Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 30-03-13, 12:21   #2926
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Nelutz
2 nu stiu
3 cred ca el a fost seful delegatiei numele nu il mai stiu
7 mecanicul lui Nicu Grigoras
8 George Preoteasa
9 Fane Iancovici
10 mecanicul lui Fane
11 mecanicul lui Preoteasa
12 Dolica mecanicul lui Peteanu
cu nr7 si 117 ai dreptate,mai am o poza cu aceiasi masina cu nr,7,dar cu anul 1984 nu am mai fost sigur
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 30-03-13, 12:22   #2927
nelutz69

Stage 5
 
nelutz69's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of:
[DAEWOO]
[DACIA]
Thumbs up Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by iocodesign View Post
Pe cand si restaurarea barchetei lui Werner Hirschvogel ?
Pacat o data cu moartea acestor masini moare si istoria automobilismului

Din pacate restaurarea acestei masini e imposibila de ce spun asta ? pt ca de cand am venit din Italia in Decembrie cred ca am cautat in toate locurile posibile si in toate locurile ce mi-au fost indicate de diverse persoane dar a fost de negasit, as fi avut curajul macar sa o iau in pastrare pana la o eventuala gasire de resurse financiare pt restaurare... poate daca nu lipseam 2 ani din tara era altceva si am o vina pt acest dezastru...
Daca nu ai macar un centimetru din acea masina nu se mai poate numi restaurare asa ca misiunea e imposibila din pacate... eu am doar 4 roti de la acea masina dar numai cu acele roti nu poti spune ca ai refacut masina
__________________
SOLENZA FT / Resita
nelutz69 is offline   Reply With Quote
Old 30-03-13, 14:47   #2928
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by nelutz69 View Post
si acum problema enumerati personajele din imaginea alaturata

1-Peteanu Eugen
2-
3- Eugen Stanescu - Focsani-
4-Mateescu Make
5-Nicolae Zaberca
6-Victor Nicoara
7- Niristeanu - Sibiu
8-
9- Stefan Iancovici
10-
11-
12-
13- Tiberiu Gedeon
14- Wilhelm Kulpinsky
ajutam lista sportivilor.
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 30-03-13, 22:15   #2929
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

7 - Dobrin, mecanic și copilot la DACIA Pitești.
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 31-03-13, 09:00   #2930
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

exact,acuma miam amintit si eu de nume sint aproape 30 de ani de atunci
TG53 is offline   Reply With Quote
Old 31-03-13, 11:57   #2931
Alin_be9

Stage 1
 
Alin_be9's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 10
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

E bine ca macar cineva a inceput restaurarile masinilor vechi, ma refer la Formula asta Easter.
Dar Nelutzu esti cam incet din cate te stiu lucrai mai in viteza, ce sa intamplat?
Am urmarit ce ai facut la ARO si la SOLENZA care au iesit perfecte nu ai lucrat mai mult de 2 luni la fiecare
Ai imbatranit?
Alin_be9 is offline   Reply With Quote
Old 31-03-13, 12:53   #2932
Rusanescu

Stage 5
 
Rusanescu's Avatar
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 694
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Pentru cei care sărbătoresc azi Paștele: Christos a înviat!
Rusanescu is offline   Reply With Quote
Old 02-04-13, 13:53   #2933
nelutz69

Stage 5
 
nelutz69's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of:
[DAEWOO]
[DACIA]
Thumbs up Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Dan Gruba ex pilot de Formula Easter in perioada 1983-1984 a fost la o Viteza in Coasta pe traseul de la ORAVITA-Marila in 2002 cu masina fiului sau Cosmin Gruba
... fiecare a mers pe rand cate o mansa de recunoastere una de antrenament si una de concurs... nu stiu care dintre cei 2 Gruba a mers mai tare dar stiu ca si Dan Gruba a fost pe podium
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	_VTM_ORAVITA 2002 GRUBA DAN.jpg
Views:	81
Size:	440.8 KB
ID:	2737546   Click image for larger version

Name:	Image15_VTM_ORAVITA 2002.jpg
Views:	95
Size:	330.1 KB
ID:	2737547   Click image for larger version

Name:	Image12_VTM_ORAVITA 2002.jpg
Views:	78
Size:	364.5 KB
ID:	2737548  

Click image for larger version

Name:	Image10_VTM_ORAVITA 2002.jpg
Views:	71
Size:	347.7 KB
ID:	2737549   Click image for larger version

Name:	_VTM_ORAVITA 2002 GRUBA.jpg
Views:	63
Size:	322.4 KB
ID:	2737550   Click image for larger version

