani, din tara asta! Fie ca-i vorba de karting, raliuri, viteza in coasta, motociclism viteza sau motocross! Dar vorba aia, ochii care nu se vad se uita si amintirile nepovestite raman date uitarii.
imi pare rau ce aud si te salut pt ultima data....renunt sa pierd timp pretios cand voi postati materiale de mare valoare si niste handicapati ne taie in virtutea faptului ca sunt "moderatori" si fac ce vor ei cu tupeu jegos....ultimele pagini sunt fotografiate si vi le pot da cand vreti...

Last edited by cornel1955; 06-07-13 at 17:23.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 06-07-13, 19:40   #3507
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by AnduRace View Post
Iasa Datcu find tatal meu, trebuie sa mentionez ca dupa revolutie treburile n-au mai fost atat de roz si ca in 92 echipa a iesit pe locul 2, iar in 93 pe locul 3, pe langa faptul ca si acei concurenti au obtinut podiumul in acesti ani, altfel n-ar fi ajuns echipa pe podium, nu?

In 2000 Iasa a iesit campion national, dar alergand la alta echipa ce-i drept, asta pe langa rezultatele de vice-campion si asa mai departe din alti ani.

Mai trebuie de adus aminte ca in 95 a facut probe unui kart, a ramas fara frane si a avut un accident grav la coloana plus multe oase rupte. A fost bagat intr-un corset special din ghips, de la picior pana la gat si dupa o saptamana "a fugit" din spital cu semnatura pe propria raspundere pentru a participa la urmatoarea etapa ce avea loc la Tg. secuiesc in campionatul national. La etapa acea a urcat pe podium pe locul 2, avand si o mansa castigata.

Despre fiecare pilot in parte putem povestii o carte despre palmares si tot ce tine de acesti ani, din tara asta! Fie ca-i vorba de karting, raliuri, viteza in coasta, motociclism viteza sau motocross! Dar vorba aia, ochii care nu se vad se uita si amintirile nepovestite raman date uitarii.
HAi cu niste fotografii. Sunt sigur ca aveti. Ar fi un material important si valoros!
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 07-07-13, 11:02   #3508
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by Rusanescu View Post
Azi l-am īntīlnit pe Mache şi am vorbit despre poze şi filme, sper să ni le furnizeze pentru a le posta aici.
O seară superbă!
Ceva vesti ?! sa imi scuzati nerabdarea
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
Old 07-07-13, 11:19   #3509
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Şi eu sunt, dar nu am primit īncă ..... mai aşteptăm.
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 07-07-13, 12:04   #3510
ROAD EMPIRE
Dacia Driver

Stage 5
 
ROAD EMPIRE's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 1,563
Member of:
[DACIA]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Promotorul curentului automobilistic īn Capitală a fost Prinţul George Valentin Bibescu(FOTO), ultimul proprietar ereditar al curţilor domneşti de la Mogoşoaia, ca nepot de fiu al domnitorului Gheorghe Bibescu. Tot el este şi cel care a īnfiinţat Automobil Clubul Roman, la 5 aprilie 1904 alături de alţi 26 de proprietari de automobile. Clubul a fost afiliat imediat Asociaţiei Internaţionale a Automobil Cluburilor Recunoscute, cu sediul la Paris, cunoscută astăzi sub noua denumire de Federaţia Internaţională a Automobilului (FIA). La scurt timp, pe 22 septembrie 1904, este organizată şi prima competiţie de profil din ţară: raliul automobilistic pe ruta Bucuresti-Giurgiu şi retur.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	GOBRON.jpg
Views:	67
Size:	182.6 KB
ID:	2812970  
ROAD EMPIRE is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -