Quote:
Originally Posted by niki1983
Stie cineva cand se va organiza "coasta" la Resita (Valea Domanului) in anul acesta?
|
Bine ai venit aici NiKi
Regulamentul este in curs de aprobare si va fi publicat in perioada urmatoare. Iata calendarul publicat pe fras.ro:
1. 27 - 28 aprilie Drumul Poienii/Braşov
2. 18 - 19 mai* -
3. 8 - 9 iunie Teliu/Braşov
4. 6 - 7 iulie Reşiţa
5. 20 - 21 iulie Sinaia
6. 7 - 8 septembrie Câmpulung Muscel
7. 28 - 29 septembrie Râşnov
8. 19 - 20 octombrie* -
* nominalizare ulterioară
Quote:
Originally Posted by BH 59 FIF
......stiu ca miezul e "de Resita" dar cercul e din tabla si nu din aluminiu ca si in cazul celor pe care le stiam eu.
|
Mijlocu cred ca e 'de Resita' dar cercurile ar trebui sa fie din aluminiu...eu nu am vazut pana acum de tabla
Quote:
Originally Posted by john17
Eu sunt curios de sasiu: a fost calculat, v-ati inspirat dupa alte masini ale vremii sau construit artizanal...
|
Din cate am cercetat eu
sa pornit de la niste dimensiuni si date tehnice trimise de federatia automobilistica sportiva est europeana atunci in vigoare, lungimi/latimi/inaltimi(+-) in care fiecare masina trebuia sa se incadreze, Din cate cadre am cercetat toate au fost construite la structura de baza cam la fel dar toate difera in functie de preferintele pilotilor, fiecare si la modelat cum au vrut si cum au crezut ei de cuvinta ca le este mai bun, asa mia relatat chiar astazi si
Dan Gruba cat si
Mircea Ponta, fiecare a folosit ce a putut sa procure la acea vreme referitor la piese, uni au construit fuzetele, altii au folosit fuzete de la diverse tipuri de automobile(obligatoriu de provenienta din tarile socialiste), referitor la suspensii la fel, cel mai bine stie
Cornel, si-a construit cred ca mai lung decat era prevazut si a taiat cu flexu ca sa poata trece de verificarile tehnice
...Referitor la coca de fibra de sticla se asemanau mult intre ele deoarece dupa fabricarea matritei era usor sa fie copiate mai multe forme cu usoare modificari...asa cred ca sa procedat la Resita unde in UCMR exista o modelarie pt subansamblele de navale, in schimb la Timisoara, Ernestin Simion a spus ca si la realizat singur, a decupat forme de tabla si a mulat pe cadrul masini apoi a realizat peste mulajul din FIBRA... dupa parerea mea toate sint unicate nici una dintre ele nu erau identice si clar ca erau artizanale
sau cum se mai denumeau atunci (prototipuri)... de maine probabil o sa curat cadrul din tevi si o sa ma uit atent ce masuri au tevile si pot sa iti spun mai multe....
....despre autoblocant si reductoare Nea
TIBI e in masura sa ne lamureasca sau Cornel