Name:	Image21_VTM_ORAVITA 2002.jpg
Views:	76
Size:	444.9 KB
ID:	2737551  

Click image for larger version

Name:	Image19_VTM_ORAVITA 2002.jpg
Views:	127
Size:	340.4 KB
ID:	2737552  
nelutz69 is offline   Reply With Quote
Old 03-04-13, 15:21   #2934
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Vorbim de cum au inceput cursele in Romania dar sa vedem si cum evolueaza ele de cativa ani incoace...Iata cateva din "ispravile" domnilor de la FRAS asa cum reiese din cele citite de mine si nu ma mira nimic pt ca suntem in romania mioritica, ce ma mira este ca (ne)regulile sunt dictate de niste fosti piloti fruntasi care au alergat cand alergam si eu (si asta am mai spuso de multe ori) si existau si atunci regulamente dar "normale"...asta explica de ce tinerii care vor sa imbratiseze acest sport de curaj cu un buget redus nu au nici un viitor pe moment...Ultima isprava a fost (este off-topic dar intra si VTM aici cu nereguli specifice)la Raliul Brasovului 2013 cand Fras a interzis cauciucurile cu cuie in conditiile unei vremi infernale cu zapada, viscol si gheatza...bineinteles pilotii care erau primii care trebuiau sa aiba un cuvant de spus au vorbit singuri si au fost pur si simplu ignorati...DIXIT ! NO SPIKES !... in toate tarile sunt admise pt siguranta pilotului si copilotului astfel de anvelope dar nu la noi...am citit si am retinut cateva pasaje mai importante din comunicatul biroului de presa ACR :
................
Trebuie reţinut că FIA a înscris în statutul său instituţia „delegării puteri sportive” tocmai pentru a ajuta mai multe entităţi dintr-o ţară care să contribuie la dezvoltarea automobilismului sportiv şi kartingului sportiv, în conformitate cu conceptul de „piaţă liberă şi concurenţială”, recomandat chiar şi de Uniunea Europeană. În paranteză fie spus, dl. O. Mazilu nu agreează acest concept, afirmând nu de puţine ori că FRAS are caracter de monopol în România, afirmaţie clară de sorginte „dâmboviţeană” care nu poate semăna cu situaţia din ţările europene ca Austria, Italia, Bulgaria, Serbia, Polonia, Grecia, Cipru, Suedia şi toate ţările nordice, etc.
.................
În anul 2010 dl. Ovidiu Mazilu, încălcându-şi propriile sale afirmaţii, a trimis din nou solicitări la FIA, fapt pentru care s-a efectuat o analiză amănunţită şi în Adunarea Generală FIA din decembrie 2010. Această cerere de aderare ca membru FIA a FRAS a fost respinsă, iar FIA a recomandat în continuare folosirea instituţiei „delegare a puterii sportive”, deoarece STATUTUL FIA recunoaşte într-o ţară afiliată o singură entitate sportivă care are statut de Autoritate Sportivă Naţională. Pentru România FIA a atribuit încă de la constituirea acestui concept (anul 1960) statutul de Autoritate Sportivă Naţională pentru Automobil Clubul Român.
..............
De asemenea, trebuie înţeles că, pe lângă sportul de performanţă, în ţara noastră, mai trebuie sprijinite şi cluburile şi asociaţiile sportive care nu sunt afiliate la FRAS sau care desfăşoară competiţii de amatori şi de debutanţi, pentru a se asigura pepiniera sportului de performanţă. Nu putem înţelege poziţia conducerii FRAS prin persiflarea competiţiilor organizate de diverse cluburi şi asociaţii sportive neafiliate la FRAS, competiţii care contribuie din plin la dezvoltarea sportului automobilistic. Menţionăm că în România sunt foarte multe competiţii de îndemânare, de orientare, de activităţi tehnico-aplicative, de autovehicule istorice, de raliuri orientative, etc., competiţii care au găsit înţelegere la ACR şi pentru care CNAK din ACR se străduie să asigure cadrul legal, regulamentar şi de securitate a sportivilor şi spectatorilor.
......................
Noi nu putem modifica tarele de comportament ale dlui. Ovidiu Mazilu!! Dl. Ovidiu Mazilu este în război juridic cu MTS (acum înlocuitorul ANST), cu ACR, cu FRK, cu sportivi şi, mai nou, atacă şi hotărârile statutare ale FIA. Parcă este prea mult! FRAS poate ar trebui să ajute sportivii şi nu să irosească serioase mijloace financiare cu plata avocaţilor! Sportul automobilistic şi fair play-ul sportiv nu au de câştigat din asemenea atitudini.
......................
Biroul de presă al ACR este împuternicit să aducă la cunoştinţa opiniei publice automobilistice şi faptul că în ultimii nouă ani a dispărut din calendarul automobilismului din România, Raliul României, etapă în campionatul Europei, după 39 de ediţii şi acest fapt poate fi atribuit în exclusivitate conducerii FRAS.
Astfel, sportivii şi arbitrii români nu au putut să participe la competiţii internaţionale desfăşurate pe teritoriul naţional.
Nu cade în sarcina ACR să controleze FRAS, dar nu putem, ca opinie publică, să nu ne manifestăm o constatare prin care FRAS solicită finanţare din Bugetul Statului, şi pretinde taxe foarte mari de la sportivi pentru a achita salarii unui personal birocratic în timp ce Automobil Clubul Român nu a solicitat niciodată sume provenite de la Bugetul Statului.
....................
În final, aducem la cunoştinţa opiniei publice automobilistice că Automobil Clubul Român nu doreşte să aducă prejudicii automobilismului sportiv sau prestigiului României, dar solicităm sportivilor, arbitrilor şi organizatorilor să reflecte asupra orgoliilor, obsesiilor şi crizelor de personalitate ale celor care se opun colaborării în spirit democratic şi ignoră faptul că poziţii de subordonare nu pot exista între persoane juridice diferite, într-un stat de drept!


extras din comunicatul Biroului de presa al ACR
Trageti concluzii...eu am tras
__________________
Sunt viu si nevatamat ! In poze sunt chiar eu...Cu capu' stau rau...Se vede la avatar !

