Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > RALIURI - COASTA - RALLY SPRINT - CRR

Reply
 
Thread Tools
Old 15-10-05, 04:38   #1
Gratzian
Administrator

Stage 5
 
Gratzian's Avatar
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,465
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Raliul Tiriac - Bucuresti

Startul din fata ateneului la raliul Tiriac.
Ne dorim ca parada masinilor sa fie intrecuta de evolutia lor.
4tuning va va tine la curent.

galeria foto:
https://www.4tuning.ro/gal/thumbnails.php?album=373
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	raliuuuuuu_840.jpg
Views:	466
Size:	159.8 KB
ID:	46241  
Gratzian is offline   Reply With Quote
Old 17-10-05, 14:47   #2
Bandit

Stage 3
 
Bandit's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 81
Member of:
[Midnight Racers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Un raliu frumos si spectaculos. Ce e deranjant la organizare e anularea specialelor. Nu e normal sa alergi prin toate noroaiele si dupaia sa vezi ca te-ai dus degeaba. M-a enervat anularea specialei aleia din pipera , dupa care am alergat o gramada pana sa ajungem acolo, iar dupa ce am intrat in noroi pana la gat sa vedem ca se anuleaza dupa ce au plecat cateva masini. Normal ar fi fost sa se fi dus o masina a lor inainte sa vada starea drumului si sa ne anunte si pe noi(spectatorii ) sa nu mai ne ducem prin ale noroaie. Asa s-a mai intamplat la Bv odata intr-o primavara, dupa ce am degerat prin ninsoare am aflat ca defapt nu se mai tine ca nu aveau gume de ninsoare la ei sau cam asa ceva. Parerea mea e ca prea multe masini greu de intretinut sunt in national, mai bine ar lua ceva mai ieftin de care sa traga decat sa dea o gramada de bani pe astea scumpe si sa renunte cum e ceva mai delicat. Organizatorii au dreptul de a face orice raliu cu orice conditii, daca pilotii vor sa participe bine daca nu, nu, nu e normal sa dai vina pe organizatori ca a plouat sau ca sunt gropi pe traseu din moment ce te-ai inscris. Comentariile de genu asta nu au nici un rost dupa raliu.Ma bucura sa vad impreze si evouri la raliu dar nu din alea de renunta inainte de a incepe speciala sau piloti care fac presiuni la organizare ca e prea dificil traseul. Nu iti convine nu te mai da la raliuri, ca asa se difera un raliu de un circuit, raliul e mult mai dificil si mai imprevizibil, asta e farmecul lui, iar noi specatorii vrem sa vedem masini care merg nu care sunt frumoase si renunta la start.
__________________
Sunt satul sa aud :" Super masina, am luat cu a 2-a 120"
Bandit is offline   Reply With Quote
Old 17-10-05, 15:01   #3
Pacatosu

Stage 4
 
Pacatosu's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 215
Member of:
[PORSCHE]
Default

Corect spus. Am alergat sambata dupa probe ca sa aflu ca aia de la Stefanesti s-a anulat aia din Pipera la fel...s-au dat numai pe Ciolpani si a trebuit sa ma plimb in parcul de service pina a doua zi.
E adevarat ca unii piloti fac presiuni sa se anuleze unele probe...dar altii vor sa alerge oricum ar fi masina. Titi Aur a abandonat din cauza ca a rupt diferentialul spate...si in ciuda faptului a vrut sa alerge doar cu tractiune fata. Nu a fost lasat de organizatori. Altii insa au abandonat din cauza apei de pe traseu.Pitigoi...apa la motor...R.Preda...apa in motor dupa ce a luat o balta si a trecut apa peste el cu totul. Nu mai stiu care a ramas pe traseu dupa ce a rupt suspensia stanga fata si o planetara. Unii nu isi menajeaza masinile si alearga de placere si din pasiune..iar altii...doar sa fie acolo. Oricum...sper din tot sufletul sa se repete si la anul. prezenta spectatorilor a fost peste media din restul etapelor...semn ca a avut succes la public.
Pacatosu is offline   Reply With Quote
Old 17-10-05, 15:11   #4
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default

Un raliu foarte naspa din cauza vremii si organizarii.
Pe ultima trecere de la ciolpani PS 7 a fost mult mai bine.
S-a mai uscat si s-a mers mult mai tare.
__________________
EVO REDEFINES CORNERING !
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Old 19-10-05, 16:44   #5
Mario_b

Stage 3
 
Mario_b's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 112
Member of:
[INSANE RACERS]
Default

