Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2
Sa fim seriosi...pe langa ce a enumerat gabi mai sus... se vede clar ca montaju` face minuni. Totul sta in montaj. De ce in onboard-uri e numai in treapta 1 si 2? Un pilot de wrc chiar si pe unele tronsoane cu o asemenea masina ajungea mai sus de treapta 2. Publicitatea face multe...el e cunoscut doar prin nebunia de la saritori si cam atat. vede saritoarea, da blana si spera sa faca mult spectacol ca probabil sponsorii lui asta vor... rezultate ioc.
Pun pariu ca un pilot din wrc.....ar face mult mai multe. Ce face el...sa zicem ca facem intr0un mediu cat de cat controlat. sa nu uitam de derapaju` lui Marko Martin din raliul Angliei parca sau Tara Galilor...ceva de genu` unde a pus focusu` de-a latu cu peste 50 de m inainte de viraj. E si video pe youtube insa nu l-am cautat acum. A recunoscut si el a a fost o eroare de pilotaj...insa omu` a stiut sa o "tina".
Le: avem si noi cazuri.....uitati-va la superspeciale la Daurette sau la Banciu.... fac spectacol cu masini cu cateva "trepte" mai jos decat jucaria asta mica a lui Ken
|
Te inseli un pic, un pilot de WRC sau oricare pilot de raliu, circuit si alte cele, sunt antrenati sa mearga curat, pentru timp si mai putin la spectacol, in schimb Ken Block, pentru asta se antreneaza, pentru spectacol. E normal ca in WRC sa aibe ezitari cand ajunge in treptele 4-5, nu este obisnuit cu asa viteze, in schimb un pilot adevarat merge "la limita". Si da, toata chestia e din montajul filmului... cu bani faci ce vrei, inclusiv ceea ce face Ken Block, cu talent si ambitie...poti ajunge mai sus de atat! (evident...iti trebuie si bani pe langa talentul tau)