Last edited by cornel1955; 03-04-13 at 15:25.
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 03-04-13, 19:01   #2935
john17

Stage 5
 
john17's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,988
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Derapam in offtopic si e pacat!
Atata timp cat in Ro nu sunt permise spikes pe drumurile publice nu prea vad cum le-ar fi putut autoriza federatia sau un organizator. Restul telenovelei e de-acum clasica, ambele tabere isi dau la gioale in cel mai sportiv mod cu putinta, iar perdant iese intotdeauna automobilismul. Si asta o spun fara sa fiu fan fras.
Propun reluarea discutiilor care au ridicat topicul, eventual crearea altuia separat pt discutii de alta natura, ar fi pacat sa pierdem istoria stransa in aceste pagini!
john17 is offline   Reply With Quote
Old 03-04-13, 19:30   #2936
nelutz69

Stage 5
 
nelutz69's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 966
Member of:
[DAEWOO]
[DACIA]
Arrow Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

am citit si eu acel comunicat bine ca la Easter nu o sa folosim niciodata cauciucuri cu tinte


FUZETELE ....nu imi dau seama daca am voie sa construiesc la Formula EASTER fuzetele asa cum au fost conceputa masina, am gasit schitele si am gasit si meseriasi care sa le construiasca in uzina... e scris undeva in regulament ca nu am voie cu asa ceva?... Cornel ma atentionat ca ar putea fi stipulat undeva in acel regulament FIA....eu nu am gasit inca mai caut dar ideale mi se par aceste fuzete custom...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCF3001.JPG
Views:	85
Size:	2.08 MB
ID:	2738605   Click image for larger version

Name:	TG86_FUZETA X.jpg
Views:	85
Size:	210.7 KB
ID:	2738606  
nelutz69 is offline   Reply With Quote
Old 03-04-13, 19:39   #2937
valentin.nemtanu

Stage 5
 
valentin.nemtanu's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 1,669
Member of:
[DACIA]
[MERCEDES]
[Opel]
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
Derapam in offtopic si e pacat!
Atata timp cat in Ro nu sunt permise spikes pe drumurile publice nu prea vad cum le-ar fi putut autoriza federatia sau un organizator. Restul telenovelei e de-acum clasica, ambele tabere isi dau la gioale in cel mai sportiv mod cu putinta, iar perdant iese intotdeauna automobilismul. Si asta o spun fara sa fiu fan fras.
Propun reluarea discutiilor care au ridicat topicul, eventual crearea altuia separat pt discutii de alta natura, ar fi pacat sa pierdem istoria stransa in aceste pagini!
Remarca adevarata si pertinenta. Lasati va rugam derapajele, asa ca respectivii sa-si gaseasca singuri dreptatea ! dar nu se va gasi curand!
valentin.nemtanu is offline   Reply With Quote
Old 03-04-13, 19:51   #2938
cornel1955

Stage 5
 
cornel1955's Avatar
 
Join Date: Feb 2011
Posts: 1,426
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Quote:
Originally Posted by john17 View Post
Propun reluarea discutiilor care au ridicat topicul, eventual crearea altuia separat pt discutii de alta natura, ar fi pacat sa pierdem istoria stransa in aceste pagini!
Sorry dar tu nu ai venit pana acum cu ceva info si poze decat cu comentarii...pt ce am scris mai sus nu trebuie alt topic pt ca priveste direct situatia actuala a automobilismului sportiv in romania in care se include si ce gavarim noi aici...asa ca poate ne mai aduci si noua niste poze pt ca ironiile sunt offtopic
cornel1955 is offline   Reply With Quote
Old 03-04-13, 22:20   #2939
Azchemotor

Stage 2
 
Join Date: Aug 2011
Posts: 69
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

Gheorghe Nadu
Azchemotor is offline   Reply With Quote
Old 03-04-13, 22:36   #2940
TG53

Stage 5
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 1,131
Default Re: Cand au inceput circuitele in Romania?

nu va suparati,dar eu nu mai pricep nimic.Exista un regulament tehnic VALABIL pentru eastere sau nu?dupa cit tin eu minte,in vremea cind am construit eu masina,exista asa ceva dela FIA acolo au fost fuzetele la liber,
Nelutz,ce planetare vreti sa folositi ?
TG53 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -