Salut Mircea, acum discutam altfel ...sincer incantat !
Eu unu respect spectatorii pentru simplul motiv ca isi cheltuie banii sa ajunga la etape unde vad x masini tarandu se spre finish ...
Eu,
personal, am reactivat primul tau post (il stersesera admin ii) pentru ca e normal sa existe discutii in contradictoriu sau pareri diferite de ale mele/ noastre insa cand cineva e carcotas sau mai rau ...dar de dupa coltz, mi sa pare lipsa de curaj plus ca nu sunt inca convins ca esti tu ... dar sa zicem ...
ok acum sa recapitulam, indiferent de ce parere ai fi zis, modul, "tonu" pe care ti ai exprimat parerea a "durut" pentru ca numai noi (cei implicat direct in acest sport) stim cu ce sacrificii si cate probleme ne am creat implicandu ne in aceasta competitie... iar dupa atatea sacrificii sa vina cineva sa ne mai ia si la misto chiar e dureros, nu ti doresc. In alta ordine de idei, eu unu dupa accidentul de anu' trecut de la Hunedoara, am stat si am plans pe margine uitandu ma la ce puteam face daca eram putin mai cu capul pe umeri si nu ma faceam praf... si dupa toate astea inchipuie ti ce ar fi insemnat sa incep sa risc si sa ajung tot acolo, adik pe margine ...Nu e usor crede ma.
referitor la concurenta hai sa o luam asa mai intai prezentandu ma pe mine si masina :
Alex Mirea
liniutzar ...de aici si ideea topicului ...am rupt masinile pe strazi in incercarea mea de a invata cate ceva ...deci mi am riscat viata de nenumarate ori ...pentru a atinge sau a ajunge cat mai aproape de limitele masinii.
Debut in motorsport - rally 2008, am luat startul in 3 raliuri dintre care am terminat doar unu pe locul 2 la debutanti in cupa dacia. A urmat accidentul de care ti spuneam mai sus si vrut/nevrut a trebuit sa iao o pauza de 1 an.
Asta era vasta mea experienta la inceputul acestui an cand refacand loganul m am "reapucat" de curse doar de dragul curselor...stiind ca nu aveam ce face cu un logan stock de cupa la VTM ...si cu toate astea m am mai urcat si pe podium intre masini precum honda civic si ford fiesta ...(alba iulia N2) ... La alba a aparut ocazia sa cumpar clio, soarta/ conjunctura a fost de asa natura incat sa iau la momentul oportun acea masina care se prezinta in felul urmator: Renault Clio CUP RS 172, cutie secventiala, dif autoblocant, si cama atat notabil ...bine ....masina este excat cum a facut o Renault Sport pentru circuit ....
emmett
material de concurs clio williams am inteles ca masina are undeva la 220 cp ...eu nu cred dar sa zicem 200, cutie craboti cu grup scurt, autoblocant, este mai usoara ca a mea cu ~ 50 kg iar experienta lui este de cateva mii de km de proba speciala !!! nush daca poti sa intelegi ce vreau sa spun... dar el de 3-4 ani participa cu acea masina cam la tot ce inseamna vtm, rally !!
- la sinaia m a batut rau - cateva secunde - eu participam pentru prima data cu clio si daca esti cunoscator (nu ti trebuie cine stie ce cunostinte) stii ca efectiv nu ai unde sa te antrenezi la noi in tara ...deci antrenamentul l am facut in concurs ...
- la cimpulung m a batut cu 0.08 secunde - eram la a doua cursa cu clio ...deci s au vazut un progres ...
- a urmat Ranca, unde dupa ce am facut cateva sacrificii, l am batut eu cu 3 secunde.
...incepand cu ranca (unde nu a onorat prezenta pe locul 2 pe podium) nu a mai participat la vtm ,,,sa fie vre un semn
keleti
Renault Clioe R3 EVO MAXI 2009
250 CP, in rest nu mai au rost alte detalii ...
ranca - mirea 3.07.468 / keleti 3.10.197
nistoran
mitsu lancer evo VI gr. N ...nu stiu prea multe detalii insa e o masina de gr N in mintile ei si in mainile unui nebun
...m a batut din orice pozitie ...n am ce sa comentez insa difereta dintre 2 wd si 4 wd ..este ... iar daca mai punem in calcul si experienta lui pe masian aia ...care nu era ca la mine de 2-3 curse ... nu mi mai e rusine sa zic ca m a batut ...
ciuca
VW Golf III KIT CAR - 280 CP, cutie secventiala, frane cat roata mea cu tot cu anvelopa, aproximativ aceiasi greutate cu masina mea, slick uri noi (la resita cel putin) plus ca e al 2 lea sau al 3 lea an pe masina aia ...
ranca - m a batut cu 1 secunda (sa ne reamintim ca e valabil in comparatie cu toti ca eu am fost pentru prima data pe coastele din romania mai putin rasnov)
resita - ma batut cu 4 secunde ...nah ...e ca si cum as merge eu prin casa pe la mine cu lumina inchisa ... iar duminica l am batut ca a faramat o
toti acestia combinati cu faptul ca unii dintre ei nu au putut sa vina sau n au vrut sau au vrut sa ma lase pe mine sa castig sau etc etc etc eu facand niste eforturi destul de mari pentru a ajunge la acele etape + noroc/ sansa + lipsa mea de experienta + etc etc etc ....au rezultat in 3 titluri de campion national ...cu aprecierea unora si dispretul altora... greu sau usor asa a fost sa fie
ca idee intre mine si kadetul de care aminteai a fost distanta chiar de 21 de secunde la ranca de exemplu ... iar cum mi a spus un arbitru cand la o etapa cu loganul il rugam sa ma treaca de la h2 la n2 (masina mea fiind conforma n2 m am inscris la h2 ca nu aveam cu cine sa ma bat la n2...erau masini mai puternice) la curse nu conteaza doar cum mergi, uneori este foarte important sa stii sa ti alegi si grupa la care participi ! (ca idee nu m a mutat la n2...a considerat ca mi a dat o lectie ...si asa s a dovedit a fi ...alegandu mi clio)
asa pe final, prin ce crezi tu ca m am laudat eu atat de tare incat i am deranjat pe unii sau pe altii ? (n am facut nici un comunicat de presa ...tocmai din cauza celor ca tine care ar fi interpretat gresit, nu m am apucat sa fac eu acest topic, etc etc) ...ma deranjeaza cand vad ca anumite persoane nu se gandesc la consecintele faptelor lor si asta din lipsa de bun simtz ...
numai bine Mirce ... sper !