Ma duceam la SIAB in ziua aia si m-am intalnit prin Bucuresti cu Nistor Duval, intre doua probe.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	picture_007_219.jpeg
Views:	343
Size:	487.1 KB
ID:	46764  
Mario_b is offline   Reply With Quote
Old 19-10-05, 17:22   #6
Carmen

Stage 5
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 492
Member of:
[Extreme Racing]
Default

Bandit am aflat cine esti, inainte sa postez ... Evident ca te certam, dar daca vrei sa afli cate ceva despre ce inseamna o participare la raliu, apeleaza-ma pe ym!
In primul rand, sa nu confundam pilotul cu organizatorul sau arbitrul.
Vina este a arbitrilor ca s-a desfasurat un raliu in asemenea conditii... Organizatorul ar trebui sa aleaga probe de asa natura incat sa se poata desfasura raliul indiferent de vreme, dar cum asta nu e posibil, s-au vazut si urmarile. Orice om intreg la mine isi doreste sa participe la un raliu, dupa ce a platit o taxa de inscriere, a platit tot ce inseamna asistenta tehnica (duba, platforma, mecanici, cu mancare si cazare)+multe alte cheltuieli necesare. OK, sa zicem ca un pilot privat, ca sa-si menajeze masina ar renunta la start... Si sponsorul iti da bani ca sa participi, daca renunti asa de florile marului iti cam iei la revedere de la sponsorizari! Dar in Ral Buc n-a fost cazul, ati vazut si voi din ce cauza au abandonat foarte multi.... Acum sa vb si de pilotii care fac parte din echipe... Daca esti desemnat de echipa sa punctezi, atunci faci tot posibilul, tragi cu dintii macar sa termini, ca sa nu mai zic ca trebuie sa termini si in puncte! Ca angajat al unei firme, stii ce se intampla atunci cand nu-ti indeplinesti sarcinile, nu? Asta asa in mare...
Carmen is offline   Reply With Quote
Old 21-10-05, 15:24   #7
Bubu_021
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
Bubu_021's Avatar
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 618
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default

Pe PS 3 Ciolpani inainte de start (decalat cu vreo 30 min) cativa piloti discutau cu directorul de concurs despre anularea probei din cauza starii traseului. Dir de concurs a propus sa se mearga in regim de recunoastere pe un traseu alternativ. Pana la urma s-a ales varianta de traseu modificat si mers in regim de cursa pe o portiune de traseu la prima vedere. Ideea este ca toata lumea a avut parte de acelasi traseu, greu din cauza ploii, a baltilor si a noroiului abundent.
Cu sponsori sau fara sponsori toata lumea vrea sa alerge si putin vor sa alerge in conditiile in care sa isi distruga masinile. E normal sa aibe un grad de dificultate traseul dar nu exagerat. Majoritatea probelor erau perfecte pt tot-teren.
Bubu_021 is offline   Reply With Quote
Old 22-10-05, 03:24   #8
krang

Stage 2
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 50
Member of:
[Midnight Racers]
Default hmmm

Hai ca o dam in prosteala deja.De ce mereu trebuie sa aruncam vina pe organizatori?Ce vina au ei ca a plouat?Daca s-ar organiza un raliu pe asfalt si am avea ploi din alea de 70l/m patrat in cateva minute cum ar fi?>Hai sa anulam din cauza ca nu avem vizibilitate???!!!Sa fim seriosi!Traseul a fost bine ales.Hai sa mai aruncam o geana si prin mondial,ca doar de acolo avem de invatat!E drept ca nu se compara nivelul de pregatire si materialul de concurs cu mondialul dar oricum...de acolo trebuie sa invatam!Cum a spus si Bandit:Raliul e raliu si trebuie tinut indiferent de imprejurari!Asta e!Nu iti convine traseul,nu te inscrii!Dar uitat-va la ce etape au fost in Kenya,unde le sareau animale salbatice si domestice in fata,unde circulatia era incontrolabila datorita drumurilor laturalnice,unde se alerga cu 2 copiloti(unul in masina si unul deasupra in elicopter...hai sa ne uitam si la noroaiele din Anglia,masinile gliseaza pe tot parcursul P.S urilor si nimeni nu comenteaza nimic.O singura gresala am sesizat la acest raliu si e drept ca una GRAVA!Pe PS 3 Ciolpani a intrat o Dacie condusa de o soferita besmetica si a circulat in sens invers chiar in timpul desfasurarii probei .Masina s-a intalnit cu Duval pe prima linie dreapta si apoi cu inca o masina chiar la iesirea dintr-o curba!Asta e INADMISIBIL!IN rest,un raliu frumos dupa parerea mea.Era timpul sa avem etapa si la Bucuresti,prinde bine si la sponsori si la public.Vremea insa i-a speriat pe bucuresteni care au venit in nr. f mic.Am avut o etapa buna ,dar bineinteles ca era loc si de mai bine!
krang is offline   Reply With Quote
Old 22-10-05, 16:41   #9
wrctheo

Stage 3
 
wrctheo's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 94
Default

krang...

