Eu zic ca trebuie neaparat un roll cage,un motor bun(modificat)bine sa traga in coaste, niste scaune de gen sparco sau altele.Cam atat zic eu Uite o masina de vtm-uri
-rollcage-ul nu e chiar ce cere FIA, dar pentru VTM semi-profesionist isi face treaba
Dotari:
- traseu benzina prin interior
- rezervor benzina in interior, capacitate mica
- intrerupator general montat la interior
- intrerupator general montat la exterior (aripa dreapta fata, partea de sus)
- rollcage
- scaun scoica
- hamuri
- ranforsari suplimentare (rollcage-un ajunge pana in fata, la suspensia custom(s-a trecut pe suspensie McPherson partial)
- baterie mica, montata la interior
- lipsa alternator
- pompa de benzina electrica, cu debit mare (pentru Dellorto DHLA40)
- multe modificari la motor
- frana de mana hidraulica pe spate
- masina USURATA la maxim....(taiat si din partea interioara a usilor)
- volanta usurata putin (trebuie vazut unde e limita unde incepi sa pierzi cu acest avantaj)
Transmisia ai uitat-o! Cu una de serie patesti ca mine, dai 3 de 2 ori pe toata proba... Sau faci Ranca toata cu 2!
Rostul topicului nu pre il vad, poze sunt garla, e plin netul, gasesti si la mine la semnatura
Niste poze gasite pe net. deci fara explicati, acum intelegi rolul threadului?
Nu... La modul f serios, daca te intereseaza ce si cum se face poti intreba, daca vrei sa vezi detalii tehnice la fel, daca vrei sa admiri masinile te uiti pe net ca sunt tone de poze de la curse.
john, pune niste poze cu masina ta.
asta vrem sa vedem aici, o masina facuta de un pasionat, nu una de jdemii cumparata cu banii jos.
si spune-ne cand te intorci la coasta - stiu ca duci lupta cu taxa... te vedem sezonul asta?
offtopic: azi si duminica avem etapa la Sinaia, sper ca Dallara sa fie in mintile ei si Silviu sa urce cat mai bine!
Este un album la primul link din semnatura, cateva poze pe site-ul meu - imaginile sunt de la curse si fara detalii tehnice. Aveam un topic unde era prezentata pe larg, inclusiv modificarile cu poze insa site-ul are probleme. Nu pretind ca e o "mare masina", tot anul 2008 am avut cosmaruri ca o luam de la Logan-uri, insa e facuta 100% in garajul meu dintr-o masina salvata de la dezmembrare pe care am achizitionat-o cu 350 euro, are elementele de securitate OK si am terminat toate cursele la care m-am prezentat asa ca sunt cat de cat multumit. Oricum pt performanta ar fi trebuit sa aleg altceva. Promit ca in limita timpului sa fac un topic pe 4tuning dedicat "cotetzului".
Lupta cu taxa nu e doar de hobby, bugetul e mic si trist iar taxa a fost picatura care a umplut paharul. Nu am un raspuns la intrebarea asta, nu stiu cand voi fi la start in campionat pt ca prima etapa duce la ~3000 ron (licentele pe tot anul cca 1000, taxele de etapa + deplasarea, combustibil etc restul, si asta fara echipe de asistenta & stuff). Am modificat destul de mult masina fata de anul trecut si intentionez s-o testez la Bucovat in we urmator - am dubii ref la fiabilitatea unor repere care nu sunt chiar ce ar trebui si asta din motivele enuntate mai sus, cele de buget, daca platesc 3000 ron si se rupe la prima urcare sunt chiar in pom, la Bucovat o pot rupe mai ieftin...
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [Opel] [4Rally]
Re: Poze cu masini de VTM
daca e vtm sa fie de vtm. oltcit club.
modificari.
motor comprimat la maxim
4 segmenti pe piston
supape de 1.3 pe evacuare
volanta usurata
rollcage
bari torsiune spate cs (mai groase)
2 telescoape paralel spate
2 telescoape paralel fata
jante 5,5j pe 13
cutie cu rapoarte scurte
traversa pe cutie
traversa intre lonjetoane
trecere de la 3 prezoane la 4 prezoane
gume yokohama
scaun scoica momo
centura in 6 puncte
ne vedem la bucovat. succes tuturor!
__________________
GR-02-ZMN Oltcit Club Rally Car
OT-56-MAG Opel Vectra A SFI Stance edition
DJ-10-BID VW GOLF III Daily driven