\"Vremea insa i-a speriat pe bucuresteni care au venit in nr. f mic.Am avut o etapa buna ,dar bineinteles ca era loc si de mai bine!\"

1. vremea nu-i sperie niciodata pe spectatorii de rally...
2. In mondial, al 3-lea copilot nu exista, nu exte eliconpeturl, mai citeste sau du-te pe un PS de mondial si vorbeste cu un mecanic macar.
3. \"au venit in numar forte mic\"?!!? DA- de ce? Pentru ca nu a existat advertising pentru eveniment. punct. o sa-mi zici ca s-a discutat pe nu stiu ce forum, sau ca s-a pus un post pe un nu stiu ce site!? Afla domnul meu, ca daca vrei sa faci un eveniment oricat ar fi el de obscur TREBUIE sa ai publicitae prin toate canalele de comunicare ale sec. 3. de ce asta? ca publicitatea este painea sponsorilor de pe masini... Dar pilotii privati care nu au sponsori, te-ai gandit si la ei?? ai auzit de \"cercul vicios\"? daca nu intreba-ma pe wrctheo - asta e si id-ul de messenger
__________________
Simplu si eficient. E30 !
wrctheo is offline   Reply With Quote
Old 22-10-05, 16:49   #10
Pacatosu

Stage 4
 
Pacatosu's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 215
Member of:
[PORSCHE]
Default

Cu publicitatea sint de acord ..slab mediatizat...iar cei care au vrut sa mearga nu au avut habar unde se tin probele...puteau sa puna niste panouri de indrumare...catre raliu..sau catre o proba speciala..cutare cum a fost cu siab-ul...
oricum prezenta publicului in ciuda vremii a fost peste media celorlate etape din campionat.
Pacatosu is offline   Reply With Quote
Old 23-10-05, 20:03   #11
krang

Stage 2
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 50
Member of:
[Midnight Racers]
Default

wrctheo crede-ma ca stiu despre ce vorbesc.La cel putin una din etapele din mondial am vazut elicoptere care mergeau in fata masinilor si ii anuntau pe piloti despre eventualele pericole.In Kenya s-au intamplat faze incredibile si le-am vazut filmate:vaci lasate aiurea pe drum si lovite de masini(cu avarieri serioase),un jeep care a intrat aiurea pe proba si era sa il ia o masina de raliu in plin etc.Nu imi spune ca nu ai vazut ce modificari se fac la masini pt Kenya:Intariri in fata(un fel de bull bar,prize de aer ridicate pe langa stalpul fata...etc....Astea sunt chestii vazute,e drept ca nu live(din pacate) dar au fost emisiuni si gasesti si filme pe net.Elicopterul de recunoastere e folosit mai ales din cauza faptului ca oficalii pur si simplu nu pot sa garanteze siguranta probelor si nu pot sa inchida toate caile de acces(sa nu uitam ca este un teren aspru,se circula cu masini de teren in nr. mare si nu poti sa stii unde te intalnesti cu una.Dc. vrei sa prelungim discutia id-ul meu este krang_ro@yahoo.com
Nu stiu cum ai vazut spectatori peste media obisnuita.Chiar nu ai vazut cum arata o etapa la Brasov???NU ma pronunt cu publicitatea,nu am prea urmarit
media in ultimul timp,asa ca poate si asta a fost o cauza Dupa parerea mea a meritat drumul pana la Bucuresti oricum.
krang is offline   Reply With Quote
Old 26-09-09, 10:26   #12
gyno09

Stage 5
 
gyno09's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 526
Member of:
[4Rally]
Default Re: Raliul Tiriac - Bucuresti

cred ca ar mai trebui o etapa la bucuresti. poate se mai gandeste cineva si la asta.
gyno09 is offline   Reply With Quote
Old 28-09-09, 10:25   #13
polon3zZo
BMW Driver

Stage 2
 
polon3zZo's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 67
Member of:
[4Rally]
Default Re: Raliul Tiriac - Bucuresti

Quote:
Originally Posted by gyno09 View Post
cred ca ar mai trebui o etapa la bucuresti. poate se mai gandeste cineva si la asta.

subscriu...
polon3zZo is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -